Προς το περιεχόμενο

[Gaming mouse] Corsair catar pro 20€ +3 μεταφορικά media markt [ΤΕΛΟΣ-ΑΛΛΟ ΠΡΟΙΟΝ]


Nik1239

Προτεινόμενες αναρτήσεις

45 λεπτά πριν, greengroser είπε

 

😂😂 Το έσωσε ο φίλος από πάνω που παρέλαβε πρώτος και μας είπε τι έκανε εγώ το συνεχίζω γιατί είναι πολύ καλή προσφορά και το χρειάζομαι το ποντίκι

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 178
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

2 ώρες πριν, Nik1239 είπε

Σε περίπτωση που το παραλάβεις τελικά πες αν είναι το ασύρματο ή όχι

Παρέλαβα και εγώ ... το ενσυρματο και μάλιστα 1 αντι για 2 τεμαχια ... αντε να δουμε .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, naxioths1979 είπε

Νικάμε αδερφιααααα

Ναιιιιιι

Το θεωρώ από τις λίγες καλές προσφορές που υπάρχουν αυτήν την στιγμή για αυτό το συνέχισα το θέμα τοσοοοο πολύ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
37 λεπτά πριν, Crus είπε


Υ.Γ: Η σελιδα του προϊοντος παραμενει...λαθος και το ποντικι σε αποθεμα!

Μπα, παει τελειωσε το πανηγυρι, δεν προλαβα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, matrixxx είπε

Μπα, παει τελειωσε το πανηγυρι, δεν προλαβα.

Προχωρουσα παραγγελια καθως διαβαζα το θεμα, και μολις ειδα την απαντηση σου εκανα κλικ στην ολοκληρωση και περασε. Θα δειξει αν θα ερθει ακυρο ή οχι.

Επεξ/σία από Chrisfm94
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πριν από λίγο το προϊόν εμφανίστηκε διαθέσιμο για 2-3 λεπτά και έτυχε να το δω οπότε πρόλαβα και έριξα μια παραγγελία. Για να δούμε μπας και ήμουν τυχερός..

edit: Η κοπέλα στο τηλέφωνο φάνηκε τελείως χαμένη και μου έλεγε πως έχει πέσει το σύστημα παραγγελιών αλλά ευτυχώς έχει...ιντερνετ. Όπως και να έχει σε όσους περάσει η παραγγελία και το στείλουν μπορούν να ΑΠΑΙΤΗΣΟΥΝ -σε περίπτωση που στέλνουν ακόμα το ενσύρματο- να γίνει αντικατάσταση με το ασύρματο. Εφόσον έγινε ήδη σε μερικούς νομίζω το κατάστημα έχει την υποχρέωση να αντιμετωπίσει ισάξια και τους υπόλοιπους πελάτες. Όσοι βέβαια πάρουν email με ακυρώσεις θα είναι οι άτυχοι..

Επεξ/σία από gt46
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παρέλαβα κι εγώ σήμερα μετά τις τελευταίες εξελίξεις και μίλησα με ένα παιδί στα mediamarkt Σταυρούπολης από όπου μου το έστειλαν. Εξυπηρετικος ήταν δε μου έκανε νερά σε τίποτα, πιθανότατα όμως να μην ήξερε τι ακριβώς παίχτηκε. Κράτησε τα στοιχεία μου και μου είπε να στείλω μειλ με φωτογραφίες του ποντικιού. 

Στην αναμονή τώρα για απάντηση.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω μεχρι στιγμης εχω προσπαθησει να το διορθωσω πρωτου παραλαβω, αλλα κανεις στο τηλ. κεντρο δεν γνωριζει κατι και στα emails δεν εχω παρει καποια απαντηση 😅

Απ'οτι φαινεται το σωστο process ειναι να παραλαβεις το λαθος προιον, ωστε να προχωρησει η κατασταση στο step της αντικαταστασης με το wireless model. 🤣

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πήγα σήμερα να παραλάβω και μου είπαν ότι ο αποστολέας ζήτησε επιστροφή του πακέτου και να επικοινωνήσω μαζί τους για λεπτομέρειες... Στο τηλέφωνο μου ζήτησαν τα στοιχεία μου και μου είπαν πως θα επικοινωνήσουν αυτοί μαζί μου...

(Είχα παραγγείλει με αντικαταβολή... ) Μάλλον τη πάτησα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν τους ανέφερα ότι όσοι παρέλαβαν πήραν λάθος προϊόν και να το προσέξουν, έλλαβα την εξής απάντηση.

Αναφορά σε κείμενο

 

Παρακαλώ αναμένετε την παράδοση της παραγγελίας σας. Αν προκύψει οποιοδήποτε πρόβλημα είμαστε στη διάθεσή σας.

Παραμένουμε πάντα στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση ή πληροφορία.

 

Με τέτοια ουδέτερη απάντηση μάλλον στο Media Markt Ελβετίας πρέπει να έστειλα. Δεν εξηγείται αλλιώς 🤪

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...