Προς το περιεχόμενο

[Gaming mouse] Corsair catar pro 20€ +3 μεταφορικά media markt [ΤΕΛΟΣ-ΑΛΛΟ ΠΡΟΙΟΝ]


Nik1239

Προτεινόμενες αναρτήσεις

22 λεπτά πριν, gt46 είπε

Πήρα σήμερα τηλέφωνο για να ρωτήσω για μια άλλη παραγγελία που έχω και ρώτησα και για το ποντίκι. Η κοπέλα που μίλησα μου είπε πως τελείωσε το απόθεμα και αντικαταστάθηκε με άλλο προϊόν, δηλαδή το ενσύρματο μπορώ να υποθέσω αν κρίνω από την αλλαγή στο σάιτ. Ωστόσο μου είπε πως θα παραλάβω αυτό που είχα παραγγείλει εξ αρχής δηλαδή το ασύρματο που είχε το σάιτ! Τώρα αμφιβάλλω λίγο για αυτά που μου είπε αλλά υπομονή και από βδομάδα βλέπουμε όσοι περιμένουμε παραλαβή..

Δηλαδή εγώ που δεν έχω παραλάβει ακόμα σε περίπτωση που μου έρθει το ενσύρματο μου είπαν να πάρω τηλέφωνο για επιστροφή και να μου σταλεί το ασύρματο τώρα που δεν έχουν απόθεμα τι κάνω εγώ ; Να ζητήσω κάποιο άλλο ας πούμε ; Να ζητήσω λεφτά πίσω; Σε περίπτωση που δεν έχουν άλλο απόθεμα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 178
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Μόλις παρέλαβα και εγώ ενσύρματο.

Πήρα τηλ και έχει πέσει το σύστημα μου είπαν και θα με καλέσουν.

Θα στείλω και ένα mail να μην περιμένω και θα ενημερώσω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, polpapajim είπε

Πήρα τηλ και έχει πέσει το σύστημα μου είπαν και θα με καλέσουν.

Χμ. Και χθες το απόγευμα τα ίδια μου είπαν...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οκ. Το λάθος του μαγαζιού έγινε.

Μου αρέσει που κάνετε νύξη για δικαιώματα του καταναλώτη, ενώ όλοι εδώ ξέρατε ότι επρόκειτο για λάθος και τρέξατε να επωφεληθείτε. Να πω ότι το θα το αγόραζε καμιά γιαγιά που δεν ξέρει που πανε τα τέσσερα, οκ. 

  • Like 2
  • Confused 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, snips είπε

Οκ. Το λάθος του μαγαζιού έγινε.

Μου αρέσει που κάνετε νύξη για δικαιώματα του καταναλώτη, ενώ όλοι εδώ ξέρατε ότι επρόκειτο για λάθος και τρέξατε να επωφεληθείτε. Να πω ότι το θα το αγόραζε καμιά γιαγιά που δεν ξέρει που πανε τα τέσσερα, οκ. 

Ποσο σιγουρος εισαι οτι ηταν λαθος και οχι κραχτης-αιτια για αυξηση traffic στο website?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ που έκανα παραγγελία και έβαλα κατάθεση σε λογαριασμό από ότι βλέπω στο e-mail της παραγγελίας δεν λέει πουθενά ασύρματο!!! 

Να προχωρήσω στην κατάθεση??

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

  

20 λεπτά πριν, snips είπε

Οκ. Το λάθος του μαγαζιού έγινε.

Μου αρέσει που κάνετε νύξη για δικαιώματα του καταναλώτη, ενώ όλοι εδώ ξέρατε ότι επρόκειτο για λάθος και τρέξατε να επωφεληθείτε. Να πω ότι το θα το αγόραζε καμιά γιαγιά που δεν ξέρει που πανε τα τέσσερα, οκ. 

Δεν ήξερε κανείς ότι πρόκειται για λάθος. Το ίδιο το κατάστημα τα είχε μπερδεμένα και όφειλε να τα ξεκαθαρίσει. Πράγμα που έγινε ημέρες μετά, αφού παρέλαβε ο πρώτος. Μήπως πρέπει εμείς να τους επιβλέπουμε το inventory τους; Ή να τα πληρώνει πάντα ο καταναλωτής τα λάθη; (εγώ δε θα τους χρεώσω πονηρία)

Αδυνατώ να ακολουθήσω το σκεπτικό σου. Ίσως πρέπει να διαβάσεις καλύτερα αυτά τα δικαιώματα. Με τέτοιου είδους λάθη/τακτικές κάποιοι έχουν χάσει προσφορές που τρέχουν σε Χ μαγαζιά, επειδή προτίμησαν το Ψ που τελικά τους κρέμασε. Τα έχουμε δει εδώ μέσα και αυτό είναι το σημαντικότερο πρόβλημα που προκύπτει.

Επεξ/σία από DownUNDERground
  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, snips είπε

Οκ. Το λάθος του μαγαζιού έγινε.

Μου αρέσει που κάνετε νύξη για δικαιώματα του καταναλώτη, ενώ όλοι εδώ ξέρατε ότι επρόκειτο για λάθος και τρέξατε να επωφεληθείτε. Να πω ότι το θα το αγόραζε καμιά γιαγιά που δεν ξέρει που πανε τα τέσσερα, οκ. 

Δεν ειναι ακριβως ετσι. 

1. Μια χαρα ανεβασε για αλλη μια φορα το τραφικ του το media 

2. Σημερα αλλαξαν την περιγραφη της συσκευης

3. Αν καποιος ειχε σκοπο να παρει ποντικι και παρηγγειλε αυτο εχασε αλλες ευκαιριες

4. Την ιδια αξια που εχουν τα λεφτα της γιαγιας εχουν και τα δικα μας. Ο καταναλωτης δεν διαχωριζεται σε ψαγμενο και μη. Πληρωνεις για αυτο που παραγγελνεις, τωρα που βλεπεις οτι πανε να επωφεληθουν αυτοι που το παρηγγειλαν δεν το καταλαβαινω.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

27 λεπτά πριν, snips είπε

ενώ όλοι εδώ ξέρατε ότι επρόκειτο για λάθος και τρέξατε να επωφεληθείτε

Το ότι είναι λάθος το μάθαμε όταν παρέλαβε ο Ναξιώτης, οι περισσότεροι είχαμε ήδη παραγγείλει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@DownUNDERground

Mια χαρά ήξεραν μετά από κάποιο σημείο του thread ότι πρόκειται για λάθος Σκεπτικά του τύπου, "α οκ πρόκειται για λάθος. Οπότε ας το παραγγείλω και όταν μου έρθει δεν θα το ανοίξω και θα τους πάρω τηλέφωνο να μου στείλουν αυτό που προφανώς βάλανε λανθασμένα στην προσφορά" εσένα σου φαίνεται για σωστό δηλαδή;

Σκέφτηκε κανείς ότι ένας υπάλληλος μπορεί να μην το πρόσεξε;

@jeopepex Και του insomnia το traffic ανεβαίνει από άχρηστες προσφορές, αλλά δεν κάνουμε ετσι....

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, EvilEyes είπε

Υπάρχει περίπτωση να μου στειλει κάποιος ένα screenshot γιατί έκανα βλακεια και δε κράτησα δικό μου και θέλω να δω αν μου στείλουν ασύρματο η να το κάνω επιστροφή. 

Εχεις πμ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, snips είπε

@DownUNDERground

Mια χαρά ήξεραν μετά από κάποιο σημείο του thread ότι πρόκειται για λάθος Σκεπτικά του τύπου, "α οκ πρόκειται για λάθος. Οπότε ας το παραγγείλω και όταν μου έρθει δεν θα το ανοίξω και θα τους πάρω τηλέφωνο να μου στείλουν αυτό που προφανώς βάλανε λανθασμένα στην προσφορά" εσένα σου φαίνεται για σωστό δηλαδή;

Σκέφτηκε κανείς ότι ένας υπάλληλος μπορεί να μην το πρόσεξε;

@jeopepex Και του insomnia το traffic ανεβαίνει από άχρηστες προσφορές, αλλά δεν κάνουμε ετσι....

Αυτό ισχύει για όσους παραγγείλαν μετά που παρέλαβε ο πρώτος 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@snips 

Θεωρώ ότι το σκεπτικό σου είναι λίγο στρεβλό.

Δεν υπάρχει λογική στην έννοια της λανθασμένης προσφοράς. Από τη στιγμή που κάποιοι έχουν καταβάλλει τα χρήματα τους πρέπει να πάρουν αυτό που πλήρωσαν και όχι αυτό που ήθελαν να αναρτήσουν και τους ξέφυγε. Το λάθος είναι δικό τους και ας επιβαρυνθούν αυτοί και μόνο. Το χρέος μου σαν καταναλωτής είναι να πληρώσω και μόνο αυτό, ούτε να του φτιάξω τις αποθήκες για το αν θα έχει απόθεμα, ούτε να εξετάζω τους υπάλληλους για το αν κάνουν καλά τη δουλειά τους, ούτε να βρούμε λύσεις στα λάθη τους. Δεν έχουμε μετοχές στα μαγαζιά τους.

Από τη στιγμή που είμαι καταναλωτής και ενημερώνομαι ότι το μαγαζί λέει πως θα κάνει αντικατάσταση της συσκευής με αυτή της περιγραφής τότε η προσφορά δεν είναι λανθασμένη, ισχύει και άρα καλώς έκανε και παρήγγειλε το προϊόν μετα το χαμό που δημιουργήθηκε και πόσο μάλλον από τη στιγμή που δεν άλλαξε και η περιγραφή.

Εκτός αν θεωρείς σωστό να αποζημιωθούν μόνο οι πρώτες παραγγελίες και οι επόμενες στο χιόνι αλλά ελπίζω να συμφωνείς πως δεν είναι ιδιαίτερα δίκαιο αυτό.

Το ινσομνια στον τομέα των προσφορών έχει ενημερωτικό χαρακτήρα που σημαίνει όσο το τραφικ ανεβαίνει τόσο περισσότεροι καταναλωτές ενημερώνονται οπότε ίσως να είναι και καλο.

(αν θεωρείς οτι σε προσβάλλω κάπου με συγχωρείς, μια side κουβέντα στο θέμα κάνω μόνο)

Επεξ/σία από jeopepex
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...