Προς το περιεχόμενο

YunExpress παραδοση στην Ελλαδα?


MessatsuRoku

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα! Έκανα και εγώ την πρώτη μου παραγγελία από shien στις 2 Δεκεμβρίου και από τις 17 Δεκεμβρίου λέει και εμένα: delivery to local courier Rozenburg (παράδοση στον τοπικό ταχυμεταφορεα) και από τότε δεν έχει υπάρξει καμία άλλη  ανακοίνωση. Ενώ μιας φίλης μου που έκανε την παραγγελία 1η Δεκεμβρίου της ήρθε κανονικά στις 24. Ξέρει κάποιος τι συμβαίνει και γιατί γίνεται αυτό?  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 135
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

καλησπέρα είναι η πρώτη φορά π κάνω παραγγελία στο shein κ δν ξέρω πολλά.. έκανα παραγγελία 29/11 και από τις 20 Δεκέμβρη μ λέει μόνο αυτό ξέρει κανεις κάτι ; Ευχαριστώ
2020-12-20 15:00

delivery to local courier

2020-12-16 17:10

Departed from Facility

2020-12-15 22:52

Custom clearance completed

2020-12-14 18:00

Arrived at AIRPORT of Destination,clearance in process

2020-12-08 03:30

Departed from AIRPORT of Origin

2020-11-30 07:02

YT-BT-SZ, Departed Facility in YT-BT-SZ

2020-11-30 05:56

YT-BT-SZ, Arrived at Sort Facility YT-BT-SZ

2020-11-28 20:08

Shipment information received

Επεξ/σία από Doriri22
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@aristarhos Καλησπέρα φιλε μ κ μενα το ίδιο ακριβώς. Delivered to local courier απο τις 22/12/2020 και απο τοτε καμια ενημέρωση. Επίσης το ίδιο κ με το speedy.bg που μου δίνει international parcel number 53******** αλλα στην acs δεν υπάρχει. Ισως σε αλλη μεταφορικη; Θα το ψαξω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πραγματοποίησα την παραγγελία 4 Δεκέμβρη 29 ήρθαν στην περιοχή μου και δεν έχω λάβει καμία νέα ενημέρωση.Επισης στην η acs υποστηρίζει πως το πακετο δεν βρέθηκε! Έβαλα τον κωδικό και σε υπόλοιπες currier αλλά δυστυχώς τίποτα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 31/12/2020 στις 10:57 ΜΜ, kkttnngg είπε

Με ανακούφησες αρκέτα με αυτό το "κόλπο", αλλά έγω συγχυστεί γιατί είχα παραγγείλει 1 μήνα πριν ένα ταμπλετ XP-PEN για δώρο, και ήλπιζα στην καλύτερη περίπτωση να φτάσει πριν τα Χριστούγεννα για να το δώσω ως χριστουγεννιάτικο δώρο, ή πριν την Πρωτοχρονιά για πρωτοχρονιάτικο δώρο... Δεν συνέβη τίποτα από αυτά τα δύο, και εδώ και 9 μέρες έχει κολλήσει στο "Departure Scan", άσχετα ότι είναι εντός της πόλης... υποτίθεται.

Βέβαια, το speedy λέει ότι χθες (30/12/2020) "Shipment Data Received" που δεν έχω ιδέα τί σημαίνει. Είναι μεγάλη ξενέρα όλο αυτό το πράγμα, γιατί όταν επικοινώνησα με την εταιρεία, μου ισχυρίστηκαν ότι το tablet κάνει ship απο "EU warehouse", αλλά στην τελική ήρθε από Κίνα με YunExpress...

Ας ελπίσουμε ότι άξιζε όλο αυτό το μαρτύριο.

Το ιδιο κι εδω με XP-PEN, τιποτα ακομα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και γω το ίδιο ακριβώς έχω πάθει 

Επικοινώνησα με τα shein και μου είπαν ότι θα προσπαθήσουν να το φτιάξουν και να επικοινωνήσω ξανά μαζί τους σε μία εβδομάδα. 

Αν πάτε στην εφαρμογή στο survey center λέει ότι δεν πραγματοποιουνται μεταφορές στην Ελλάδα, ενώ το ίδιο το shein μας αφήνει να κάνουμε . Υποθέτω θα έχει γίνει κάποιο μπέρδεμα. 

Θα σας ενημερώσω για την απάντηση τους 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, Konkr είπε

Και γω το ίδιο ακριβώς έχω πάθει 

Επικοινώνησα με τα shein και μου είπαν ότι θα προσπαθήσουν να το φτιάξουν και να επικοινωνήσω ξανά μαζί τους σε μία εβδομάδα. 

Αν πάτε στην εφαρμογή στο survey center λέει ότι δεν πραγματοποιουνται μεταφορές στην Ελλάδα, ενώ το ίδιο το shein μας αφήνει να κάνουμε . Υποθέτω θα έχει γίνει κάποιο μπέρδεμα. 

Θα σας ενημερώσω για την απάντηση τους 

Και δηλαδή τι;; Κάναμε παραγγελίες αλλα δεν μπορούν να τις φέρουν;🤣

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, Mg999 είπε

Και δηλαδή τι;; Κάναμε παραγγελίες αλλα δεν μπορούν να τις φέρουν;🤣

Τα χουν μπερδέψει τελείως άστα. 

Δεν γίνεται σε τόσα άτομα να συμβαίνει ακριβώς το ίδιο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, GkAdam είπε

καλημερα. κι εγω περιμενω απο delivery to local από τις 17/12
εχω αρχισει να σκεφτομαι την αίτηση για refund

Δεν θα ήταν κακο να στείλεις ενα μήνυμα και να τους ρωτήσεις για ποιο λογο η τόση καθυστέρηση και εννοείται αν θες για refund

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...