Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2021


Diinekis21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 λεπτό πριν, Macosj είπε

Εσύ μάλλον δεν είδες καν το συμβάν, το συμβάν έγινε στην δεύτερη στροφή του σικειν, όχι στην πρώτη. Η έξοδος της δεύτερης στροφης προφανώς είναι αντίθετη από αυτή της πρώτης. Άρα ο Μαξ είχε την εσωτερική. 

Συνεχιζεις και μιλας για εξοδο στροφης οπου ο Μαξ ειχε την εσωτερικη. Δεν εφθασαν καν στην εξοδο, οποτε οι κανονισμοι που παραθετεις δεν αφορουν την εξοδο της 2ης στροφης του σικειν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 13,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Μαξ δεν αφησε το γκαζι οσο θα πρεπε μετα το πρωτο απεξ του chicane ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ να μπει εντελως ατσαλα στο 2ο απεξ. Ακομα και τερμα δεξια να ειχε παει ο Χαμ, παλι θα επεφτε πανω του ο Μαξ. Λογικα αν το εκοβε ευθεια μετα το 1ο απεξ θα ειχε αποφευχθει το ατυχημα.

Αυτή είναι λογική σου δεν είναι οι κανονισμοι. Αν είχε χώρο προφανώς δεν θα καβαλουσε το κερμπ έτσι ώστε να χάσει τον έλεγχο. Όσο αν έπρεπε να φύγει ευθεία στο πρώτο απεξ, δεν υπήρχε λόγος γιατί δεν έχασε ούτε τα φρένα και είχε χώρο στην πρώτη στροφή. Το πρόβλημα είναι ότι ο χαμ δεν αφήσε την αγωνιστική γραμμή στον εσωτερικό, όπως υποχρεουται όταν ο δεύτερος το μπροστινό μέρος του  είναι πάνω από το μισό μονοθέσιο του πρώτου 

Επεξ/σία από Macosj
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, Macosj είπε

Εσύ μάλλον δεν είδες καν το συμβάν, το συμβάν έγινε στην δεύτερη στροφή του σικειν, όχι στην πρώτη. Η έξοδος της δεύτερης στροφης προφανώς είναι αντίθετη από αυτή της πρώτης. Άρα ο Μαξ είχε την εσωτερική. 

Ο Max πάντως μιλάει για την εξωτερική. Άρα θεωρεί πως το συμβάν έγινε στην πρώτη στροφή και όχι στην δεύτερη 

 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, haHa είπε

Συνεχιζεις και μιλας για εξοδο στροφης οπου ο Μαξ ειχε την εσωτερικη. Δεν εφθασαν καν στην εξοδο, οποτε οι κανονισμοι που παραθετεις δεν αφορουν την εξοδο της 2ης στροφης του σικειν.

Το συμβάν έγινε στην αρχή της εξόδου της δεύτερης στροφης, είναι ξεκάθαρο

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, Macosj είπε

Το συμβάν έγινε στην αρχή της εξόδου της δεύτερης στροφης, είναι ξεκάθαρο

Μέτρο μέτρο που την προχωράς τη φάση, θα μας φτάσεις είσοδο Parabolica....Καλά το πας....

Επεξ/σία από eMike
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το συμβαν ξεκινησε οταν βγηκε ο χαμιλτον απο το πιτ λειν, με μπλε σημαια να κυματιζει κι αποτομα προσπαθησε να μπει στην αγωνιστικη γραμμη οπου ειχε ο μαξ που ερχοταν με τα μπουνια.. Επειτα αφου στριβουν και ο μαξ ειναι στα 3/4 του μονοθεσιου διπλα απο τον χαμιλτον, ο Λιουις αντι να ανοιξει για να δωσει χωρο στον μαξ, κλεινει την γραμμη του κι αλλο, ο μαξ ανεβαινει πανω στα κερμπ, αναπηδα και γινεται οτι εγινε.. 60 - 40 λαθος του χαμιλτον με βαση τους κανονισμους

  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, liakjim είπε

Ο Χαμ είχε αφήσει χώρο, δεν πήγε στο άπεξ. Ο Φερστάπεν έκανε γκελ στο γκέρμπ και καβάλησε. Δεν βλέπω γιατί κάποιοι βλέπουν λάθος του κοτσιδάκια. Θεωρώ ότι ο φερστάπεν έδειξε πάλι την ανωριμότητά του που όσοι τον υποστηρίζουμε ευχόμαστε να ξεπεράσει και χώθηκε σε σημείο περίεργο χωρίς να έχει ακριβώς τον έλεγχο του οχήματος.

 

2 ώρες πριν, george200-13 είπε

Ελατε ρε μαγκες σοβαρα τωρα. Παψτε με τον φανατισμο. Γιατι νομιζετε ολοι οσοι πανε απο την εξωτερικη και δνε χωρανε στο τελος κοβουν την στροφη? Ελεος εδω δηλαδη. Δεν χωρουσε τερμα. Η σηκωνεις ποδι απο το γκαζι ή κοβεις τη στροφη. Max μαθε να υποχωρησει φιλε. Δεν γινεσαι πρωταθλητης αλλιως

 

2 ώρες πριν, george200-13 είπε

οκ δηλδη οσοι πανε απο την εξωτερικη και κοβουν την στροφη γτ δεν χωρανε ειναι μακακες ε? Ο max το εκβιασε. Εκει σηκωνεις γκαζι τελος

Ειναι αυτο που λεγαμε πριν 2 μηνες:
 

  

Στις 19/7/2021 στις 1:11 ΜΜ, haHa είπε

Ο Μαξ απο την αρχη του πρωταθληματος δημιουργει καταστασεις οπου ή θα υπαρξει επαφη ή θα πρεπει να σηκωσει το ποδι ο αλλος. Το ιδιο εκανε και χθες στο turn 1(βασικα κρατηθηκε μπροστα επειδη εκανε λαθος και βγηκε εκτος πιστας) και το ιδιο εκανε στο turn 3: ο Χαμιλτον ηταν πλαγια/μπροστα και χρειαστηκε να σηκωσει το ποδι απο το γκαζι για να μην υπαρκει επαφη.

Το κανει απο την αρχη του πρωταθληματος και καποια στιγμη ο αλλος δεν θα σηκωσει το ποδι απο το γκαζι και ή θα υπαρξει επαφη ή θα πρεπει να το σηκωσει ο Μαξ.
Θεωρω οτι αυτα τα συμβαντα θα συνεχισουν.

Πανω-κατω αυτο που λεει ο Palmer:
Palmer realistic: 'Verstappen aggressive towards Hamilton all season'

""I can see it as a racing incident. It's two guys fighting so hard, neither willing to bak out. Max turning in knowing there was a Mercedes right on the inside. Lewis keeping his foot in knowing there's a Red Bull on the outside. He misses the apex by a fraction, but he's not super wide. He does just miss the apex a little bit," Palmer explained to Formula1.com.

Palmer acknowledged that both title rivals gave each other very little room. "I think the way they were driving for half a lap, they were going to crash at some point. It could have been at turn one, it almost happened on the straight line and in the end, they did."

It's not the first time Hamilton and Verstappen have run into each other on the track. In previous races it was always Verstappen as the attacking party. "Through the season so far, Max has been so aggressive with Lewis. We've seen it at Imola, passing Lewis on the kerbs and at Barcelona he sent that lunge into turn one, and it's always Lewis backing out," Palmer concluded."


Παρολα αυτα, δεν εχει φαει ποινη μεχρι στιγμης και αυτο οδηγει σε ολο και μεγαλυτερο aggressiveness.
Εδω σημερα σε αντιστοιχο συμβαν στον 1ο γυρο(αλλα με τον Χαμ στην εξωτερικη), ο Μαξ τον πεταει εξω και ο Χαμ παταει φρενο, μπλοκαρει τα ελαστικα του και βγαινει εκτος για να αποφυγει επαφη:


28WWGA.gif


Πιστευω οτι θα του χαριστουν και τωρα.
Υπενθυμιζω τι ειπε o Max αφοτου η ροδα του καβαλησε το Halo του Χαμιλτον:
"That's what you get when you don't leave the space".

Ηξερε τι εκανε.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μετά απο αποφάσεις, και απόδοση ποινών, φτάσαμε στα ποσοστά τώρα.

Το ποιος φταίει, αν κάποιος φταίει, θα το αποφασίσουν (σας αρέσει ή όχι- σε πολλούς δεν αρέσει αλλα αυτό είναι το άθλημα-) οι αγωνοδίκες. 

Τώρα για την οικονομία της συζήτησης, εγώ λεω ότι μπορεί πολύ εύκολα να φταίνε και δύο με βάση 1002 διαφορετικά στοιχεία, γιατί είναι ΠΟΛΥ δύσκολη περίπτωση, αλλα το μοναδικό γεγονός είναι ότι φέτος, στις δύο κόντρες μεταξύ τους που ο κοτσιδάκιας ΔΕΝ σήκωσε το πόδι απο το γκάζι, είχαμε δυο σοβαρότατα ατυχήματα και παιδιάστικες συμπεριφορές εκατέρωθεν.

Καλό το Let them race, αλλα κάπου πρέπει να μπαίνουν και όρια, γιατί παραμένουν κουβούκλια που μπαίνουν με 200+ χιλιόμετρα σε στροφές.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Προφανως και ηξερε τι εκανε. Ηξερε οτι οταν εχεις την εσωτερικη και χτυπησεις με τον αλλον, η πιθανοτητες να συνεχισεις εσυ και να εγκαταλειψει ο αλλος ειναι πολυ μεγαλυτερες.

Εξαιρειται ο Σεμπ ο οποιος εφερε τετ α κε ακομα και σε επαφη με σκνιπα.

Ο κοτσιδακιας εχει αφησει αρκετες φορες το ποδι απο το γκαζι φετος, οπως π.χ. στην Ιμολα και σημερα στον 1ο γυρο στο 2ο σικέιν.

Επεξ/σία από tommy^
  • Like 1
  • Confused 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, haHa είπε

 

Υπενθυμιζω τι ειπε o Max αφοτου η ροδα του καβαλησε το Halo του Χαμιλτον:
"That's what you get when you don't leave the space".

Ηξερε τι εκανε.

Δηλαδή από το συγκεκριμένο ηχητικό βγάζεις de facto συμπέρασμα ότι το έκανε επίτηδες. Το να εννοούσε ότι είναι προφανής η οποία επαφή λόγο χώρου το αποκλείουμε; Δηλαδή οπωσδηποτε πρέπει να σημαίνει αυτό; 

Άσχετα με το ποιος πιστεύεις/ω ότι φταίει (το θεωρώ αγωνιστικό συμβάν) το συγκεκριμένο ηχητικό δεν δίνει κανένα περιθώριο de facto αποδοχής ευθύνης.

  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, tommy^ είπε

Προφανως και ηξερε τι εκανε. Ηξερα οτι οταν εχεις την εσωτερικη και χτυπησεις με τον αλλον, η πιθανοτητες να συνεχισεις εσυ και να εγκαταλειψει ο αλλος ειναι πολυ μεγαλυτερες.

Εξαιρειται ο Σεμπ ο οποιος εφερε τετ α κε ακομα και σε επαφη με σκνιπα.

ο σεμπ δεν κανει τετακε. κανει προπονηση για το gymkhana f1edition

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
10 λεπτά πριν, haHa είπε


Υπενθυμιζω τι ειπε o Max αφοτου η ροδα του καβαλησε το Halo του Χαμιλτον:
"That's what you get when you don't leave the space".

 

Και εδω προκυπτει το (ρητορικο; ) ερωτημα: Το ιδιο θα ελεγε και αν δεν υπηρχε το Halo; 

Τραγικα πραγματα...

  • Like 5
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...