Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2021


Diinekis21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

8 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Επισης, οι stewards χαριστηκαν στον ΒΟΤ στο συμβαν με τον Κιμι και στον Περεζ στο συμβαν με τον Λεκλερ.
Ακομα ψαχνω να βρω μια σωστη αποφαση που να πηραν αυτο το 3ημερο! :P

Υποννοείς ότι ο Αλ Αμπντάλι απ' τη Σαουδική Αραβία δεν κάνει για κριτής? 😅

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 13.8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Σε αυτό το σημείο να πω Γ η Αραβία σας, 500 χρόνια πίσω, όση κονόμα και να'χετε.

Εννοείται στηρίζω ΧΑΜαρο, με το κράνος του να μοιράζει πόνο σε κάθε γύρο.-

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

37 λεπτά πριν, haHa είπε

Ο Μαξ εδω και μερικους αγωνες κανει πολλα λαθη οταν καιει η μπαλα και δεν εχει σοβαροτητα. Εχασε αγωνα και pole λογω λαθους του ενω ειχε μονοθεσιο που ηταν 0.3s πιο γρηγορο.

Καλά δεν το ξέρεις αυτό στα σίγουρα, μπορεί απλά να έβγαζε τον τέλειο γύρο μέχρι τότε, πέρνοντας 105% ρίσκα.

Επίσης στα προηγούμενο τι λάθος έκανε ακριβώς; Δεν λέω να παίξει βρώμικα, λάθος τι έκανε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, greg4 είπε

Καλά δεν το ξέρεις αυτό στα σίγουρα, μπορεί απλά να έβγαζε τον τέλειο γύρο μέχρι τότε, πέρνοντας 105% ρίσκα.

Επίσης στα προηγούμενο τι λάθος έκανε ακριβώς; Δεν λέω να παίξει βρώμικα, λάθος τι έκανε.

Στο qualifying, ο πιο σημαντικος γυρος ειναι ο δευτερος(και τελευταιος γυρος) που θα κανεις στο Q3 και υπαρχει η μεγαλυτερη πιεση. Σε 4 συνεχομενα Grand Prix, στην δευτερη και πιο σημαντικη προσπαθεια στο Q3 κανει λαθος/δεν βελτιωνει.


Στην Βραζιλια παιζει τελειως βρωμικα και ειναι τυχερος που του την χαριζουν(η ατιμωρησια οδηγησε βεβαια στα χθεσινο μπαραζ προκλητικοτητας).
Στην Μοντσα, κανει λαθος και εχει DNF, καταληγοντας πανω(!) στο μονοθεσιο του Χαμ λεγοντας "That's what you get when you don't leave space".

Χθες στον αγωνα χαθηκε το μετρημα απο τις χοντραδες που εκανε.

Το κακο χθες αρχισε οταν δεν του δοθηκε ποινη για dangerous rejoining of the track στο πρωτο συμβαν.
Κοιτα εδω γωνια που εχει το μονοθεσιο του προσπαθωντας να μπει ξανα στην πιστα. Ο Χαμιλτον χρειαστηκε να κανει ελιγμο για να αποφυγει τον εμβολισμο:

image.png.1eb23528100e0fbd71b2847d28384236.png

Επεξ/σία από haHa
  • Like 7
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, ~mxls~ είπε

Σε αυτό το σημείο να πω Γ η Αραβία σας, 500 χρόνια πίσω, όση κονόμα και να'χετε.

Εννοείται στηρίζω ΧΑΜαρο, με το κράνος του να μοιράζει πόνο σε κάθε γύρο.-

Πες μας τι πηρες χθες και εχεις τετοιες παρενεργειες :P LOL

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@~mxls~Εδω το ρεσιτάλ ακραίας οδήγησης και προκλητικότητας του Μαξ χθες:

16 ώρες πριν, ~mxls~ είπε

Πραγματικά μετά από από αυτό το ρεσιτάλ ακραίας οδήγησης και προκλητικότητας του Μαξ, δεν θέλουμε τον τίτλο.

 

α) προσπεραση εκτος πιστας και rejoin the track dangerously(ο Χαμ επρεπε να κανει ελιγμο για να αποφυγει τον εμβολισμο). Tον υποχρεωσαν να δωσει πισω την θεση :

restart.gif


β) αντικανονικη αμυνα που χανει τοσο το απεξ και τα φρενα ωστε καταληγει και ο ιδιος εκτος πιστας στην προσπαθεια να μην επιτρεψει προσπεραση. Πηρε ποινη 5 sec για αυτο:

 first-corner.gif


γ) ξαφνικο, δυνατο φρεναρισμα που οδηγησε στην συγκρουση. Πηρε ποινη 10sec για την συγκρουση που προκαλεσε: 

crash-2.gif


δ) δινει την θεση του πισω στον Χαμ και τον προσπερναει στην ιδια ευθεια(το 2008 στο Σπα ο Χαμ πηρε ποινη 25s για αυτο) :

not-letting.gif

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, ~mxls~ είπε

Ανθρώπινα δικαιώματα. Σε αυτά δεν χωράνε οπαδικά.

We Race as one, Black live matter, και βάζουν τους οδηγούς σε ένα κλουβί να σκοτωθούν, σε χώρα που δε μπορεί να βγει η άλλη έξω απο το σπίτι χωρίς μπουργκα..

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μαύρο χάλι ο χτεσινός αγώνας, αναρωτιέμαι γιατί μπήκε αυτή η πίστα με αυτή τη μορφή στο calendar. Προφανώς και είναι τα λεφτά ο λόγος για την Σαουδική Αραβία, ωστόσο θα μπορούσαν να κάνουν κάτι καλύτερο στη διαμόρφωση, πλάτος κτλ κτλ. Πολύ επικίνδυνη πίστα ελπίζω να έχει αλλαγές για του χρόνου.

Στα του αγώνα, κινήσεις απελπισίας του Φερστάπεν μπας και καταφέρει να μείνει μπροστά. Γενικά φαίνεται ότι το έχει χάσει, πιστεύω σε αυτό παίζει μεγάλο ρόλο ότι η Mercedes είναι πλέον ποιο γρήγορη από τη Red Bull, από τη Βραζιλία και μετά. Χτες με σπασμένη πτέρυγα και ο Χαμ έκανε ταχύτερους γύρους, δεν είχε κανένα πρόβλημα να μείνει πολύ κοντά στον Φερσταπεν παρά την ποιο αργή θεωρητικά γόμα και κατάφερε να τον περάσει καθαρά.

Το συμβάν με την επαφή ήταν για γέλια και για κλάματα, αλλά είπαμε, οι ποινές είναι εκεί για να μην αλλάζουν το αποτέλεσμα, μην χαλάσουμε την αγωνία. Θα συμφωνήσω με Χόρνερ ότι λείπει και ο Charlie Whiting ( για άλλους λόγους βέβαια ). Χτες έπρεπε να φάει ποινή ο Μπότας ( Brundle να λέει και στα highlights ότι είναι ενάντια στους κανονισμούς αυτό που κάνει ), Φεσταπεν έπρεπε να έχει warning από το πρώτο συμβάν στην δεύτερη εκκίνηση παρά το παζάρι που ακούσαμε live και αμέσως ποινή στο επόμενο συμβάν της πρώτης στροφής. 

Τέλος, θυμάται κανείς προς το τέλος της μετάδοσης, από τη FIA λένε νομίζω στη Mercedes ότι αν ξαναγίνει θα έχει black and white flag, ήταν για την τελευταία στροφή που έσπρωξε προς τα έξω ο Χαμ τον Φερσταπεν? 

Επεξ/σία από bkran
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, bkran είπε

Τέλος, θυμάται κανείς προς το τέλος της μετάδοσης, από τη FIA λένε νομίζω στη Mercedes ότι αν ξαναγίνει θα έχει black and white flag, ήταν για την τελευταία στροφή που έσπρωξε προς τα έξω ο Χαμ τον Φερσταπεν? 

Ναι έφαγε warning, όταν τον ώθησε έξω, ότι η επόμενη είναι B&W.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

55 λεπτά πριν, haHa είπε

@~mxls~Εδω το ρεσιτάλ ακραίας οδήγησης και προκλητικότητας του Μαξ χθες:

 

α) προσπεραση εκτος πιστας και rejoin the track dangerously(ο Χαμ επρεπε να κανει ελιγμο για να αποφυγει τον εμβολισμο). Tον υποχρεωσαν να δωσει πισω την θεση :

 


β) αντικανονικη αμυνα που χανει τοσο το απεξ και τα φρενα ωστε καταληγει και ο ιδιος εκτος πιστας στην προσπαθεια να μην επιτρεψει προσπεραση. Πηρε ποινη 5 sec για αυτο:

 


γ) ξαφνικο, δυνατο φρεναρισμα που οδηγησε στην συγκρουση. Πηρε ποινη 10sec για την συγκρουση που προκαλεσε: 

 


δ) δινει την θεση του πισω στον Χαμ και τον προσπερναει στην ιδια ευθεια(το 2008 στο Σπα ο Χαμ πηρε ποινη 25s για αυτο) :

 

Τι ξέχασες επιμελώς να αναφέρεις

- Τον χαμιλτον που εμπόδισε τον μαζεπιν και δεν τιμωρήθηκε (μόνο χρηματικό πρόστιμο).

- Τον μποτας που άφησε τεράστιο κενό για διπλό πιτστοπ.

- Τον χάμιλτον που στο vsc από 1.5δευτ πλησίασε στο 0.6 και πήρε slipstream στην ευθεία (και οδήγησε στο 2ο video).

- Τον χάμιλτον που δεν πέρναγε τον αντίπαλο του όταν ο τελευταίος έκοψε (όσο και να έκοψε αυτός).

 

 

  • Like 3
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, liakjim είπε

Τι ξέχασες επιμελώς να αναφέρεις

- Τον χαμιλτον που εμπόδισε τον μαζεπιν και δεν τιμωρήθηκε (μόνο χρηματικό πρόστιμο).

- Τον μποτας που άφησε τεράστιο κενό για διπλό πιτστοπ.

- Τον χάμιλτον που στο vsc από 1.5δευτ πλησίασε στο 0.6 και πήρε slipstream στην ευθεία (και οδήγησε στο 2ο video).

- Τον χάμιλτον που δεν πέρναγε τον αντίπαλο του όταν ο τελευταίος έκοψε (όσο και να έκοψε αυτός).

Ενδιαφερον θα ειχε να απαντησει καποιος, αλλα μετα θυμηθηκα οτι εσυ εγραψες τα παρακατω:

8 ώρες πριν, liakjim είπε

Ο δικός σου τι ήθελε να περάσει; Ειδική πρόσκληση; Κανείς δεν ήθελε να περάσει πριν το dRS detection zone. Όσο βρώμικος είναι ο ένας, είναι και ο άλλος.

 

5 ώρες πριν, liakjim είπε

Η προσπάθεια προσπέρασης λέγεται πετάω τον άλλον έξω; Ας έκλεινε την πόρτα από πριν ο Χαμ.

Το μόνο μεμπτό που έκανε χθες ο φερσταπεν ήταν όταν βγήκε εκτός πίστας και προσπέρασε, δεν άφησε τον Χαμ να περάσει αμέσως ή έστω να τον αφήσει για τα καλά στην ευθεία και να τον περάσει μετά την γραμμή τερματισμού.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...