Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2021


Diinekis21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

4 λεπτά πριν, 4saken είπε

Ρε παιδια διαβαζω εδω, διαβαζω στο Τσιλι και δεν μπορω να καταλαβω ποιος απο τους δυο ειναι πιο σιχαμα...
Ποιον να υποστηριξω στον τελευταιο αγωνα?

Αμα δεν υποστηριζες κανεναν απο πριν τι σε νοιαζει? Απολαυσε τον τελευταιο αγωνα με την χαρα του φιλαθλου

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 13.8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 ώρα πριν, haHa είπε

 

Ναι, για αυτο το συμβαν εφαγε warning o Ham, το οποίο warning ηταν μαλλον τραβηγμενο συμφωνα με τα οσα εχουμε δει στους προηγουμενους αγωνες. 

ham.gif

δεν καταλαβαίνω γιατι το επιτρέπουν αυτο. όποιος αφήνει την αγωνιστική γραμμή, για να πάει προς το εξωτερικο της στροφής την ώρα που εκει υπαρχει μονοθέσιο που έρχεται να σε περάσει, θα πρέπει μετά να δίνει την θεση η να εχει ποινη 2-3sec. δεν ειναι άμυνα αυτο, ειναι επικύνδυνη οδηγηση απο οποιον και αν προέρχεται. Αν δεν κάνω λάθος ο χαμ εδω δεν ειναι στην αγωνιστική γραμμή.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, 4saken είπε

Ρε παιδια διαβαζω εδω, διαβαζω στο Τσιλι και δεν μπορω να καταλαβω ποιος απο τους δυο ειναι πιο σιχαμα...
Ποιον να υποστηριξω στον τελευταιο αγωνα?

To grid αποτελειται απο 20 οδηγους και οχι απο τους 2 πρωτους. Αν ο χαμιλτον ηταν +100 ποντους διαφορα, ποιον θα υποστηριζες ;
Αν θες την γνωμη μου, μπορεις να υποστηριξεις το εκλερακι και να αντιπαθεις την πορτοκαλι κατσαριδα (νορις)

😛

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, basilis_k6 είπε

δεν καταλαβαίνω γιατι το επιτρέπουν αυτο. όποιος αφήνει την αγωνιστική γραμμή, για να πάει προς το εξωτερικο της στροφής την ώρα που εκει υπαρχει μονοθέσιο που έρχεται να σε περάσει, θα πρέπει μετά να δίνει την θεση η να εχει ποινη 2-3sec. δεν ειναι άμυνα αυτο, ειναι επικύνδυνη οδηγηση απο οποιον και αν προέρχεται. Αν δεν κάνω λάθος ο χαμ εδω δεν ειναι στην αγωνιστική γραμμή.

Ειναι περιεργο συμβαν.
Θυμιζει καπως τις φορες που ο Μαξ ανοιξε την τροχια του στην εξοδο για να βγαλει εκτος τον Χαμιλτον, με την διαφορα οτι ο Χαμ το εκανε στην εισοδο της στροφης. Επιτρεπεται και ειναι hard racing οταν το κανεις στην εξοδο της στροφης.
Ο Χαμ ομως το εκανε στην εισοδο της στροφης και ειναι σωστο το warning, θα ελεγα οτι ειναι μαλιστα για ποινη αλλα προφανως δεν δοθηκε γιατι ο Μαξ δεν επρεπε να προσπαθει να προσπερασει στην ιδια ευθεια που εδωσε πισω την θεση του στον Χαμ(στο Σπα 2008 εδωσαν ποινη για αυτο)

Συμβαντα οπου αυτος που εχει την εσωτερικη και ειναι μπροστα(οχι λογω dive bombing) ανοιγει την τροχια στην εξοδο(θεωρειται hard racing) : 

Spoiler

Barcelona:

VEsnkd.gif

 

Imola:

79XX6G.gif


Monza:

28WWGA.gif

 



Στην Βραζιλια αλλα και στον 37ο γυρο χθες, το ανοιγμα της τροχιας του Μαξ ηταν αντικανονικο γιατι κατεληξε και ο ιδιος εκτος πιστας και ηταν ουσιαστικα αποτελεσμα dive bombing:

Spoiler

 

Brazil:

Z8Zyyg.gif

 

 

Saudi 37th lap:

first-corner.gif

 

 

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τη πίστα πάντως τη βρήκα εντυπωσιακότατη για qualy/time attack και παράλληλα τελείως ακατάλληλη για αγώνα.

1 ώρα πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Πιστευετε θα επρεπε σε καθεστως κοκκινης σημαιας να απαγορευται οποιαδηποτε αλλαγη στο μονοθεσιο?Για να μην υπαρχει Free pit stop και γινονται διαφορες πουστ...στρατηγικες?

Δε νομίζω πως μπορεί να κάνει κάποιος πετυχημένες στρατηγικές περιμένοντας κόκκινη σημαία.

Ακόμα και σε αυτό το gp (Παναγία μου).

13 λεπτά πριν, GoMaR είπε

Αν θες την γνωμη μου, μπορεις να υποστηριξεις το εκλερακι και να αντιπαθεις την πορτοκαλι κατσαριδα (νορις)

😛

Αιώνιος! :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

37 λεπτά πριν, 4saken είπε

Ρε παιδια διαβαζω εδω, διαβαζω στο Τσιλι και δεν μπορω να καταλαβω ποιος απο τους δυο ειναι πιο σιχαμα...
Ποιον να υποστηριξω στον τελευταιο αγωνα?

Eννοειται τον Kimi! :-D

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, papp0us είπε

Ολοι ξέρουμε οτι πρώτα υποστηρίζουμε Mclaren, και μετά βλέπουμε τι άλλο ψιλο-συμπαθούμε. Ή Williams. Διαλέξτε.

Πρωτα την κοκκινη φοραδα και μετα οτι σας αρεσει. Ακομα και brawn GP.
 

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

44 λεπτά πριν, haHa είπε

Δεν εφαγε ποινη επειδη ηθελε να περασει με drs στην ιδια ευθεια(που οπως ειπαμε, ο Χαμ το 2008 στο Spa ειχε φαει ποινη 25sec επειδη περασε στην ιδια ευθεια, χωρις μαλιστα να υπαρχει DRS).
Επισης, κανενας απο τους 2 δεν εφαγε ποινη επειδη δεν ηθελε να περασει πρωτος την γραμμη DRS.

Ο Μαξ εφαγε ποινη γιατι το ξαφνικο('brake suddenly and significantly') και αποτομο φρεναρισμα των 2.4g(αυτο που εκανε στο τελος) ηταν απροβλεπτο('erratic') και ηταν η κυρια αιτια που προκαλεσε το ατυχημα.

Τα ξέρω αυτά.

Ούτε είπα ότι έφαγε ποινή για αυτό.

Είπα γιατί ήταν ο Hamilton κολλημένος από πίσω από ένα μονοθέσιο που πήγαινε ξεκάθαρα αργά. Είχε όλο τον χώρο να πάει αριστερά και να περάσει. 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, ghostrider είπε

Πρωτα την κοκκινη φοραδα και μετα οτι σας αρεσει. Ακομα και brawn GP.
 

Ρε σεις, η Ferrari είναι σαν να παίρνεις Paris Saint Germain στο Football Manager. Πρώτα πάμε με την ομάδα του λαού.

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

και εγω...καθε Κυριακη που εχει αγωνα τα ιδια...

 

Οταν η κοκκινη σημαια ειναι για να βαλεις τον γερανο να παρει το τρακαρισμενο και τα μονοθεσια εχουν ευκαιρια για free pit stop που ειναι οι λογοι ασφαλειας? Οτι ανακατευει την τραπουλα συμφωνω.

Οι κανονισμοί για τα red flags ειναι απο μια αλλη εποχη. Μια εποχη που υπηρχαν spare ετοιμα μονοθεσια, μια εποχή που δεν εβγαινε κοκκινη σημαια για ασφαλες ψυλλου πηδημα. Στην hybrid εποχη ομως και την εποχη της ασφαλειας που πιο ευκολο να βγει red flag απο safety car. επρπε να ειχαν ενημερωθει-ξαναγραφτει οι κανονισμοι. Οταν λεμε λογους ασφαλειας δεν ενοουμε τζαμπα πιτστοπ. εννοουμε εσπασε ενα bargeboard το αφαιρεις να μην πεσει κομματι.

εσπασε η μιση πτερυγα? αφαιρεις οτι κομματι θες αλλιως αν την αλλαξεις ολη πας πισω τοσα sec οσα ειναι ενα μεσο Pitstop.

2 λεπτά πριν, papp0us είπε

Ρε σεις, η Ferrari είναι σαν να παίρνεις Paris Saint Germain στο Football Manager. Πρώτα πάμε με την ομάδα του λαού.

ομαδα του λαου ηταν η tyrell . garagistas εως το κοκκαλο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, greg4 είπε

Τα ξέρω αυτά.

Ούτε είπα ότι έφαγε ποινή για αυτό.

Είπα γιατί ήταν ο Hamilton κολλημένος από πίσω από ένα μονοθέσιο που πήγαινε ξεκάθαρα αργά. Είχε όλο τον χώρο να πάει αριστερά και να περάσει.  

To εξηγησε και ο ιδιος ο Χαμ και η FIA:
 και οι 2 τους το επαιζαν πονηρα και δεν ηθελαν να βρεθουν μπροστα πριν το DRS Line.

Μερικους γυρους αργοτερα, ο Μαξ μαλιστα θα κανει προσπεραση στον Χαμ στην ιδια ευθεια που τον 'αφησε'.

Για αυτο ειπα οτι πρεπει να γινει σαφης ο κανονισμος οτι δεν μπορεις να επιτεθεις για 1 sector οταν δινεις την θεση σου πισω(που στο παρελθον εδιναν ποινη) : 

4 ώρες πριν, haHa είπε

Αυτο που πρεπει να αλλαξει ειναι οτι οταν πρεπει να δωσεις την θεση σου πισω, τοτε να μην μπορεις να επιτεθεις για ενα sector. Ετσι θα ειχαμε γλυτωσει τα χθεσινα παιχνιδια που εκαναν οι 2 πρωτοι. Ειναι και θεμα ασφαλειας.

Θα ειχαμε γλυτωσει τα χθεσινα παιχνιδια που εκαναν οι 2 πρωτοι, τα radio της RB στον Max "give back your position strategically" κλπ.

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, papp0us είπε

Ρε σεις, η Ferrari είναι σαν να παίρνεις Paris Saint Germain στο Football Manager. Πρώτα πάμε με την ομάδα του λαού.

Liverpool ναι, κλασσική ομάδα με μεγάλη ιστορία που τρώει φάπες, PSG από που κι ως που; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...