Προς το περιεχόμενο

ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ RTX 3060 ti ΑΠΟ PLAISIO


xaraktira

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μόλις τώρα, SPY_oo7 είπε

Ενω το να τρωμε το σανο αμάσητο ειναι καλυτερο.Ο καθενας εχει δικαιωμα στα πλαισια του νομου να διεκδικήσει το δικιο του όπως νομιζει και φυσικα κατι ποστ σαν τα δικα σου ειναι αχρειαστα

Ναι τα δικά μου ποστ είναι αχρείαστα. Τα δικά σου σε αυτόν το λογαριασμό και τον προηγούμενο γέμισαν γνώσεις τον κόσμο. Συνεχισε, ο αγώνας σου πάει καλά, έχεις αναβαθμιστεί από αστείος σε εξαιρετικά αστείος.

Συγνώμη για το αχρείαστο ποστ, με την μοναδική ουσιαστική κίνηση σε αυτές τις περιπτώσεις, συνεχίστε οτι κάνατε.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 321
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

55 λεπτά πριν, itanium είπε

https://www.mindev.gov.gr/προστασία-του-καταναλωτη/συχνές-ερωτήσεις-προϊόντα/

2. Παρήγγειλα μέσω διαδικτύου μία συσκευή σε ορισμένη τιμή. Δε μου την έστειλαν γιατί, όπως μου είπαν, έγινε λάθος στην τιμή. Είναι νόμιμο;

Η αναγραφή λανθασμένης τιμής και γενικότερα κάθε παροχή εσφαλμένων ή ανακριβών πληροφοριών που ενδέχεται να παραπλανήσει το μέσο καταναλωτή και να τον οδηγήσει να λάβει απόφαση συναλλαγής την οποία, διαφορετικά, δε θα ελάμβανε, θεωρείται παραπλανητική εμπορική πρακτική και απαγορεύεται από το Ν.2251/94. Για την εξέταση σχετικών θεμάτων, μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία στη Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή.

https://e-katanalotis.gov.gr/useful-rights

Αθέμιτες πρακτικές, καταχρηστικοί όροι
Αθέμιτες εμπορικές πρακτικές

Όταν αγοράζετε αγαθά και υπηρεσίες από ιστοσελίδα ή φυσικό κατάστημα η νομοθεσία σάς προστατεύει έναντι αθέμιτων εμπορικών πρακτικών των παρακάτω δύο βασικών κατηγοριών:
- Παραπλανητικές πρακτικές, είτε με πράξη (παροχή ψευδούς πληροφορίας) είτε με παράλειψη (απόκρυψη σημαντικής πληροφορίας)
- Επιθετικές πρακτικές, που σκοπό έχουν την άσκηση πίεσης για αγορά προϊόντος/υπηρεσίας.

Καταχρηστικοί όροι


- Πέραν της γενικής απαίτησης περί «καλής πίστης» και «ισορροπίας», η κείμενη νομοθεσία προβλέπει έναν κατάλογο ειδικών όρων που μπορούν να θεωρηθούν καταχρηστικοί.

δηγία 2002/65/ΕΚ σχετικά με την εξ αποστάσεως εμπορία χρηματοοικονομικών υπηρεσιών προς τους καταναλωτές και την τροποποίηση των Οδηγιών 90/619/ΕΟΚ, 97/7/ΕΚ και 98/27/ΕΚ - Άρθρο 4θ, Ν. 2251/1994. Οδηγία 2005/29/ΕΚ για τις αθέμιτες εμπορικές πρακτικές των επιχειρήσεων προς τους καταναλωτές στην εσωτερική αγορά και για την τροποποίηση των Οδηγιών 84/450/ΕΟΚ, 97/7/ΕΚ, 98/27/ΕΚ, 2002/65/ΕΚ και του Κανονισμού (ΕΚ) 2006/2004 («Οδηγία για τις αθέμιτες εμπορικές πρακτικές») - Άρθρα 9α-9θ, Ν. 2251/1994.

Τίποτα από τα παραπάνω δεν ισχύει στη περίπτωση που συζητάμε. Ούτε ψευδής πληροφορία, ούτε απόκρυψη σημαντικής πληροφορίας, ούτε λανθασμένη τιμή. Είναι όλα άσχετα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, papp0us είπε

Ναι τα δικά μου ποστ είναι αχρείαστα. Τα δικά σου σε αυτόν το λογαριασμό και τον προηγούμενο γέμισαν γνώσεις τον κόσμο. Συνεχισε, ο αγώνας σου πάει καλά, έχεις αναβαθμιστεί από αστείος σε εξαιρετικά αστείος.

Συγνώμη για το αχρείαστο ποστ, με την μοναδική ουσιαστική κίνηση σε αυτές τις περιπτώσεις, συνεχίστε οτι κάνατε.

Παλι αχρείαστο και χωρίς ουσια ηταν και φυσικα δεν περιμαενα με την αδεια σου για να συνεχίσουμε

6 λεπτά πριν, malakudi είπε

Τίποτα από τα παραπάνω δεν ισχύει στη περίπτωση που συζητάμε. Ούτε ψευδής πληροφορία, ούτε απόκρυψη σημαντικής πληροφορίας, ούτε λανθασμένη τιμή. Είναι όλα άσχετα. 

Ολα ισχυουν κανονικοτατα .Κρυψαν οτι δεν θα παραλάβεις ποτε γιατι δεν θα εχουν ποτε το προιον στην τιμη που το παράγγειλες.Εξου και η λανθασμενη τιμη

Επεξ/σία από SPY_oo7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, SPY_oo7 είπε

Παλι αχρείαστο και χωρίς ουσια ηταν και φυσικα δεν περιμαντρώναμε την αδεια σου για να συνεχίσουμε

Χρησιμοποιείς και δύσκολες λέξεις, αυτό είναι που με εντυπωσιάζει. Καμία σχέση με αυτά που λες βέβαια, αλλα τις χρησιμοποιείς.  Στον τρίτο λογαριασμό σου θα ξανασυζητήσουμε την επόμενη φορά που θα λες πάλι ιστορίες χωρίς την παραμικρή γνώση επι του θέματος. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό εδώ είναι μακέτο αυτό?

Από εδώ https://www.insomnia.gr/forums/topic/765390-παραγγελία-gpu-και-αύξηση-τιμής/

"

Καλησπέρα σε όλους! Μπορεί κάποιος να βοηθήσει???

Έκανα προπαραγγελία από πλαίσιο μια κάρτα γραφικών 3060 ti πριν 1.5 μήνα σχεδόν! Στα 549 ευρώ και την προπληρωσα όλη! Στις 20 ημέρες με πήραν τηλ να ακυρώσω την παραγγελία για να μην περιμένω και να μου επιστρέψουν τα χρήματα αλλά εγώ αρνήθηκα και τους είπα ότι δεν με πειράζει θα περιμένω! Ήρθε η κάρτα αλλά τώρα μου ζητάνε 709 ευρώ! Είναι νόμιμο αυτό? Από τη στιγμή που κάνω προπαραγγελία σε συγκεκριμένη τιμή... Μπορείς να μου την αυξήσεις???"

Και αντιστοιχεί εδώ 

 

https://www.mindev.gov.gr/προστασία-του-καταναλωτη/συχνές-ερωτήσεις-προϊόντα/

2. Παρήγγειλα μέσω διαδικτύου μία συσκευή σε ορισμένη τιμή. Δε μου την έστειλαν γιατί, όπως μου είπαν, έγινε λάθος στην τιμή. Είναι νόμιμο;

Η αναγραφή λανθασμένης τιμής και γενικότερα κάθε παροχή εσφαλμένων ή ανακριβών πληροφοριών που ενδέχεται να παραπλανήσει το μέσο καταναλωτή και να τον οδηγήσει να λάβει απόφαση συναλλαγής την οποία, διαφορετικά, δε θα ελάμβανε, θεωρείται παραπλανητική εμπορική πρακτική και απαγορεύεται από το Ν.2251/94. Για την εξέταση σχετικών θεμάτων, μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία στη Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή.

Αντέ τώρα που πάει μεσημέρι φαγάκι και νάνι...

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, papp0us είπε

Χρησιμοποιείς και δύσκολες λέξεις, αυτό είναι που με εντυπωσιάζει. Καμία σχέση με αυτά που λες βέβαια, αλλα τις χρησιμοποιείς.  Στον τρίτο λογαριασμό σου θα ξανασυζητήσουμε την επόμενη φορά που θα λες πάλι ιστορίες χωρίς την παραμικρή γνώση επι του θέματος. 

Νομιζω οτι το ποιασες το νοημα παρα το ορθογραφικο λαθος αλλα σε περιπτωση που δεν ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ξανα παρτο

 

Παλι αχρείαστο και χωρίς ουσια ηταν και φυσικα δεν ΖΗΤΗΣΑΜΕ  την αδεια σου για να συνεχίσουμε

Επεξ/σία από SPY_oo7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, papp0us είπε

 Στον τρίτο λογαριασμό σου θα ξανασυζητήσουμε την επόμενη φορά που θα λες πάλι ιστορίες χωρίς την παραμικρή γνώση επι του θέματος. 

 

9 λεπτά πριν, SPY_oo7 είπε

Ολα ισχυουν κανονικοτατα .Κρυψαν οτι δεν θα παραλάβεις ποτε γιατι δεν θα εχουν ποτε το προιον στην τιμη που το παράγγειλες.Εξου και η λανθασμενη τιμη

😂😂😂

Δίνεις και συμβουλές.

Ακούστε τον παιδιά, μην ασχοληθείτε με καταγγελίες, εδώ ο φίλος ξέρει καλά.

 

Εγώ απλά ξαναλέω:  συνήγορος του καταναλωτή

Σε αντίθεση με τον @SPY_oo7 δεν ξέρω πως αλλιώς μπορείτε να βρείτε το δίκιο σας.

Επεξ/σία από papp0us
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και ΚΑΤΑΓΕΛΕΙΕΣ και ΞΕΜΠΡΟΣΤΙΑΣΜΑ μπας και σταματησουν να δεχονται προπαραγγελλεις σε προιον που δεν υπαρχει διαθεσιμότητα και εξυπυρετησουν αυτούς που εχουν στο περιμενε κανα χρονο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, itanium είπε

Αυτό εδώ είναι μακέτο αυτό?

Από εδώ https://www.insomnia.gr/forums/topic/765390-παραγγελία-gpu-και-αύξηση-τιμής/

"

Καλησπέρα σε όλους! Μπορεί κάποιος να βοηθήσει???

Έκανα προπαραγγελία από πλαίσιο μια κάρτα γραφικών 3060 ti πριν 1.5 μήνα σχεδόν! Στα 549 ευρώ και την προπληρωσα όλη! Στις 20 ημέρες με πήραν τηλ να ακυρώσω την παραγγελία για να μην περιμένω και να μου επιστρέψουν τα χρήματα αλλά εγώ αρνήθηκα και τους είπα ότι δεν με πειράζει θα περιμένω! Ήρθε η κάρτα αλλά τώρα μου ζητάνε 709 ευρώ! Είναι νόμιμο αυτό? Από τη στιγμή που κάνω προπαραγγελία σε συγκεκριμένη τιμή... Μπορείς να μου την αυξήσεις???"

Και αντιστοιχεί εδώ 

 

https://www.mindev.gov.gr/προστασία-του-καταναλωτη/συχνές-ερωτήσεις-προϊόντα/

2. Παρήγγειλα μέσω διαδικτύου μία συσκευή σε ορισμένη τιμή. Δε μου την έστειλαν γιατί, όπως μου είπαν, έγινε λάθος στην τιμή. Είναι νόμιμο;

Η αναγραφή λανθασμένης τιμής και γενικότερα κάθε παροχή εσφαλμένων ή ανακριβών πληροφοριών που ενδέχεται να παραπλανήσει το μέσο καταναλωτή και να τον οδηγήσει να λάβει απόφαση συναλλαγής την οποία, διαφορετικά, δε θα ελάμβανε, θεωρείται παραπλανητική εμπορική πρακτική και απαγορεύεται από το Ν.2251/94. Για την εξέταση σχετικών θεμάτων, μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία στη Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή.

Αντέ τώρα που πάει μεσημέρι φαγάκι και νάνι...

 

Αυτό φυσικά δεν ήταν νόμιμο. Το είχα κράξει κι εγώ σε εκείνο το νήμα. Α θυμάμαι καλά τελικά έκαναν πίσω. Πιθανότατα ήταν η ανοησία κάποιου υπαλλήλου, αφού δεν έχει αναφερθεί από άλλον παρόμοιο περιστατικό.

Μόλις τώρα, SPY_oo7 είπε

και ΚΑΤΑΓΕΛΕΙΕΣ και ΞΕΜΠΡΟΣΤΙΑΣΜΑ μπας και σταματησουν να δεχονται προπαραγγελλεις σε προιον που δεν υπαρχει διαθεσιμότητα και εξυπυρετησουν αυτούς που εχουν στο περιμενε κανα χρονο

Μόνο φωνές σε φόρουμ βλέπουμε πάντως. Αφού είστε πολλοί γιατί δε κάνετε μία ομαδική καταγγελία;

Όσο για το "ξεμπρόστιασμα", μπορεί κάλλιστα να αντιδράσει το κάθε Πλαίσιο αν θίγεται και να σε κυνηγάει εσένα μετά για συκοφαντική δυσφήμιση. Μη νομίζεις πως είσαι ανώνυμος πίσω από το SPY_oo7.

Επεξ/σία από malakudi
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, malakudi είπε

Πιθανότατα ήταν η ανοησία κάποιου υπαλλήλου, αφού δεν έχει αναφερθεί από άλλον παρόμοιο περιστατικό.

Oχι και σε καμία περίπτωση δεν γίνονται τέτοια λάθη από υπάλληλο, καθώς φυσικά δεν τρώνε και RMA από λάθος με "υην τελευταία τιμή που το είχαμε στο σύστημα μας", δεν γράφω ότι γράφω γιατί δεν έχω πως να σκοτώσω τον χρόνο μου και ούτε έχω προσωπικά με τον οποιονδήποτε, ο σκοπός είναι μήπως και γλιτώσει κάποιος από αυτό το συρφετό

10 λεπτά πριν, malakudi είπε

Όσο για το "ξεμπρόστιασμα", μπορεί κάλλιστα να αντιδράσει το κάθε Πλαίσιο αν θίγεται και να σε κυνηγάει εσένα μετά για συκοφαντική δυσφήμιση. Μη νομίζεις πως είσαι ανώνυμος πίσω από το SPY_oo7.

Φυσικά τραβώντας από την database του SAP τα backorders συγκεκριμένων κωδικών και τις ημερομηνίες που εκτελέστηκαν αυτές που εκκρεμούν και τις τιμές τους επίσης μαζί φυσικά με τις συνομιλίες και τα mail των πελατών

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, malakudi είπε

Όσο για το "ξεμπρόστιασμα", μπορεί κάλλιστα να αντιδράσει το κάθε Πλαίσιο αν θίγεται και να σε κυνηγάει εσένα μετά για συκοφαντική δυσφήμιση. Μη νομίζεις πως είσαι ανώνυμος πίσω από το SPY_oo7.

Δεν συκοφαντω κανεναν .Λεω απλα γεγονοτα που ειναι γνωστα σε ολη την ελλαδα

15 λεπτά πριν, SPY_oo7 είπε

      ΝΑ σταματησουν να δεχονται προπαραγγελλεις σε προιον που δεν υπαρχει διαθεσιμότητα και να εξυπυρετησουν αυτούς που εχουν στο περιμενε κανα χρονο

Συμφωνα και με τα λεγομενα τούς και τα μυνηματα περι ακυρώσεων που σημαίνει οτι ΔΕΝ υπάρχει διαθεσιμοτητα.

Επεξ/σία από SPY_oo7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο Παππους εχει και ενα δικιο καταγγελιες παιδια ειδικα οσοι εχετε δωσει λεφτα μπας και τους απαγορευσουν την σαχλαμαρα της προπαραγγελιας.

Δωστε μου και μενα λεφτα και αν σας βρω 3090 με 500 ευρω θα σας την δωσω τωρα να θα σας την δωσω σε 10 χρονια που θα αξιζει 300 ευρω ειναι αλλο. :lol:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, LLLEFTERIS είπε

@tegonikos δεν ειπα χωρις να σε ρωτησει να σου επιστρεψει τα λεφτα αλλα σε συννενοηση μαζι σου να σου πει ξερεις δεν καταφερα να σου βρω καρτα μεσα σε τρεις μηνες αν θελεις σου επιστρεφω τα λεφτα που εχεις πληρωσει για να μην στα δεσμευω χωρις ομως να ακυρωσω την παραγγελια σου.

Τωρα αυτο που λες οτι δεν μπορει να δωσει χωρις κερδος δεν ειναι λιγες οι φορες που ενα καταστημα ενω ειχε βαλει λαθος τιμη παρεδωσε τις παραγγελιες.

Mα αυτό ήδη το έχει κάνει σε εμένα, 2 φορές κιόλας, να μου επιστρέψουν την προκαταβολή και να ακυρώσουν την παραγγελία, εγώ δεν δέχτηκα. 

Αυτό που λες είναι τελείως διαφορετικό, ας μείνουμε στο ότι αν σε έλεγχο ή σε διασταύρωση σου βρούνε πώληση με χασούρα ή χωρίς κέρδος τρως πρόστιμο. Οπότε καμία ΑΕ δεν μπορεί εσκεμμένα να σου πουλήσει με χασούρα. 

2 ώρες πριν, LLLEFTERIS είπε

Το ζητησες εσυ, εκει ειναι το λαθος επρεπε να στο προτεινουν αυτοι.

δεν υπάρχει κανένα λάθος, ο καταναλωτής υποχρεούται να το ζητήσει αυτό, όχι το κατάστημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ας μου πει κάποιος εδω μεσα, για ποιο λογο συνεχιζουν την πολιτικη της προπαραγγελλειας και της συλλογής χρηματων, σε ενα προιον που υπαρχει παγκόσμια έλλειψη ,εφόσον βλεπουνε οτι δεν λειτουργει σωστα η συνεργασια με τουσ προμηθευτες τους και  αναγκαζονται ειτε να μπαινουν μεσα οικονομικα πουλώντας κατω του κοστους ειτε να δημιουργούν δυσαρεστημένους πελατες που περιμενου μηνες να εξυπηρετηθούν η και ποτε.

Τι φοβουνται οτι αν καποια στιγμη εχουν διαθέσιμες τις καρτες στην αποθηκη και τις βγαλουν για πωληση θα τούς μεινουν στα ραφια η κατι αλλο τρεχει

ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΒΕΒΑΙΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΚΑΡΤΑ 3600 ΤΙ ΜΕ ΑΜΕΣΗ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ και τιμη αναλογη του ανταγωνισμου(δηλαδη νεφρου) ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΑΠΟΎΛΗΤΗ

Οποτε μενει να δουμε τι αλλο τρεχει.......

Επεξ/σία από SPY_oo7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το βασικό για το Πλαίσιο είναι να γεμίζει τις σελίδες του με κάρτες γραφικών (γιατί αυτό σε κάνει μεγάλο κατάστημα) ακόμα και αν δεν τις έχει.

Εγώ περιμένω και επιπλέον γελοιότητες. Black Friday τιμές στις GPU (κατόπιν παραγγελίας βεβαιώς βεβαίως).

Το βασικό είναι μπεις στο μαγαζί για να σου δημιουργηθεί η καταναλωτική ανάγκη να αγοράσεις. Αν δεν πάρεις αυτό που χρειάζεσε δεν τους πολυενδιαφέρει κιόλας.

Το να τους κυνηγήσεις νομικά δεν έχει και πολύ νόημα. Προφανώς είναι καλυμμένοι για να το κάνουν (δεν δίνουν ημερομηνία παράδοσης, προκειμένου να ισχυριστείς ότι δέσμευσες τα λεφτά σου σε μια ψευδή υπόσχεση / παραπλανητική διαφήμιση και έχασες κάποια άλλη ευκαιρία από άλλο κατάστημα).

Αν θέλετε να κάνετε κάτι πληρώστε τους με το ίδιο νόμισμά.

Όπως αυτοί δεν παραδίδουν, εσείς μην παραλαμβάνετε. Μαζικές παραγγελίες και μετά επιστροφή (και εσείς καλυμένοι θα είστε απο το νόμο).

Οφείλω να ομολογήσω βέβαια ότι για τα προιόντα που έχουν είναι κύριοι. Η εμπειρία που δίνουν στον πελάτη όταν επιστρέψεις κάτι (ή γιατί είναι DOA ή γιατί άλλαξες γνώμη) είναι εξαιρετική. Αν έχουν στο αλλάζουν απευθείας ή σου προτείνουν άλλο με διαφορά τιμής. Ούτε πολλές ερωτήσεις ούτε μα μου σου του (όπως σε άλλα μικρότερα μαγαζιά). Για αυτό τους προτιμάει ο κόσμος και όχι απο την άγνοια του ή για τα ωραία μάτια τους.

Τώρα απο ηθικής απόψεως είναι αυτό που λένε "Μη τάξεις σε παιδί και σε τρελό". Και εμείς οι gamers είμαστε λίγο και απο τα δύο.

Επεξ/σία από panospeter
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...