Προς το περιεχόμενο

ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ RTX 3060 ti ΑΠΟ PLAISIO


xaraktira

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Προσωπικά , είχα ακύρωση μετά από 5,5 μήνες από το Γερμανικό AMAZON , μην κάνετε σαν μικρά παιδάκια που δεν τους δίνουν γλυφιτζούρι. Σε 100 δικαστήρια να πάτε ο έμπορος (π.χ. ΠΛΑΙΣΙΟ) θα επικαλεστεί ανωτέρα βία (θέλω να πουλήσω αλλά δεν με προμηθεύει το εργοστάσιο) και θα αθωωθεί.  Εξω στην πραγματική ζωή δεν περνάνε τα πείσματα που κάναμε στην μαμάκα , μπορούμε να απαιτήσουμε πίσω τα λεφτά όποτε θέλουμε αφού δεν μας το δίνει σε εύλογο διάστημα και εκεί τελειώνουν τα δικαιώματα μας. Σε όποιον δεν αρέσει η αβεβαιότητα παραγγέλει μόνο ετοιμοπαράδοτες , που υπάρχουν όσες θέλετε.

Επεξ/σία από jgeorgiou
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 321
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, SPY_oo7 είπε

Το θεμα ειναι οτι ακομα και τωρα μπορεις να προπαραγγειλλεις καρτα με τιμες πολυ καλύτερες του ανταγωνισμου.Αρα δεν ειναι κατι που την πατησαν μια φορα και τέλος εβαλαν μυαλο και το εκοψαν αλλα διαρκές έγκλημα και κοροιδια εις βάρος του καταναλωτή.

Αυτο το κανατε γαργαρα ολοι.Αφου βλεπει το πλαισιο οτι αυτη η τακτικη ειναι προβληματικη απο τούς προμηθευτες του γιατι το συνεχιζει ακομα και τωρα και ξεφτιλίζεται παντου???????????Γιατι εξακολουθει να κοροιδευει τον κοσμακη?????Και φυσικα δεν φταιει ο καταναλωτης που παραγγέλνει εφοσον του δινεται η δυνατοτητα ΑΛΛΑ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΠΟΥ ΑΘΕΤΕΊ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ

Επεξ/σία από SPY_oo7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, SPY_oo7 είπε

Αυτο το κανατε γαργαρα ολοι.Αφου βλεπει οτι αυτη η τακτικη ειναι προβληματικη απο τούς προμηθευτες του γιατι το συνεχιζει και ξεφτιλίζεται παντου???????????

Πουθενά δε ξεφτιλίζεται, απολύτως φυσιολογικά είναι όλα. Διαθέσιμο κατόπιν παραγγελίας δε σημαίνει διαθέσιμο. Από τη στιγμή που δεν δεσμεύεται ότι θα στο φέρει σε Χ μέρες, αν εσύ παραγγείλεις εσύ κάνεις το λάθος. Δε βλέπω κιόλας πολύ χαμηλότερες τιμές, πχ 3060 Gaming Z Trio στο πλαίσιο έχει 800 κατόπιν παραγγελίας ενώ είναι διαθέσιμη στο Cosmodata (1-3 μέρες λέει) στα 789.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 16/11/2021 στις 3:55 ΜΜ, blazexX23Xx είπε

Μου ήρθε αυτό το μήνυμα σήμερα για παραγγελία 3060 Ti πριν 9.5 μήνες.

257640372_610088476856751_5354723231339678442_n.jpg

πρέπει να έφυγε αυτόματα προς όλους όσου είμαστε σε αναμονή για κάρτα γραφικών, μου ήρθε και μένα το ίδιο ακριβώς (1 χρόνο για την 3070 εδώ)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, malakudi είπε

Πουθενά δε ξεφτιλίζεται, απολύτως φυσιολογικά είναι όλα. Διαθέσιμο κατόπιν παραγγελίας δε σημαίνει διαθέσιμο. Από τη στιγμή που δεν δεσμεύεται ότι θα στο φέρει σε Χ μέρες, αν εσύ παραγγείλεις εσύ κάνεις το λάθος. Δε βλέπω κιόλας πολύ χαμηλότερες τιμές, πχ 3060 Gaming Z Trio στο πλαίσιο έχει 800 κατόπιν παραγγελίας ενώ είναι διαθέσιμη στο Cosmodata (1-3 μέρες λέει) στα 789.

Οταν δεν παραδίδει μετα απο ενα χρονο δεν ειναι κατοπιν παραγγελίας αλλα μη διαθεσιμο.Σε αντίθεση βέβαια με καποια ετοιμα συστηματα οπου εκει εχει καρτα να βαλει.Τα πραγματα ειναι απλα .Αθετει υποσχέσεις σε όσους εχουν προπληρώσει φτηνες καρτες .Παρολα αυτα εκξακολουθει την ιδια τακτικη του να πουλαει αερα κοροϊδεύοντας τον κοσμο.Εσυ το βρίσκεις λογικο ΕΓΩ ΔΙΑΦΩΝΩ ΚΑΙ ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΩ.

Μαυρο στο πλαισιο......

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 λεπτά πριν, SPY_oo7 είπε

Οταν δεν παραδίδει μετα απο ενα χρονο δεν ειναι κατοπιν παραγγελίας αλλα μη διαθεσιμο.Σε αντίθεση βέβαια με καποια ετοιμα συστηματα οπου εκει εχει καρτα να βαλει.Τα πραγματα ειναι απλα .Αθετει υποσχέσεις σε όσους εχουν προπληρώσει φτηνες καρτες .Παρολα αυτα εκξακολουθει την ιδια τακτικη του να πουλαει αερα κοροϊδεύοντας τον κοσμο.Εσυ το βρίσκεις λογικο ΕΓΩ ΔΙΑΦΩΝΩ ΚΑΙ ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΩ.

Μαυρο στο πλαισιο......

Όχι τι λες, απολύτως φυσιολογικά είναι όλα, που ειναι το περίεργο 1 χρόνο μετά να μην έχεις παραλάβει δηλαδή. Εσυ φταις που έκανες παραγγελία και τολμάς να ζητάς και από πανω να παραλάβεις  αυτό που παρήγγειλες😂

Επεξ/σία από Pwpwpw
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ έκανα παραγγελία την γνωστή "καλύτερη τιμή δε παίζει δε πα να χτυπιέσαι" zotac 3060 στα 459 στις 25/2 και την παρέλαβα τελικά μετά από 7 μήνες, ναι σε αυτή την τιμή. Και προφανώς άλλοι είχαν παραλάβει όλο αυτό το διάστημα με τις πιο ανεβασμένες τιμές. Τώρα πως έγινε αυτό ο θεός και η ψυχή τους... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μπορείτε να γελάτε όσο θέλετε, αλλά για την ταμπακέρα δεν είδα κανείς να απαντά. Από το δικό σας link ( https://e-katanalotis.gov.gr/faq ), το ξαναβάζω γιατί μάλλον δε το είδατε καλά. Του κάνω και μερικές αλλαγές μήπως το καταλάβετε καλύτερα.

7.   Έχω παραγγείλει έπιπλο RTX 3060 ti από ένα κατάστημα και το έχω εξοφλήσει. Παρόλο που έχουν περάσει 45 200 μέρες από την παραγγελία, αυτή δεν έχει παραδοθεί ούτε έχω κάποια ενημέρωση για το πότε θα παραδοθεί. Τι μπορώ να κάνω ;
Αν δεν έχει συμφωνηθεί διαφορετικά, ο προμηθευτής παραδίδει τα αγαθά εντός 30 ημερολογιακών ημερών από τη σύναψη της σύμβασης. Αν δεν τα παραδώσει εμπρόθεσμα, ο καταναλωτής πρέπει να του ζητήσει να πραγματοποιήσει την παράδοση εντός επιπλέον προθεσμίας ανάλογης των περιστάσεων. Αν και αυτή δεν τηρηθεί, ο καταναλωτής δικαιούται να καταγγείλει τη σύμβαση και ο προμηθευτής οφείλει να επιστρέψει, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση, όλα τα χρήματα που είχαν πληρωθεί βάσει της σύμβασης.

Καταλάβατε τώρα; Πάτε στα δικαστήρια να ζητήσετε κάτι άλλο εσείς. Ειδικά το επιχείρημα "να κόψει το λαιμό του" νομίζω θα είναι πολύ αποδοτικό.

Επεξ/σία από malakudi
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, malakudi είπε

Μπορείτε να γελάτε όσο θέλετε, αλλά για την ταμπακέρα δεν είδα κανείς να απαντά. Από το δικό σας link ( https://e-katanalotis.gov.gr/faq ), το ξαναβάζω γιατί μάλλον δε το είδατε καλά. Του κάνω και μερικές αλλαγές μήπως το καταλάβετε καλύτερα.

7.   Έχω παραγγείλει έπιπλο RTX 3060 ti από ένα κατάστημα και το έχω εξοφλήσει. Παρόλο που έχουν περάσει 45 200 μέρες από την παραγγελία, αυτή δεν έχει παραδοθεί ούτε έχω κάποια ενημέρωση για το πότε θα παραδοθεί. Τι μπορώ να κάνω ;
Αν δεν έχει συμφωνηθεί διαφορετικά, ο προμηθευτής παραδίδει τα αγαθά εντός 30 ημερολογιακών ημερών από τη σύναψη της σύμβασης. Αν δεν τα παραδώσει εμπρόθεσμα, ο καταναλωτής πρέπει να του ζητήσει να πραγματοποιήσει την παράδοση εντός επιπλέον προθεσμίας ανάλογης των περιστάσεων. Αν και αυτή δεν τηρηθεί, ο καταναλωτής δικαιούται να καταγγείλει τη σύμβαση και ο προμηθευτής οφείλει να επιστρέψει, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση, όλα τα χρήματα που είχαν πληρωθεί βάσει της σύμβασης.

Καταλάβατε τώρα; Πάτε στα δικαστήρια να ζητήσετε κάτι άλλο εσείς. Ειδικά το επιχείρημα "να κόψει το λαιμό του" νομίζω θα είναι πολύ αποδοτικό.

Εγω γραψει γιατι ο καταναλωτης δεν ζηταει τα λεφτα του πισω, γιατι ετσι αυτοματα θα ακυρωθει η παραγγελια του και δεν το θελει επειδη ελπιζει πως καποια μερα θα παρει την καρτα που εχει πληρωσει.

Το Πλαισιο ομως θα επρεπε απο μονο του.....

Η να επιστρεψει τα λεφτα πισω χωρις να ακυρωσει τις παραγγελιες ασχετα αν δεν υπαρχει περιπτωση βρεθουν καρτες για να δωσει.

Η να κανει μια αντιπροταση στον πελατη για μια αλλη καρτα φυσικα σε καλυτερη τιμη και ας μην βγαλει κερδος στην τελικη δεν φταει ο πελατης που του εχεις παρει τα λεφτα εδω και μηνες αν εσυ δεν κανεις σωστα την δουλεια σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, malakudi είπε

Μπορείτε να γελάτε όσο θέλετε, αλλά για την ταμπακέρα δεν είδα κανείς να απαντά. Από το δικό σας link ( https://e-katanalotis.gov.gr/faq ), το ξαναβάζω γιατί μάλλον δε το είδατε καλά. Του κάνω και μερικές αλλαγές μήπως το καταλάβετε καλύτερα.

7.   Έχω παραγγείλει έπιπλο RTX 3060 ti από ένα κατάστημα και το έχω εξοφλήσει. Παρόλο που έχουν περάσει 45 200 μέρες από την παραγγελία, αυτή δεν έχει παραδοθεί ούτε έχω κάποια ενημέρωση για το πότε θα παραδοθεί. Τι μπορώ να κάνω ;
Αν δεν έχει συμφωνηθεί διαφορετικά, ο προμηθευτής παραδίδει τα αγαθά εντός 30 ημερολογιακών ημερών από τη σύναψη της σύμβασης. Αν δεν τα παραδώσει εμπρόθεσμα, ο καταναλωτής πρέπει να του ζητήσει να πραγματοποιήσει την παράδοση εντός επιπλέον προθεσμίας ανάλογης των περιστάσεων. Αν και αυτή δεν τηρηθεί, ο καταναλωτής δικαιούται να καταγγείλει τη σύμβαση και ο προμηθευτής οφείλει να επιστρέψει, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση, όλα τα χρήματα που είχαν πληρωθεί βάσει της σύμβασης.

Καταλάβατε τώρα; Πάτε στα δικαστήρια να ζητήσετε κάτι άλλο εσείς. Ειδικά το επιχείρημα "να κόψει το λαιμό του" νομίζω θα είναι πολύ αποδοτικό.

 

18 ώρες πριν, malakudi είπε

Ποτέ το Πλαίσιο δεν ισχυρίστηκε αυτό. Αν το ισχυρίζονταν, φυσικά θα είχε δίκιο ο πελάτης. Ποτέ δεν ανέφεραν πως είναι η τιμή λάθος. Αναφέρουν πως δεν έχουν παραλάβει τις αρχικές παραγγελίες, κάτι που είναι αληθές 100%. Οι μεταγενέστερες κάρτες είναι διαφορετικά SKU.

Απαντας μονο σου με το Bold κειμενο που εσυ εγραψες.

Δηλαδη εσυ πιστευεις οτι εδω και 9 μηνες ψαχνει αλλα δεν βρισκει αποθεμα rx6800 να με εξυπηρετησει οπως γραφει στο μυνημα που μου στειλανε.Ο λογος που δεν ολοκληρωνει τις παραγγελιες ειναι η χαμηλη τιμη παραγγελιας εκεινη την περιοδο, εσυ ο ιδιος το εγραφες αυτο λεγωντας  οτι καλα κανει και εχει το δικαιο με το μερος του γιατι απαγορευεται να πουλησει κατω του κοστος, αρα παραδεχεσαι εμεσως οτι η τιμη ειναι το προβλημα.Συνεχισε τωρα να γραφεις για επιπλα και για τραπεζια και συνεχισε να κανεις πως δεν αντιλαμβανεσαι τον λογο που 10 μηνες τωρα δεν ολοκληρωθηκαν ακομη οι παραγγελιες.

Επεξ/σία από Pwpwpw
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο φίλος παραπάνω πήρε κάρτα μετά από 7 μήνες. Άρα όταν ο προμηθευτής παραδίδει ποσότητες της αρχικής παραγγελίας, κάποιοι παραλαμβάνουν. Μπορείς να περιμένεις και 30 μήνες αν θες, δικαίωμά σου. Ο νόμος όμως που ισχυριστήκατε ότι επιβάλλει στο κάθε Πλαίσιο να σας βρει κάρτα σώνει και ντε, δεν λέει τελικά αυτό. Λέει αυτό που παρέθεσα παραπάνω, είτε είναι για έπιπλα, είτε για κάρτες γραφικών.

Το τι πιστεύω εγώ το έχω γράψει ξεκάθαρα. Φυσικά και έχει παραλάβει κάρτες, από ΑΛΛΗ παραγγελία. Από τη δική σου παραγγελία δεν έχει παραλάβει. Όταν παραλάβει, ΑΝ παραλάβει, θα σε εξυπηρετήσει. Επίσης έγραψα πως ειδικά για τις Radeon (αν και το νήμα αφορά την 3060), από τη στιγμή που το προϊόν είναι ίδιο, το Πλαίσιο θα μπορούσε να ζητήσει από το υπουργείο εμπορίου την άδεια να πουλήσει κάτω του κόστους για να σας εξυπηρετήσει. Αυτό όμως θα ήταν από δική του πρωτοβουλία, δεν το επιβάλλει κανένας νόμος και καμία διάταξη, και σίγουρα δεν θα "κόψει το λαιμό του" για να σας βρει κάρτες.

Τέλος από μένα. Και δε με νοιάζει κιόλας ούτε για το Πλαίσιο ούτε για εσάς. Έγραψα ότι έγραψα γιατί την πέσατε στον @tegonikos και γράφατε πράγματα που δεν ισχύουν. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, LLLEFTERIS είπε

Εγω γραψει γιατι ο καταναλωτης δεν ζηταει τα λεφτα του πισω, γιατι ετσι αυτοματα θα ακυρωθει η παραγγελια του και δεν το θελει επειδη ελπιζει πως καποια μερα θα παρει την καρτα που εχει πληρωσει.

Το Πλαισιο ομως θα επρεπε απο μονο του.....

Η να επιστρεψει τα λεφτα πισω χωρις να ακυρωσει τις παραγγελιες ασχετα αν δεν υπαρχει περιπτωση βρεθουν καρτες για να δωσει.

Η να κανει μια αντιπροταση στον πελατη για μια αλλη καρτα φυσικα σε καλυτερη τιμη και ας μην βγαλει κερδος στην τελικη δεν φταει ο πελατης που του εχεις παρει τα λεφτα εδω και μηνες αν εσυ δεν κανεις σωστα την δουλεια σου.

Α.Ε να πουλήσει στο κόστος ή κάτω από το κόστος δεν μπορεί, θα κυνηγηθεί και ΟΡΘΩΣ από την εφορία ως εικονική συναλλαγή. Ακόμα και μικρό να είναι το ποσοστό κέρδους πάλι πρόβλημα έχει. Με άλλα λόγια πώληση χωρίς κέρδος απαγορεύεται να κάνει μια Α.Ε, το πρόστιμο θα είναι τεράστιο, οπότε η αντιπρόταση χωρίς κέρδος είναι λόγια του αέρα, δεν είναι κάτι εφικτό.

Το πλαίσιο από μόνο του γιατί να ακυρώσει την παραγγελία και να επιστρέψει την προκαταβολή όταν δεν το ζητάει ο ίδιος ο καταναλωτής όπως ορίζει η νομοθεσία?Δηλαδή εγώ που παρέλαβα μετά από 3 μήνες παραγγελία θέλεις να μου πεις οτι το πλαίσιο θα έπρεπε να μου έχει ήδη επιστρέψει την προκαταβολή μου χωρίς την συγκατάθεση μου?Γιατί να κάνει κάτι τέτοιο????του το ζήτησα??Δηλαδή να κάνει μια πράξη χωρίς δική μου έγκριση?Σοβαρά τώρα?

ή άλλη μου παραγγελία που τρέχει 9 μήνες και ΔΕΝ ΘΕΛΩ να την ακυρώσω (μπας και ρε παιδί μου) θα έπρεπε το πλαίσιο και το κάθε πλαίσιο από μόνο του και κόντρα στην νομοθεσία να μου επιστρέψει την προκαταβολή μου ενώ εγώ δεν το έχω ζητήσει?

Τωρινό screenshot από την παραγγελία μου

spacer.png

 

Το πλαίσιο και το κάθε πλαίσιο δεν έχει καμία απολύτως ευθύνη για το πανηγύρι που γίνεται με τις κάρτες γραφικών, το αν ο κάθε πικραμένος λόγο της κατάστασης θέλει να ξεσπάει πάνω του γιατί έτσι αισθάνεται όμορφα, δικαίωμα του.

Ισα ίσα που το πλαίσιο είναι ίσως το μοναδικό κατάστημα τον τελευταίο χρόνο που κρατάει αξιοπρεπή στάση απέναντι σε αυτόν τον χαμό με "νορμάλ" τιμές και παραδώσεις παραγγελιών σε πολύ κόσμο ακόμα και με προγενέστερες τιμές.

Επίσης και η msystems μαζί του (από αυτά που βλέπω μήνες τώρα), αυτά τα δυο καταστήματα κρατάνε την αξιοπρέπεια τους όταν ακόμα και ο κωτσόβολος αύξησε τις τιμές των καρτών 100% σε ένα βράδυ όταν πήρε χαμπάρι τον πραγματικό όγκο ζήτησης.

Γιαυτό και όλοι το προτιμούν παρόλο που το βρίζουν, δεν είναι τυχαίο οτι αυτά τα άτομα δεν απευθύνονται σε κανένα mgmanager ή σε σκρουτζομάγαζα που έχουν βάλει καπέλο μέχρι και στα PS5 και XBOX άλλα επιμένουν στο πλαίσιο.

Υπάρχει μια δύσκολη κατάσταση στις κάρτες γραφικών παγκοσμίως, ή το δέχεσαι και περιμένεις αν και όταν κατηγορώντας τη τύχη σου, τα crypto, τους κατασκευαστές ή τον covid, ή δεν το δέχεσαι και σταματάς να ασχολείσαι με την εύρεση κάρτας, ακυρώνεις τις παραγγελίες σου, παίρνεις πίσω τα χρήματα σου και συνεχίζεις.

Το να κάνεις πως δεν ξέρεις την κατάσταση που επικρατεί και να θεωρείς υπεύθυνο για αυτήν το εκάστοτε κατάστημα που είναι ο τελευταίος τροχός της αμάξης ζητώντας του να κόψει το κεφάλι του και γεννήσει την κάρτα που παρήγγειλες στην τιμή που την παρήγγειλες ακόμα και αν πρέπει να πουλήσει χωρίς κέρδος ή με χασούρα, είναι αστείο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδια μιας και δουλευω σε ηλεκτρολογικο υλικο μεγαλη εταιρεια οι τιμες αλλαζουν συνεχεια τον τελευταιο καιρο ωστοσο οταν ενας πελατης κανει μια παραγγελια του λεμε οτι θα μιλησουμε με τον προμηθευτη και θα σας ενημερωσουμε ποτε θα το εχουμε εδω. Ο προμηθευτης ΠΑΝΤΑ μα ΠΑΝΤΑ λεει ημερομηνιες εχει τυχει σε φωτιστικο να μας πει οτι θα ειναι διαθεσιμο μετα απο ενα μηνα οποτε παιρνεις τον πελατη και του λες οτι θα το εχω σε ενα μηνα.. Ολα τα αλλα ειναι να χαμε να λεγαμε απλα δεν κανουν σωστα την δουλεια τους μπορει να μην παιρνουν καν τηλεφωνο στους προμηθευτες και σε εχουν εσενα στο περιμενε μπορει και να σε εχουν ξεχασει κιολας λογω φορτου εργασιας

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Και το θεμα ειναι οτι εξακολουθουν να περνουν τηλ παραγγελειες  με παραδοση αγνωστη χωρις καν να εχουν παραδωσει τις προηγουμενες.Απο την Νιγηρία ειναι ο προμηθευτής που συνεργάζεται??Ενα σοβαρο μαγαζι βλεποντας οτι δεν υπαρχει η αναλογη συνεργασια με τούς προμηθευτες σταματαει την διαδικασια της προπαραγελλειας εξυπηρετεί οσες εκκρεμότητες εχει για να μην το κραζουν και πλεων πουλαει μονο οταν υπαρχει διαθεσιμο στην αποθηκη του.Αυτοι εδω εχουν ξεφτιλισει τα παντα...........

Και ειναι και νομιμο και λογικο οταν μου  επιτρεπει να παραγγειλω να απαιτω και να μου παραδωσει.

Οστοσο σε ετοιμα συστηματακια εχει καρτουλες να βαλει......

Επεξ/σία από SPY_oo7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
47 λεπτά πριν, tegonikos είπε

 

spacer.png

 

.

Ωραια λοιπον, εφοσον το πλαισιο κανει αριστα  την δουλεια του, τηρει αυστηρα σειρα προτεραιοτητας οπως μου ελεγε στα τηλεφωνα καθε  φορα που  εγω τους πηρα να μαθω κατι νεοτερο, και εφοσον λες και εσυ οτι κανει αριστα την δουλεια του, εξηγησε μου το παρακατω.

Απο οτι φαινεται ολοι ακριβως την ιδια καρτα/υλοποιηση καναμε παραγγελια το Φεβρουαριο, αυτη ακριβως περιμενω και εγω εδω και σχεδον  9 μηνες πλεον .Βλεπω εσυ εκανες την παραγγελια σου στις 16/2 και ακομη και σημερα δεν εχεις παραλαβει.

Σε διπλανο νημα εδω στο φορουμ που καναμε κουβεντα για αυτες ακριβως τις καρτες, φιλος εκει εκανε παραγγελια στις 19/2(δηλαδη μετα απο σενα) ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΡΤΑ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ και τον πηρανε τηλεφωνο να παραλαβει αρχες Μαιου και παρελαβε κανονικα.Ποσταρε και την εξελιξη της παραγγελιας του κανονικα ο ανθρωπος που δειχνειο οτι ολοκληρωθηκε.Τωρα μας  δουλευει αυτος που λεει οτι παρελαβε η το πλαισιο που λεει οτι κραταει αυστηρη σειρα προτεραιοτητας γιατι και τα 2 δεν γινετε να ισχυουν.

Οριστε το λινκ απο την απαντηση του φιλου που ενημερωνει οτι παρελαβε τον Μαιο την καρτα που δειχνεις  και ειχε κανει την  παραγγελια του στις  19/2, δηλαδη μετα απο εσενα συμφωνα με την  παραγγελια που μας εδειξες.

Και οριστε το λινκ του νηματος με ολοκληρη την κουβεντα που εγινε εκει.

 

Επεξ/σία από Pwpwpw
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...