Προς το περιεχόμενο

Εθνικη τράπεζα


jasonas21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderators
17 λεπτά πριν, HALF EVIL είπε

Το να κράζεις τους υπαλλήλους νομίζεις ότι σε κάνει μάγκα; 

Αν θες συμβουλεύσου ένα δικηγόρο και απευθύνσου στην προστασία καταναλωτή. Η διοίκηση κάθε τράπεζας καθορίζει την πολιτική της και μάλιστα πιέζει αφόρητα τους υπαλλήλους να βγάλουν νούμερα. 

Οταν ο υπαλληλος ειναι μαλακας τοτε το κραξιμο ειναι δικαιλογημενο. Δεν μιλαω για την συγκεκριμενη περιπτωση! Επισης, απο την στιγμη που υπαρχει ο λογαρισμος αυτος σαν επιλογη τοτε δεν μπορουν να σου αρνηθουν

51 λεπτά πριν, phoenix67 είπε

Πηγα σημερα σε καταστημα εθνικης(επειτα απο ραντεβου)για ανοιγμα νεου λογαριασμου.

Ενω προχωραμε,λεω στο υπαλληλο..

-Δεν υπαρχει χρεωση για ανοιγμα ταμιευτηριου ετσι?Δε με ενδιαφερουν value,μαλιου κτλ..

Υπ-Απο καταστημα μπορουμε να ανοιξουμε μονο value.

-Δε θελω βαλιου και δε πληρωνω νταβατζιλικια.

Υπ-Μονο διαδυκτιακα εινα δωρεαν,αλλα και απο εκει δε μπορεις να προχωρησεις γιατι τα χαρτια του ατομου που θελεις να ανοιξεις λογαριασμο δε μπορουν να επικυροποιηθουν.

-Αρα,με αναγκαζεις να βγαλω βαλιου.Αυτο ειναι παρανομο,δεν ειναι υποχρεωτικο.

Υπ-Οι ανωτεροι εχουν δωσει αυτη τη γραμμη.

Παω στη διευθυντρια να ζητησω το λογο,και μου λεει τα ιδια.Απο καταστημα μονο βαλιου(2 ευρω το μηνα κτλ).

Της λεω οτι δε με ενδιαφερουν τα προνομια,και επιμενω για απλο λογαριασμο ταμιευτηριου.

Μου αρνειται,αλλα τελικα ο υπαλληλος μου προτεινει να ανοιξω το λογαριασμο,να τον ακυρωσω μετα απο 4-5 μερες,και ανοιξω νεο,μεσω ebanking.

Με διαβεβαιωσε πως δε θα υπαρξει καμια επιβαρυνση,και δε θα χρεωθει καθολου ο λογαριασμος.

Συμφωνησα(καθως επρεπε να ανοιχτει λογαριασμος),και θα σας ενημερωσω μολις τελειωσω με την ολη διαδικασια,για το αν τελικα μπορουμε να αποφυγουμε αυτα τα 2 ευρω το μηνα.

Δε χρειαζεται να σχολιασω τη σταση των υπαλληλων απεναντι σε παλιους κ νεους πελατες ετσι?

Καλη τυχη! Ειχα πεσει στην ιδια περιπτωση με 2 βασικες διαφορες

1) ειχαν ετοιμασει ολα τα χαρτια και ειχαν ερθει στην εταιρεια που δουλευω. Αρνηθηκα και ειπα θα παω στο υποκαταστημα. Παω μιλαω με την ιδια μου λεει οτι αυτο μπορει να ανοιξει μονο και αν θελω τον αλλον να το κανω ονλαιν(πραγμα που δεν γινεται ή τουλαχιστον τοτε δεν γινοταν). Ερχεται η διευθυντρια του υποκαταστηματος συνεχιζουμε την ιδια συζητηση και μου ελεγε οτι εχει γινει συμφωνια με την εταιρεια μου. Αφου της ειπα οτι δεν με νοιαζει τη συμφωνια εχουν κανει δυο εταιρειες μεταξυ τους και ο λογαριασμος ειναι προσωπικος ετοιμαστηκα να φυγω. Η πρωτη υπαλληλος μου εφερε να υπογραψω χαρτια για την ακυρωση του λογαριασμου τον οποιο δεν ειχα ζητησει (τα κανονισαν με το ζωο που ειχαμε για λογιστρια τοτε) και τα οποια δεν τα ειχα υπογραψει. Της ειπα οτι δεν μπορω να υπογραψω για την ακυρωση λογαριασμου που δεν εχω υπογραψει και εφυγα

2) εστειλα μειλ στα παραπονα τους. Με πηραν απο το νομικο τμημα τους και μου ειπαν οτι μπορω να ανοιξω οτι θελω και ειναι λαθος των υπαλληλων καθως και οτι ειχε και αλλα παραπονα για την συγκεκριμενη διευθυντρια. Οταν με ρωτησε αν θελω να ανοιξω το λογαριασμο (θα ηταν μισθοδοσιας) της ειπα οτι εχασαν τον πελατη και τελειωσε εκει.

ΥΓ: τωρα που θυμαμαι ειχα και σε μειλ νομιζω αλλα και στο τσατ στο μεσεντζερ αν δεν κανω λαθος το οτι μπορω να ανοιξω οτι λογαριασμο θελω

ΥΓ2: Οταν ειχε γινει θεμα με τα 2€ γιατι μιλαμε για περιπου 150 ατομα προσωπικο, ειπε οτι εχουν συνεννοηθει και οτι απο τον 2ο μηνα δεν θα υπηρχε η χρεωση. Οταν το ζητσα γραπτως δεν μου το εδωσε και εννοειται οτι οσοι ανοιξαν εκεινον τον λογαριασμο χρεωονονται ακομη καθε μηνα 2€ και καθε χρονο 30€ για την καρτα που τους ειπαν οτι δεν θα χρεωθουν.

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 49
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

3 λεπτά πριν, Spect~ είπε

Οταν ο υπαλληλος ειναι μαλακας τοτε το κραξιμο ειναι δικαιλογημενο. Δεν μιλαω για την συγκεκριμενη περιπτωση! Επισης, απο την στιγμη που υπαρχει ο λογαρισμος αυτος σαν επιλογη τοτε δεν μπορουν να σου αρνηθουν

Καλη τυχη! Ειχα πεσει στην ιδια περιπτωση με 2 βασικες διαφορες

1) ειχαν ετοιμασει ολα τα χαρτια και ειχαν ερθει στην εταιρεια που δουλευω. Αρνηθηκα και ειπα θα παω στο υποκαταστημα. Παω μιλαω με την ιδια μου λεει οτι αυτο μπορει να ανοιξει μονο και αν θελω τον αλλον να το κανω ονλαιν(πραγμα που δεν γινεται ή τουλαχιστον τοτε δεν γινοταν). Ερχεται η διευθυντρια του υποκαταστηματος συνεχιζουμε την ιδια συζητηση και μου ελεγε οτι εχει γινει συμφωνια με την εταιρεια μου. Αφου της ειπα οτι δεν με νοιαζει τη συμφωνια εχουν κανει δυο εταιρειες μεταξυ τους και ο λογαριασμος ειναι προσωπικος ετοιμαστηκα να φυγω. Η πρωτη υπαλληλος μου εφερε να υπογραψω χαρτια για την ακυρωση του λογαριασμου τον οποιο δεν ειχα ζητησει (τα κανονισαν με το ζωο που ειχαμε για λογιστρια τοτε) και τα οποια δεν τα ειχα υπογραψει. Της ειπα οτι δεν μπορω να υπογραψω για την ακυρωση λογαριασμου που δεν εχω υπογραψει και εφυγα

2) εστειλα μειλ στα παραπονα τους. Με πηραν απο το νομικο τμημα τους και μου ειπαν οτι μπορω να ανοιξω οτι θελω και ειναι λαθος των υπαλληλων καθως και οτι ειχε και αλλα παραπονα για την συγκεκριμενη διευθυντρια. Οταν με ρωτησε αν θελω να ανοιξω το λογαριασμο (θα ηταν μισθοδοσιας) της ειπα οτι εχασαν τον πελατη και τελειωσε εκει.

ΥΓ: τωρα που θυμαμαι ειχα και σε μειλ νομιζω αλλα και στο τσατ στο μεσεντζερ αν δεν κανω λαθος το οτι μπορω να ανοιξω οτι λογαριασμο θελω

ΥΓ2: Οταν ειχε γινει θεμα με τα 2€ γιατι μιλαμε για περιπου 150 ατομα προσωπικο, ειπε οτι εχουν συνεννοηθει και οτι απο τον 2ο μηνα δεν θα υπηρχε η χρεωση. Οταν το ζητσα γραπτως δεν μου το εδωσε και εννοειται οτι οσοι ανοιξαν εκεινον τον λογαριασμο χρεωονονται ακομη καθε μηνα 2€ και καθε χρονο 30€ για την καρτα που τους ειπαν οτι δεν θα χρεωθουν.

Το καταλαβαίνεις πιστεύω ότι ποτέ η διοίκηση δεν θα παραδεχθεί ότι έχει δώσει εντολές στα καταστήματα να ανοίγουν λογαριασμούς με χρέωση. Φυσικά και σου είπαν ότι όλα καλά και φταίει ο υπάλληλος ή ο διευθυντής.

Στο τέλος της μέρας βέβαια όταν το κατάστημα θα στείλει τα στοιχεία στα κεντρικά αν δεν παρουσιάζει τα νούμερα που θέλουν τα golden boys , θα έχουν πρόβλημα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
14 λεπτά πριν, HALF EVIL είπε

Το καταλαβαίνεις πιστεύω ότι ποτέ η διοίκηση δεν θα παραδεχθεί ότι έχει δώσει εντολές στα καταστήματα να ανοίγουν λογαριασμούς με χρέωση. Φυσικά και σου είπαν ότι όλα καλά και φταίει ο υπάλληλος ή ο διευθυντής.

Στο τέλος της μέρας βέβαια όταν το κατάστημα θα στείλει τα στοιχεία στα κεντρικά αν δεν παρουσιάζει τα νούμερα που θέλουν τα golden boys , θα έχουν πρόβλημα. 

Ναι αλλα στο τελος της μερας εισαι περισσοτερο χαμενος αν χασεις εναν πελατη απο τα 2€ 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Spect~ είπε

Ναι αλλα στο τελος της μερας εισαι περισσοτερο χαμενος αν χασεις εναν πελατη απο τα 2€ 

Αν από τους δέκα χαθούν οι δύο δεν τρέχει τίποτα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, HALF EVIL είπε

Το να κράζεις τους υπαλλήλους νομίζεις ότι σε κάνει μάγκα; 

Αν θες συμβουλεύσου ένα δικηγόρο και απευθύνσου στην προστασία καταναλωτή. Η διοίκηση κάθε τράπεζας καθορίζει την πολιτική της και μάλιστα πιέζει αφόρητα τους υπαλλήλους να βγάλουν νούμερα. 

Σε περιπτωση που αναφερεσαι σε εμενα αστυνομε σαίνη...

Που ειδες οτι εκραξα τους υπαλληλους?Λεγοντας οτι δε θελω να πληρωνω νταβατζιλικια?Τοσο ευαισθητος εισαι?

Δε με ενδιαφερει ποιος πιεζει ποιον,αλλα οτι πανε να μου φανε λεφτα πονηρά.

Τελος,αν δεν ισχυουν οσα μου ειπε ο υπαλληλος περι καταργησης λογαριασμου,τοτε να εισαι σιγουρος οτι θα συμβουλευτω δικηγορο.

Κουβεντα κανουμε και προσπαθουμε να βγαλουμε ακρη.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...