Προς το περιεχόμενο

Περί αυτοκίνησης


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

38 λεπτά πριν, sotiris123 είπε

Σε i20 1800+ΦΠΑ για 4αδα 16αρες. Το κακό είναι ότι σε μη γνήσιες δεν έχουν βγει τα σχήματα όπως σε άλλα αυτοκίνητα.

 Πάνε καλά ? έλεος

Ένα κάρο επιλογές σε επώνυμες υπάρχουν και θα ξεχωρίζει κιόλας

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

29 λεπτά πριν, tsofras είπε

 Πάνε καλά ? έλεος

Ένα κάρο επιλογές σε επώνυμες υπάρχουν και θα ξεχωρίζει κιόλας

πολλοί θέλουν ΟΕΜ look.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, dtk-386 είπε

πολλοί θέλουν ΟΕΜ look.

Ναι οκ , καταλαβαίνω το OEM look σε ποιο ακριβά / σπορ μοντέλα , στα δικά μας που είναι της μάζας οκ ...

Γούστα είναι αυτά απλά δεν παύει οι τιμές να είναι απίστευτες

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, tsofras είπε

Ναι οκ , καταλαβαίνω το OEM look σε ποιο ακριβά / σπορ μοντέλα , στα δικά μας που είναι της μάζας οκ ...

Γούστα είναι αυτά απλά δεν παύει οι τιμές να είναι απίστευτες

το θέμα είναι εντελώς θεωρητικό μιας και το πλεμπαίο αμάξι μας το παίρνουμε έτοιμο με την ζάντα του.

αν χρειαστεί να αλλάξει κάποιος λογικά θα πάει σε λύση από το εμπόριο.

δεν είναι κάτι ανήκουστο ότι αγοράζεις ΟΕΜ να είναι υπερτιμολογημένο.

και τα Hyundai έχουν περάσει την εποχή των Accent που κάποιοι κοροιδεύουν εδώ μέσα, ειδικά αν δειτε τι μοντέλα πωλούνται στο εξωτερικό Sonata, SantaFe, Elantra, Ioniq κτλ.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΕΝτελως τυχαια η κουβεντα περι αντικαταστασης ζαντας συνεχίστηκε σημερα νωρις το πρωι με γειτονα που του ρημαξε ο γιος τη μια ζαντα σε πεζοδρόμιο σε corolla sedan 2022 (16αρα μου φανηκε μαλιστα): 690+130 λαστιχο+140τοποθετηση-ζυγοσταθμιση-ευθυγραμμιση (με φπα)

 

παμε καλα ρε...

ερχομαι ανοιγω τιμοκαταλογο audi και η ακριβοτερη 19αρα εχει παει μετα τις ανατιμησεις 2333 η τετραδα με φπα (η τιμη αυτη παιρνει περιπου 15% απευθείας εκπτωση-οπως και όλα τα αξεσουαρ)... κοινως 490 το τεμαχιο, για 19αρα...

image.png.04fa06f466576fd43cf08afa82adbd24.png

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τελικα ποια μαρκα εχει οικονομικα σερβισ πλεον;; απο αυτα που διαβαζω τα κορεατικα εχουν ακριβεινει (αν σκεφτεις οτι θελουν και καθε χρονο σερβις σε αντιθεση με τα γερμανικα που θελουν ανα 2)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, jimmysss! είπε

τελικα ποια μαρκα εχει οικονομικα σερβισ πλεον;; απο αυτα που διαβαζω τα κορεατικα εχουν ακριβεινει (αν σκεφτεις οτι θελουν και καθε χρονο σερβις σε αντιθεση με τα γερμανικα που θελουν ανα 2)

KAMIA!

Επισης οποιος κανει στα γερμανικα ανα 2 χρονια σερβις σε 5 χρονια θα βγαινει και θα κραζει τα γερμανικα επειδη θα καινε λαδια, οτι λαδι και να βαλεις οτι αμαξι και να εχεις 2 χρονια λαδια δε τα αφηνεις μεσα ειναι καφριλα και θα κανουν ζημια (στην Ελλαδα τουλαχιστον που 8+ μηνες το χρονο εχουμε πανω απο 30 βαθμους)...

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, paylidis είπε

KAMIA!

Επισης οποιος κανει στα γερμανικα ανα 2 χρονια σερβις σε 5 χρονια θα βγαινει και θα κραζει τα γερμανικα επειδη θα καινε λαδια, οτι λαδι και να βαλεις οτι αμαξι και να εχεις 2 χρονια λαδια δε τα αφηνεις μεσα ειναι καφριλα και θα κανουν ζημια (στην Ελλαδα τουλαχιστον που 8+ μηνες το χρονο εχουμε πανω απο 30 βαθμους)...

Έθιξε ακριβώς αυτό το θέμα το Τατούρης στο τελευταίο του live και εξήγησε και το marketing γύρω απο την διετία και τα 30.000χλμ

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, tsofras είπε

Έθιξε ακριβώς αυτό το θέμα το Τατούρης στο τελευταίο του live και εξήγησε και το marketing γύρω απο την διετία και τα 30.000χλμ

χρονια τωρα το εχει ξεκινησει η Bmw... για να ειναι πιο ελκυστικη κατα βαση στο leasing καθως μειωνει τα εξοδα συντηρησης...

τεραστιο λαθος

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, paylidis είπε

χρονια τωρα το εχει ξεκινησει η Bmw... για να ειναι πιο ελκυστικη κατα βαση στο leasing καθως μειωνει τα εξοδα συντηρησης...

τεραστιο λαθος

Εγώ πάντως και ας μην κάνω χιλιόμετρα για 200-300 θα τα αλλάζω κάθε χρόνο όσο έχω αμάξι με θερμικό κινητήρα

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 minute ago, jimmysss! said:

τελικα ποια μαρκα εχει οικονομικα σερβισ πλεον;; απο αυτα που διαβαζω τα κορεατικα εχουν ακριβεινει (αν σκεφτεις οτι θελουν και καθε χρονο σερβις σε αντιθεση με τα γερμανικα που θελουν ανα 2)

Καλο ειναι ολα να τα κανεις ανα χρονο ασχετα με το τι λενε. Ειδικα Ελλαδα που εχουμε υψηλες θερμοκρασιες,  και μικρες αποστασεις.

Ολα τα σερβις σεαντιπροσωπεια ειναι πλεον ακριβα, το καλο με τα vag ειναι οτι υπαρχουν παρα πολλα καλα εξειδικευμενα συνεργεια εκτος αντιπροσωπειας με νορμαλ τιμες

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ετσι πρεπει θωμα... δε πρεπει να μενουν τα λαδια πανω απο χρονο ανεξαρτητως χιλιομετρων...

Για την ιστορια, το golf 5 με τον 1400tsi ειναι μια απο τις μεγαλυτερες "φριτέζες" βασει των ελληνων ειδημονων που αλλαζουν λαδια οποτε νομιζουν αυτοι και το συντηρουσαν κατα κανονα στο μαρμπα μητσο στη γειτονια που εφτιαχνε κυριως φιατ 125 και ζασταβα...

προσφατα βρεθηκα σε ενα συνεργειο που ειδα ενα golf 5 με 400.000 χλμ σχεδον και εργοστασιακο μοτερ... η ιδιοκτητρια του αλλαζε λαδια ανα 7500 χλμ, δε καιει σταγόνα λάδι απο αλλαγη σε αλλαγη, και η μονη ζημια που ειχε (αν το θεωρησουμε ζημια) ήταν μια τετραδα πολλαπλασιαστες... Ο μηχανικός που ειναι πολυ φιλος το συντηρουσε απο όταν ηταν υπάλληλος στην αντιπροσωπεία και το συνεχισε ο ιδιος στην πορεία αλλου και επειτα στο δικο του μαγαζι... 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Just now, paylidis said:

Ετσι πρεπει θωμα... δε πρεπει να μενουν τα λαδια πανω απο χρονο ανεξαρτητως χιλιομετρων...

Για την ιστορια, το golf 5 με τον 1400tsi ειναι μια απο τις μεγαλυτερες "φριτέζες" βασει των ελληνων ειδημονων που αλλαζουν λαδια οποτε νομιζουν αυτοι και το συντηρουσαν κατα κανονα στο μαρμπα μητσο στη γειτονια που εφτιαχνε κυριως φιατ 125 και ζασταβα...

προσφατα βρεθηκα σε ενα συνεργειο που ειδα ενα golf 5 με 400.000 χλμ σχεδον και εργοστασιακο μοτερ... η ιδιοκτητρια του αλλαζε λαδια ανα 7500 χλμ, δε καιει σταγόνα λάδι απο αλλαγη σε αλλαγη, και η μονη ζημια που ειχε (αν το θεωρησουμε ζημια) ήταν μια τετραδα πολλαπλασιαστες... Ο μηχανικός που ειναι πολυ φιλος το συντηρουσε απο όταν ηταν υπάλληλος στην αντιπροσωπεία και το συνεχισε ο ιδιος στην πορεία αλλου και επειτα στο δικο του μαγαζι... 

Και τα 7500 υπερβολη ειναι για συνθετικα λαδια. 15κ η χρονος νομιζω ειναι το ιδανικο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες


  • Δημιουργία νέου...