Προς το περιεχόμενο

Περί αυτοκίνησης


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 3,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 ώρα πριν, denexo είπε

To DPF γενικά είναι μεγάλο άγχος: μην φτάσεις σπίτι όσο κάνει regen και χρειαστεί να κλείσεις την μηχανή, μην οδηγείς συνέχεια σε κίνηση οπότε το regen δεν είναι επιτυχές, κτλ. Με σώζει που γυρνάω από Κηφισό και το καλής ποιότητας πετρέλαιο από εταιρικό Shell

Εδώ να αναφέρω ότι από το 2019 και μετά βάζουν GPF(G  για Gasoline αντί για DPF όπως τα Diesel)  φίλτρα και σε βενζινοκίνητηρες για μείωση των ρυπων.

Έχουν διαφορετική λειτουργία στο πώς γίνεται η αναγέννηση  σε σχέση με τα DPF αλλά ποιος ξέρει τι πραγματικά γίνεται μετά από μερικά χρονια...

όσοι πήρατε καινούριο αμάξι ψαχτε το γιατί μπορεί να έχετε GPF  φίλτρο και να μην το ξέρετε. 

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, iNorganic είπε

Εδώ να αναφέρω ότι από το 2019 και μετά βάζουν GPF(G  για Gasoline αντί για DPF όπως τα Diesel)  φίλτρα και σε βενζινοκίνητηρες για μείωση των ρυπων.

Έχουν διαφορετική λειτουργία στο πώς γίνεται η αναγέννηση  σε σχέση με τα DPF αλλά ποιος ξέρει τι πραγματικά γίνεται μετά από μερικά χρονια...

όσοι πήρατε καινούριο αμάξι ψαχτε το γιατί μπορεί να έχετε GPF  φίλτρο και να μην το ξέρετε. 

 

Ήταν πολύ σημαντική η πληροφορία που έδωσες, με έκανες να ψαξω στο εγχειριδιο του ford focus και να τι λεει:

Ανάπλαση του φίλτρου σωματιδίων βενζίνης.Τα σωματίδια που υπάρχουν στα καυσαέρια συγκεντρώνονται στο φίλτρο
σωματιδίων βενζίνης και με την πάροδο του χρόνου προκαλούν σταδιακά φράξιμο του φίλτρου. Το φράξιμο αυτό
απομακρύνεται μέσω μιας διαδικασίας ανάπλασης που ελέγχεται από το σύστημα ελέγχου του κινητήρα. Η διαδικασία
ανάπλασης μετατρέπει τα σωματίδια των καυσαερίων σε αβλαβή αέρια. Η ανάπλαση διεξάγεται στη διάρκεια της
κανονικής οδήγησης, σε διαφορετικό βαθμό ανάλογα με τον τρόπο που οδηγείτε. Η παθητική ανάπλαση συμβαίνει όταν
οδηγείτε με μέτρια έως υψηλή ταχύτητα. Αν ωστόσο οδηγείτε κατά κανόνα σε μικρές αποστάσεις με χαμηλή ταχύτητα, το

σύστημα ελέγχου του κινητήρα μπορεί να αυξήσει ενεργητικό τη θερμοκρασία των καυσαερίων για να αφαιρέσει·τα σωματίδια που έχουν συγκεντρωθεί στο φίλτρο, ώστε να διασφαλιστεί ότι το φίλτρο θα συνεχίσει
να λειτουργεί σωστό. Για να υποστηρίξετε την παθητική ανάπλαση, σας συνιστούμε να κάνετε κατά καιρούς διαδρομές που σας επιτρέπουν: Να οδηγείτε σε ένα εύρος ποικίλων συνθηκών, συμπεριλαμβανομένων συνθηκών οδήγησης σε
αυτοκινητόδρομο για τουλάχιστον 20 λεπτό. Να αποφεύγετε την παρατεταμένη λειτουργία του κινητήρα στο ρελαντί.
Να επιλέγετε μια κατάλληλη ταχύτητα για να διατηρείτε τις στροφές του κινητήρα μεταξύ l.500 και 4.000 σ.α.λ.

Όταν το φίλτρο βρίσκεται κοντά ή έχει φτάσει στο σημείο κορεσμού, ανάβει μια προειδοποιητική λυχνία ή εμφανίζεται ένα μήνυμα στην οθόνη πληροφοριών: Σημείωση: Σε ορισμένα οχήματα ανάβει μια προειδοποιητική λυχνία και εμφανίζεται ένα μήνυμα στην οθόνη πληροφοριών. Εάν δεν κάνετε τις απαραίτητες ενέργειες όταν ανάψει μια προειδοποιητική λυχνία ή εμφανιστεί ένα μήνυμα στην οθόνη πληροφοριών, μπορεί να προκαλέσετε ζημιά που δεν καλύπτεται από την Εγγύηση του οχήματος.

Μήνυμα Ενέργεια
Eχhaust filter at limit Drive to clean now  :

Οδηγήστε σε ένα εύρος ποικίλων συνθηκών, συμπεριλαμβανομένων συνθηκών οδήγησης σε  αυτοκινητόδρομο για 20 λεπτά ή μέχρι να εξαφανιστεί το μήνυμα.
Να αποφεύγετε την παρατεταμένη λειτουργία του κινητήρα στο ρελαντί.
Να επιλέγετε μια κατάλληλη ταχύτητα για να διατηρείτε τις στροφές του κινητήρα μεταξύ 1.500 και 4.000 σ.α.λ.

Eχhaust filter over limit Service now :

Οδηγήστε με μέτρια ταχύτητα.

-Αποφύγετε την απότομη επιτάχυνση και επιβράδυνση.
-Πηγαίνετε το όχημά σας για έλεγχο το συντομότερο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, denexo είπε

Επιτέλους Θωμά. Παλιά έμπαινα insomnia για να βλέπω το thread με τις προσφορές. Από την αρχή εκείνου του epic-mega thread διάβαζα μόνο αυτό. Πραγματικά παρέα όπως είπε και ο @Kapws

Λοιπόν παίδες θέλω την συμβουλή σας : έχω ένα Yaris 1.4D-4D του '15. Λεφτά για καινούριο δεν παίζουν. Άσε που με έχει βολέψει κιόλας. Εργοστασιακά λέει ότι έχει 90HP και 205Nm ροπής. Με πρόγραμμα στον γνωστό σε όλους στην Αθήνα μπορεί να πάει κοντά στα 110HP με 250Nm ροπής. Και έρχομαι και ερωτώ. Αξίζει να μπει πρόγραμμα; Θα επηρεάσει αρνητικά το αυτοκίνητο μηχανικά (μετάδοση, μπεκ, common rail, turbo); Θα χρειαστεί αναβάθμιση στα φρένα; Και η κρίσιμη ερώτηση: θα δω διαφορά; Αυτά τα 5 κιλά ροπής παραπάνω θα φανούν; Αυτά τα 20 άλογα θα φανούν στην τελική; 

 

 

Έχω το d4d του 2011 (euro5) και το έκανα πρόγραμμα στα 4 χρόνια, απο τότε έχω γράψει πολλά χιλιόμετρα με πραγματική  μεικτή κατανάλωση (με βαρύ πόδι), μετρημένη τα τελευταία 90.000 χλμ (δεν θα βρεις καλύτερη μέτρηση) στα 5,94λ/100χλμ

image.png.52b04eb506d557a9788ca9906bbd16f9.png

Προβλήματα δεν έχει βγάλει κανένα (παρα μόνο το φυσιολογικό βούλωμα των μπέκ κατα 5% λόγο χιλιομέτρων), αλλά βάζω καθε 3 ρεζερβουαρ, καθαριστικό για το biodiesel και αλλάζω φίλτρο πετρελάιου κάθε 40.000χλμ Ταξίδια πάντα πάω με 140-145 (GPS οχι κοντερίσια) και φοράω σεμι slick λάστιχα (Toyo r1r) σε 195/50/15κατανάλωση (με βαρύ πόδι), μετρημένη τα τελευταία 90.000 χλμ (δεν θα βρεις καλύτερη μέτρηση) στα 5,94

 

 

Επεξ/σία από cyberguy
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, caloudika είπε

Πριν το προγραμμα ειχες υπολογισει καταναλωση;

ναι ηταν 0.5-0.6 παραπάνω η κατανάλωση. Η οικονομία έρχεται καθώς κέρδισα τουλάχιστον 1000 στροφές ωφέλιμου φάσματος προς τα κάτω, οπότε έχω μεγάλη ροπή απο χαμηλά, οπότε σε οδήγηση πόλης δουλεύω πολύ πολύ πιο χαμηλά.

 

Επίσης στα 140.000 χλμ ειμαι με το μαμά δισκοπλατό παρά την αυξημένη ροπή. Δεν έχει παρουσιάσει ούτε μυρωδιά ουτε πατινάρισμα μέχρι τώρα.

Επεξ/σία από cyberguy
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, paylidis είπε

Μιας κ αναφέρθηκε το gpf να πω στους 1.5 του vag ότι έχουμε κ εμείς κατά πως φαίνεται (κ δεν ήμουν βέβαιος αλλά άνοιξα το manual)

 

 

7AB2D48A-83DF-4652-B057-F825437BE07D.png

8438468B-6C72-4065-8A22-F9341EEB50CA.png

Ωχ θα έχουμε και εμείς το άγχος τώρα ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, tsofras είπε

Ωχ θα έχουμε και εμείς το άγχος τώρα ?

Ξεμπούκωματα καλά παιδιά...!!!

(μετά την εγγύηση σε εμένα έχει να πέσει πολύ ξήλωμα σε εμένα μαζί με το προγραμμα 😂)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

29 λεπτά πριν, cyberguy είπε

ναι ηταν 0.5-0.6 παραπάνω η κατανάλωση. Η οικονομία έρχεται καθώς κέρδισα τουλάχιστον 1000 στροφές ωφέλιμου φάσματος προς τα κάτω, οπότε έχω μεγάλη ροπή απο χαμηλά, οπότε σε οδήγηση πόλης δουλεύω πολύ πολύ πιο χαμηλά.

 

Επίσης στα 140.000 χλμ ειμαι με το μαμά δισκοπλατό παρά την αυξημένη ροπή. Δεν έχει παρουσιάσει ούτε μυρωδιά ουτε πατινάρισμα μέχρι τώρα.

ευχαριστώ πολύ για την ενημέρωση..σκεφτομαι και εγώ για πρόγραμμα σε κινητήρα 1.5dci της renault που φοράνε ορισμένα μοντέλα της nissan..πληροφορίες σαν τις δικές σου με κάνουν να το βλέπω ακόμα πιο θετικά το ζήτημα

οποιαδήποτε άλλη εμπειρία απο πρόγραμμα καλοδεχούμενη λοιπόν..και πάλι ευχαριστώ!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@cyberguy Ήταν πραγματικά αυτά που ήθελα να ακούσω από κάποιον που έχει κάνει το remap. Κι εγώ πιστεύω ότι η οικονομία έρχεται με το να πάρεις παραπάνω δύναμη 1000 στροφές πιο κάτω. Ειδικά για συνθήκες κίνησης θα βολέψει. Τα μπεκ φυσιολογικά μου ακούγονται. Ηρέμησα με την μετάδοση. Εγώ είμαι στα 5.7lt/100km με την δική μου οδήγηση. Πόσο σου είχε κοστίσει εσένα το remap αν επιτρέπεται;

Πάντως με το GPF δύσκολα τα πράγματα. DPF δεν το βγάζω με τίποτα γιατί ήδη σιχτιρίζω ταρίφες και φορτηγατζήδες που το κάνουν και αν τύχει να είσαι από πίσω τους σε κίνηση βρωμίζει όλη η καμπίνα του αυτοκινήτου σου - σεβασμός μηδέν.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Προσφατα σε γκρουπ της Mercedes εκανε καποιος ποστ για remap σε γνωστο προγραμματιστη στην Θεσσαλονικη (Αclass a180d).

Στην αρχη δεν του εβγαζε σωστα την ροπη το αυτοματο. Φτιαχνουν αυτο το προβλημα, αρχιζει και του κανει αναγεννηση καθε μερα. Στην συνεχεια κατεβαζουν λιγο την ροπη, και τωρα του κανει αναγεννηση καθε 2η μερα..

 

Παντως και εγω σκεφτομαι σοβαρα να παω στον γνωστο στην Αθηνα για remap, παρ'ολο που ειμαι με 2κ χιλιομετρα και εντος εγγυησης. 

 

Επεξ/σία από Shyn
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
49 λεπτά πριν, tsofras είπε

Ωχ θα έχουμε και εμείς το άγχος τώρα ?

Όχι ιδιαίτερα γτ δεν έχει την ίδια ποσότητα υπολειμάτων η βενζίνη.

Επεξ/σία από NTC Labs
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, Shyn είπε

Προσφατα σε γκρουπ της Mercedes εκανε καποιος ποστ για remap σε γνωστο προγραμματιστη στην Θεσσαλονικη (Αclass a180d).

Στην αρχη δεν του εβγαζε σωστα την ροπη το αυτοματο. Φτιαχνουν αυτο το προβλημα, αρχιζει και του κανει αναγεννηση καθε μερα. Στην συνεχεια κατεβαζουν λιγο την ροπη, και τωρα του κανει αναγεννηση καθε 2η μερα..

 

Παντως και εγω σκεφτομαι σοβαρα να παω στον γνωστο στην Αθηνα για remap, παρ'ολο που ειμαι με 2κ χιλιομετρα και εντος εγγυησης. 

 

Καλύτερα μετά την εγγύηση μαν γιατί αν βγάλει οτιδήποτε το αμάξι θα έχεις θέμα με την εγγύηση.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

48 λεπτά πριν, denexo είπε

@cyberguy Ήταν πραγματικά αυτά που ήθελα να ακούσω από κάποιον που έχει κάνει το remap. Κι εγώ πιστεύω ότι η οικονομία έρχεται με το να πάρεις παραπάνω δύναμη 1000 στροφές πιο κάτω. Ειδικά για συνθήκες κίνησης θα βολέψει. Τα μπεκ φυσιολογικά μου ακούγονται. Ηρέμησα με την μετάδοση. Εγώ είμαι στα 5.7lt/100km με την δική μου οδήγηση. Πόσο σου είχε κοστίσει εσένα το remap αν επιτρέπεται;

Πάντως με το GPF δύσκολα τα πράγματα. DPF δεν το βγάζω με τίποτα γιατί ήδη σιχτιρίζω ταρίφες και φορτηγατζήδες που το κάνουν και αν τύχει να είσαι από πίσω τους σε κίνηση βρωμίζει όλη η καμπίνα του αυτοκινήτου σου - σεβασμός μηδέν.

400 euro είχε κοστίσει το remap. 

  • Like 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες


  • Δημιουργία νέου...