Προς το περιεχόμενο

Περί αυτοκίνησης


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

16 λεπτά πριν, poihths είπε

αβάσιμο εντελώς αυτό που λες αλλά οκ δεν μένω εκεί. Το αμάξι δεν χρειάζεται να είναι τανκς για να είναι ασφαλές. Πλέον τα μέταλλα είναι πολύ ελαφρύτερα για λόγους ασφαλείας. Είναι προτιμότερο να γίνει συσσωμάτωμα στο αυτοκίνητο παρά να παραμείνει αλώβητο και όλη η ενέργεια να μετατραπεί σε κινητική στους επιβάτες - αυτό είναι απλή φυσική.

Όσο αν αφορά την toyota δες το παρακάτω review όπου πλέον τα υλικά του συγκρίνονται με Lexus. Εκτός και αν θεωρείς και τη Lexus γκαζοτενεκέ επειδή δεν είναι γερμανική.

 

 

δεν ξερω τι λεει ο reviewer εδω και αν απο εκει προκυπτει το συμπερασμα toyota ποιοτητα εφαμιλη ενος lexus αλλα αν μπεις σε φορουμ κατοχων chr (ηθελε να παρει ο κολλητος και το εψαξα - τελικα το πηρε) θα φριξεις με αυτα που γραφονται συγκεκριμενα για την ποιοτητα των υλικων που αναφερεις.

σε οικονομια η αλλους τομεις το αμαξι ενδεχομενως να τα πηγαινει περιφημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

40 λεπτά πριν, poihths είπε

Όσο αν αφορά την toyota δες το παρακάτω review όπου πλέον τα υλικά του συγκρίνονται με Lexus. Εκτός και αν θεωρείς και τη Lexus γκαζοτενεκέ επειδή δεν είναι γερμανική.

 

ειδικα για το chr εχω ακουσει και δει αισχη... οποτε ειτε η lexus ειναι οντως γκαζοντενεκες είτε ο κυριος στο video ασχετος...

 

απο εκει κ περα δεν ειπα οτι συμφωνω στο ότι τανκσ=πιο ασφαλες, αλλα με τη λογικη που αγορασε το rav ο φιλος του poster μάλλον υπάρχουν πιο τανκ αρα πιο ασφαλη...

16 λεπτά πριν, ritualistic είπε

δεν ξερω τι λεει ο reviewer εδω και αν απο εκει προκυπτει το συμπερασμα toyota ποιοτητα εφαμιλη ενος lexus αλλα αν μπεις σε φορουμ κατοχων chr (ηθελε να παρει ο κολλητος και το εψαξα - τελικα το πηρε) θα φριξεις με αυτα που γραφονται συγκεκριμενα για την ποιοτητα των υλικων που αναφερεις.

σε οικονομια η αλλους τομεις το αμαξι ενδεχομενως να τα πηγαινει περιφημα.

με προλαβες...

Και ειδικα το CHR επειδη το είδα και για εμενα περσι όταν εψαχνα, η ποιοτητα του ήταν κατωτερη καθε ευρωπαικου...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, paylidis είπε

Και ειδικα το CHR επειδη το είδα και για εμενα περσι όταν εψαχνα, η ποιοτητα του ήταν κατωτερη καθε ευρωπαικου...

Κατώτερη και από του t roc?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, turbat0s είπε

Κατώτερη και από του t roc?

Ναι κατώτερη αν και δεν απείχαν πολύ. Το οποίο troc θεωρω κακό κατασκευαστικά-ποιοτικά… Σκεψου ότι ακόμα και το arona είναι ανώτερο από το Chr

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, turbat0s είπε

Το troc είναι αξιοθρήνητο ποιοτικά αλλά φοράει ωραίο κοστούμι.

Δεν το περίμενα, το είχα ψηλά το chr...

Βεβαια και το troc ειναι τραγικο ποιοτικα αλλα ειναι και πολυ πιο οικονομικο απο το chr.

 

Chr ειδα λιγο απο κοντα περσυ και το πιο τραγικο ειναι οι χωροι  που εχει

 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, imr είπε

και πολυ πιο οικονομικο απο το chr.

Όχι ακριβώς.

Το ότι ένας εκτυπωτής κάνει 20€ δεν σημαίνει ότι είναι πιο οικονομικός από έναν που κάνει 100€. 

Οι χώροι βέβαια πίσω είναι χάλια ναι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, turbat0s είπε

Όχι ακριβώς.

Το ότι ένας εκτυπωτής κάνει 20€ δεν σημαίνει ότι είναι πιο οικονομικός από έναν που κάνει 100€. 

Οι χώροι βέβαια πίσω είναι χάλια ναι.

Μιλαω καθαρα για τιμη αγορας

Εκει μπορει να συγκριθει η ποιοτητα 2 αυτοκινητων. 

Απο το Duster που κανει 15κ δεν περιμενω ποιοτητα και  δεν μεχαλαει οπως ειναι. Απο το chr στα 20κ+ περιμενω κατι παραπανω γιατι ειναι διαφορετικος ο ανταγωνισμος

 

 

Επεξ/σία από imr
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα 25k+ του chr προκύπτουν από την υψηλή τεχνολογία που κουβαλάει και από το χαμηλότερο κόστος χρήσης που λένε ότι εξασφαλίζει μακροπρόθεσμα.

Για τον ίδιο λόγο το ακριβό 15αρι αυτόματο troc, που συνεχίζει να παραμένει άθλιο ποιοτικά, φτάνει 27k+.

Η τιμή δεν λέει απαραίτητα κάτι για την ποιότητα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, turbat0s είπε

Τα 25k+ του chr προκύπτουν από την υψηλή τεχνολογία που κουβαλάει και από το χαμηλότερο κόστος χρήσης που λένε ότι εξασφαλίζει μακροπρόθεσμα.

Για τον ίδιο λόγο το ακριβό 15αρι αυτόματο troc, που συνεχίζει να παραμένει άθλιο ποιοτικά, φτάνει 27k+.

Η τιμή δεν λέει απαραίτητα κάτι για την ποιότητα.

Χαμηλό κόστος χρήσης οκ  αλλά όχι και υψηλή τεχνολογία έτσι όπως μουγκρίζει το cvt σε πρόσφατο review που είδα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μιας και πιασαμε τις μπαταριες του chr

https://www.e-shop.gr/4smarts-power-bank-pitstop-3-in1-with-jump-starter-compressor-8800mah-black-p-TLS.140962

εχει καποιος εμπειρια απο κατι τετοιο?

Φτανει αυτο τωρα για να φουσκωσει λαστιχο?

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, imr είπε

Μιας και πιασαμε τις μπαταριες του chr

https://www.e-shop.gr/4smarts-power-bank-pitstop-3-in1-with-jump-starter-compressor-8800mah-black-p-TLS.140962

εχει καποιος εμπειρια απο κατι τετοιο?

Φτανει αυτο τωρα για να φουσκωσει λαστιχο?

 

 

Δεν ξέρω για αυτό που επέλεξες αλλά αυτό της Xiaomi ανεβάζει εύκολα από τα 1,9->2,3 και τα τέσσερα λάστιχα. Λογικά ένα από άδειο θα το γεμίσει... Εγώ το έχω στα ταξίδια ώστε αν συμβεί σε ένα λάστιχο να το φουσκώσει μέχρι το βενζινάδικο. Καθημερινά δεν το έχω μαζί μου και απλώς κάθε δύο εβδομάδες ελέγχω την πίεση (δείχνει σωστά με πολύ μικρή απόκλιση, επιβεβαιωμένο με δύο μανόμετρα ακριβείας).

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπερα και πάλι, εχω την εξης απορια, οντας λιγο πολυ ασχετος.

Πηγε η μανα μου για ΚΤΕΟ, και της ειπαν οτι πρεπει να αλλαξει λαστιχα (εχει ενα Polo TSI του 13-14) και γενικα οσο μπορω εγω το τρεχω για service κλπ παραλληλα με το δικο μου το Peugeot 206, το οποιο και αυτο θα χρειαστει σε κανενα χρονο λαστιχα (του 18 ειναι τα λαστιχα). Αλλαξα και προσφατα 1 επειδη σκιστηκε απο πετρα, οποτε του εκανα και ευθυγραμμιση - ζυγοσταθμιση, εδω στην γειτονια (Ζωγραφου), αλλα δεν εμεινα και τοσο ικανοποιημενος.

Τι πρεπει να προσεξω για την αγορα? Μαρκες, μεταχειρισμενα αν αξιζουν, και γενικοτερα τι χρηζει προσοχης?
Ιδανικα θελουμε λαστιχα για αμαξι που κανει κατω απο 3.000 χλμ τον χρονο, και το 95% αυτων εντος αστικης ζωνης (το Polo). Για το δικο μου κανω 5-7.000 χλμ τον χρονο, μεικτα.

Επεξ/σία από jimakos234
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μην βάλεις μεταχειρισμένα, βάλε γνωστή φίρμα, οι δρόμοι στην πόλη είναι άθλιοι, γλιστρούν και όταν βρέχει ακόμη χειρότερα.

Μπες σε ένα σοβαρό μαγαζί, κάνε έρευνα για τη διάσταση που θες και κλείσε ραντεβού.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες


  • Δημιουργία νέου...