Προς το περιεχόμενο

Περί αυτοκίνησης


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ειδικά αν πήρε Toyota για ασφάλεια είναι για γέλια και κλάμματα… Οι λαμαρίνες τους δεκαετίες τώρα είναι της ντροπής…. Ίσως ένα κλικ καλύτερες από Dacia… 😂

να μου έλεγες πήρε ένα ml για ασφάλεια να το δεχτώ…

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

13 λεπτά πριν, paylidis είπε

Ειδικά αν πήρε Toyota για ασφάλεια είναι για γέλια και κλάμματα… Οι λαμαρίνες τους δεκαετίες τώρα είναι της ντροπής…. Ίσως ένα κλικ καλύτερες από Dacia… 😂

να μου έλεγες πήρε ένα ml για ασφάλεια να το δεχτώ…

Αυτό μπορούσε να πάρει μάλλον 🙂

 

Τώρα βρήκα και ένα στατιστικό απο το αντίστοιχο euro-ncap των ΗΠΑ όπου δείχνει θανάτους ανάλογα με το μέγεθος του οχήματος (μήκος x πλάτος). Υπάρχει μία υπεροχή των μεγαλύτερων οχημάτων αλλά η ψαλίδα έχει κλείσει τα τελευταία χρόνια. https://www.iihs.org/topics/vehicle-size-and-weight

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, billyg599 είπε

Αυτό μπορούσε να πάρει μάλλον 🙂

 

Τώρα βρήκα και ένα στατιστικό απο το αντίστοιχο euro-ncap των ΗΠΑ όπου δείχνει θανάτους ανάλογα με το μέγεθος του οχήματος (μήκος x πλάτος). Υπάρχει μία υπεροχή των μεγαλύτερων οχημάτων αλλά η ψαλίδα έχει κλείσει τα τελευταία χρόνια. https://www.iihs.org/topics/vehicle-size-and-weight

 

Επειδή το ραβ 4 είναι ψιλό πανάκριβο σίγουρα μπορούσε να πάρει πάρα πολλά αυτόκινητα. 

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, imr είπε

Επειδή το ραβ 4 είναι ψιλό πανάκριβο σίγουρα μπορούσε να πάρει πάρα πολλά αυτόκινητα. 

 

Αυτό ακριβώς… οριακα ίσως έπαιρνε merc Audi κ ένα σωρό αλλά πολύ πιο «ποιοτικά» κ «ασφαλή»…

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

36 λεπτά πριν, paylidis είπε

Αυτό ακριβώς… οριακα ίσως έπαιρνε merc Audi κ ένα σωρό αλλά πολύ πιο «ποιοτικά» κ «ασφαλή»…

πως ακριβώς το στηρίζεις αυτό;

 

 

 

 

q3.JPG

rav4.JPG

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, paylidis είπε

Αυτό ακριβώς… οριακα ίσως έπαιρνε merc Audi κ ένα σωρό αλλά πολύ πιο «ποιοτικά» κ «ασφαλή»…

Για να συγκρίνω και της ίδιας χρονιάς euroncap

1267910591_Screenshotfrom2021-07-1909-54-47.png.731a22e158ec23a8a9e4356da7adf0d6.png
1219143140_Screenshotfrom2021-07-1909-58-06.png.7f9ecd417efb8ad0f2e8cdb109e00ddc.png😆

Υπάρχουν άνθρωποι που όντως θέλουν ασφαλή (ασφαλέστερα για την ακρίβεια) αυτοκίνητα κι ας μην έχουν το σήμα της Audi.

Και υπάρχει κόσμος που προτιμά ένα απλό σήμα με καλό εξοπλισμό άνεσης,ασφάλειας, χώρους και δυναμικά χαρακτηριστικά,
παρά ένα φαντασμαγορικό σήμα με χιλιάρη κινητήρα, μικρό και γυμνό.

Επομένως η κουβέντα δε γίνεται για το σήμα,
γίνεται για το ότι με τα ίδια λεφτά θα είχε πάρει από την αρχή το Leon στην ακριβότερη έκδοση που ήθελε
και τώρα θα ήταν άρχοντας.
Αν ήξερε από την αρχή αυτό που ήθελε
και το είχε πάρει απόφαση.

Επεξ/σία από nerro
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, poihths είπε

πως ακριβώς το στηρίζεις αυτό;

Εκεί που το στήριξε αυτός που πήρε suv κ πήρε Toyota…

Στη κατασκευη (θεωρεί ότι με ένα suv σε ένα ατύχημα θα είσαι σε καλύτερη μοίρα-Ε αντίστοιχα με ένα suv με σοβαρά μέταλλα και όχι γκαζοντενεκεδες όπως της Toyota ΙΣΩΣ όντως να είσαι σε καλύτερη μοίρα)

απο εκεί κ πέρα στα τυποποιημένα είναι ίδια… δε μίλησε κανείς για ncap 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτός ο ήχος πάντως που κάνει με το κιβώτιο μου σπάει τα νεύρα , παρατηρώ επίσης με ανοιχτά παράθυρα ότι το κάνει όταν πέφτω και σε λακούβα .

Τι να κάνω ρε παιδιά να το κυνηγήσω στην αντιπροσωπεία ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, tsofras είπε

Αυτός ο ήχος πάντως που κάνει με το κιβώτιο μου σπάει τα νεύρα , παρατηρώ επίσης με ανοιχτά παράθυρα ότι το κάνει όταν πέφτω και σε λακούβα .

Τι να κάνω ρε παιδιά να το κυνηγήσω στην αντιπροσωπεία ?

Πηγαινε μια βόλτα σε κάποιο μηχανικό της εμπιστοσύνης σου μήπως βρει τι είναι… λογικά θα είναι κάποια βάση του κιβωτίου και θα είναι φυσιολογικός ο ήχος (είχα το ίδιο θέμα σε ένα i10) αλλά καλού κακου κανε αυτό τον έλεγχο. 

Εάν βρει κάτι πας αντιπροσωπεία κ τους ξεσκίζεις…

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, paylidis είπε

Πηγαινε μια βόλτα σε κάποιο μηχανικό της εμπιστοσύνης σου μήπως βρει τι είναι… λογικά θα είναι κάποια βάση του κιβωτίου και θα είναι φυσιολογικός ο ήχος (είχα το ίδιο θέμα σε ένα i10) αλλά καλού κακου κανε αυτό τον έλεγχο. 

Εάν βρει κάτι πας αντιπροσωπεία κ τους ξεσκίζεις…

Το θέμα είναι ότι το ακούω το γκαπ γκουπ και σε λακούβα ότι απλά σε αλλαγή .

Δεν έχω μηχανικό , θα δώ μήπως το πάω σε άλλη αντιπροσωπεία Seat

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, tsofras είπε

Το θέμα είναι ότι το ακούω το γκαπ γκουπ και σε λακούβα ότι απλά σε αλλαγή .

Δεν έχω μηχανικό , θα δώ μήπως το πάω σε άλλη αντιπροσωπεία Seat

Ναι και σε εμάς κατά βάση σε λακούβες Ακουγόταν. 

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, paylidis είπε

Ναι και σε εμάς κατά βάση σε λακούβες Ακουγόταν. 

3 φορές το πήρα το αμάξι τεστ ντραιβ καμία δεν άνοιξα τα παράθυρα

  • Sad 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 λεπτά πριν, tsofras είπε

3 φορές το πήρα το αμάξι τεστ ντραιβ καμία δεν άνοιξα τα παράθυρα

Όπως λέει και ο μηχανικός κουμπάρος μου, υπάρχουν κάποιοι Θόρυβοι που η μόνη λύση είναι να δυναμώσεις λίγο το ραδιόφωνο 😂

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, paylidis είπε

Εκεί που το στήριξε αυτός που πήρε suv κ πήρε Toyota…

Στη κατασκευη (θεωρεί ότι με ένα suv σε ένα ατύχημα θα είσαι σε καλύτερη μοίρα-Ε αντίστοιχα με ένα suv με σοβαρά μέταλλα και όχι γκαζοντενεκεδες όπως της Toyota ΙΣΩΣ όντως να είσαι σε καλύτερη μοίρα)

απο εκεί κ πέρα στα τυποποιημένα είναι ίδια… δε μίλησε κανείς για ncap 

αβάσιμο εντελώς αυτό που λες αλλά οκ δεν μένω εκεί. Το αμάξι δεν χρειάζεται να είναι τανκς για να είναι ασφαλές. Πλέον τα μέταλλα είναι πολύ ελαφρύτερα για λόγους ασφαλείας. Είναι προτιμότερο να γίνει συσσωμάτωμα στο αυτοκίνητο παρά να παραμείνει αλώβητο και όλη η ενέργεια να μετατραπεί σε κινητική στους επιβάτες - αυτό είναι απλή φυσική.

Όσο αν αφορά την toyota δες το παρακάτω review όπου πλέον τα υλικά του συγκρίνονται με Lexus. Εκτός και αν θεωρείς και τη Lexus γκαζοτενεκέ επειδή δεν είναι γερμανική.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το καλο σπιτι κουνιεται για να αντεξει το σεισμο, το καλο αμαξι θα γινει χαλκομανια μπρος-πισω ωστε οταν φτασει η δυναμη προσκρουσης στον κλωβο, να ειναι οσο το δυνατον μικροτερη.

Προσωπικα θεωρω οτι ολες οι κοινες μαρκες εχουν φτασει στα ιδια επιπεδα και μετα παιζεις με την κατηγορια του καθε αυτοκινητου(μινι, μεσαιο, οικογενειακο κλπ) και φυσικα το επιπεδο εξοπλισμου παθητικης ασφαλειας.

ΥΓ. Μα στο κατω-κατω μιλαμε για ποσα, 5-10 κοινα πατωματα και κλωβοι και μετα αλλαζουν τα περιφερειακα και η τιμη βεβαιως-βεβαιως.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες


  • Δημιουργία νέου...