Προς το περιεχόμενο

[Ακουστικά bluethooth] Huawei Freebuds 4i+ Δώρο Huawei band 4 @public 69€ [ΤΕΛΟΣ]


li@m

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στις 21/4/2021 στις 4:36 ΜΜ, dafnoula13 είπε

Κωτσοβολος τραγικος, τα παρήγγειλα και εγώ , με δώρο το band και έκπτωση 20ευρω.  69+3 τα μεταφορικά, 72 τελική, όπως άλλωστε μου απάντησαν στο email.

Ήρθε σήμερα ο κουριερ ...... 89 ευρώ και χωρίς το band...

Άρνηση παραλαβής , και αγορά από το πλαίσιο χωρίς το δώρο πλέον αφού έχει τελειώσει η προσφορά.

Σύνοψη, έκανα άρνηση στα 89 ευρώ, αγόρασα από πλαίσιο , και μου ήρθε μήνυμα από Κωτσοβολο ότι θα παραλάβω. Μου λέει ο γιος μου παρτα τα θέλω εγώ.

Ξεκινάει ο Γολγοθάς.

Την επόμενη στις 22 η 23 Απριλίου πληρώνει η σύζυγος και παίρνει το δέμα. Το απόγευμα πηγαίνω σπίτι και ανοίγω το δέμα το οποίο μαθαινω από την σύζυγο ότι πλήρωσε 45 αντί 72....

Το ανοίγω και μέσα είχε το δώρο, πλήρωσα το ΔΩΡΟ..... Την ίδια ήμερα αρχίζει ένας μαραθώνιος chat οπού με κάθε εκπρόσωπο θα πρέπει να εξηγώ από την αρχή τι έχει γίνει....στο τέλος μου λένε λάθος δικό τους δεν έχουν γίνει οι εκπτώσεις...θα στο ξαναστειλουμε αφού μας επιστραφεί από την Γενική Ταχυδρομική ,και θα πληρώσετε την διαφορά , δηλ. 27,01 ευρω.

Σήμερα με παίρνει τηλέφωνο ο οδηγός , και μου λέει έχω ένα πακέτο για εσάς με αντίτιμο 89ευρω..... ΆΝΤΕ ΒΓΆΛΕ ΆΚΡΗ....

  • Sad 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 188
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Είχα αναφέρει παρόμοιο περιστατικό με μένα κ τον Κώτσο με την ελπίδα ότι δεν θα συμβεί σε άλλον η να το προσέξει. Λυπάμαι για την ταλαιπωρία. Αν και συμβουλή μου θα ήταν να περιμένεις μισή ώρα στο τηλέφωνο γιατί έτσι μιλάνε με το λογιστήριο και επικοινωνούν με την μεταφορική κ δεν χρειάζεται να επιστραφεί η ότι άλλο,  απλά αλλάζουν την χρέωση  , σε αντίθεση με chat του Κωτσόβολου που μου έλεγε παράλογα πράγματα 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και για αυτό τέτοιες προσφορές εγώ τις παίρνω μόνο από cash in store , οκ σ τα πήρα από το Πλαίσιο κανένα μήνα πριν . Πάντως τα ακουστικά καρα αξίζουν. Το ANC είναι παρά πολύ καλό .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα, έχω πάρει τα ακουστικά αλλά έχω προβλήματα με τη χρήση τους με iphone. Ενώ η μουσική αναπαράγεται κανονικά, νομίζω πως το ANC δεν λειτουργεί. Είτε το ενεργοποιήσω είτε όχι, το ίδιο είναι. Το άλλο πρόβλημα και το πιο βασικό για εμένα είναι πως δεν μπορώ να πραγματοποιήσω κλήση μέσω των ακουστικών. Ενώ παίρνω τηλέφωνο και μου πετάει την κλήση στο bluetooth δεν μπορώ να ακούσω ούτε να με ακούσουν κάνοντας τα ακουστικά άχρηστα επί της ουσίας. Φοράει το τελευταίο firmware επειδή το έδωσα σε έναν φίλο με τηλέφωνο huawei και μου το έκανε. Καμία γνώμη;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εμένα σήμερα άλλαξε η εξέλιξη παραγγελίας (ή τουλάχιστον σήμερα το πρόσεξα), από Κοτσώβολο για τα ακουστικά σε μαύρο χρώμα. Από εκεί που τα ακουστικά ήταν σε αναμονή διαθεσιμότητας, τώρα έχει φύγει αυτό και γράφει:

"Η παραγγελία σου θα παραδοθεί τμηματικά και παρακάτω μπορείς να παρακολουθήσεις την πορεία της κάθε αποστολής."

Την φοβάμαι την μ@λ@κία πάντως, γιατί έχω βάλει να κοπεί και τιμολόγιο, με αντικαταβολή κιόλας. Αν γίνει μπέρδεμα και έρθει μόνο το ένα από τα 2 άντε να βγάλεις άκρη μετά...

Επεξ/σία από Sadako
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 ώρες πριν, arianosfc είπε

Να τα δώσεις πίσω με την εγγύηση; 

Θέλω να διαπιστώσω αν έχουν πρόβλημα το ακουστικά ή είναι θέμα software και γι αυτό ρώτησα εδώ να δω αν έχει αντιμετωπίσει  κανένας χρήστης με iphone κάτι παρόμοιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, aloop είπε

Θέλω να διαπιστώσω αν έχουν πρόβλημα το ακουστικά ή είναι θέμα software και γι αυτό ρώτησα εδώ να δω αν έχει αντιμετωπίσει  κανένας χρήστης με iphone κάτι παρόμοιο.

Πάντως εγώ με iPhone μόνο τα καλύτερα έχω να πώ και μάλιστα ως και κάτοχος  AirPods 2

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

32 λεπτά πριν, dasimo είπε

Πάντως εγώ με iPhone μόνο τα καλύτερα έχω να πώ και μάλιστα ως και κάτοχος  AirPods 2

Ευχαριστώ για την απάντηση. Το θέμα με τις κλήσεις από ότι θυμάμαι ξεκίνησε με την αναβάθμιση που έκανε φίλος. Θα κοιτάξω μήπως ξαναπεράσω το λογισμικό και θα δω.  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είμαι πολύ σίγουρος ότι κάποιοι έχετε πάρει χρήμα για να προωθήσετε τα συγκεκριμένα ακουστικά. 

 

Φαίνεται και από τις κριτικές ακόμη και στο skroutz όπου όλες οι αρνητικές κριτικές έχουν χαρακτηρίστει ως μη βοηθητικές.... 

Επεξ/σία από arianosfc
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απο το Μ. Σαββατο μέχρι σήμερα η μπαταρία στη θήκη έπεσε μονο 15% συγκεκριμένα απο το 100% πήγε στο 85% χωρίς να τα χρησιμοποιήσω όλη την εβδομάδα. Το μόνο που έκανα το Μ. Σάββατο πριν κλείσω την θήκη (με τα ακουστικά μέσα) και  την βάλω να φορτίσει, ήταν να τα  κάνω χειροκίνητη αποσύνδεση απο τις συσκευές Bluetooth στο κινητό. Σήμερα που τα θυμήθηκα τα ακουστικά τα ξανα σύνδεσα στο κινητό και είδα το ποσοστό στη θήκη 85%. Δεν ξέρω αν έπαιξε ρόλο οτι είχα κάνει αποσύνδεση  τα ακουστικά πριν σταματήσω να τα χρησιμοποιώ ή απλά το διόρθωσαν το battery drain στο τελευταίο update(1.9.0.152)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 06/05/2021 at 13:25, Sadako said:

Εμένα σήμερα άλλαξε η εξέλιξη παραγγελίας (ή τουλάχιστον σήμερα το πρόσεξα), από Κοτσώβολο για τα ακουστικά σε μαύρο χρώμα. Από εκεί που τα ακουστικά ήταν σε αναμονή διαθεσιμότητας, τώρα έχει φύγει αυτό και γράφει:

"Η παραγγελία σου θα παραδοθεί τμηματικά και παρακάτω μπορείς να παρακολουθήσεις την πορεία της κάθε αποστολής."

Την φοβάμαι την μ@λ@κία πάντως, γιατί έχω βάλει να κοπεί και τιμολόγιο, με αντικαταβολή κιόλας. Αν γίνει μπέρδεμα και έρθει μόνο το ένα από τα 2 άντε να βγάλεις άκρη μετά...

Παρελαβες τελικά;

Εμένα έλεγε για τμηματική παράδοση από την 1η στιγμή που έκανα την παραγγελία στις αρχές Απριλίου. Όντως την μέσα που ποσταρες τα ακουστικά είχαν status "διαθέσιμα για αποστολή" αλλά άλλαξε αμέσως πάλι σε "αναμένεται σύντομα".

 

Έχει ένα μήνα και ακόμα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λογικά θα παραλάβω αύριο. Ήρθε μήνυμα από Γενική Ταχυδρομική το Σάββατο το πρωί ότι έφτασε το δέμα στην πόλη μου, αλλά ΣΚ δεν κάνουν παραδόσεις (μόνο με έξτρα κόστος όπως είδα στο site τους). Αυτό για τα ακουστικά. Το band είναι σε άλλη αποστολή που δεν ήταν στο ίδιο στάδιο η εξέλιξη της παραγγελίας... 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

update: Όπως περίμενα/φοβόμουν έγινε μαλακία. Ήρθε το δεματάκι με τα ακουστικά (το activity tracker θα έρθει με διαφορετική αποστολή) και μου ζήτησαν 89€. Έδειξα και το χαρτί με τα στοιχεία της παραγγελίας, ο κούριερ δεν είχε ιδέα. Μίλησα αμέσως μετά με το live chat του Κωτσόβολου και ενημέρωσα, μου είπαν ότι θα ενημερώσουν την μεταφορική και θα γίνει εκ νέου αποστολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...