Προς το περιεχόμενο

3060 έχει παραλάβει κανένας από πλαίσιο;


iraklic29

Προτεινόμενες αναρτήσεις

7 minutes ago, tegonikos said:

Η δική σου προσφορά ποια είναι ακριβώς στην συζήτηση?Για να καταλάβω δηλαδή.

Ναι, είναι απίθανο. Καμία συσκευή δεν πηγαίνει σε μαυραγορίτες σε συνεννόηση με το κατάστημα. Το ότι έχουν κάνει άπειρες παραγγελία και ψάχνουν κάθε πιθανό στοκ scalpers ΝΑΙ, είναι αλήθεια. Τι μπορεί να κάνει το κατάστημα για αυτό?Γιατί ντε και καλά "τις δίνει το κατάστημα" σε μαυραγορίτες?

Προχθές έβγαλε ο κωτσόβολος στοκ xbox seriesX και πρόλαβα και τσίμπησα ένα. Μπες στις αγγελίες να δεις πόσα πωλιούνται ξαφνικά σφραγισμένα με καπέλο. 10δες! Τι σημαίνει αυτό για εσένα, οτι το κατάστημα τα έδωσε σε μαυραγορίτες?ή ότι απλά οι μισοί αγοραστές του xbox ήταν μαυραγορίτες εν αγνοία του καταστήματος.

Ας πούμε οτι όντως το κατάστημα δεν έχει συγκεκριμένη ενημέρωση από τον προμηθευτή για την κάρτα σου. Τι ακριβώς θα σε ικανοποιούσε εσένα να σου έλεγε?Ψέματα?Οτι έχει?Τι ακριβώς?δεν σε καταλαβαίνω.

Και στο στέλνει γραπτώς, τι αλλάζει?Θα βάλεις Κούγια και θα τους πας Αρειο Παγο με ακλόνητες αποδείξεις οτι "Δεν έχουν ενημέρωση από τον προμηθευτή τους"?

 

Αγαπω το γεγονος οτι εβαλες μονος σου 2-3 αυτογκολ. Ας τα πιασουμε.

Καμία συσκευή δεν πηγαίνει σε μαυραγορίτες σε συνεννόηση με το κατάστημα. Έχω 2 τουλάχιστον άτομα τα οπαία μπορούν να διαφωνήσουν μαζί σου. Ονόματα εννοείται πως δεν θα αναφέρω, αλλά ας πούμε ότι έχω τις πηγές μου.

έβγαλε ο κωτσόβολος στοκ xbox seriesX. Αμα γεια σου. Έβγαλε στοκ. Με λίγα λόγια είχε διαθέσιμα κομμάτια. Δεν είχε να παραδώσει άλλες παραγγελίες, οπότε τα πούλησε κανονικά. Το Πλαίσιο μόνο κάτι 1660 έχει διαθέσιμες και φυσικά έχει ΠΑΡΑ πολλές παραγγελίες να παραδώσει. Από τις οποίες δείχνει να μην θέλει να εκπληρώσει τις περισσότερες, μιας και εκ του αποτελέσματος το βολεύει να πουλάει σε "άλλους" και όχι σε αυτούς που περιμένουν μήνες.

δεν έχει συγκεκριμένη ενημέρωση από τον προμηθευτή για την κάρτα σου. Τι ακριβώς θα σε ικανοποιούσε εσένα να σου έλεγε?. Την αλήθεια για αρχή? Ένα email που να γράφει "Καλησπέρα σας, λόγο παγκόσμιας έλλειψης υπάρχει πρόβλημα στην εκπλήρωση των παραγγελιών και η ημερομηνία παράδοσης είναι άγνωστη?" Να επιστρέψει χωρίς πολλά πολλά τα λεφτά στον κόσμο που προπλήρωσε για κάτι που το μαγαζί εν τέλη δεν μπορεί να φέρει? Αλλά βλέπεις αν το κάνουν αυτό και πέσουν πάνω σε κανένα τρελό, με όρεξη και λεφτά για δικηγόρους και καταγγελίες, την έβαψαν. Γιατί αν δει ο έλεγχος ότι τόσο καιρό δίνουν σε κόσμο που έβαλε παραγγελία πριν 1 βδομάδα στα 700€ (για παράδειγμα), άλλα όχι σε όσους έβαλαν παραγγελία 2-3 μήνες πριν στα 500€ (και στους οποίους λέει ότι δεν έχει απόθεμα) , μαύρο φίδι που τους έφαγε.

*Τον Κούγια τον παίρνουν όσοι θέλουν ξέπλυμα. Ας τον αφήσουμε λοιπόν διαθέσιμο, γιατί όλο και κάποιο Ελληνικό μεγαλομάγαζο θα τον χρειαστεί. 😉 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 164
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
27 λεπτά πριν, tegonikos είπε

Η δική σου προσφορά ποια είναι ακριβώς στην συζήτηση?Για να καταλάβω δηλαδή.

Ναι, είναι απίθανο. Καμία συσκευή δεν πηγαίνει σε μαυραγορίτες σε συνεννόηση με το κατάστημα. Το ότι έχουν κάνει άπειρες παραγγελία και ψάχνουν κάθε πιθανό στοκ scalpers ΝΑΙ, είναι αλήθεια. Τι μπορεί να κάνει το κατάστημα για αυτό?Γιατί ντε και καλά "τις δίνει το κατάστημα" σε μαυραγορίτες?

Προχθές έβγαλε ο κωτσόβολος στοκ xbox seriesX και πρόλαβα και τσίμπησα ένα. Μπες στις αγγελίες να δεις πόσα πωλιούνται ξαφνικά σφραγισμένα με καπέλο. 10δες! Τι σημαίνει αυτό για εσένα, οτι το κατάστημα τα έδωσε σε μαυραγορίτες?ή ότι απλά οι μισοί αγοραστές του xbox ήταν μαυραγορίτες εν αγνοία του καταστήματος.

Ας πούμε οτι όντως το κατάστημα δεν έχει συγκεκριμένη ενημέρωση από τον προμηθευτή για την κάρτα σου. Τι ακριβώς θα σε ικανοποιούσε εσένα να σου έλεγε?Ψέματα?Οτι έχει?Τι ακριβώς?δεν σε καταλαβαίνω.

Και στο στέλνει γραπτώς, τι αλλάζει?Θα βάλεις Κούγια και θα τους πας Αρειο Παγο με ακλόνητες αποδείξεις οτι "Δεν έχουν ενημέρωση από τον προμηθευτή τους"?

 

ΑΝ απαντήσουν γραπτώς, αυτομάτως θα πήγαινε ως καταγγελία στο ΙΝ.ΚΑ. 

Το ΙΝ.ΚΑ. ειναι αυτο το οποιο εσυ μας προτρεπεις ουσιαστικα, ειρωνευομενος να το αποφυγουμε οπως ο διαολος το λιβανι.

Αν παει λοιπον γραπτως η απαντηση τους εκει, μαζι με τις δικες μου διευκρινησεις, θα συμβούν δυο πραγματα :

1. Ως δια μαγειας θα εμφανιστεί η κάρτα (οπως ως δια μαγειας μολις τους ηρθε η καταγγελια στον Κωτσοβολο μου βρηκαν αυτο που ειχα παραγγειλει και μου το ειχαν ακυρωσει λογω...ελλειψης).

2.Αν δεν μου βρουν καρτα, (το οποιο το δεχομαι ως εξαιρετικα πιθανο), θα φανε ενα ωραιοτατο προστιμο για να ειναι πιο σωστοι την επομενη φορα, καθως εγω και αλλοι που παραγγειλαμε, εχουμε ζημιωθει, καθως περιμεναμε και δεν πηραμε καποιες καρτες που εμφανιστηκαν μπροστα μας.

3. Αφου δεχεσαι οτι δεν πανε σε μαυραγοριτες αλλα έρχονται λιγες καρτες και φευγουν, ας ενημερωναν αυτο : "Κυριε μου, μας ηρθαν 10 καρτες προχτες και φυγανε στους πελατες μας που ειχαν παραγγειλει οπως εσεις. Ειστε στη σειρα προτεραιοτητας ταδε". Αντ'αυτου, παιρνουμε εμεις τηλεφωνα σαν μ@λακες να τους ρωταμε συνεχεια.

Ζηταω κατι παραλογο; ή μηπως εσυ , ειρωνευομενος διαστρεβλωνεις τα λογια μας ωστε να φαινομαστε παραλογοι κι εσυ ο ξυπνιος;

Επεξ/σία από Greenday13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
2 λεπτά πριν, Νικηφόρος Μπαντούνας είπε

Αγαπω το γεγονος οτι εβαλες μονος σου 2-3 αυτογκολ. Ας τα πιασουμε.

Καμία συσκευή δεν πηγαίνει σε μαυραγορίτες σε συνεννόηση με το κατάστημα. Έχω 2 τουλάχιστον άτομα τα οπαία μπορούν να διαφωνήσουν μαζί σου. Ονόματα εννοείται πως δεν θα αναφέρω, αλλά ας πούμε ότι έχω τις πηγές μου.

έβγαλε ο κωτσόβολος στοκ xbox seriesX. Αμα γεια σου. Έβγαλε στοκ. Με λίγα λόγια είχε διαθέσιμα κομμάτια. Δεν είχε να παραδώσει άλλες παραγγελίες, οπότε τα πούλησε κανονικά. Το Πλαίσιο μόνο κάτι 1660 έχει διαθέσιμες και φυσικά έχει ΠΑΡΑ πολλές παραγγελίες να παραδώσει. Από τις οποίες δείχνει να μην θέλει να εκπληρώσει τις περισσότερες, μιας και εκ του αποτελέσματος το βολεύει να πουλάει σε "άλλους" και όχι σε αυτούς που περιμένουν μήνες.

δεν έχει συγκεκριμένη ενημέρωση από τον προμηθευτή για την κάρτα σου. Τι ακριβώς θα σε ικανοποιούσε εσένα να σου έλεγε?. Την αλήθεια για αρχή? Ένα email που να γράφει "Καλησπέρα σας, λόγο παγκόσμιας έλλειψης υπάρχει πρόβλημα στην εκπλήρωση των παραγγελιών και η ημερομηνία παράδοσης είναι άγνωστη?" Να επιστρέψει χωρίς πολλά πολλά τα λεφτά στον κόσμο που προπλήρωσε για κάτι που το μαγαζί εν τέλη δεν μπορεί να φέρει? Αλλά βλέπεις αν το κάνουν αυτό και πέσουν πάνω σε κανένα τρελό, με όρεξη και λεφτά για δικηγόρους και καταγγελίες, την έβαψαν. Γιατί αν δει ο έλεγχος ότι τόσο καιρό δίνουν σε κόσμο που έβαλε παραγγελία πριν 1 βδομάδα στα 700€ (για παράδειγμα), άλλα όχι σε όσους έβαλαν παραγγελία 2-3 μήνες πριν στα 500€ (και στους οποίους λέει ότι δεν έχει απόθεμα) , μαύρο φίδι που τους έφαγε.

*Τον Κούγια τον παίρνουν όσοι θέλουν ξέπλυμα. Ας τον αφήσουμε λοιπόν διαθέσιμο, γιατί όλο και κάποιο Ελληνικό μεγαλομάγαζο θα τον χρειαστεί. 😉 

Μόνο και μόνο που υποστηρίζεις κάτι άλλα και καλά δεν μπορείς να δώσεις τα στοιχεία είναι ο ορισμός της συκοφάντησης.Ανέφερε ονόματα και στοχεία, αλλιώς κανείς δεν σε παίρνει στα σοβαρά. 

Ανα πάσα στιγμή ζητάς ακύρωση της παραγγελίας σου και παίρνεις τα χρήματα σου πίσω. Πόσο αστείο είναι ΝΑ ΜΗΝ το κάνεις και να κατηγορείς το κατάστημα ότι από μόνο του δεν ακυρώνει την παραγγελία και δεν σου επιστρέφει τα χρήματα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επιμένετε στα ίδια και τα ίδια. Τις πρώτες παραγγελίες δε μπορεί να τις εκπληρώσει με τις τιμές που αγοράζει τώρα. Οπότε είτε περιμένετε ο προμηθευτής να εκπληρώσει την παραγγελία που είχε γίνει στην αρχική τιμή για να παραλάβετε, ή ακυρώνετε και παίρνετε τα λεφτά σας. Όλα τα άλλα είναι να 'χαμε να λέγαμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
2 λεπτά πριν, Greenday13 είπε

ΑΝ απαντήσουν γραπτώς, αυτομάτως θα πήγαινε ως καταγγελία στο ΙΝ.ΚΑ. 

Το ΙΝ.ΚΑ. ειναι αυτο το οποιο εσυ μας προτρεπεις ουσιαστικα, ειρωνευομενος να το αποφυγουμε οπως ο διαολος το λιβανι.

Αν παει λοιπον γραπτως η απαντηση τους εκει, μαζι με τις δικες μου διευκρινησεις, θα συμβούν δυο πραγματα :

1. Ως δια μαγειας θα εμφανιστεί η κάρτα (οπως ως δια μαγειας μολις τους ηρθε η καταγγελια στον Κωτσοβολο μου βρηκαν αυτο που ειχα παραγγειλει και μου το ειχαν ακυρωσει λογω...ελλειψης).

2.Αν δεν μου βρουν καρτα, (το οποιο το δεχομαι ως εξαιρετικα πιθανο), θα φανε ενα ωραιοτατο προστιμο για να ειναι πιο σωστοι την επομενη φορα, καθως εγω και αλλοι που παραγγειλαμε, εχουμε ζημιωθει, καθως περιμεναμε και δεν πηραμε καποιες καρτες που εμφανιστηκαν μπροστα μας.

3. Αφου δεχεσαι οτι δεν πανε σε μαυραγοριτες αλλα έρχονται λιγες καρτες και φευγουν, ας ενημερωναν αυτο : "Κυριε μου, μας ηρθαν 10 καρτες προχτες και φυγανε στους πελατες μας που ειχαν παραγγειλει οπως εσεις. Ειστε στη σειρα προτεραιοτητας ταδε". Αντ'αυτου, παιρνουμε εμεις τηλεφωνα σαν μ@λακες να τους ρωταμε συνεχεια.

Ζηταω κατι παραλογο; ή μηπως εσυ , ειρωνευομενος διαστρεβλωνεις τα λογια μας ωστε να φαινομαστε παραλογοι κι εσυ ο ξυπνιος;

Φίλε μου, είσαι δυσαρεστημένος με κάποιο ελληνικό κατάστημα όσο αφορά παραγγελία κάρτας γραφικών?ΑΚΥΡΩΣΕ την παραγγελία σου και αγόρασε τη από αλλού, αν την βρεις. Ποιο το νόημα να θες ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΡΤΑ από αυτά τα καταστήματα ΚΑΙ να τους τα χώνεις για την καθυστέρηση?Τι βίτσιο είναι αυτό?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, Greenday13 είπε

3. Αφου δεχεσαι οτι δεν πανε σε μαυραγοριτες αλλα έρχονται λιγες καρτες και φευγουν, ας ενημερωναν αυτο : "Κυριε μου, μας ηρθαν 10 καρτες προχτες και φυγανε στους πελατες μας που ειχαν παραγγειλει οπως εσεις. Ειστε στη σειρα προτεραιοτητας ταδε". Αντ'αυτου, παιρνουμε εμεις τηλεφωνα σαν μ@λακες να τους ρωταμε συνεχεια.

μόνο και μόνο ότι δεν κάνουν αυτό φτάνει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, Greenday13 είπε

2.Αν δεν μου βρουν καρτα, (το οποιο το δεχομαι ως εξαιρετικα πιθανο), θα φανε ενα ωραιοτατο προστιμο για να ειναι πιο σωστοι την επομενη φορα, καθως εγω και αλλοι που παραγγειλαμε, εχουμε ζημιωθει, καθως περιμεναμε και δεν πηραμε καποιες καρτες που εμφανιστηκαν μπροστα μας.

Πολύ φαντασία έχετε. Θα  εμφανίσουν λοιπόν την παραγγελία που έχουν κάνει στον προμηθευτή τους με τιμή αγοράς Χ για Υ κάρτες, λίγο μετά την δική σου παραγγελία. Μια παραγγελία που δεν έχει εκτελεστεί. Επίσης θα σου εμφανίσουν μεταγενέστερες παραγγελίες για κάρτες που αγοράστηκαν από ίδιο ή άλλο προμηθευτή σε τιμή πολύ μεγαλύτερη του Χ. Εσύ απαιτείς να μπει το κατάστημα μέσα ή να φάει πρόστιμο. Κάνε όνειρα. Μπορούσες να είχες πάρει τα χρήματά σου πίσω μήνες τώρα. Δική σου επιλογή είναι να περιμένεις και περιμένεις γιατί πολύ απλά δεν υπάρχουν αλλού κάρτες στην τιμή που θες να παραλάβεις. Ούτε υπήρχαν ποτέ σε άλλα καταστήματα, οπότε και το τελευταίο που λες ότι θα αγόραζες από άλλου δεν ισχύει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

@malakudi 

Δεν καταλαβαινω τι γραφεις, αν θες επαναδιατυπωσε το.

Φυσικα δεν υπαρχουν 3060 σε καλες τιμες, δεν ειπα οτι εχασα αλλη ευκαιρεια περιμενοντας το Πλαισιο. 

Βρηκα ομως ΑΛΛΕΣ καρτες, εστω και υποδεεστερες, που στην τιμη που τις βρηκα, τις απερριψα με την ελπιδα να κανω υπομονη και να εκπληρωθει η παραγγελια μου. Τωρα οι τιμες ΚΑΙ αυτων των καρτων εχουν παει στο Θεο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Greenday13 είπε

@malakudi 

Δεν καταλαβαινω τι γραφεις, αν θες επαναδιατυπωσε το.

Φυσικα δεν υπαρχουν 3060 σε καλες τιμες, δεν ειπα οτι εχασα αλλη ευκαιρεια περιμενοντας το Πλαισιο. 

Βρηκα ομως ΑΛΛΕΣ καρτες, εστω και υποδεεστερες, που στην τιμη που τις βρηκα, τις απερριψα με την ελπιδα να κανω υπομονη και να εκπληρωθει η παραγγελια μου. Τωρα οι τιμες ΚΑΙ αυτων των καρτων εχουν παει στο Θεο.

Είναι απλό, όταν εσύ έκανες παραγγελία το όποιο Πλαίσιο έβαλε παραγγελία επίσης στον προμηθευτή για Χ κάρτες, στηριζόμενο στην πρότερη συναλλακτική εμπειρία με τον προμηθευτή. Ο προμηθευτής έστειλε μόνο Χ/10 κάρτες. Από εκείνη τη στιγμή και μετά ο προμηθευτής στέλνει κάρτες είτε μόνο με πολύ μεγαλύτερη τιμή είτε με συνδυασμό αγορών (πάρε 10 motherboards σαράβαλα και 10 τροφοδοτικά επίσης σαράβαλα αν θες να σου στείλω 10 κάρτες). Αυτά είναι γνωστά και έχουν αναφερθεί από όλους τους youtubers. Σε αυτό το σημείο είναι και το μόνο foul του όποιου Πλαίσιο που δεν ακύρωσε αυτόματα τις παραγγελίες σας. Ενδεχομένως να έχει υπόσχεση από τον προμηθευτή πως η αρχική παραγγελία των Χ καρτών θα ολοκληρωθεί κάποια στιγμή στο μέλλον - δε μπορώ να το γνωρίζω αυτό. Σίγουρα όμως δε πρόκειται ενώ αγοράζει πλέον πολύ ακριβότερα, να εκτελέσει τις παλιότερες παραγγελίες μπαίνοντας μέσα. Αυτό νομίζω μπορεί να το καταλάβει ο καθένας.

Με αυτά τα δεδομένα λοιπόν δε νομίζω πως θα του επιβληθεί η οποιαδήποτε ποινή, ενώ δεν αρνήθηκε ποτέ να επιστρέψει τα χρήματα αν ακυρωθεί η παραγγελία.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 hours ago, malakudi said:

Είναι απλό, όταν εσύ έκανες παραγγελία το όποιο Πλαίσιο έβαλε παραγγελία επίσης στον προμηθευτή για Χ κάρτες, στηριζόμενο στην πρότερη συναλλακτική εμπειρία με τον προμηθευτή. Ο προμηθευτής έστειλε μόνο Χ/10 κάρτες. Από εκείνη τη στιγμή και μετά ο προμηθευτής στέλνει κάρτες είτε μόνο με πολύ μεγαλύτερη τιμή είτε με συνδυασμό αγορών (πάρε 10 motherboards σαράβαλα και 10 τροφοδοτικά επίσης σαράβαλα αν θες να σου στείλω 10 κάρτες). Αυτά είναι γνωστά και έχουν αναφερθεί από όλους τους youtubers. Σε αυτό το σημείο είναι και το μόνο foul του όποιου Πλαίσιο που δεν ακύρωσε αυτόματα τις παραγγελίες σας. Ενδεχομένως να έχει υπόσχεση από τον προμηθευτή πως η αρχική παραγγελία των Χ καρτών θα ολοκληρωθεί κάποια στιγμή στο μέλλον - δε μπορώ να το γνωρίζω αυτό. Σίγουρα όμως δε πρόκειται ενώ αγοράζει πλέον πολύ ακριβότερα, να εκτελέσει τις παλιότερες παραγγελίες μπαίνοντας μέσα. Αυτό νομίζω μπορεί να το καταλάβει ο καθένας.

Με αυτά τα δεδομένα λοιπόν δε νομίζω πως θα του επιβληθεί η οποιαδήποτε ποινή, ενώ δεν αρνήθηκε ποτέ να επιστρέψει τα χρήματα αν ακυρωθεί η παραγγελία.

 

Να διευκρινησω για να ειμαι σωστος, και επειδη σε προηγουμενο μου ποστ ειδα οτι εγραψα κατι ΛΑΘΟΣ.

Σε μένα τα χρήματα ΜΠΗΚΑΝ πισω στην πιστωτικη καρτα, καθως επειτα απο ενα μηνα που ειχα πληρωσει ολο το ποσο, και δεν εγινε η παραγγελια, η τραπεζα τα αποδεσμευσε. Αρα τον ντορο δεν τον κανω για τα χρηματα. Επισης και τα χρηματα μου να κραταγαν ουδεποτε αμφισβητησα οτι το Πλαισιο θα μου τα επεστρεφε. Ειναι πολυ χοντρο να μην το κανει αλλωστε.

ΟΜΩΣ: Και σε παλιοτερη περιπτωση με τον Γερμανο, με μαζικες καταγγελιες στο ΙΝΚΑ και τη ΓΓ καταναλωτη, για πολυ φθηνοτερα προϊόντα ΚΑΙ με τον Κωτσοβολο, το ΙΝΚΑ παρενεβη ΥΠΕΡ ημων.

Στο δε Γερμανο που πουλαγε χωρις να εχει αποθεμα, του ριξανε προστιμο, στον δε Κωτσο τον υποχρεωσαν να μας δωσει το προϊον .

Αυτες τις υποθεσεις για Χ/10 καρτες, βασιζομενος στο youtube, δεν μπορω να καταλαβω γιατι πρεπει να ειναι ΔΙΚΗ ΜΟΥ δουλεια και ΔΙΚΗ ΣΟΥ να τις κανουμε;

Αν επεμβει η αρμοδια Αρχη, ας εξηγησουν γιατι δεν παραδιδουν σε αυτους.

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

έχουν βγάλει από την σελίδα τους προπαραγγελια 3060?Αν δεν την έχουν αφήσει με τις παλιές τιμές τσάμπα θα γίνει οποία καταγγελία, νομίζω θα έχουν νομικούς που θα τους καθοδηγούν πως να παίζουν μπάλα για να μην έχουν θέματα

Επεξ/σία από ICE-T
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, Νικηφόρος Μπαντούνας είπε

Επί του πράγματος τώρα. Κάθε δεύτερη μέρα, σκάει αγγελία με σφραγισμένη 3060 από Πλαίσιο, από λογαριασμό με 0 αξιολογήσεις και φυσικά σε φουσκωμένη με τρόμπα τιμή. Οπότε μια χαρά στοκ έχουν. Απλά το δίνουν στους δικούς τους. Φθάσαμε μέσα Μάϊου και ακόμα "δεν έχουν κάποια ενημέρωση", δεν απαντάνε ΠΟΤΕ με γραπτό μειλ αλλά αντίθετα στα λένε μέσω κλήσης που ΔΕΝ καταγράφεται και φυσικά συνεχίζουν να εμφανίζονται νεα accounts που πουλάνε αυτές τις 3060 (που δεν υπάρχει ενημέρωση για το πότε θα έρθουν) εδώ στο φορουμ. Δεν είναι ούτε πρόβλημα διαθεσιμότητας, ούτε θέμα κρυπτο. Απλά κάποιοι μας κοροϊδεύουν μέσα στην μούρη μας 

ισχυει 1000% αυτο ρε

ειχα γραψει και σε ενα αλλο ποστ, ειχα παρει να ρωτησω για τις 3080ti και αν γινεται να κανω κρατηση και μου ειχανε πει πως η πρωτη φουρνια ειναι κλεισμενη χωρις να ξερουν τιμη/ημερομηνια/ποσοτητα που θα παραλαβουν xD

ευκαιρια βρηκανε τα μουνοπανα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, etze είπε

ισχυει 1000% αυτο ρε

ειχα γραψει και σε ενα αλλο ποστ, ειχα παρει να ρωτησω για τις 3080ti και αν γινεται να κανω κρατηση και μου ειχανε πει πως η πρωτη φουρνια ειναι κλεισμενη χωρις να ξερουν τιμη/ημερομηνια/ποσοτητα που θα παραλαβουν xD

ευκαιρια βρηκανε τα μουνοπανα 

δεν ισχύει αυτό φίλε μου έχει εισαγωγέα  νομίζω στην Αγία Παρασκευή μπορεί να έχουν βησμα και να ψωνίζουν από εκεί χονδρική αν έχεις κατάστημα

Επεξ/σία από ICE-T
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, ICE-T είπε

δεν ισχύει αυτό φίλε μου έχει εισαγωγέα  νομίζω στην Αγία Παρασκευή μπορεί να έχουν βησμα και να ψωνίζουν από εκεί χονδρική.

ειναι μυστηρια τα πραγματα παντως

δε μπορω να πιστεψω πως ολες αυτες οι καρτες που πωλουνται στις αγγελιες ειναι προπαραγγελιες απο τον σεπτεμβρη.. 

και γενικα δεν υπαρχει καμια διαφανεια, δεν υπαρχουν queues κλπ. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, etze είπε

ειναι μυστηρια τα πραγματα παντως

δε μπορω να πιστεψω πως ολες αυτες οι καρτες που πωλουνται στις αγγελιες ειναι προπαραγγελιες απο τον σεπτεμβρη.. 

και γενικα δεν υπαρχει καμια διαφανεια, δεν υπαρχουν queues κλπ. 

δεν ξέρω φίλε μου, άκρη δεν βρίσκεις και δεν θα βρεις 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...