Προς το περιεχόμενο

3060 έχει παραλάβει κανένας από πλαίσιο;


iraklic29

Προτεινόμενες αναρτήσεις

22 λεπτά πριν, iraklic29 είπε

Από πλαίσιο;

@AmixReckless

ότι νάναι. το φοβάμαι και εγώ αυτό. πραγματικά με τον συνήγορο του καταναλωτή δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι;

Βεβαίως και μπορείς, Παρε τηλέφωνο και πες τους να πιέσουν τα κινέζικα εργοστάσια της nvidia να αυξήσουν την παραγωγή καρτών....είμαι περίεργος τι θα σου απαντήσουν...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 164
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...

Καλησπέρα.  Σας ρωτάω και εσάς να δω εάν έχετε κάποια γνώμη ή προσωπική εμπειρία. 

Απο 25/2 έχω αγοράσει τη Zotac GeForce RTX 3060 Twin Edge 12 GB απο το πλαίσιο και ακόμα η κατάστασης της παραγγελίας είναι Αναμονή για Παραλαβή Προϊόντος .

Έχω δει αρκετές απο αυτές τις κάρτες εδώ να τις πουλάνε 700€. Τις είχαν πάρει και αυτοί απο το πλαίσιο την ίδια μέρα. Γιατί το πλαίσιο εάν δε κάνω λάθος μια μέρα είχε ανοιχτές τις παραγγελίες γιαυτή τη κάρτα.

Έχω μιλήσει μαζί τους 2 - 3 φορές και κάθε φορά μου λένε το ίδιο. Ότι δε ξέρουν πότε θα τους φέρει ο προμηθευτής. Δηλαδή ο προμηθευτής δεν έχει ιδέα πότε θα στείλει κάρτες στο πλαίσιο και να μας ενημερώσει και εμας?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, Koutroman είπε

Καλησπέρα.  Σας ρωτάω και εσάς να δω εάν έχετε κάποια γνώμη ή προσωπική εμπειρία. 

Απο 25/2 έχω αγοράσει τη Zotac GeForce RTX 3060 Twin Edge 12 GB απο το πλαίσιο και ακόμα η κατάστασης της παραγγελίας είναι Αναμονή για Παραλαβή Προϊόντος .

Έχω δει αρκετές απο αυτές τις κάρτες εδώ να τις πουλάνε 700€. Τις είχαν πάρει και αυτοί απο το πλαίσιο την ίδια μέρα. Γιατί το πλαίσιο εάν δε κάνω λάθος μια μέρα είχε ανοιχτές τις παραγγελίες γιαυτή τη κάρτα.

Έχω μιλήσει μαζί τους 2 - 3 φορές και κάθε φορά μου λένε το ίδιο. Ότι δε ξέρουν πότε θα τους φέρει ο προμηθευτής. Δηλαδή ο προμηθευτής δεν έχει ιδέα πότε θα στείλει κάρτες στο πλαίσιο και να μας ενημερώσει και εμας?

Ακριβώς τα ίδια και σε μένα. Μια μέρα ήταν ανοιχτές οι προπαραγγελιες.Δηλαδη ρε Πλαίσιο, για να έχεις ανοιχτές τις προπαραγγελιες και μετά να τις κλείνεις, πάει να πει ότι έχεις συμφωνήσει έναν Χ αριθμό κομματιών με τη Zotac. Στο τηλέφωνο που με πήραν με προειδοποίησαν ότι θα αργήσει γύρω στον 1 μήνα. Είπα "κανένα πρόβλημα".

Δεν είπαν ούτε 4 μήνες, ούτε παγκόσμια έλλειψη, ούτε ότι δεν συνενοουνται με τον προμηθευτή.

Άμα μου λες ότι βλέπεις και τα ξεφτέρια εδώ μέσα να πουλάνε στις αγγελίες,μηπως είναι καιρός να πέσει μια καταγγελία στο ΙΝΚΑ;

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και εγώ τα ίδια καμία ενημέρωση ενώ όταν μίλησα μου είπανε 1 άντε 1μιση μήνα . Δεν ξέρω τι πρέπει να κάνουμε. Αλλά είναι απαράδεκτοι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, iraklic29 είπε

Και εγώ τα ίδια καμία ενημέρωση ενώ όταν μίλησα μου είπανε 1 άντε 1μιση μήνα . Δεν ξέρω τι πρέπει να κάνουμε. Αλλά είναι απαράδεκτοι

Να μην ξανά αγοράσετε από εκεί????

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γενικά προφανώς δεν παίρνουμε από εκεί αλλά έτσι όπως ήρθανε τα πράγματα οι τιμές του πλαισίου με την αγορά ήτανε τελείως διαφορετικές. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
17 ώρες πριν, Koutroman είπε

Καλησπέρα.  Σας ρωτάω και εσάς να δω εάν έχετε κάποια γνώμη ή προσωπική εμπειρία. 

Απο 25/2 έχω αγοράσει τη Zotac GeForce RTX 3060 Twin Edge 12 GB απο το πλαίσιο και ακόμα η κατάστασης της παραγγελίας είναι Αναμονή για Παραλαβή Προϊόντος .

Έχω δει αρκετές απο αυτές τις κάρτες εδώ να τις πουλάνε 700€. Τις είχαν πάρει και αυτοί απο το πλαίσιο την ίδια μέρα. Γιατί το πλαίσιο εάν δε κάνω λάθος μια μέρα είχε ανοιχτές τις παραγγελίες γιαυτή τη κάρτα.

Έχω μιλήσει μαζί τους 2 - 3 φορές και κάθε φορά μου λένε το ίδιο. Ότι δε ξέρουν πότε θα τους φέρει ο προμηθευτής. Δηλαδή ο προμηθευτής δεν έχει ιδέα πότε θα στείλει κάρτες στο πλαίσιο και να μας ενημερώσει και εμας?

Δεν έχεις αγοράσει φίλε μου, έχεις παραγγείλει, εχει διαφορά την οποία καταλαβαίνεις θεωρώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, tegonikos είπε

Δεν έχεις αγοράσει φίλε μου, έχεις παραγγείλει, εχει διαφορά την οποία καταλαβαίνεις θεωρώ.

Και όταν εχεις πληρώσει δηλαδή με κάρτα? και έχουν πάρει τα λεφτά τι είναι?

8 ώρες πριν, alexx είπε

Να μην ξανά αγοράσετε από εκεί????

Πραγματικά το πλαίσο είναι το μόνο που έφερε κάρτες στη πιο λογική τιμή όταν βγήκαν... Στο skroutz την ίδια κάρτα την είχαν τη διπλάσια τιμή

20 ώρες πριν, Greenday13 είπε

Ακριβώς τα ίδια και σε μένα. Μια μέρα ήταν ανοιχτές οι προπαραγγελιες.Δηλαδη ρε Πλαίσιο, για να έχεις ανοιχτές τις προπαραγγελιες και μετά να τις κλείνεις, πάει να πει ότι έχεις συμφωνήσει έναν Χ αριθμό κομματιών με τη Zotac. Στο τηλέφωνο που με πήραν με προειδοποίησαν ότι θα αργήσει γύρω στον 1 μήνα. Είπα "κανένα πρόβλημα".

Δεν είπαν ούτε 4 μήνες, ούτε παγκόσμια έλλειψη, ούτε ότι δεν συνενοουνται με τον προμηθευτή.

Άμα μου λες ότι βλέπεις και τα ξεφτέρια εδώ μέσα να πουλάνε στις αγγελίες,μηπως είναι καιρός να πέσει μια καταγγελία στο ΙΝΚΑ;

Και τι θα κερδίσουμε? Το πολύ πολύ να μας δώσουν τα λεφτά μας πίσω και κάρτα δε θα πάρουμε.. Τσάμπα τόση αναμονή μέχρι τώρα... 

Στις 7/4/2021 στις 11:55 ΜΜ, Greenday13 είπε

Θεωρητικά υπάρχει η ΓΓ Καταναλωτή.Αλλα τρέχα γυρευε.Ειναι εύκολη η καταγγελία online, και υποχρεώνει το Πλαίσιο να απαντήσει εγγράφως γιατί δεν εκτέλεσε την παραγγελία.Εγω θα κάνω καταγγελία αν μου την ακυρώσουν.

Θέλω να πιστεύω οτι όσοι δε πάρουμε κάρτα και μας την ακυρώσουν θα κάνουμε καταγγελία....

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια χαρά το πάει το ΠΛΑΙΣΙΟ , θα ακυρώσετε μόνοι σας όταν πέσουν οι τιμές ποιο κάτω από την τιμή που "κλείσατε". Οταν θα έχουν να σας την δώσουν δεν θα την θέλετε εσείς.

Αφού είναι ανώμαλη η αγορά , αν το ΠΛΑΣΙΟ πουλούσε με μισά λεφτά τις κάρτες από το κόστος αγοράς θα φαλήριζε.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
19 λεπτά πριν, Koutroman είπε

Και όταν εχεις πληρώσει δηλαδή με κάρτα? και έχουν πάρει τα λεφτά τι είναι?

 

Φίλε μου αν η κάρτα σου ήταν ετοιμοπαράδοτη και την πλήρωσες έκανες αγορά. Αν η κάρτα σου ήταν ΜΗ ΔΙΑΘΕΣΙΜΗ, ΚΑΤΟΠΙΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ, τότε έκανες παραγγελία. Ποιος σου είπε ότι σε μια παραγγελία δεν προπληρώνεις? Και βέβαια προπληρώνεις. Μην τα μπερδεύεις μεταξύ τους, άλλο αγορά, άλλο παραγγελία προϊόν που είναι ΜΗ διαθέσιμο και σε παγκόσμια έλλειψη.

Π.χ προχθές έκανα παραγγελία έπιπλα μπάνιου στο λερόι. Φυσικά και προπλήρωσα όλο το ποσό και η παράδοση είναι σε κανα μήνα στην καλύτερη. Υπήρχαν και έπιπλα σε συγκεκριμένες διαστάσεις ετοιμοπαράδοτα, αν αγόραζα ένα από αυτά τότε θα έκανα αγορά.

Ελπίζω να κατάλαβες την διαφορά μεταξύ αγοράς και ΠΡΟπαραγγελίας (με προπληρωμή ΦΥΣΙΚΆ).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
52 λεπτά πριν, jgeorgiou είπε

Μια χαρά το πάει το ΠΛΑΙΣΙΟ , θα ακυρώσετε μόνοι σας όταν πέσουν οι τιμές ποιο κάτω από την τιμή που "κλείσατε". Οταν θα έχουν να σας την δώσουν δεν θα την θέλετε εσείς.

Αφού είναι ανώμαλη η αγορά , αν το ΠΛΑΣΙΟ πουλούσε με μισά λεφτά τις κάρτες από το κόστος αγοράς θα φαλήριζε.

 

Πλάκωσαν οι διεθνείς οικονομολόγοι και αναλυτές.

Όταν το Χ κατάστημα σε αφήνει να παραγγείλεις στα 450  Zotac 3060μια Υ ποσότητα   και μετά κλείνει τις παραγγελίες, προφανώς έχει συνεννοηθεί με τον προμηθευτή ότι θα του φέρει σε συγκεκριμένη τιμή την Υ ποσότητα.

Επισης, αν πέσει η τιμή της κάρτας από 450 στα 300, συνήθως τα μαγαζιά έχουν εγγύηση χαμηλότερης τιμής και στη δίνουν στη χαμηλότερη τιμή .

Ωραίο να παπαγαλιζουμε για την προσφορά και τη ζήτηση, αλλά να λέμε και τίποτα ουσιαστικό ε;

38 λεπτά πριν, tegonikos είπε

Φίλε μου αν η κάρτα σου ήταν ετοιμοπαράδοτη και την πλήρωσες έκανες αγορά. Αν η κάρτα σου ήταν ΜΗ ΔΙΑΘΕΣΙΜΗ, ΚΑΤΟΠΙΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ, τότε έκανες παραγγελία. Ποιος σου είπε ότι σε μια παραγγελία δεν προπληρώνεις? Και βέβαια προπληρώνεις. Μην τα μπερδεύεις μεταξύ τους, άλλο αγορά, άλλο παραγγελία προϊόν που είναι ΜΗ διαθέσιμο και σε παγκόσμια έλλειψη.

Π.χ προχθές έκανα παραγγελία έπιπλα μπάνιου στο λερόι. Φυσικά και προπλήρωσα όλο το ποσό και η παράδοση είναι σε κανα μήνα στην καλύτερη. Υπήρχαν και έπιπλα σε συγκεκριμένες διαστάσεις ετοιμοπαράδοτα, αν αγόραζα ένα από αυτά τότε θα έκανα αγορά.

Ελπίζω να κατάλαβες την διαφορά μεταξύ αγοράς και ΠΡΟπαραγγελίας (με προπληρωμή ΦΥΣΙΚΆ).

Για πες μας κι εσύ που έχεις κολλήσει με την παραγγελια , ο νόμος δεν καλύπτει τον καταναλωτή σε περίπτωση παραγγελίας; Δεν υπάρχει προστασία για παράδοση σε εύλογο χρονικό διάστημα;

Επειδή λες και ξαναλες για παραγγελία, δεν είναι Γιάννης, είναι Γιαννάκης.Ειναι συναλλαγή με έμπορο και υπάρχουν νόμοι.

Όταν με αφήνει να παραγγείλω και μετά κλείνει τις παραγγελίες, και με ενημερώνει ότι σε ένα μήνα θα έρθει, τότε κάποιος παραπλανά.Και αυτός δεν είναι ο καταναλωτής.

Αλήθεια, μερικοί ζείτε να κάνετε τους ξύπνιους στα φόρα;

Επεξ/σία από Greenday13
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
41 λεπτά πριν, Greenday13 είπε

προφανώς έχει συνεννοηθεί με τον προμηθευτή ότι θα του φέρει σε συγκεκριμένη τιμή την Υ ποσότητα.

ΟΧΙ , ο προμηθευτής του ΠΛΑΙΣΙΟΥ μπορεί να ακυρώσει τις παραδόσεις που υποσχέθηκε. Το εμπόριο δεν μπορεί να το κάνει ο καθένας γι'αυτό πολλοί γίνονται ΔΥ ή ντελιβεράδες.

41 λεπτά πριν, Greenday13 είπε

Δεν υπάρχει προστασία για παράδοση σε εύλογο χρονικό διάστημα

ΟΧΙ αλλά μπορείς να ζητήσεις την προκαταβολή πίσω και η γγ καταναλωτή θα σε δικαιώσει σε αυτή την απαίτηση.

 

Αυτό που δεν θέλεις να καταλάβεις & δεν θες να ρωτήσεις πως λειτουργεί είναι το σύστημα των εισαγωγών. Ο προμηθευτής του ΠΛΑΙΣΙΟΥ μπορεί να μην στείλει αυτά που υποσχέθηκε ο πωλητής. Ετσι το κατάστημα λιανικής δεν έχει να παραδώσει και μπαίνει στον φαύλο κύκλο της παράλληλης αγοράς χοντρικής που οι τιμές πλειστηριάζονται σε όποιον δώσει τα περισσότερα. Δεν σου κάνει εντύπωση που σε σοβαρές χώρες οι τιμές είναι ποιο ακριβές από την Ελλάδα?

Επεξ/σία από jgeorgiou
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όποιο κατάστημα δεν έχει την κάρτα είτε κλεισμένη σε αποθήκη προμηθευτή ή στη δική του αποθήκη, ώστε να μπορεί να παραδοθεί άμεσα, δεν έπρεπε να χρεώνει
Η χρέωση πρέπει να γίνεται μόνο όταν το προϊον είναι έτοιμο προς αποστολή

Αλλιώς μπορεί το κατάστημα να πάρει την προκαταβολή του πελάτη, να ρίξει την παραγγελία στον προμηθευτή, και όταν θα έρθει η κάρτα να την βάλει να την πουλήσει σε ένα prebuilt ΜΟΥΓΚΟ-Χ, σε διπλάσια τιμή, όπου θα έχει χώσει ότι σαπίλα του έχει μείνει απούλητη για τα υπόλοιπα κομμάτια του prebuilt

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
51 λεπτά πριν, Greenday13 είπε

 

Για πες μας κι εσύ που έχεις κολλήσει με την παραγγελια , ο νόμος δεν καλύπτει τον καταναλωτή σε περίπτωση παραγγελίας; Δεν υπάρχει προστασία για παράδοση σε εύλογο χρονικό διάστημα;

Επειδή λες και ξαναλες για παραγγελία, δεν είναι Γιάννης, είναι Γιαννάκης.Ειναι συναλλαγή με έμπορο και υπάρχουν νόμοι.

Όταν με αφήνει να παραγγείλω και μετά κλείνει τις παραγγελίες, και με ενημερώνει ότι σε ένα μήνα θα έρθει, τότε κάποιος παραπλανά.Και αυτός δεν είναι ο καταναλωτής.

Αλήθεια, μερικοί ζείτε να κάνετε τους ξύπνιους στα φόρα;

Να σε καλύψει σε τι?Δεν σου κάνει ο αόριστος χρόνος παράδοσης??Ανα πάσα ώρα και στιγμή ακυρώνεις και παίρνεις τα χρήματα σου πίσω?Γιατί κανείς δεν το κάνει?Αρα συμφωνεί με τον αόριστο χρόνο παράδοσης. Δηλαδή τι θες να κάνει ο νόμος?Να πιέσει την nvidia να αυξήσει την παραγωγή και να παραδώσει στο μαγαζί που έκανες προπαραγγελία?Δουλευόμαστε?

2 λεπτά πριν, hln3 είπε

Όποιο κατάστημα δεν έχει την κάρτα είτε κλεισμένη σε αποθήκη προμηθευτή ή στη δική του αποθήκη, ώστε να μπορεί να παραδοθεί άμεσα, δεν έπρεπε να χρεώνει
Η χρέωση πρέπει να γίνεται μόνο όταν το προϊον είναι έτοιμο προς αποστολή

Αλλιώς μπορεί το κατάστημα να πάρει την προκαταβολή του πελάτη, να ρίξει την παραγγελία στον προμηθευτή, και όταν θα έρθει η κάρτα να την βάλει να την πουλήσει σε ένα prebuilt ΜΟΥΓΚΟ-Χ, σε διπλάσια τιμή, όπου θα έχει χώσει ότι σαπίλα του έχει μείνει απούλητη για τα υπόλοιπα κομμάτια του prebuilt

 

 

Αληθεια ε?δηλαδή εγώ μπορώ να πάω αύριο στα ΙΚΕΑ που ΔΕΝ εχουν την κουζίνα των 4.000 ευρώ που θέλω, ΟΥΤΕ ο προμηθευτής τους, που θα την κατασκευάσει κατα παραγγελία, και να κάνω παραγγελία την κουζίνα χωρίς να την πληρώσω και μόλις κατασκευαστεί να τους ρίξω και ένα άκυρο έτσι να σπάσω πλάκα. 

Το τι μπορεί να κάνει το μαγαζί με τα χρήματα της προπαραγγελίας σου είναι πολλά. Από το να κάνει ακριβώς αυτό που είπες μέχρι διακοπές στην Μύκονο με τα χρήματα σου στην υγειά σου.

Δεν σου αρέσει?ζητάς και παίρνεις πίσω τα χρήματα σου και ακυρώνεις την ΠΡΟπαραγγελία σου. Απλά είναι τα πράγματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...