Προς το περιεχόμενο

3060 έχει παραλάβει κανένας από πλαίσιο;


iraklic29

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στις 8/4/2021 στις 10:31 ΠΜ, Greenday13 είπε

Ειχα πληρωσει ολο το ποσο με καρτα, αλλα μετα απο 20 μερες περιπου τα λεφτα δεν αποδεσμευθηκαν, επειδη η παραγγελια δεν εχει εκτελεστει. Τηλεφωνικα με διαβεβαιωνουν οτι η παραγγελια μου ισχυει κανονικα, οτι οι παραγγελιες εκτελουνται με σειρα προτεραιοτητας, οτι δεν εχουν πληροφοριες για αποθεμα και το σημαντικο οτι ΟΤΑΝ παραλαβω, η τιμη δεν θα αλλαξει. 

Ομως ολα αυτα ειναι προφορικα. Αποφευγουν να απαντησουν γραπτως, γιατι τα γραπτα μενουν. Οταν τους εστειλα email, με πηραν τηλεφωνο για να μου πουν τα ιδια, ετσι ωστε να μην υπαρχει γραπτη απαντηση.

Πάρε τους μια με καταγραφή κλήσης. Κανονικά όμως είσαι υποχρεωμένος να ενημερώσεις ότι η κλήση καταγράφεται αλλιώς δεν γίνεται δεκτή νομικά. Αλλά έτσι τουλάχιστον αν τους τραβήξεις νομικά δεν θα μπορούν να σε κυνηγήσουν πίσω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 164
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Επισκέπτης
36 λεπτά πριν, Pwpwpw είπε

Δεν ξερω τι θα εκανα στο παραπανω υποθετικο παραδειγμα.

Εγω πιστευω  οτι μεχρι στιγμης ειμαι δικαιολογημενα  δυσαρεστημενος με την μεχρι τωρα πορεια της καταστασης και δεν ειμαι παραλογος.

Ελπιζω και πιστευω οτι θα παραλαβω λειαν συντομως και η χαρα που θα εχω οταν παρω την καρτα στα χερια μου θα υπερκαλυψει την τωρινη δυσαρεσκεια γιατι τοτε θα αξιζει ο κοπος της αναμονης.

Να ακυρωσω παντως την παραγγελια δεν το βλεπω καν σαν επιλογη εδω που εχουμε φτασει, απλα θα περιμενω ελπιζωντας και οτι βγει.

Δικαιολογημένα είσαι δυσαρεστημένος όπως και 100αδες χιλιάδες κόσμος που περιμένει κάρτες PS5 κ.τ.λ.

Και εγώ δυσαρεστημένος είμαι που πήρα κάρτα μετά από 3 μήνες παραγγελία και δυσαρεστημένος είμαι που μετά από 6 μήνες δεν έχω παραλάβει το PS5.

Το θέμα είναι ότι ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ να είσαι δυσαρεστημένος με τα ελληνικά καταστήματα τα οποία δεν εχουν καμία σχέση με την παγκόσμια έλλειψη και μικρή παραγωγή αυτών των προϊόντων, εκεί είναι το σφάλμα σου.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, tegonikos είπε

Δικαιολογημένα είσαι δυσαρεστημένος όπως και 100αδες χιλιάδες κόσμος που περιμένει κάρτες PS5 κ.τ.λ.

Και εγώ δυσαρεστημένος είμαι που πήρα κάρτα μετά από 3 μήνες παραγγελία και δυσαρεστημένος είμαι που μετά από 6 μήνες δεν έχω παραλάβει το PS5.

Το θέμα είναι ότι ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ να είσαι δυσαρεστημένος με τα ελληνικά καταστήματα τα οποία δεν εχουν καμία σχέση με την παγκόσμια έλλειψη και μικρή παραγωγή αυτών των προϊόντων, εκεί είναι το σφάλμα σου.

 

Εχω χιλιαναλυσει την αποψη μου, δεν συμφωνουμε, δεκτο.Εμενα το πλαισιο μου ζητησε λεφτα για να εκπληρωσει την παραγγελια,  εκει τα ακουμπησα απο αυτο ειμαι δυσαρεστημενος για την εως τωρα εξελιξη, αν ειχα πληρωσει την amd και δεν ειχε καρτα να μου δωσει τοτε θα ημουν δυσαρεστημενος απο αυτη.
Την αποψη σου την εχω καταλαβει, ειμαι παραλογος που ειμαι δυσαρεστημενος με το καταστημα διοτι κατ εσε δεν εχει ουδεμια ευθυνη, παμε παρακατω, ειναι κουραστικο να αναλυουμε τα ιδια και τα ιδια.

Εχεις την αποψη σου και εγω την δικη μου, ουτε προκυτε να με πεισεις οτι εχω αδικο, και ουτε εγω προκυτε να σε πεισω  -ουτε θελω ουτε με νοιαζει αλλωστε- οτι το δικο σου σκεπτικο ειναι παραλογο.Εnd of story απο την μερια μου.

Επεξ/σία από Pwpwpw
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Greenday13 είπε

Άστο φίλε μου, δεν μπορείς να τα βάλεις με τους διεθνείς αναλυτές της αγοράς εδώ μέσα, αφού το λένε ότι θα φαληρισει το Πλαίσιο, έτσι θα είναι.

Τι κακό είναι αυτό να εμφανίζονται μερικοί άνθρωποι βασιλικοτεροι του βασιλέως και να υποστηρίζουν πάντα το δίκαιο του δυνατού ;

Έτσι για την ιστορία : σε όλη αυτή την κρίση του covid , όλες οι μεγάλες επιχειρήσεις αύξησαν τα κέρδη τους.Ακομη και οι μεγάλοι ποδοσφαιρικοί σύλλογοι που παίζανε χωρίς οπαδούς .

 

ΣΩΣΤΟΣ ΦΙΛΕ ΜΟΥ

ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ 😀

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα έχω παραγγείλει και εγώ την Zotac στα 510 ευρώ από 26/2. Είχα κάποιες ελπίδες αλλα τώρα που διαβάζω ότι δεν έχει έρθει σε κανέναν άρχισα να πιστεύω ότι δεν θα μου έρθει ποτέ. 😂 Κουράγιο σε όλους!

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, XristosQts είπε

Όταν ο Ίλον βαρεθεί να ασχολείται με κρυπτο θα βρέξει κάρτες. Υπομονή....

Ναι γιατί ανακαλύψαμε τα κρυπτο με τον Ίλον που τα θυμήθηκε το 2021

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, RcManiac είπε

Ναι γιατί ανακαλύψαμε τα κρυπτο με τον Ίλον που τα θυμήθηκε το 2021

 

Πολλοί αναμεσά τους και εγώ, Εδώ βλέπεις με ένα τουιτ τι απήχηση έχει 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάποιοι εδώ μέσα ελπίζω να παίρνετε προμήθεια ή να έχετε μετοχές στο Πλαίσιο, γιατί τέτοιο ξέπλυμα έχω να δω καιρό. Διαθέσιμο κατοπιν παραγγελίας, σημαίνει ότι κάπου στον πλανήτη υπάρχει και μπορώ να το φέρω (σαν μαγαζί). Αν τώρα μπει η παραγγελία και δουν ότι τελικά δεν, σε παίρνουν τηλέφωνο και ακυρώνεις. ΑΜΕΣΑ. Μέχρι και η τελευταία τρύπα του Σκρουτζ έτσι δουλεύει. Αντ΄αυτου, παίρνουν τηλέφωνο 1-2 μέρες μετά την παραγγελία και λένε ότι θα κάνει 25-30 εργάσιμες. Το οποίο σημαίνει ότι ΕΛΕΓΞΑΝ την διαθεσιμότητα σε προμηθευτή και πήραν τηλέφωνο να κλείσουν την παραγγελία και με εμένα. Τα υπόλοιπα λοιπόν είναι να είχαμε να λέγαμε.

Επί του πράγματος τώρα. Κάθε δεύτερη μέρα, σκάει αγγελία με σφραγισμένη 3060 από Πλαίσιο, από λογαριασμό με 0 αξιολογήσεις και φυσικά σε φουσκωμένη με τρόμπα τιμή. Οπότε μια χαρά στοκ έχουν. Απλά το δίνουν στους δικούς τους. Φθάσαμε μέσα Μάϊου και ακόμα "δεν έχουν κάποια ενημέρωση", δεν απαντάνε ΠΟΤΕ με γραπτό μειλ αλλά αντίθετα στα λένε μέσω κλήσης που ΔΕΝ καταγράφεται και φυσικά συνεχίζουν να εμφανίζονται νεα accounts που πουλάνε αυτές τις 3060 (που δεν υπάρχει ενημέρωση για το πότε θα έρθουν) εδώ στο φορουμ. Δεν είναι ούτε πρόβλημα διαθεσιμότητας, ούτε θέμα κρυπτο. Απλά κάποιοι μας κοροϊδεύουν μέσα στην μούρη μας 

  • Like 6
  • Thanks 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Mαζί σου, από την πρώτη μέρα το φωνάζω. Το ίδιο και τα PS5, τα πουλάνε σφραγισμένα με καπέλο ενώ εμείς δεν έχουμε παραλάβει ακόμη. Είναι πασιφανές ότι μια χαρά στοκ υπάρχει και σε PS5 και η sony καλύπτει όλη την ζήτηση και σε κάρτες γραφικών, απλά τα ελληνικά μαγαζιά τα δίνουν σε μαυραγορίτες και μοιράζονται το extra παραδάκι.Μαφία!!!Ασε που οι ίδιοι κυκλοφορούν τις φήμες για έλλειψη παραγωγής τσιπ κ.τ.λ, μέχρι και ψεύτικο άρθρο και καλά της nvidia σκαρφίστηκαν οτι και καλά υπάρχει πρόβλημα στην παραγωγή. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, tegonikos είπε

Mαζί σου, από την πρώτη μέρα το φωνάζω. Το ίδιο και τα PS5, τα πουλάνε σφραγισμένα με καπέλο ενώ εμείς δεν έχουμε παραλάβει ακόμη. Είναι πασιφανές ότι μια χαρά στοκ υπάρχει και σε PS5 και η sony καλύπτει όλη την ζήτηση και σε κάρτες γραφικών, απλά τα ελληνικά μαγαζιά τα δίνουν σε μαυραγορίτες και μοιράζονται το extra παραδάκι.Μαφία!!!Ασε που οι ίδιοι κυκλοφορούν τις φήμες για έλλειψη παραγωγής τσιπ κ.τ.λ, μέχρι και ψεύτικο άρθρο και καλά της nvidia σκαρφίστηκαν οτι και καλά υπάρχει πρόβλημα στην παραγωγή. 

 

Δεν άντεξε , πετάχτηκε, είναι το οξυγόνο του.

Ο άνθρωπος τον οποίο ειρωνεύεσαι δεν είδα να έγραψε ότι έχουμε πλημμυρίσει από κάρτες γραφικών, και ότι όλες πάνε σε μαυραγορίτες. Απλά οι λίγες που έρχονται, είναι πολύ πιθανό να πηγαίνουν σε δικούς τους. Είναι τόσο απίθανο αυτό που λέει ε;

Επίσης, υπάρχει παγκόσμια έλλειψη σε όλα. Μας το είπες, είσαι έξυπνος, εμείς βλάκες που επιμένουμε, στο λέω για να νιώσεις καλά, βλέπω ότι το έχεις ανάγκη.

Μπορείς να μου εξηγήσεις αν αυτή η έλλειψη δικαιολογεί την εμπορική πρακτική του Πλαισίου;

1. Έπρεπε να απαντάει γραπτώς ή όχι; 

2. Είναι αθέμιτη πρακτική να σε ενημερώνει (προφορικά εννοείται) ότι η παραγγελία θα καθυστερήσει 1 μήνα ή όχι;

3. Όταν το κατάστημα δέχεται αγορά κατόπιν παραγγελίας, όπως έγραψε και ο φίλος , αυτό σημαίνει ότι "κάπου στον πλανήτη υπάρχει και μπορώ να το φέρω (σαν μαγαζί). Αν τώρα μπει η παραγγελία και δουν ότι τελικά δεν, σε παίρνουν τηλέφωνο και ακυρώνεις. ΑΜΕΣΑ." Είναι έτσι ή δεν είναι;

4. Το "δεν έχουμε ενημέρωση από τον Προμηθευτή" είναι σοβαρή αντιμετώπιση από μέρους τους; αν δεν έχουν αυτοί ποιός θα έχει; εσύ κι εγώ που ενημερωνόμαστε από το ίντερνετ;

Γενικά παρατηρώ μια εμμονή να πετάγεσαι ειρωνευόμενος, χωρίς να προσφέρεις τίποτα στη συζήτηση.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

36 λεπτά πριν, tegonikos είπε

Mαζί σου, από την πρώτη μέρα το φωνάζω. Το ίδιο και τα PS5, τα πουλάνε σφραγισμένα με καπέλο ενώ εμείς δεν έχουμε παραλάβει ακόμη. Είναι πασιφανές ότι μια χαρά στοκ υπάρχει και σε PS5 και η sony καλύπτει όλη την ζήτηση και σε κάρτες γραφικών, απλά τα ελληνικά μαγαζιά τα δίνουν σε μαυραγορίτες και μοιράζονται το extra παραδάκι.Μαφία!!!Ασε που οι ίδιοι κυκλοφορούν τις φήμες για έλλειψη παραγωγής τσιπ κ.τ.λ, μέχρι και ψεύτικο άρθρο και καλά της nvidia σκαρφίστηκαν οτι και καλά υπάρχει πρόβλημα στην παραγωγή. 

 

Το τι κάνει ο καθένας με την κάρτα του ή το κάθε μαγαζί σε ποιον πουλάει και για πόσο δεν είναι στο χέρι μας να κρίνουμε. Δεν είναι παράνομο και κατά πόσο ηθικό ή όχι το κρίνει ο καθένας ξεχωριστά. (ποια η διαφορά για ένα ανταλλακτικό αυτοκινήτου δύσκολο να βρεθεί που κάνει 10 ευρώ και χρεώνεσαι 70 επειδή ο μάστορας πήρε χρόνο να στο βρει και να το περάσει?) 

Το να ΜΗΝ εκπληρώνει προπαραγγελίες, είναι απλά παράνομο όμως.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
1 λεπτό πριν, Greenday13 είπε

Δεν άντεξε , πετάχτηκε, είναι το οξυγόνο του.

Ο άνθρωπος τον οποίο ειρωνεύεσαι δεν είδα να έγραψε ότι έχουμε πλημμυρίσει από κάρτες γραφικών, και ότι όλες πάνε σε μαυραγορίτες. Απλά οι λίγες που έρχονται, είναι πολύ πιθανό να πηγαίνουν σε δικούς τους. Είναι τόσο απίθανο αυτό που λέει ε;

Επίσης, υπάρχει παγκόσμια έλλειψη σε όλα. Μας το είπες, είσαι έξυπνος, εμείς βλάκες που επιμένουμε, στο λέω για να νιώσεις καλά, βλέπω ότι το έχεις ανάγκη.

Μπορείς να μου εξηγήσεις αν αυτή η έλλειψη δικαιολογεί την εμπορική πρακτική του Πλαισίου;

1. Έπρεπε να απαντάει γραπτώς ή όχι; 

2. Είναι αθέμιτη πρακτική να σε ενημερώνει (προφορικά εννοείται) ότι η παραγγελία θα καθυστερήσει 1 μήνα ή όχι;

3. Όταν το κατάστημα δέχεται αγορά κατόπιν παραγγελίας, όπως έγραψε και ο φίλος , αυτό σημαίνει ότι "κάπου στον πλανήτη υπάρχει και μπορώ να το φέρω (σαν μαγαζί). Αν τώρα μπει η παραγγελία και δουν ότι τελικά δεν, σε παίρνουν τηλέφωνο και ακυρώνεις. ΑΜΕΣΑ." Είναι έτσι ή δεν είναι;

4. Το "δεν έχουμε ενημέρωση από τον Προμηθευτή" είναι σοβαρή αντιμετώπιση από μέρους τους; αν δεν έχουν αυτοί ποιός θα έχει; εσύ κι εγώ που ενημερωνόμαστε από το ίντερνετ;

Γενικά παρατηρώ μια εμμονή να πετάγεσαι ειρωνευόμενος, χωρίς να προσφέρεις τίποτα στη συζήτηση.

Η δική σου προσφορά ποια είναι ακριβώς στην συζήτηση?Για να καταλάβω δηλαδή.

Ναι, είναι απίθανο. Καμία συσκευή δεν πηγαίνει σε μαυραγορίτες σε συνεννόηση με το κατάστημα. Το ότι έχουν κάνει άπειρες παραγγελία και ψάχνουν κάθε πιθανό στοκ scalpers ΝΑΙ, είναι αλήθεια. Τι μπορεί να κάνει το κατάστημα για αυτό?Γιατί ντε και καλά "τις δίνει το κατάστημα" σε μαυραγορίτες?

Προχθές έβγαλε ο κωτσόβολος στοκ xbox seriesX και πρόλαβα και τσίμπησα ένα. Μπες στις αγγελίες να δεις πόσα πωλιούνται ξαφνικά σφραγισμένα με καπέλο. 10δες! Τι σημαίνει αυτό για εσένα, οτι το κατάστημα τα έδωσε σε μαυραγορίτες?ή ότι απλά οι μισοί αγοραστές του xbox ήταν μαυραγορίτες εν αγνοία του καταστήματος.

Ας πούμε οτι όντως το κατάστημα δεν έχει συγκεκριμένη ενημέρωση από τον προμηθευτή για την κάρτα σου. Τι ακριβώς θα σε ικανοποιούσε εσένα να σου έλεγε?Ψέματα?Οτι έχει?Τι ακριβώς?δεν σε καταλαβαίνω.

Και στο στέλνει γραπτώς, τι αλλάζει?Θα βάλεις Κούγια και θα τους πας Αρειο Παγο με ακλόνητες αποδείξεις οτι "Δεν έχουν ενημέρωση από τον προμηθευτή τους"?

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...