Προς το περιεχόμενο

3060 έχει παραλάβει κανένας από πλαίσιο;


iraklic29

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
36 λεπτά πριν, Greenday13 είπε

 

Να συμπληρώσω: εγώ την κάρτα την πλήρωσα όλη με πιστωτική.Τα λεφτά τα κράτησαν ένα μήνα και τα αποδεσμευσαν πίσω σε μένα μετά αφού η κάρτα είχε καθυστερήσει.

 

 

Εμενα την επομενη μερα της ηλεκτρονικης παραγγελιας που ειχα κανει, που με πηρανε τηλεφωνο να μου πουνε οτι πρεπει αναγκαστικα να  πληρωσω τουλαχιστον το 30% της αξιας της καρτας για να προχωρησει η παραγγελια,  ζητησα να πληρωσω με χρεωστικη καρτα αλλα μου ειπανε οτι δεν γινετε επειδη το προιον θα κανει πανω απο 15 ημερες να ερθει και ετσι τα χρηματα θα επιστροφοτανε αυτοματα πισω στην καρτα μου μετα το περας τον 15 ημερων. Οποτε μου ειπανε οτι ο μονος τροπος ειναι να τους κανω καταθεση το ποσο σε λογαριασμο τους και να στειλω την αποδειξη κινησης/καταθεσης του ποσου σε ενα mail Που μου δωσανε για να δουνε οτι οντως εκανα την καταθεση ωστε να προχωρησει η παραγγελια.

Επεξ/σία από Pwpwpw
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 164
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

3 ώρες πριν, Pwpwpw είπε

Μισο για να συννενοηθουμε. Το προιον ειναι σε ελλειψη ειναι γνωστο αλλα μαλλον το πλαισιο δεν το γνωριζε.Εμενα η ενσταση μου ειναι στο κομματι της  προκαταβολης απο οσους το ζητησανε τελος παντων.

Απο την στιγμη που το πλαισιο οπως εδειξε η πορεια δεν ειχε κανει καποιο deal ωστε να παραλάβει καποιο αριθμο κομματιων (αν ειχε κανει δεν θα υπηρχανε ατομα 4+ μηνες στην ουρα) ε το θεωρω τουλαχιστον παραλογο να ζητας προκαταβολη λες και εχεις το προιον στην αποθηκη σου διαθεσιμο, ενω απ οτι φαινεται στην πραγματικοτητα δεν γνωριζεις καν αν θα εισαι σε θεση να εκπληρωσεις ολες αυτες τις παραγγελιες και να παραλβουν ολοι οι πελατες τα προιοντα.

Απο την στιγμη που εγω εχω κλειδωμενα 3 κατοσταρικα εκει για το προιον και απο την στιγμη που εχει περασει 2,5 μηνες και δεν εχουν καμια ενημερωση ενω υποτιθεται θα ειχα παραλαβει στον 1,5 μηνα οπως  οι ιδιοι μου ειχανε πει, εχω καθε δικαιωμα να γκρινιαζω επειδη ειμαι δυσαρεστημενος και δεν βλεπω κανενα παραλογισμο προσωπικα.

Και οχι το απλα ακυρωσε και παρε τα λεφτα πισω σαν να μην τρεχει τιποτα σχεδον ενα τριμηνο μετα δεν ειναι κατι που με ικανοποιει για τους λογους που εξηγησα παραπανω.

Εσύ πλήρωσες 300 ευρώ, εγώ πλήρωσα όλο το ποσό (790 ευρώ) και περίμενα επίσης 2,5 μήνες. Ευτυχώς δεν ακύρωσα και το κατάστημα τελικά εκτέλεσε την παραγγελία.

Ο παραλογισμός δεν είναι να είσαι δυσαρεστημένος, είναι λογικό να είσαι. Ο παραλογισμός είναι να απαιτείς από ένα κατάστημα να σου βρει κάρτα όταν δε μπορεί να βρει. Εκτός κι αν όπως είπα και πριν, έχεις αποδείξεις ότι βρίσκει κάρτες αλλά δε τις δίνει σε αυτούς που παράγγειλαν νωρίς. Το κατάστημα είχε την εμπειρία από παλιότερες αγορές/εισαγωγές και περίμενε να παραλάβει Χ κάρτες. Μπορεί να παρέλαβε Χ/10 όμως. Και μπορεί να παρέλαβε κι άλλες κάρτες μετά αλλά με πολύ μεγαλύτερη τιμή. Λυπάμαι αλλά δε πρόκειται να μπει το κατάστημα μέσα για να τηρήσει την παραγγελία σου.

Οπότε μπορείς να είσαι δυσαρεστημένος αλλά είτε νομικά είτε ακόμα και ηθικά δε μπορείς να απαιτήσεις τίποτα παραπάνω από την επιστροφή των χρημάτων σου - ίσως και με τον νόμιμο τόκο για την περίοδο των 3 μηνών.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, malakudi είπε

Εσύ πλήρωσες 300 ευρώ, εγώ πλήρωσα όλο το ποσό (790 ευρώ) και περίμενα επίσης 2,5 μήνες. Ευτυχώς δεν ακύρωσα και το κατάστημα τελικά εκτέλεσε την παραγγελία.

Ο παραλογισμός δεν είναι να είσαι δυσαρεστημένος, είναι λογικό να είσαι. Ο παραλογισμός είναι να απαιτείς από ένα κατάστημα να σου βρει κάρτα όταν δε μπορεί να βρει. Εκτός κι αν όπως είπα και πριν, έχεις αποδείξεις ότι βρίσκει κάρτες αλλά δε τις δίνει σε αυτούς που παράγγειλαν νωρίς. Το κατάστημα είχε την εμπειρία από παλιότερες αγορές/εισαγωγές και περίμενε να παραλάβει Χ κάρτες. Μπορεί να παρέλαβε Χ/10 όμως. Και μπορεί να παρέλαβε κι άλλες κάρτες μετά αλλά με πολύ μεγαλύτερη τιμή. Λυπάμαι αλλά δε πρόκειται να μπει το κατάστημα μέσα για να τηρήσει την παραγγελία σου.

Οπότε μπορείς να είσαι δυσαρεστημένος αλλά είτε νομικά είτε ακόμα και ηθικά δε μπορείς να απαιτήσεις τίποτα παραπάνω από την επιστροφή των χρημάτων σου - ίσως και με τον νόμιμο τόκο για την περίοδο των 3 μηνών.

 

Προσωπικα δεν αναφερα πουθενα οτι εχει καρτες και δεν τις δινει, ουτε αποδειξεις εχω για κατι τετοιο, ουτε ποτε μου ισχυριστηκα πουθενα οτι συμβαινει αυτο.

Η ενσταση μου ειναι στο γεγονος οτι απο την στιγμη που αφηνεις της παραγγελιες ανοιχτες για τους πελατες και μαλιστα ζητας και προκαταβολη, θα επρεπε να εχεις κανονισει να παραλαβεις καποια τεμαχια και οχι να ζητας προκαταβολη αν καλα καλα δεν ειναι σιγουρος οτι μπορεις να φερεις εις περας την παραγγελια.

Αυτο ειπα αλλα καποιοι με βγαλανε παραλογο επειδη τολμησα να εχω παραπονο, που εχω κλειδωμενα 300 ευρω εκει και σημερα 2,5 μηνες μετα δεν εχω την παραμικρη ενημερωση για το τι μελη γενεσθαι με την παραγγελια μου, ουτε που ξερω αν θα υλοιποιηθει στην τελικη εδω που φτασαμε ωστε να αξιζει ολη η αναμονη, η θα παει ακλαφτη.

Οσο για να ακυρωσω, οπως εχω πει δεν το βλεπω καν σαν επιλογη, εδω που φτασαμε μονο χαμενος θα βγω απο κατι τετοιο. Οποτε απλα συνεχιζω να κανω υπομονη μαζι με τον σταυρο μου, ελπιζωντας οτι καποια στιγμη θα ληξει αισια και θα παραλαβω.

Επεξ/σία από Pwpwpw
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, malakudi είπε

 Λυπάμαι αλλά δε πρόκειται να μπει το κατάστημα μέσα για να τηρήσει την παραγγελία σου.

 

 

Πως ακριβώς θα μπει μέσα το κατάστημα; Ή έκανε παραγγελία στον προμηθευτή και κλείδωσε την διαφορά κέρδους, και άρα αναμένει κάποια στιγμή να εκτελεστεί η παραγγελία του με την τιμή που την έριξε, ή δεν έκανε

Έχω γράψει και σε άλλο νήμα πάντως το overclockers UK έδινε OC κάρτες σε πελάτες που είχαν παραγγείλει απλές επειδή ο προμηθευτής δεν έστελνε απλές κάρτες (non OC) και φυσικά έχανε μέρος από το κέρδος του.

Άλλα καταστήματα βέβαια νοιάζονται για την φήμη τους και τους πελάτες τους, αλλά μαλλον θεωρούν πως έχουν να κανουν με κοροϊδα.

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

52 λεπτά πριν, hln3 είπε

Πως ακριβώς θα μπει μέσα το κατάστημα; Ή έκανε παραγγελία στον προμηθευτή και κλείδωσε την διαφορά κέρδους, και άρα αναμένει κάποια στιγμή να εκτελεστεί η παραγγελία του με την τιμή που την έριξε, ή δεν έκανε

Έχω γράψει και σε άλλο νήμα πάντως το overclockers UK έδινε OC κάρτες σε πελάτες που είχαν παραγγείλει απλές επειδή ο προμηθευτής δεν έστελνε απλές κάρτες (non OC) και φυσικά έχανε μέρος από το κέρδος του.

Άλλα καταστήματα βέβαια νοιάζονται για την φήμη τους και τους πελάτες τους, αλλά μαλλον θεωρούν πως έχουν να κανουν με κοροϊδα.

 

Έκανε παραγγελία για Χ κάρτες και του ήρθαν Χ/10 λόγω αδυναμίας παράδοσης από τους προμηθευτές. Και στην επόμενη παρτίδα (άλλο ένα set από Χ/10) είτε ανέβασαν την τιμή είτε για να στείλουν, απαίτησαν το κατάστημα να αγοράσει και άλλα σάπια hardware. Αυτά είναι κοινή πρακτική από τους μεγαλοεισαγωγείς και το έχουν αναφέρει όλοι οι youtubers (HWU, Gnexus κτλ) που ασχολούνται με το θέμα.

Το overclockers UK καλά έκανε, αυτό δε σημαίνει πως όλοι πρέπει ή μπορούν να το κάνουν αυτό. Κάθε κατάστημα έχεις διαφορετικές ανοχές. Δε θα φαλιρίσει ο άλλος την επιχείρησή του για να τηρήσει παραγγελίες, αν πρέπει να μπει μέσα 100 και 200 ευρώ από κάθε παραγγελία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΕΤΗΣΙΟ 2020 ΠΛΑΙΣΙΟ COMPUTERS A.E.B.E. Ισχυρή διψήφια αύξηση των ενοποιημένων πωλήσεων, παρά την αναστολή λειτουργίας των καταστημάτων για περίπου 3 μήνες και σημαντική βελτίωση των κερδών τόσο πριν, όσο και μετά τη φορολογία. Μεγιστοποίηση της ρευστότητας και ισχυρή κεφαλαιακή διάρθρωση. ‐ Μεγέθυνση των πωλήσεων κατά 11,8%, στα € 354,6 εκ. από € 317,1 εκ., βασισμένη στις ισχυρές και αξιόπιστες επιδόσεις του ηλεκτρονικού καταστήματος και του call center. ‐ EBITDA στο επίπεδο των € 13 εκ. ‐ Ενίσχυση των κερδών προ φόρωνστα € 3,6 εκ.(+20,0%) και διεύρυνση της καθαρής κερδοφορίαςστα € 3,1 εκ.(+59,7%). ‐ Επαύξηση της ταμειακής ρευστότητας κατά περίπου € 20 εκ. στα € 58 εκ. και εκτίναξη των καθαρών διαθεσίμων μετά το δανεισμό στα περίπου € 40 εκ., σχεδόν στα μισά της τρέχουσας κεφαλαιοποίησης. ‐ Ίδια κεφάλαια στα € 95,7 εκ., σταθερά υψηλότερα της χρηματιστηριακής αξίας. ‐ Προτεινόμενο μέρισμα € 0,05 ανά μετοχή. Αθήνα, 20 Απριλίου 2021: Η "Πλαίσιο" ανακοινώνει σήμερα τα οικονομικά αποτελέσματα της περιόδου 01.01.2020 – 31.12.2020, με βάση τα Διεθνή Πρότυπα Χρηματοοικονομικής Αναφοράς. Τα βασικά οικονομικά μεγέθη του Ομίλου διαμορφώθηκαν ως εξής: Ενοποιημένα στοιχεία (Χιλ. € ) 01.01‐31.12.2020 01.01‐31.12.2019 +/‐ Πωλήσεις 354.634 317.149 11,8% Μικτό Κέρδος 65.540 64.246 2,0% EBITDA* 13.307 13.565 (1,9%) Περιθώριο EBITDA (%)* 3,75% 4,28% (0,52) Κέρδη Προ Φόρων 3.610 3.008 20,0% Καθαρά Κέρδη 3.109 1.947 59,7% Βασικά Κέρδη ανά μετοχή (€) 0,1408 0,0882 Ταμειακά διαθέσιμα και ισοδύναμα 58.469 39.190 49,2% Σύνολο Δανείων 18.900 8.940 111,4% Καθαρός Τραπεζικός Δανεισμός* (39.569) (30.250) 30,8% Υποχρεώσεις προς Προμηθευτές, Συμβατικές Υποχρεώσεις και Λοιπές Βραχυπρόθεσμες Υποχρεώσεις 60.338 46.861 28,8% *: Συνιστά Εναλλακτικό Δείκτη Μέτρησης Απόδοσης. Για τον ορισμό και σκοπό των ΕΔΜΑ βλ. στην Ετήσια Έκθεση ‐ Ενότητα Ζ της Έκθεσης ΔΣΣχολιάζοντας τα αποτελέσματα, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Πλαισίου, κ. Γεώργιος Γεράρδος, ανέφερε τα εξής: «Το 2020 ήταν ένα έτος παγκόσμιας υγειονομικής κρίσης. Είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι που μέσα σε αυτό το δυσμενές περιβάλλον καταφέραμε να αυξήσουμε τις πωλήσεις μας κατά 11,8%, παρότι τα καταστήματα παρέμειναν κλειστά για περίπου τρεις μήνες. Η μακροχρόνια στρατηγική μας, με έμφαση στις επενδύσεις σε υποδομές σε αντιδιαστολή με τον ανεξέλεγκτα μεγάλο αριθμό καταστημάτων, δικαιώθηκε και μας οδήγησε σε αυτή τη μεγάλη επιτυχία.

 

ΣΙΓΑ ΜΗ ΦΑΛΗΡΗΣΟΥΝ 

ΧΑΧΑΧΧΑΧΧΑΧ

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, malakudi είπε

Έκανε παραγγελία για Χ κάρτες και του ήρθαν Χ/10 λόγω αδυναμίας παράδοσης από τους προμηθευτές. Και στην επόμενη παρτίδα (άλλο ένα set από Χ/10) είτε ανέβασαν την τιμή είτε για να στείλουν, απαίτησαν το κατάστημα να αγοράσει και άλλα σάπια hardware. Αυτά είναι κοινή πρακτική από τους μεγαλοεισαγωγείς και το έχουν αναφέρει όλοι οι youtubers (HWU, Gnexus κτλ) που ασχολούνται με το θέμα.

Το overclockers UK καλά έκανε, αυτό δε σημαίνει πως όλοι πρέπει ή μπορούν να το κάνουν αυτό. Κάθε κατάστημα έχεις διαφορετικές ανοχές. Δε θα φαλιρίσει ο άλλος την επιχείρησή του για να τηρήσει παραγγελίες, αν πρέπει να μπει μέσα 100 και 200 ευρώ από κάθε παραγγελία.

Ακομη και να υποθεσουμε οτι εχει γινε αυτο που περιγραφεις, μαντεψε ποιος εχει την αποκλειστικη ευθυνη, το καταστημα.

Εφοσον εκεινο το διαστημα οχι απλα ειχε αφησει της παραγγελιες ανοιχτες και μπορουσες να βαλεις το προιον στο καλαθι σου, αλλα απαιτουσε και προκαταβολη για να προχωρησει παραγγελια, σημαινει οτι ειχανε κανει κουμαντο να φερουνε κομματια στην συγκεκριμενη τιμη, αν οχι, αυτο δειχνει αρχικα αντιεπαγγελματισμο και κατ επεκταση δειχνει μη σεβασμο προς τον πελατη.Πρωτο φαουλ αυτο.

Το δευτερο φαουλ αν υποθεσουμε οτι εγινε αυτο που γραφεις πιο πανω, ειναι οτι θα επρπε αμεσα να ενημερωσει τους πελατες που εχουν προβει σε παραγγελιες με προκαταβολη οτι το προιον δεν υπαρχει επειδη τους εριξε μπουκαλα ο προμηθευτης.Κατι τετοιο δεν εχει γινει, σε διαστημα 2,5 μηνων εως και σημερα δεν επικοινωνησανε ουδεμια φορα μαζι μου για να με ενημερωσουνε για την εξελιξη της παραγγελιας, αντιθετως ολες οι επικοινωνιες γινανε κατοπιν δικης μου πρωτοβουλιας μπας και μαθω κανενα νεοτερο.

Εγω θελω να πιστευω οτι οι παραγγελιες θα υλοποιηθουν εστω και καθυστερημενα, "το πολυ σε εναμιση μηνα που μου ειχαν πει" εχει ξεπεραστει ηδη κατα πολυ, ειμαι δυσαρεστημενος για αυτο διοτι οταν δινεις μια ημερομηνια στον πελατη πρπει να την τηρεις, αλλα υπαρχει η δικαιολογια οτι οκ μωρε, ειναι δυσκολη η κατασταση, η διαθεσιμοτητα καρτων ειναι πολυ περιορισμενη ας περιμενουμε και λιγο παραπανω.

Αν ομως γινει αυτο που λες εσυ στην τελευταια σειρα που εβαλα bold και ριξουνε καμια ακυρωση την παραγγελια, ειναι πολυ διαφορετικο πραγμα,γιατι τοτε δεν θα νιωσω απλα δυσαρεστημενος οπως τωρα για την καθυστερηση, αλλα και υπο μια εννοια θα νιωσω και εξαπατημενος, θα μου φανει σαν να εχω δωσει ατοκο δανεια τα χρηματα μου στο καταστημα για καμποσους μηνες.Προσωπικα ελπιζω και θελω να πιστευω οτι θα φερουν εις περας τις παραγγελιες.

Επεξ/σία από Pwpwpw
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, RAZACOOPER είπε

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΕΤΗΣΙΟ 2020 ΠΛΑΙΣΙΟ COMPUTERS A.E.B.E. Ισχυρή διψήφια αύξηση των ενοποιημένων πωλήσεων, παρά την αναστολή λειτουργίας των καταστημάτων για περίπου 3 μήνες και σημαντική βελτίωση των κερδών τόσο πριν, όσο και μετά τη φορολογία. Μεγιστοποίηση της ρευστότητας και ισχυρή κεφαλαιακή διάρθρωση. ‐ Μεγέθυνση των πωλήσεων κατά 11,8%, στα € 354,6 εκ. από € 317,1 εκ., βασισμένη στις ισχυρές και αξιόπιστες επιδόσεις του ηλεκτρονικού καταστήματος και του call center. ‐ EBITDA στο επίπεδο των € 13 εκ. ‐ Ενίσχυση των κερδών προ φόρωνστα € 3,6 εκ.(+20,0%) και διεύρυνση της καθαρής κερδοφορίαςστα € 3,1 εκ.(+59,7%). ‐ Επαύξηση της ταμειακής ρευστότητας κατά περίπου € 20 εκ. στα € 58 εκ. και εκτίναξη των καθαρών διαθεσίμων μετά το δανεισμό στα περίπου € 40 εκ., σχεδόν στα μισά της τρέχουσας κεφαλαιοποίησης. ‐ Ίδια κεφάλαια στα € 95,7 εκ., σταθερά υψηλότερα της χρηματιστηριακής αξίας. ‐ Προτεινόμενο μέρισμα € 0,05 ανά μετοχή. Αθήνα, 20 Απριλίου 2021: Η "Πλαίσιο" ανακοινώνει σήμερα τα οικονομικά αποτελέσματα της περιόδου 01.01.2020 – 31.12.2020, με βάση τα Διεθνή Πρότυπα Χρηματοοικονομικής Αναφοράς. Τα βασικά οικονομικά μεγέθη του Ομίλου διαμορφώθηκαν ως εξής: Ενοποιημένα στοιχεία (Χιλ. € ) 01.01‐31.12.2020 01.01‐31.12.2019 +/‐ Πωλήσεις 354.634 317.149 11,8% Μικτό Κέρδος 65.540 64.246 2,0% EBITDA* 13.307 13.565 (1,9%) Περιθώριο EBITDA (%)* 3,75% 4,28% (0,52) Κέρδη Προ Φόρων 3.610 3.008 20,0% Καθαρά Κέρδη 3.109 1.947 59,7% Βασικά Κέρδη ανά μετοχή (€) 0,1408 0,0882 Ταμειακά διαθέσιμα και ισοδύναμα 58.469 39.190 49,2% Σύνολο Δανείων 18.900 8.940 111,4% Καθαρός Τραπεζικός Δανεισμός* (39.569) (30.250) 30,8% Υποχρεώσεις προς Προμηθευτές, Συμβατικές Υποχρεώσεις και Λοιπές Βραχυπρόθεσμες Υποχρεώσεις 60.338 46.861 28,8% *: Συνιστά Εναλλακτικό Δείκτη Μέτρησης Απόδοσης. Για τον ορισμό και σκοπό των ΕΔΜΑ βλ. στην Ετήσια Έκθεση ‐ Ενότητα Ζ της Έκθεσης ΔΣΣχολιάζοντας τα αποτελέσματα, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Πλαισίου, κ. Γεώργιος Γεράρδος, ανέφερε τα εξής: «Το 2020 ήταν ένα έτος παγκόσμιας υγειονομικής κρίσης. Είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι που μέσα σε αυτό το δυσμενές περιβάλλον καταφέραμε να αυξήσουμε τις πωλήσεις μας κατά 11,8%, παρότι τα καταστήματα παρέμειναν κλειστά για περίπου τρεις μήνες. Η μακροχρόνια στρατηγική μας, με έμφαση στις επενδύσεις σε υποδομές σε αντιδιαστολή με τον ανεξέλεγκτα μεγάλο αριθμό καταστημάτων, δικαιώθηκε και μας οδήγησε σε αυτή τη μεγάλη επιτυχία.

 

ΣΙΓΑ ΜΗ ΦΑΛΗΡΗΣΟΥΝ 

ΧΑΧΑΧΧΑΧΧΑΧ

Άστο φίλε μου, δεν μπορείς να τα βάλεις με τους διεθνείς αναλυτές της αγοράς εδώ μέσα, αφού το λένε ότι θα φαληρισει το Πλαίσιο, έτσι θα είναι.

Τι κακό είναι αυτό να εμφανίζονται μερικοί άνθρωποι βασιλικοτεροι του βασιλέως και να υποστηρίζουν πάντα το δίκαιο του δυνατού ;

Έτσι για την ιστορία : σε όλη αυτή την κρίση του covid , όλες οι μεγάλες επιχειρήσεις αύξησαν τα κέρδη τους.Ακομη και οι μεγάλοι ποδοσφαιρικοί σύλλογοι που παίζανε χωρίς οπαδούς .

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, RAZACOOPER είπε

ΣΙΓΑ ΜΗ ΦΑΛΗΡΗΣΟΥΝ 

ΧΑΧΑΧΧΑΧΧΑΧ

Οπότε επειδή έχουν 3,1 εκατομμύρια ευρώ κέρδη, αν πχ έχουν 2000 εκκρεμείς παραγγελίες για GPUs και πρέπει να μπουν 200 ευρώ μέσα για να τις εξυπηρετήσουν, εσύ θεωρείς πως είναι καλύτερο να χάσουν 400.000 ευρώ (το 13% της κερδοφορίας τους δηλαδή) για να μη τους κράζουν στο insomnia. Ότι πεις. 

5 λεπτά πριν, Pwpwpw είπε

Ακομη και να υποθεσουμε οτι εχει γινε αυτο που περιγραφεις, μαντεψε ποιος εχει την αποκλειστικη ευθυνη, το καταστημα.

Εφοσον εκεινο το διαστημα οχι απλα εχει αφησει της παραγγελιες ανοιχτες και μπορουσες να βαλεις το προιον στο καλαθι σου. αλλα απαιτουσανε και προκαταβολη για να προχωρησει παραγγελια. σημαινει οτι ειχανε κανει κουμαντο να φερουνε κομματια στην συγκεκριμενη τιμη, αν οχι, αυτο δειχνει αρχικα αντιεπαγγελματισμο και κατ επεκταση δειχνει μη σεβασμο προς τον πελατη.

Πρωτο φαουλ αυτο.Το δευτερο φαουλ αν υποθεσουμε οτι εγινε αυτο που γραφεις πιο πανω, ειναι οτι θα επρπε αμεσα να ενημερωσει τους πελατες που εχουν προβει σε παραγγελιες με προκαταβολη οτι το προιον δεν υπαρχει επειδη τους εριξε μπουκαλα ο προμηθευτης.Κατι τετοιο δεν εχει γινει, σε διαστημα 2,5 μηνων εως και σημερα δεν επικοινωνησανε ουδεμια φορα μαζι μου για να με ενημερωσουνε για την εξελιξη της παραγγελιας, αντιθετως ολες οι επικοινωνιες γινανε κατοπιν δικης μου πρωτοβουλιας μπας και μαθω κανενα νεοτερο.

Εγω θελω να πιστευω οτι οι παραγγελιες θα υλοποιηθουν εστω και καθυστερημενα, "το πολυ σε εναμιση μηνα που μου ειχαν πει" εχει ξεπεραστει ηδη κατα πολυ, ειμαι δυσαρεστημενος για αυτο διοτι οταν δινεις μια ημερομηνια στον πελατη πρπει να τηρηθει, αλλα υπαρχει η δικαιολογια οτι οκ μωρε ειναι δυσκολη η κατασταση η διαθεσιμοτητα καρτων ειναι πολυ περιορισμενη ας περιμενουμε και λιγο παραπανω.

Αν ομως γινει αυτο που λες εσυ στην τελευταια σειρα που εβαλα bold, ειναι πολυ διαφορετικο πραγμα γιατι τοτε δεν θα νιωσω απλα δυσαρεστημενος οπως τωρα για την καθυστερηση αλλα και υπο μια εννοια εξαπατημενος γιατι θα μου φανει σαν να εχω δωσει ατοκο δανεια τα χρηματα μου στο καταστημα για καμποσους μηνες.Προσωπικα ελπιζω και θελω να πιστευω οτι θα φερουν εις περας τις παραγγελιες.

Δε μπορώ να καταλάβω γιατί δε το βλέπετε. Οι παραγγελίες σας θα εκτελεστούν όταν ο προμηθευτής θα μπορεί να τους δώσει τεμάχια στην τιμή που είχαν παραγγείλει όταν εσείς κάνατε τις παραγγελίες σας. Αν αυτό πάρει άλλους 2 μήνες ή άλλους 10 μήνες κανείς δε το ξέρει. Και ναι, είναι σα να έδωσες άτοκο δάνειο όπως είναι τώρα τα πράγματα, οπότε αν δε σου αρέσει ζητάς πίσω τα χρήματά σου. Κάτι άλλο δε πρόκειται να καταφέρετε, μακάρι να το καταφέρνατε αλλά δε το βλέπω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
59 λεπτά πριν, malakudi είπε

Έκανε παραγγελία για Χ κάρτες και του ήρθαν Χ/10 λόγω αδυναμίας παράδοσης από τους προμηθευτές. Και στην επόμενη παρτίδα (άλλο ένα set από Χ/10) είτε ανέβασαν την τιμή είτε για να στείλουν, απαίτησαν το κατάστημα να αγοράσει και άλλα σάπια hardware. Αυτά είναι κοινή πρακτική από τους μεγαλοεισαγωγείς και το έχουν αναφέρει όλοι οι youtubers (HWU, Gnexus κτλ) που ασχολούνται με το θέμα.

Το overclockers UK καλά έκανε, αυτό δε σημαίνει πως όλοι πρέπει ή μπορούν να το κάνουν αυτό. Κάθε κατάστημα έχεις διαφορετικές ανοχές. Δε θα φαλιρίσει ο άλλος την επιχείρησή του για να τηρήσει παραγγελίες, αν πρέπει να μπει μέσα 100 και 200 ευρώ από κάθε παραγγελία.

Αυτό που λες με τις παρτίδες και ότι οι δεύτερες ήταν πιο ακριβές οκ μαζί σου. Αλλά οι παραγγελίες ήταν ανοιχτές μόνο μια μέρα.. Και μετά κλείδωσαν.. Και μετά από καμιά εβδομάδα η ίδια κάρτα την είχε ανεβάσει ένα 50αρικο τη τιμή αλλά χωρίς να μπορείς να κάνεις παραγγελία.. Ποιο το νόημα σε όλο αυτό?? 

Επεξ/σία από Koutroman
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, Greenday13 είπε

Έτσι για την ιστορία : σε όλη αυτή την κρίση του covid , όλες οι μεγάλες επιχειρήσεις αύξησαν τα κέρδη τους.Ακομη και οι μεγάλοι ποδοσφαιρικοί σύλλογοι που παίζανε χωρίς οπαδούς .

 

Αυτό ειδικά δεν ισχύει, έχουν συσσωρεύσει τεράστια χρέη γι' αυτό και προσπάθησαν (ανεπιτυχώς) να κάνουν την ESL.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, malakudi είπε

 

Δε μπορώ να καταλάβω γιατί δε το βλέπετε. Οι παραγγελίες σας θα εκτελεστούν όταν ο προμηθευτής θα μπορεί να τους δώσει τεμάχια στην τιμή που είχαν παραγγείλει όταν εσείς κάνατε τις παραγγελίες σας. Αν αυτό πάρει άλλους 2 μήνες ή άλλους 10 μήνες κανείς δε το ξέρει. Και ναι, είναι σα να έδωσες άτοκο δάνειο όπως είναι τώρα τα πράγματα, οπότε αν δε σου αρέσει ζητάς πίσω τα χρήματά σου. Κάτι άλλο δε πρόκειται να καταφέρετε, μακάρι να το καταφέρνατε αλλά δε το βλέπω.

Εγω σου ειπα πως το βλεπω, απο την στιγμη που ειχε αφησει ανοιχτες τις παραγγελιες και ζηταγε προκαταβολη θα επρεπε να ειχε κανει τις κινησεις του και να εξασφαλισει τα αντιστοιχα κομματια των παραγγελιων, αν δεν το εκανε περαν οτι ειναι αντιεπαγγελματικο ειναι προβλημα του και ευθυνη του.

Σεβαστη η αποψη σου, αλλα εγω το βλεπω εντελως διαφορετικα το θεμα.

Επεξ/σία από Pwpwpw
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Pwpwpw είπε

Εγω σου ειπα πως το βλεπω, απο την στιγμη που ειχε αφησει ανοιχτες τις παραγγελιες και ζηταγε προκαταβολη θα επρεπε να ειχε κανει τις κινησεις του και να εξασφαλισει κομματια, αν δεν το εκανε περαν οτι ειναι αντιεπαγγελαμτικο ειναι προβλημα του και ευθυνη του.

Σεβαστη η αποψη σου, αλλα εχω το βλεπω εντελως διαφορετικα το θεμα.

Ας υποθέσουμε ότι είχες παραγγείλει ένα αυτοκίνητο και είχες δώσει 30% προκαταβολή με εκτιμώμενη παράδοση σε 1 με 1,5 μήνα. 3 μήνες μετά σου λένε πως η εταιρεία αδυνατεί να τους παραδώσει το αυτοκίνητο γιατί Χ Υ Ζ δικαιολογία. Τι ακριβώς μπορείς να κάνεις; Θα απαιτήσεις να σου φέρουν το αυτοκίνητο; Όχι, ή θα περιμένεις ή θα ζητήσεις πίσω την προκαταβολή σου.

Κι εγώ ήμουν όπως εσύ στους 2,5 μήνες, είχα φτάσει στο παρά ένα να ζητήσω τα λεφτά πίσω. Ευτυχώς δε το έκανα. Δυστυχώς από τότε η κατάσταση έχει χειροτερέψει αντί να βελτιωθεί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
30 λεπτά πριν, malakudi είπε

Ας υποθέσουμε ότι είχες παραγγείλει ένα αυτοκίνητο και είχες δώσει 30% προκαταβολή με εκτιμώμενη παράδοση σε 1 με 1,5 μήνα. 3 μήνες μετά σου λένε πως η εταιρεία αδυνατεί να τους παραδώσει το αυτοκίνητο γιατί Χ Υ Ζ δικαιολογία. Τι ακριβώς μπορείς να κάνεις; Θα απαιτήσεις να σου φέρουν το αυτοκίνητο; Όχι, ή θα περιμένεις ή θα ζητήσεις πίσω την προκαταβολή σου.

Κι εγώ ήμουν όπως εσύ στους 2,5 μήνες, είχα φτάσει στο παρά ένα να ζητήσω τα λεφτά πίσω. Ευτυχώς δε το έκανα. Δυστυχώς από τότε η κατάσταση έχει χειροτερέψει αντί να βελτιωθεί.

Δεν ξερω τι θα εκανα στο παραπανω υποθετικο παραδειγμα.

Εγω πιστευω  οτι μεχρι στιγμης ειμαι δικαιολογημενα  δυσαρεστημενος με την μεχρι τωρα πορεια της καταστασης και δεν ειμαι παραλογος.

Ελπιζω και πιστευω οτι θα παραλαβω λειαν συντομως και η χαρα που θα εχω οταν παρω την καρτα στα χερια μου θα υπερκαλυψει την τωρινη δυσαρεσκεια γιατι τοτε θα αξιζει ο κοπος της αναμονης.

Να ακυρωσω παντως την παραγγελια δεν το βλεπω καν σαν επιλογη εδω που εχουμε φτασει, απλα θα περιμενω ελπιζωντας και οτι βγει.

Επεξ/σία από Pwpwpw
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...