Προς το περιεχόμενο

Κανένας με υβριδικό Toyota (Corolla ή άλλο) 1.8?


satsok2

Προτεινόμενες αναρτήσεις

10 λεπτά πριν, korakios είπε

γιατί ? πάντως μου έκανε εντύπωση πως μπόρεσε και το έκανε αφού στα φορτία δεν μπορείς να πάρεις σταθερή μέτρηση μιας και η υποβοήθηση δεν είναι σταθερή . Μάλλον θα έβγαλε εκτός (αν γίνεται) την υποβοήθηση

πάντως απο 4,5 βενζίνη  που έκαιγε , να καις 5λ υγραέριο είναι διαφορά

μπορώ να σκεφτώ πάμπολλους λόγους. 

οι βασικότεροι: 
-πέταξε στα σκουπίδια μια τεράστια εγγύηση
-έριξε κατακόρυφα την μεταπωλητική αξία του αυτοκινήτου
-πέταξε λεφτά για την αγορά δεδομένου ότι αν είχε σκοπό να βάλει αέριο θα μπορούσε να πάρει ένα οποιοδήποτε βενζινοκίνητο

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 149
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

10 λεπτά πριν, zanskou είπε

-πέταξε στα σκουπίδια μια τεράστια εγγύηση

μτχ το πήρε , δεν ξέρω πόση εγγύηση τυχών είχε

10 λεπτά πριν, zanskou είπε

-έριξε κατακόρυφα την μεταπωλητική αξία του αυτοκινήτου

δε νομίζω

11 λεπτά πριν, zanskou είπε

-πέταξε λεφτά για την αγορά δεδομένου ότι αν είχε σκοπό να βάλει αέριο θα μπορούσε να πάρει ένα οποιοδήποτε βενζινοκίνητο

το οποίο εντός θα έκαιγε τα διπλά

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Nabuko είπε

Σε Bmw παίζει. 

Στην αρχη μου φανηκε περιεργο. Μετα με ενημερωσαν οτι η εκδοση EF. Dynamic την επαναφορτιζει με το φρεναρισμα. Απο οσο μου ειπαν, κραταει πανω απο 10 χρονια. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, SeriesX είπε

Στην αρχη μου φανηκε περιεργο. Μετα με ενημερωσαν οτι η εκδοση EF. Dynamic την επαναφορτιζει με το φρεναρισμα. Απο οσο μου ειπαν, κραταει πανω απο 10 χρονια. 

Υβριδικό είναι το bmw σου? Αν όχι, τότε μαλακίες σου έλεγε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

https://www.bmw.ca/en/topics/experience/efficient-dynamics/energy-management.html

Αναφορά σε κείμενο

BRAKE ENERGY REGENERATION.

You press down on the brake. At the same time, energy is produced. Valuable kinetic energy that can be exploited. Brake Energy Regeneration transforms it into electrical energy and uses it to charge the battery instead of letting it dissipate to no effect. Less effort is also required from the engine to charge the battery, which in turn reduces fuel consumption and emissions.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν θέλω να σας το χαλάσω αλλά όλες οι 12βολτες των αυτοκινήτων επαναφορτιζόμενες είναι εδώ και μερικές δεκαετίες. γι αυτό κι όταν ένα αμάξι μείνει από μπαταρία (αφού το ξαναβάλουμε μπρος) το αφήνουμε και δουλεύει κάποια ώρα με τη βενζίνη για να φορτίσει :P

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, NT1G είπε

Δεν το ήξερα, οπότε μάλλον εγώ είπα μαλακία.

Πάντως όπως λέει και το link το σύστημα αυτό μειώνει την κατανάλωση και τους ρύπους (ή έστω υποτίθεται πως τα μειώνει), και όχι αυτό που νομίζει ο φίλος δλδ ότι αυξάνει τη διάρκεια ζωής της μπαταρίας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Joshua21 είπε

Δεν το ήξερα, οπότε μάλλον εγώ είπα μαλακία.

Πάντως όπως λέει και το link το σύστημα αυτό μειώνει την κατανάλωση και τους ρύπους (ή έστω υποτίθεται πως τα μειώνει), και όχι αυτό που νομίζει ο φίλος δλδ ότι αυξάνει τη διάρκεια ζωής της μπαταρίας.

 

Τα στοιχεία που περιλαμβάνει το πακέτο EfficientDynamics στη Σειρά 1 και που συντελούν στον αποδοτικό της χαρακτήρα είναι τα εξής:

Auto Start/Stop: Απενεργοποιεί τον κινητήρα όταν το αυτοκίνητο ακινητοποιείται προσωρινά, π.χ. στο φανάρι, μειώνοντας έτσι την κατανάλωση καυσίμου.

Diesel BMW TwinPower Turbo: Στον 4κύλινδρο 1.600άρη πετρελαιοκινητήρα, ο άμεσος ψεκασμός Common Rail συνδυάζεται με τούρμπο μεταβλητής γεωμετρίας τουρμπίνας.

ECO PRO: Η νέα αυτή λειτουργία καθοδηγεί τον οδηγό σε μια πιο αποδοτική οδήγηση και ταυτόχρονα ρυθμίζει αναλόγως τα υποσυστήματα του αυτοκινήτου (π.χ. απόκριση γκαζιού, λειτουργία κιβωτίου και κλιματισμού) με στόχο τη μέγιστη εξοικονόμηση καυσίμου. Νέο στοιχείο είναι η ένδειξη της επιπλέον αυτονομίας, που δείχνει πόσα χιλιόμετρα κερδίζεις μετά από κάθε γέμισμα χάρη στην οικονομική οδήγηση. Σύμφωνα με τη BMW, με το ECO PRO μπορείς να πετύχεις μείωση στην κατανάλωση καυσίμου μέχρι και 20%.

Ανάκτηση Ενέργειας από την Πέδηση: Όταν ο οδηγός αφήνει το γκάζι ή φρενάρει, ο εναλλάκτης συνεχίζει να παράγει ρεύμα. Αυτή η ανεκμετάλλευτη ενέργεια μετατρέπεται, κατά τη λειτουργία άνευ φορτίου, σε ηλεκτρική ενέργεια, η οποία διοχετεύεται στη μπαταρία.

Ηλεκτρική υποβοήθηση τιμονιού: Σε αντίθεση με τα κοινά υδραυλικά συστήματα διεύθυνσης, η ηλεκτρική υποβοήθηση καταναλώνει ενέργεια μόνο κατά τη διάρκεια του στριψίματος του τιμονιού.

Ένδειξη Σημείου Αλλαγής Ταχύτητας. Δείχνει στον οδηγό την ιδανική σχέση που πρέπει να επιλέξει στο κιβώτιο, ώστε να οδηγεί με τη μεγαλύτερη δυνατή οικονομία καυσίμου.

Χαμηλωμένη ανάρτηση: Για βελτιωμένη αεροδυναμική

Ελαστικά με μειωμένη αντίσταση κύλισης: Μειωμένη τριβή = χαμηλότερη κατανάλωση και ρύποι.

Μακρύτερη τελική σχέση μετάδοσης: Για περεταίρω μείωση της κατανάλωσης. Όταν π.χ. το αυτοκίνητο κινείται με 100 km/h και με 6η ταχύτητα στο κιβώτιο, οι στροφές του κινητήρα ανέρχονται σε μόλις 1.600 rpm.

Επεξ/σία από SeriesX
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, SeriesX είπε

Ανάκτηση Ενέργειας από την Πέδηση: Όταν ο οδηγός αφήνει το γκάζι ή φρενάρει, ο εναλλάκτης συνεχίζει να παράγει ρεύμα. Αυτή η ανεκμετάλλευτη ενέργεια μετατρέπεται, κατά τη λειτουργία άνευ φορτίου, σε ηλεκτρική ενέργεια, η οποία διοχετεύεται στη μπαταρία.

Λέει κάπου πως αυξάνει τη διάρκεια ζωής της μπαταρίας?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Λέει κάπου πως αυξάνει τη διάρκεια ζωής της μπαταρίας?

Εγω το υπεθεσα καθως απο οσο εμαθα η μπαταρια σαν το δικο μου οχημα, παει για 10-12 χρονια χρησης.

Στο μεταξυ στις 1.550 στροφες εχει τα 100 χλμ και τα 160 χλμ στο κοντερ στις 2.500 στροφες.

Επεξ/σία από SeriesX
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, SeriesX είπε

Εγω το ειπα καθως απο οσο εμαθα η μπαταρια σαν το δικο μου οχημα, παει για πανω απο 10-12 χρονια χρησης.

Και εγώ με τη σειρά μου επισημαίνω ότι είναι δικό σου αυθαίρετο συμπέρασμα, και όχι ισχυρισμός της εταιρείας.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Και εγώ με τη σειρά μου επισημαίνω ότι είναι δικό σου αυθαίρετο συμπέρασμα, και όχι ισχυρισμός της εταιρείας.

Η μπαταρια ελεγχεται σε καθε service. Μεχρι στιγμης βγαινει αριστη. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, SeriesX είπε

Η μπαταρια ελεγχεται σε καθε service. Μεχρι στιγμης βγαινει αριστη. 

πάντως αν έχεις το αυτοκίνητο 8 χρόνια όπως λες, είναι πιθανότερο να σου έχουν αλλάξει τη μπαταρία κάποια στιγμή και να μην το έχεις πάρει χαμπάρι (ή να μην στο έχουν γράψει στο βιβλίο)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, zanskou είπε

πάντως αν έχεις το αυτοκίνητο 8 χρόνια όπως λες, είναι πιθανότερο να σου έχουν αλλάξει τη μπαταρία κάποια στιγμή και να μην το έχεις πάρει χαμπάρι (ή να μην στο έχουν γράψει στο βιβλίο)

Η μπαταρια κοστιζει κανα 300 ευρω νομιζω, καθως ειναι διπλη στο πισω μερος....οποτε θα το ειχα καταλαβει. 😁

Βασικα μου γραφουν γυρασμενη μπαταρια αλλα αριστη. (μετα την 5ετια την αναγραφουν σαν γυρασμενη)

Επεξ/σία από SeriesX
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...