Προς το περιεχόμενο

BMW 1 Series. Εναλλακτικό όχημα για αγορά.


Doped

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στις 2/6/2021 στις 5:33 ΜΜ, Doped είπε

Δεν ειναι ασχημο με αυτη την μαπα. Αλλα το μοντελο του 19 που κοιταει μου φαινεται σαν κουταβι με κομμενη ουρα.

Αυτό που βλέπεις στη φωτό είναι το F20 που είχε πίσω κίνηση. Το 2019 βγήκε το F40 που έχει μπροστά κίνηση. Οπότε μάλλον μου φαίνεται ότι σαν ζευγάρι ή είστε λίγο ψιλοάσχετοι ή παίζει τρολιά μεγάλη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα πάντα είναι θέμα επιλογών και πορτοφολιού. Ο καθένας μέχρι εκεί που φτάνει το πορτοφόλι του σταθμίζει τις προτεραιότητές του, βάζει μέσα και τον παράγοντα γούστο και κάνει τις επιλογές του.

Αλλιώς έπαιρνε την M5 να έχει το απόλυτο οικογενειακό αυτοκίνητο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Nabuko είπε

Αυτό που βλέπεις στη φωτό είναι το F20 που είχε πίσω κίνηση. Το 2019 βγήκε το F40 που έχει μπροστά κίνηση. Οπότε μάλλον μου φαίνεται ότι σαν ζευγάρι ή είστε λίγο ψιλοάσχετοι ή παίζει τρολιά μεγάλη.

Μας ειπανε οτι καποια του 19 ηταν και με πισω κινηση.

Μετα εγινε refresh και βγηκε το μοντελο με την μπροστα κινηση.

Αν δεν ισχυει ή οχι προσωπικα δεν με νοιαζει καθολου οπως μαλλον οπως ειπαμε και παραπανω και το 80% των κατοχων του 1 γιατι δεν ηξεραν οτι ειναι πισω η κινηση.

Γιατι δεν θα το εβλεπα καν σαν αμαξι απο την στιγμη που BMW - MINI ειναι ιδια. Θα επαιρνα απευθειας το Mini S και θα ελεγα αντιο.

1 ώρα πριν, mechpanos είπε

Τα πάντα είναι θέμα επιλογών και πορτοφολιού. Ο καθένας μέχρι εκεί που φτάνει το πορτοφόλι του σταθμίζει τις προτεραιότητές του, βάζει μέσα και τον παράγοντα γούστο και κάνει τις επιλογές του.

Αλλιώς έπαιρνε την M5 να έχει το απόλυτο οικογενειακό αυτοκίνητο.

Ναι αλλα θα ειχε αλλα εξοδα σε εφοριες κλπ.

Γι αυτο μου κανει εντυπωση που οι περισσοτερες εταιριες εχουν ριξει τον κυβισμο τους στα μικρα τους μοντελα.

Οι περισσοτεροι πωλητες πηγανε να μου το πουλησουν ως κατι θετικο το turbo. Εγω το βλεπω οτι στο μελλον θα σκασει παραπανω σε σερβις κλπ για συντηρηση. Τα φωτα σας εδω δεκτα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

27 λεπτά πριν, Doped είπε

 

Οι περισσοτεροι πωλητες πηγανε να μου το πουλησουν ως κατι θετικο το turbo. Εγω το βλεπω οτι στο μελλον θα σκασει παραπανω σε σερβις κλπ για συντηρηση. Τα φωτα σας εδω δεκτα.

Τo TURBO δεν εχει κανενα service. Ειναι κατι που δεν αλλαζει.

Εαν δεν ξεπατωνεις την τουρμπινα δεν θα εχεις ποτε κανενα θεμα. 

Στο δικο μου το diesel, επειτα απο 160.000 χλμ δουλευει πενα. Με αλλαγες λαδιων στο Μοτερ οπως οριζει ο κατασκευαστης (καθε 30.000 χλμ ή καθε 2 χρονια)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Tur-be, or not tur-be???

Το ζεύγος στροβίλου-συμπιεστή, ή και μόνο συμπιεστή σε κάποια οχήματα (παλαιότερες ΜερσεντΈς), είναι αρκετά παλαιά και διαδεδομένη συσκευή του μηχανικού συγκροτήματος. Χρησιμοποιείται κατά κόρον στα σύγχρονα diesel, έχει περάσει δε και στα βενζίνης άμεσου ψεκασμού, καθώς επιτρέπει την μεγαλύτερη συγκέντρωση ισχύος μέσω της υπερπληρώσεως του κινητήρα σε μίγμα.

Από την στιγμή που η κατασκευή του είναι σωστή και η χρήση του η ενδεδειγμένη, δεν αποτελεί πρόβλημα η συντήρησή του για την ωφέλιμη διάρκεια ζωής του οχήματος. Αντίθετα, ο χρήστης έχει τα ωφέλη της αύξησης της ροπής και της διαθέσιμης ισχύος, από χαμηλότερο φάσμα στροφών, με ταυτόχρονη μείωση της κατανάλωσης όταν η μεγάλη ισχύς δεν είναι απαιτητή.

http://mechluke.blogspot.com/2009/08/blog-post.html

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 ώρες πριν, SeriesX είπε

Τo TURBO δεν εχει κανενα service. Ειναι κατι που δεν αλλαζει.

Εαν δεν ξεπατωνεις την τουρμπινα δεν θα εχεις ποτε κανενα θεμα. 

Στο δικο μου το diesel, επειτα απο 160.000 χλμ δουλευει πενα. Με αλλαγες λαδιων στο Μοτερ οπως οριζει ο κατασκευαστης (καθε 30.000 χλμ ή καθε 2 χρονια)

Δεν ξέρω τι συμβαίνει με το συγκεκριμένο δικό σου μοντέλο , αλλά το turbo είναι από τα μέρη που γίνεται service και αλλάζει η φτερωτή μέσα μεταξύ άλλων , απλά δεν γίνεται σε μικρό διάστημα 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

50 λεπτά πριν, Jos3ph είπε

Δεν ξέρω τι συμβαίνει με το συγκεκριμένο δικό σου μοντέλο , αλλά το turbo είναι από τα μέρη που γίνεται service και αλλάζει η φτερωτή μέσα μεταξύ άλλων , απλά δεν γίνεται σε μικρό διάστημα 

Λογικα αναφερεσαι σε αμαξια επιδοσεων. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 4/6/2021 στις 12:20 ΜΜ, Doped είπε

Ενα θελει.

118i M Pack.

Το αμαξι βγαινει 35-40Κ.

 

Προσπαθω να του παρουσιασω οτι και μετ α μισα λεφτα, με κινηση μπροστα μπροεις να παρεις αμαξι που θα κρατησει 10 χρονια δεν θα σου ρουφηξει το πορτοφολι σε λαστιχα, σερβις κλπ απλα δεν θα εχει την ιδια μουρη που θα εχει η BMW. Που τι μουρη να εχει το 1 series.

Ας δει και το 118i se Sportline εκδοση. Σε λευκο-περλα ειναι παρα πολυ ομορφο. Μια χαρα ειναι ο ασσος παντως. 

Βεβαια, εκει θελει 20€ ανα 2-3 ημερες και οχι ανα δυο βδομαδες οπως το Yaris :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κατεληξε σε 116D.

Δεν εβγαλα ποτε ακρη.

Το εχει παρει 20 μερες τωρα ενω ηταν "αμμεσα διαθεσιμο" και ακομα περιμενει.

Season 4 Showtime GIF by Billions

Στις 4/6/2021 στις 6:07 ΜΜ, SeriesX είπε

Τo TURBO δεν εχει κανενα service. Ειναι κατι που δεν αλλαζει.

Εαν δεν ξεπατωνεις την τουρμπινα δεν θα εχεις ποτε κανενα θεμα. 

Στο δικο μου το diesel, επειτα απο 160.000 χλμ δουλευει πενα. Με αλλαγες λαδιων στο Μοτερ οπως οριζει ο κατασκευαστης (καθε 30.000 χλμ ή καθε 2 χρονια)

Ok...

Mini N18 που ηταν με τουρμπο ειχε πιει το αιμα σε σερβις (χωρις πειραγματα κλπ).

Και ηταν σπανιο.

Το αμαξι ειχε φαει facelift μονο σε μοτερ (εχει ξανα γινει αυτο!??!).

 

Επισης αναφερεις diesel...

Και το 116D λεει αλλαγη λαδιων ανα 20Κ χλμ ενω το Mini λεει ανα 5Κ... Μαλλον επειδη αλλαξε η τεχνολογια?

Στις 5/6/2021 στις 7:03 ΜΜ, Shyn είπε

Ας δει και το 118i se Sportline εκδοση. Σε λευκο-περλα ειναι παρα πολυ ομορφο. Μια χαρα ειναι ο ασσος παντως. 

Εγω του πλασαρα το 118i M pack.

Οχι, σε σχεση με το Cooper S προτιμω cooper.

Επισης μπηκα στο 1 και μου φανηκε τερμα δηθεν το ολο σχεδιο. Πολυ φθηνο το εσωτερικο απο υλικα (ειχε δερματα κλπ αλλα η ποιοτητα πολυ χαλια)

Στις 5/6/2021 στις 10:11 ΠΜ, Jos3ph είπε

Δεν ξέρω τι συμβαίνει με το συγκεκριμένο δικό σου μοντέλο , αλλά το turbo είναι από τα μέρη που γίνεται service και αλλάζει η φτερωτή μέσα μεταξύ άλλων , απλά δεν γίνεται σε μικρό διάστημα 

Θελει συντηρηση και σωστη χρηση. ΑΚΑ δεν σβηνουμε το μοτερ και το αφηνουμε να κρυωσει λιγο κλπ

Επεξ/σία από Doped
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, Doped είπε

Επισης αναφερεις diesel...

Και το 116D λεει αλλαγη λαδιων ανα 20Κ χλμ ενω το Mini λεει ανα 5Κ... Μαλλον επειδη αλλαξε η τεχνολογια?

Εγω του πλασαρα το 118i M pack.

Οχι, σε σχεση με το Cooper S προτιμω cooper.

Επισης μπηκα στο 1 και μου φανηκε τερμα δηθεν το ολο σχεδιο. Πολυ φθηνο το εσωτερικο απο υλικα (ειχε δερματα κλπ αλλα η ποιοτητα πολυ χαλια)

Θελει συντηρηση και σωστη χρηση. ΑΚΑ δεν σβηνουμε το μοτερ και το αφηνουμε να κρυωσει λιγο κλπ

Το 116D EF. Dynamics 1.600 κυβικα εχει αλλαγες λαδιων εως ανα 30.000 χλμ ή 2 χρονια ή οποτε σε ενημερωσει το αμαξι.

Ολα τα service σε BMW Sfakianakis

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 ώρες πριν, Doped είπε

Κατεληξε σε 116D.

Πολυ καλη επιλογη! Σε ποια εκδοση πηγε τελικα ?

Παντως και εγω που ειμαι σε diesel (Aclass) ανα 15κ ειναι η αλλαγη λαδιων ή ανα χρονο. 

Επεξ/σία από Shyn
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, SeriesX είπε

Το 116D EF. Dynamics 1.600 κυβικα εχει αλλαγες λαδιων εως ανα 30.000 χλμ ή 2 χρονια ή οποτε σε ενημερωσει το αμαξι.

Ολα τα service σε BMW Sfakianakis

Μη το κάνετε αυτό, καθε χρόνο ή 15000 λάδια... όποιος άφηνε στον άσσο (προηγούμενο μοντέλο) 25000 τα λάδια στα 5 χρονια το μοτερ είχε γίνει φριτέζα... προσωπικά τα άλλαζα ανα 8-10 χιλ χλμ ή χρονο και το έδωσα με 180000 άψογο

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 ώρες πριν, Shyn είπε

Πολυ καλη επιλογη! Σε ποια εκδοση πηγε τελικα ?

Παντως και εγω που ειμαι σε diesel (Aclass) ανα 15κ ειναι η αλλαγη λαδιων ή ανα χρονο. 

Σχετικο τι παει να πει "καλη". Σε σχεση με το 118i M Sport ειναι μαπα. (Εβγαινε σε ιδια λεφτα με JCW)

Πηρε το diesel Αυτόματο κιβώτιο Steptronic με διπλό συμπλέκτη , Sport pack, με επιπλεον πακετα: Πακέτο Innovation + Business

Επεξ/σία από Doped
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...