Προς το περιεχόμενο

Skroutz Plus


WebDevGr
Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από Witcher1st,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 2,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

On 02/04/2024 at 20:47, Thresh said:

Το Shopflix εν τω μεταξύ είναι ακόμα χειρότερο από πλευράς interface/features κτλπ σε σύγκριση με το BestPrice, πόσο μάλλον με το Skroutz, ούτε με πληρωμή δεν πάω σε αυτό κι ας μη το είχε ο Βαγγέλας...

Σίγουρα χειρότερο,  αλλά με δωρεάν για πάνω απο 40 ευρω χωρίς να πρέπει να είναι απο ενα κατάστημα   και με 5 ευρώ κουπόνι για αγορές πάνω από 50 ευρώ μετά;    όλο και κάτι θα χτυπήσεις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κανονικά θα έπρεπε να οργανωθούμε σαν καταναλωτές και να μην ανανεώσει κανένας μας για κάποιο διάστημα, δυστυχώς όμως δεν υπάρχει η δυνατότητα να συνεννοηθούμε για το παραμικρό σε αυτή τη χώρα! Πάντα θα υπάρχουν κάποιοι που θα το παίζουν ευχαριστημένοι και θα αισθάνονται και υποχρεωμένοι και ευτυχισμένοι που τους χρεώνει το Skroutz περισσότερα για λιγότερα!

Είναι πάντως ανήθικο το να βγάζεις κάποια προσφορά για νέους συνδρομητές με 0,01 Ευρώ για έναν ολόκληρο χρόνο τη στιγμή που εμείς οι παλιότεροι πληρώνουμε κανονικά από τότε που ξεκίνησε η υπηρεσία.  Επίσης είναι ανήθικο να βάζεις τα ποντίκια στη φάκα και στη συνέχεια να νιώθεις ακόμη πιο εξασφαλισμένος και να χρεώνεις τους πάντες περισσότερα!

Και να φανταστείτε ότι όταν έκοψαν το πακέτο μέχρι 3 αποστολές και το περιόρισαν σε 1 αποστολή ανά παραγγελία, ο @bandito μας κατηγορούσε ότι εμείς κάναμε κακή χρήση της υπηρεσίας και τους βάζαμε μέσα! Πάλι μπαίνουν μέσα; Όλοι επιβεβαιώνουμε ότι ψέματα μας έλεγε και τότε, από εκεί και πέρα παρατήρησα ήδη κάποια καταστήματα που έχουν αποχωρήσει από το καλάθι, είτε περιλαμβάνουν λιγότερα από τα προϊόντα τους στο καλάθι (υποθέτω ότι χρεώνονται πλέον και με τους συμπεριλαμβανομένους κωδικούς;), έχω καιρό ακόμη μπροστά μου μέχρι την ανανέωση μου, με βλέπω να τους ακολουθώ κι εγώ στο τέλος!

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 φιλοι που ειχαμε plus τελειωσε πριν κανα μηνα δεν ανανεωσαμε προφανως. Μονο αυτοι θα χασουν ειπαμε μεχρι ενα σημειο με την ανηθικοτητα καποιων μονοπωλιων. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ίδιο επιβεβαιώνω κι εγώ, τουλάχιστον τρία άτομα (με εμένα δηλαδή 4) από τον φιλικό μου κύκλο δεν πρόκειται να ανανεώσουμε. 

 

Είπαμε, η κοροϊδία έχει κι ένα όριο. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το μεγαλύτερο πρόβλημα προσωπικά, θεωρώ ότι είναι η αξία των μεταφορικών που έχει για αγορά μέσω skroutz!!
Δεν γίνεται η αξία των μεταφορικών να είναι 2 τουλάχιστον φορές αν όχι 3 πάνω από την αξία των μεταφορικών από ότι να  αγοράσεις από τα καταστήματα!!
Δηλαδή δεν μπορώ να καταλάβω, συμβόλαια δεν έχει υπογράψει με τις couriers; Δεν συνεργάζεται;
(Αναφέρομαι κυρίως για επαρχίες)

Επεξ/σία από konstantinos77g
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, konstantinos77g είπε

Το μεγαλύτερο πρόβλημα προσωπικά, θεωρώ ότι είναι η αξία των μεταφορικών που έχει για αγορά μέσω skroutz!!
Δεν γίνεται η αξία των μεταφορικών να είναι 2 τουλάχιστον φορές αν όχι 3 πάνω από την αξία των μεταφορικών από ότι να  αγοράσεις από τα καταστήματα!!
Δηλαδή δεν μπορώ να καταλάβω, συμβόλαια δεν έχει υπογράψει με τις couriers; Δεν συνεργάζεται;
(Αναφέρομαι κυρίως για επαρχίες)

Ε πως θα σου δείξει ότι γλιτωσες 200 ευρώ στη σελίδα σου στο Plus όταν στην πραγματικότητα γλιτωσες 60? Marketing 101 και τα μυαλά στα κάγκελα. Αχόρταγη εταιρεία. 

Αυτό με το λεπτό συνδρομής που έκανε πέρσι μου θύμισε εποχές whats up έβαζες 3 ευρω σου έδιναν 1000 λεπτά δωρεάν έβαζες 5 ευρώ τον δεύτερο χρόνο έδιναν 1500 λεπτά δωρεάν. Τελικά όλοι πήγαν σε whats up και έπειτα άρχισε το άρμεγμα με τα πανάκριβα πακέτα και τις μηδενικές παροχές. Το ίδιο κόλπο έκανε και το skroutz και ελπίζω να μη τους βγει καθόλου. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 minutes ago, Arkin said:

Ε πως θα σου δείξει ότι γλιτωσες 200 ευρώ στη σελίδα σου στο Plus όταν στην πραγματικότητα γλιτωσες 60? Marketing 101 και τα μυαλά στα κάγκελα. Αχόρταγη εταιρεία. 

Αυτό με το λεπτό συνδρομής που έκανε πέρσι μου θύμισε εποχές whats up έβαζες 3 ευρω σου έδιναν 1000 λεπτά δωρεάν έβαζες 5 ευρώ τον δεύτερο χρόνο έδιναν 1500 λεπτά δωρεάν. Τελικά όλοι πήγαν σε whats up και έπειτα άρχισε το άρμεγμα με τα πανάκριβα πακέτα και τις μηδενικές παροχές. Το ίδιο κόλπο έκανε και το skroutz και ελπίζω να μη τους βγει καθόλου. 

Τα λέω χρόνια για την ιστορία της πράσινης και το πώς την έχει δει εταιρία, αλλά ποιος ακούει... Στον κόσμο τους...
Γι'αυτό συνεχίζω και είμαι συνδρομητής της Vodafone, από το '96 με ότι αρνητικά έχει, κάθε εταιρία έχει...
Απλά η πράσινη μιας και την ανέφερες είναι η έννοια της κουτοπονηριάς!!! 😉

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 7/4/2024 στις 11:22 ΜΜ, konstantinos77g είπε

Το μεγαλύτερο πρόβλημα προσωπικά, θεωρώ ότι είναι η αξία των μεταφορικών που έχει για αγορά μέσω skroutz!!
Δεν γίνεται η αξία των μεταφορικών να είναι 2 τουλάχιστον φορές αν όχι 3 πάνω από την αξία των μεταφορικών από ότι να  αγοράσεις από τα καταστήματα!!
Δηλαδή δεν μπορώ να καταλάβω, συμβόλαια δεν έχει υπογράψει με τις couriers; Δεν συνεργάζεται;
(Αναφέρομαι κυρίως για επαρχίες)

Κερδίζουν από παντού, όσο δεν πάει (επειδή είναι δεδομένο ότι έχει εξαιρετικά χαμηλότερες χρεώσεις από το οποιοδήποτε online κατάστημα) αλλά δεν χορταίνουν κέρδη, έχουν ξεφύγει πλέον και γι' αυτό ελπίζω να φάνε επιτέλους ένα χαστούκι που τους χρειάζεται μπας και συνέλθουν κάπως!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απαντώ στο thread διότι είχα καιρό να μπω και κατά σύμπτωση είδα τις προάλλες ένα βιντεάκι του "Mrwhosetheboss" (ναι, λίγο cringe το όνομα και γενικά λίγο cringe όλο το production του) που θεωρώ είχε να κάνει με ακριβώς αυτό που συζητάτε στις τελευταίες σελίδες. Έφερε παραδείγματα από το Uber και την Amazon κυρίως για να καταδείξει πως μια εταιρεία δελεάζει τους καταναλωτές για αρχή, έπειτα δελεάζει τους εμπόρους και αφού έχει πιάσει όλο το market βαράει κατακέφαλα με χειρότερη υπηρεσία και υψηλότερες (μα κυρίως, ανεξήγητες) χρεώσεις.

Είναι αυτό το βίντεο, στο πρώτο μισό του κυρίως (μετά το γυρνάει λίγο προς streaming υπηρεσίες κλπ)
 

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Περιμενω αναταλλακτικο και  εχουν σπασει τα νευρα μου.
Απο μερα σε μερα παει η δουλεια.
 

"Κάτι πήγε στραβά και η αποστολή δεν αναχώρησε από το κέντρο διαλογής της Skroutz Last Mile σήμερα. Θα λάβεις μήνυμα με την εκτιμώμενη ώρα παράδοσης μόλις δρομολογηθεί."

Τελευταια ολο και πιο συχνα παιρνω αυτο το μηνυμα.

Επεξ/σία από ringboy
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 14/4/2024 στις 9:55 ΜΜ, Abudi είπε

Απαντώ στο thread διότι είχα καιρό να μπω και κατά σύμπτωση είδα τις προάλλες ένα βιντεάκι του "Mrwhosetheboss" (ναι, λίγο cringe το όνομα και γενικά λίγο cringe όλο το production του) που θεωρώ είχε να κάνει με ακριβώς αυτό που συζητάτε στις τελευταίες σελίδες. Έφερε παραδείγματα από το Uber και την Amazon κυρίως για να καταδείξει πως μια εταιρεία δελεάζει τους καταναλωτές για αρχή, έπειτα δελεάζει τους εμπόρους και αφού έχει πιάσει όλο το market βαράει κατακέφαλα με χειρότερη υπηρεσία και υψηλότερες (μα κυρίως, ανεξήγητες) χρεώσεις.

Είναι αυτό το βίντεο, στο πρώτο μισό του κυρίως (μετά το γυρνάει λίγο προς streaming υπηρεσίες κλπ)
 

 

Τον παρακολουθώ (φανατικά θα έλεγα, οπότε δεν με ενοχλεί το production XD) και φέρνει αρκετά επιχειρήματα στο τραπέζι, προφανώς περισσότερο με τις streaming υπηρεσίες γιατί εκεί υπάρχουν οι περισσότερες επιλογές.

Στο δικό μας κομμάτι με Skroutz πχ, είναι κλασσική τακτική. Ανέβασε τους συνδρομητές στο Χ νούμερο που ήταν και ο στόχος τους και τώρα κοιτάει πως να κρατήσει τη καλύτερη δυνατή σταθερή ροή εισοδήματος μέσω της συνδρομής. Δεν θα μου φανεί περίεργο αν κάποια στιγμή το γυρίσει σε μηνιαίο μοντέλο ώστε να το αρμέξει ακόμα περισσότερο (αφού μπορεί χωρίς αντίπαλο μέχρι να ανέβει κάτι αντίστοιχο, τύπου Shopflix-Bestprice κτλ)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα 25 ευρώ συνδρομή αν τα διαιρέσεις με τα 3ευρα μεταφορικά στην καλύτερη περίπτωση είναι 8 αποστολές. Δηλ ξεκινάς με προπληρωμένες 8 αποστολές και όχι δωρεάν όπως διαφημίζεται. Δεν ξέρω νομίζω ότι έχουν ανεβάσει πολύ τον πήχη.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Φυσικά δεν ανανέωσα με τις νεες τιμές στο PLUS.

Κυρίως με πείραξε τον min της παραγγελίας των €25 (εγω το 90% των πραγμάτων που παραγγέλνω είναι κάτω από αυτό το όριο) , αλλά και η κατα 48% !!!  αύξηση της συνδρομής....

Επιβεβαιώνω επίσης τους τελευταίους μήνες την καθυστέρηση στις παραδόσεις κατα min 1 ημέρα......

Ελπίζω να πιάσουν το μνμ και να κάνουν αλλαγές....

 

.

Επεξ/σία από Costaskokk
  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να κάνω μια ερώτηση παιδιά για να μην ανοίγω ξεχωριστό thread.

Πως γίνεται να ζητήσω από το skroutz να μου έρθει μια παραγγελία σε συγκεκριμμένη ντουλάπα μέσα στην πόλη;

Το σύστημα κάποια μου με βολεύει λεει ότι είναι μονίμως πιασμένη αλλά δεν σου δίνει και την επιλογή να πάρεις σειρά εκεί και ας περιμένεις.

Ξέρει κανείς γιατί συμβαίνει αυτό;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...