Προς το περιεχόμενο

Skroutz Plus


WebDevGr
Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από Witcher1st,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 hour ago, tryfos said:

To κάνουν αυτό ή λένε ότι το κάνουν;

Αν όντως γίνεται, υπάρχει έστω και 1 πωλητής που θα δεχθεί να το δώσει σε χαμηλότερη τιμή απ' όσο το έχει;

Μου εχει τυχει να το κανουν, προφανως δεχτηκε το επομενο καταστημα την χαμηλοτερη τιμη πωλησης.
Δεν το περιμενα αλλα μου ετυχε.
(Το μαγαζι που δεχθηκε ηταν μαλιστα το γνωστο Καρπενησιο jmctech!).
Στις πιο πολλες περιπτωσεις βεβαια, δεν βρισκοταν πωλητης/μαγαζι που να δεχοταν και η παραγγελια ακυρωνοταν.

Απλα το αναφερω σαν δειγμα οτι το "συστημα δουλεψε".

(Τοτε ειχαμε εκπτωτικα κουπονια "ψυχικης αποζημιωσης" για επομενη αγορα, τωρα εχουν ψιλοκαταργηθει, δεν εχω λαβει τελευταια καποιο και το ιδιο διαβασα και εδω).

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 2,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Σημερα μου ετυχε, δεν το βρηκαν, δεν τους νοιαζει, βαλαν και μια λυπημενη φατσουλα και ολα καλα.
20,95€ και πλεον το φτηνοτερο εχει 23,13€
Υπηρεσια για να πληρωσεις, οντως.
Ποσο τυχεροι ειμαστε που υπαρχει αυτη η υπηρεσια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πόσο κρατάει δήθεν η αναζήτηση καταστήματος μέχρι να ακυρώσουν; Ρωτάω αν είναι για να ακυρώσω εγώ να τελειώνουμε, ο επόμενος έχει 3 ευρώ παραπάνω και αποκλείεται να γίνει δουλειά.

5 ώρες πριν, konstantinos77g είπε

Και σε εμένα έτυχε, με ενημέρωσαν ότι δέχτηκε το επόμενο κατάστημα και ολοκληρώθηκε κανονικά η παραγγελία χωρίς την παραμικρή καθυστέρηση!

Φαντάζομαι στην ίδια ακριβώς τιμή δέχθηκε;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 minutes ago, tryfos said:

Πόσο κρατάει δήθεν η αναζήτηση καταστήματος μέχρι να ακυρώσουν; Ρωτάω αν είναι για να ακυρώσω εγώ να τελειώνουμε, ο επόμενος έχει 3 ευρώ παραπάνω και αποκλείεται να γίνει δουλειά.

Φαντάζομαι στην ίδια ακριβώς τιμή δέχθηκε;

Τι να σου πω, σε εμένα έγινε άμεσα.
Με ενημέρωσαν πριν καν το καταλάβω και με ενημέρωσαν ότι ήταν λίγο μεγαλύτερη η τιμή από το άλλο κατάστημα και ότι δέχτηκε να με εξυπηρετήσει.
Έχει κάνα εξάμηνο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 hours ago, tryfos said:

Πόσο κρατάει δήθεν η αναζήτηση καταστήματος μέχρι να ακυρώσουν; Ρωτάω αν είναι για να ακυρώσω εγώ να τελειώνουμε, ο επόμενος έχει 3 ευρώ παραπάνω και αποκλείεται να γίνει δουλειά.

Φαντάζομαι στην ίδια ακριβώς τιμή δέχθηκε;

Εμπειρικα θα σου πω, δεν υπαρχει κανονας.
Οταν ειναι κραυγαλεο λαθος, ακυρωνουν "αυτοματα" την επομενη μερα.
Σε νορμαλ τιμη, συνηθως παιρνει 2 μερες. Προφανως ρωτανε και αναμενουν μεχρι να τους απαντησουν τα καταστηματα.
Οταν μου ετυχε να δεχτει αλλο καταστημα την ιδια τιμη, πηρε 3-5 μερες, δεν θυμαμαι ακριβως, αλλα εξεπλαγην.
Μου εχει τυχει κ περιπτωση να το ψαχνουν >10 μερες, στελνοντας εμαιλ ανα 3 μερες πως το ψαχνουν...μια φορα αυτο, τελικα ακυρωθηκε μετα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, manolis940 είπε

Νομίζω ότι γίνεται αυτόματα όλη η φάση.

Δηλαδή πήρες ένα προϊόν στα 50€ και το κατάστημα που επιλέχθηκε έχει λανθασμένη διαθεσιμότητητα, τότε πάει ακριβώς στο επόμενο με την ίδια τιμή και από εκεί ο επόμενος δέχεται το αν θα στο πουλήσει σε αυτή την τιμή ή όχι. Τώρα δεν ξέρω πόσες φορές μπορεί να επαναληφθεί κάτι τέτοιο μέχρι να σου πουν ότι δεν υπάρχει.

Δεν καταλαβαίνω από που κι ως που να έχει ανάμιξη ο επόμενος που δεν έχει ίδια τιμή. Τη διαφορά θα έπρεπε να τη καλύπτει το σκρουτζ, ή το κατάστημα με τη λάθος διαθεσιμότητα, ούτε ο πελάτης φταίει ούτε κάποιο άσχετο κατάστημα.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιρνουν αρκετες πρωτοβουλιες που προφανως δεν πρεπει να τις παρουν.
Π.χ.   παρηγγειλα  προιοντα απο διαφορετικα καταστηματα και αυτοι μου τα εστειλαν
ολα απο το ιδιο καταστημα.

Το προβλημα ομως ηταν οτι  ενα απο τα προιοντα του πακετου εμοιαζε μεν με αυτο που παρηγγειλα   αλλα δεν ηταν το ιδιο.
Θα  μου πεις καντο επιστροφη.  Ε δεν γινεται να περιμενουμε μια ζωη τον κουριερ ουτε
να τρεχουμε απο εδω και απο εκει στα σκρουτζ ποιντ.




 


 

Επεξ/σία από ringboy
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το skroutz plus έχει κάποια παραθυράκια που μπορούν να φανούν χρήσιμα. Εμένα μου έβγαζε ένα βιβλίο σε 35 καταστήματα απο 19,75 έως 19,99 πήγα κάτω στην λίστα με τα καταστήματα και ένα μόνο το είχε 20,01 το παρήγγειλα απο αυτό και είχα δωρεάν ταχυδρομικά. Κάποιες φορές είναι ποιο οικονομικό να βλέπουμε ανάποδα την λίστα με τις τιμές.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, nek4d είπε

Εμπειρικα θα σου πω, δεν υπαρχει κανονας.
Οταν ειναι κραυγαλεο λαθος, ακυρωνουν "αυτοματα" την επομενη μερα.
Σε νορμαλ τιμη, συνηθως παιρνει 2 μερες. Προφανως ρωτανε και αναμενουν μεχρι να τους απαντησουν τα καταστηματα.
Οταν μου ετυχε να δεχτει αλλο καταστημα την ιδια τιμη, πηρε 3-5 μερες, δεν θυμαμαι ακριβως, αλλα εξεπλαγην.
Μου εχει τυχει κ περιπτωση να το ψαχνουν >10 μερες, στελνοντας εμαιλ ανα 3 μερες πως το ψαχνουν...μια φορα αυτο, τελικα ακυρωθηκε μετα.

Τελικά πρωί-πρωί με ακύρωσαν με τον επόμενο στα +2,44€. Ένα τυπικό email χωρίς καν συγγνώμη (για κουπόνι ούτε λόγος) και το αποδεικτικό της επιστροφής του ποσού. Δηλαδή αν δεν είχα plus τί ΛΙΓΟΤΕΡΟ θα γινόταν; Θα μου κρατούσαν και τα λεφτά;

Είπαμε, Άμαζον απ' τα Λιντλ.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, ringboy είπε

Παιρνουν αρκετες πρωτοβουλιες που προφανως δεν πρεπει να τις παρουν.
Π.χ.   παρηγγειλα  προιοντα απο διαφορετικα καταστηματα και αυτοι μου τα εστειλαν
ολα απο το ιδιο καταστημα.

Το προβλημα ομως ηταν οτι  ενα απο τα προιοντα του πακετου εμοιαζε μεν με αυτο που παρηγγειλα   αλλα δεν ηταν το ιδιο.
Θα  μου πεις καντο επιστροφη.  Ε δεν γινεται να περιμενουμε μια ζωη τον κουριερ ουτε
να τρεχουμε απο εδω και απο εκει στα σκρουτζ ποιντ.

 

Εντάξει τώρα σε τέτοια λάθη δεν μπορείς να κρεμάς και τον άλλο στον τοίχο επειδή εσύ βαριέσαι να ασχολείσαι με μεταφορικές ενώ επέλεξες μία αγορά όπου ο βασικός τρόπος παράδοσης ενός προϊόντος είναι οι μεταφορικές. Αν δεν δεχόντουσαν επιστροφές θα σου έδινα δίκιο, αλλά όσον αφορά το λανθασμένο προϊόν το skroutz έχει υποδειγματική πολιτική όπου και απ' το σπίτι σου έρχεται και παραλαμβάνει και δεν σε χρεώνει κάτι extra.

6 ώρες πριν, Artman13 είπε

Το skroutz plus έχει κάποια παραθυράκια που μπορούν να φανούν χρήσιμα. Εμένα μου έβγαζε ένα βιβλίο σε 35 καταστήματα απο 19,75 έως 19,99 πήγα κάτω στην λίστα με τα καταστήματα και ένα μόνο το είχε 20,01 το παρήγγειλα απο αυτό και είχα δωρεάν ταχυδρομικά. Κάποιες φορές είναι ποιο οικονομικό να βλέπουμε ανάποδα την λίστα με τις τιμές.

Καλό, αλλά ίσως μια μπαταρία ή ένα μολύβι στο οικονομικότερο ή σε ένα απ' τα οικονομικότερα, θα κόστιζαν πάνω κάτω το ίδιο και θα είχες και ένα extra αντικείμενο.

3 ώρες πριν, tryfos είπε

Τελικά πρωί-πρωί με ακύρωσαν με τον επόμενο στα +2,44€. Ένα τυπικό email χωρίς καν συγγνώμη (για κουπόνι ούτε λόγος) και το αποδεικτικό της επιστροφής του ποσού. Δηλαδή αν δεν είχα plus τί ΛΙΓΟΤΕΡΟ θα γινόταν; Θα μου κρατούσαν και τα λεφτά;

Είπαμε, Άμαζον απ' τα Λιντλ.

Γενικά ναι. Θα μπορούσε να δίνει σήμα σε όλα τα καταστήματα και εκείνο που θα απαντήσει πρώτο να παίρνει την παραγγελία.

Ωστόσο έχω ένα κενό στις γνώσεις μου όσον αφορά το ποιος πληρώνει τα μεταφορικά. Όλοι γνωρίζουμε ότι σε αυτή την ζωή τίποτα δεν είναι δωρεάν πόσο μάλλον τα μεταφορικά της 3ης εταιρείας. Αν λοιπόν το αντικείμενο που δεν έχει διαθεσιμότητα κοστίζει 2,44€ παραπάνω και πρέπει και το κατάστημα να πληρώσει και 3,5€ με 4€ για ένα αντικείμενο ίσως και να μην το συμφέρει η πώληση οπότε και κανένας δεν βρέθηκε να την αναλάβει.

Ωστόσο και πάλι δεν δικαιολογείτε η καθυστέρηση.

Edit:

 

13 ώρες πριν, Dj_kourampies είπε

Δεν καταλαβαίνω από που κι ως που να έχει ανάμιξη ο επόμενος που δεν έχει ίδια τιμή. Τη διαφορά θα έπρεπε να τη καλύπτει το σκρουτζ, ή το κατάστημα με τη λάθος διαθεσιμότητα, ούτε ο πελάτης φταίει ούτε κάποιο άσχετο κατάστημα.

Ο τρόπος που πρακτικά κάποιος ανανεώνει την διαθεσιμότητα του στο skroutz δεν είναι αυτόματος αλλά χειροκείνητος. Πιο συγκεκριμένα το κατάστημα στέλνει ένα JSON αρχείο όπου μέσα περιγράφονται τα προϊόντα και η διαθεσιμότητα τους.

Αυτό γίνεται μια φορά την μέρα και δεν ξέρω καν αν υπάρχει δυνατότητα να σταλεί και να ανανεωθεί μέσα στην μέρα.

Μένοντας όμως στο σενάριο του 1 φορά την μέρα και γενικότερα του ότι δεν είναι άμεσο είναι λογικό να γίνονται λάθη στις διαθεσιμότητες καθώς πολλά απ' τα καταστήματα έχουν και φυσικά καταστήματα και προϊόντα πωλούνται και από εκεί. Κάποια μάλιστα έχουν πολλά φυσικά και πολλά ηλεκτρονικά και εκεί η κατάσταση γίνεται ακόμα πιο δύσκολη.

Θα έλεγα ότι πρέπει το κατάστημα να αξιολογείτε ως προς την συχνότητα του φαινομένου. Γενικότερα όμως κάποιο penalty μία ιδιωτική εταιρεία προς μία άλλη δεν μπορεί να βάζει έτσι απλά. Είναι συγκεκριμένες οι περιπτώσεις και γενικότερα με ένα τέτοιο αδιευκρίνιστο όρο όπου δεν μπορείς να ξέρεις πόση μπορεί να είναι αυτή η διαφορά, τα περισσότερα καταστήματα δεν θα ρίσκαραν να πάρουν μέρος στην πλατφόρμα.

Κατ εμέ απλώς πρέπει να διώχνουν το κατάστημα απ' την πλατφόρμα και τελείωσε η υπόθεση.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

...και συνεχίζουμε με αεροκομπρέσορα 23 κιλών. Στο Σκρουτζ 20 ευρώ μεταφορικά (15 με Plus). Απευθείας από μαγαζί 600 χιλιόμετρα μακρυά, ήρθε στην εξώπορτα μέσα σε 2 μέρες με 10 ευρώ και φθηνότερη τιμή προϊόντος.

Έχει άκρες με φτηνές μεταφορικές ο μπάρμπας στη Νέα Ιωνία και δεν έχει το Σκρουτζ; Αυτά τα έξτρα 5-10 ευρώ ποιος τα κερδίζει τελικά; Έτσι βγαίνουν τα λεφτά.

Επεξ/σία από nzeppos
  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
43 minutes ago, nzeppos said:

...και συνεχίζουμε με αεροκομπρέσορα 23 κιλών. Στο Σκρουτζ 20 ευρώ μεταφορικά (15 με Plus). Απευθείας από μαγαζί 600 χιλιόμετρα μακρυά, ήρθε στην εξώπορτα μέσα σε 2 μέρες με 10 ευρώ και φθηνότερη τιμή προϊόντος.

Έχει άκρες με φτηνές μεταφορικές ο μπάρμπας στη Νέα Ιωνία και δεν έχει το Σκρουτζ; Αυτά τα έξτρα 5-10 ευρώ ποιος τα κερδίζει τελικά; Έτσι βγαίνουν τα λεφτά.

Καλά τα αναφέρεις εδώ μέσα.
Στο Skroutz το ανάφερες;

Επεξ/σία από konstantinos77g
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τελευταία φορά που τους έστειλα feedback για λάθος διαστάσεις σε προϊόν (ένα φούρνο μικροκυμάτων αν θυμάμαι καλά), έκαναν 3-4 μήνες να απαντήσουν και να το διορθώσουν. Σε επόμενο ερώτημά μου για ποιο λόγο το προϊόν Χ έχει ορθώς μηδέν μεταφορικά ενώ το ίδιο σε άλλο χρώμα έχει 7-10 ευρώ μεταφορικά (και τα δύο μέσω cart εννοείται), όχι μόνο δεν απάντησαν αλλά κανα χρόνο αργότερα που τσέκαρα δεν είχε αλλάξει απολύτως τίποτα.

Μιλάμε τώρα για πολύ απλές παρατηρήσεις/διορθώσεις/ερωτήσεις. Αν πιάσουμε την πολιτική των αυθαίρετων χρεώσεων μεταφορικών σε προϊόντα με μεγάλο όγκο, δεν θα τελειώσουμε ποτέ.

Οπότε προτιμώ να χάνω το χρόνο μου γράφοντας το μακρύ και το κοντό μου στο insomnia, παρά να μπαίνω στον κόπο να στέλνω σε κάποιους που μάλλον δεν ακούν (ή έστω καθυστερούν χαρακτηριστικά).

ps: πέραν αυτών πάντως, δεν έχω κάποιο άλλο σοβαρό παράπονο από το Plus ή γενικότερα το Skroutz. Απλώς βλέπω ότι δίνουν βάρος σε νέες υπηρεσίες που θα τους αποφέρουν μεγαλύτερο όφελος (πχ. το Skoop που θα είναι δωρεάν μέχρι 30/6, προφανώς για να μαζέψει κόσμο) αλλά η καθημερινή εμπειρία χρήσης γενικά πάει από το κακό στο χειρότερο (ή ακριβότερο χωρίς βελτιώσεις).

Επεξ/σία από nzeppos
  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χαιρετησα απο χθες εγω θα ενεργοποιησω ξανα αν παμε στο 20αρικο παραγγελια και 8 κιλα δωρεαν μεταφορικα. Καλα τα 510 ευρω ειναι ανεκδοτο συνηθως 2.5-3 ευρω πληρωνω μεταφορικα αυτοι παντα με ειχαν 6 και σε καποια πιο βαρια 20 ευρω και φαινονται πολλα. Οπως τα εβγαλα καπου στα 180 ευρω ειναι η εξοικονομηση μαζι με τα coins 17 ευρω που αυτα ειναι η συνδρομη που πληρωσα περσι το προβλημα ειναι οτι σε αρκετες παραγγελιες για να βγαλω το 20αρικο επερνα 3πλα και 4πλα πραγματα για να συμπληρωσω που σε αλλες συνθηκες δεν θα επερνα. Ελπιζω πολλοι ακομα να μην ανανεωσουν και μπας και λογικευτουν γιατι την κατεστρεψαν τελειως με τους νεους ορους. 

Screenshot-2.png

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...