Προς το περιεχόμενο

Skroutz Plus


WebDevGr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

44 λεπτά πριν, CakeNet είπε

...Κερδίζουν υπερβολικά πλέον από παντού ...

Καλα κανουν, επιχειρηση ειναι, στο κερδος προσβλεπει, οχι σε δωρεες.

Και οι Αραβες και οι Αμερικανοι κερδιζουν υπερβολικα απο το πετρελαιο και οι Ρωσοι κερδιζουν υπερβολικα απο το αεριο και η Apple κερδιζει υπερβολικα απο τα προιοντα της και η Microsoft κερδιζει υπερβολικα απο τα δικα της, τι να κανουμε τωρα, να τους εξαφανισουμε ολους με πυρηνικα?  :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

8 ώρες πριν, Jumbi είπε

Καλα κανουν, επιχειρηση ειναι, στο κερδος προσβλεπει, οχι σε δωρεες.

Και οι Αραβες και οι Αμερικανοι κερδιζουν υπερβολικα απο το πετρελαιο και οι Ρωσοι κερδιζουν υπερβολικα απο το αεριο και η Apple κερδιζει υπερβολικα απο τα προιοντα της και η Microsoft κερδιζει υπερβολικα απο τα δικα της, τι να κανουμε τωρα, να τους εξαφανισουμε ολους με πυρηνικα?  :P

Το υπόλοιπο μήνυμα το διάβασες; Το θέμα είναι ότι κλαίγεται ο CEO εδώ μέσα και ότι έχει καταντήσει το site τους μια τεράστια διαφήμιση.

Χρειάζεσαι 1 λεπτό σε κάθε σελίδα για να καταλάβεις τι βλέπεις, αν είναι sponsored αυτό που βλέπεις, αν έχουν αλλάξει τη σειρά των καταστημάτων με βάση τάδε random χαρακτηριστικό που βολεύει αυτούς και όχι τον τελικό πελάτη, δηλαδή εμάς.

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, djuan1988 είπε

Το υπόλοιπο μήνυμα το διάβασες; Το θέμα είναι ότι κλαίγεται ο CEO εδώ μέσα και ότι έχει καταντήσει το site τους μια τεράστια διαφήμιση.

Χρειάζεσαι 1 λεπτό σε κάθε σελίδα για να καταλάβεις τι βλέπεις, αν είναι sponsored αυτό που βλέπεις, αν έχουν αλλάξει τη σειρά των καταστημάτων με βάση τάδε random χαρακτηριστικό που βολεύει αυτούς και όχι τον τελικό πελάτη, δηλαδή εμάς.

Ναι το διαβασα, για οικονομια χωρου δεν κανω παραθεση ολο το κειμενο. Και ναι, το καθε random χαρακτηριστικο ειναι αυτο που βολευει πρωτα αυτους και οχι τον τελικο πελατη, η καθε επιχειρηση, εκ φυσεως, κοιταει πρωτα τον ευατο της και μετα οτιδηποτε αλλο, δεν υπαρχει κατι πονηρο η περιεργο σε αυτο και εσυ αν ειχες επιχειρηση ετσι θα (επρεπε να) το κοιταγες, δεν καταλαβαινω για ποιον λογο πρεπει να εξηγουμε τα αυτονοητα.

Επεξ/σία από Jumbi
  • Like 1
  • Sad 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, Jumbi είπε

Ναι το διαβασα, για οικονομια χωρου δεν κανω παραθεση ολο το κειμενο. Και ναι, το καθε random χαρακτηριστικο ειναι αυτο που βολευει πρωτα αυτους και οχι τον τελικο πελατη, η καθε επιχειρηση, εκ φυσεως, κοιταει πρωτα τον ευατο της και μετα οτιδηποτε αλλο, δεν υπαρχει κατι πονηρο η περιεργο σε αυτο και εσυ αν ειχες επιχειρηση ετσι θα (επρεπε να) το κοιταγες, δεν καταλαβαινω για ποιον λογο πρεπει να εξηγουμε τα αυτονοητα.

Και εμείς κοιτάμε το δικό μας συμφέρον και μπορούμε να κλαιγόμαστε όσο θέλουμε. Δεν μπορώ να καταλάβω που βλέπεις το περίεργο.

Όπως αυτοί θέλουν να μεγιστοποιήσουν τα κέρδη τους, έτσι και εμείς θέλουμε να μειώσουμε τα έξοδά μας.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σαφώς και δεν είμαι ενάντια στο να κερδίζει η επιχείρηση!  Αλλά μπορεί να κερδίσει μέσα από τον τζίρο και από τους ευχαριστημένους πελάτες που θα τους εμπιστεύονται με κλειστά τα μάτια!  Όσο διαπιστώνουμε υπερβολικές αλλαγές και μικροπαγίδες όπου μπορεί να την πατήσουμε και να χάνουμε, είναι μεγάλο το φάουλ.

Και αναρωτιέμαι, σε κάθε παραγγελία μας ζητάμε να τους βαθμολογήσουμε και ένα από τα κουτάκια που τικάρω είναι αυτό που γράφει ότι "Εμπιστεύομαι το Skroutz".  Κατά πόσο θα ισχύει άραγε τελικά αυτό όταν θα την πατήσω και πως θα μπορέσω να αναιρέσω τις παλιότερες βαθμολογίες μου που αφορούν κάτι διαφορετικό από αυτό που είναι σήμερα η σελίδα;

Νομίζω ότι παραπλανιούνται ακόμη και οι ίδιοι τους μέσα από αυτό!

Να τονίσω επίσης ότι ΔΕΝ λέω να μην δέχονται επιπλέον έσοδα και σπόνσορες που θα τους προωθούν περισσότερο, αλλά να είναι διακριτό και να μην μας νιώθουμε ότι μας στήνουν παγίδες!

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειδικά σε κινητό είναι δύσκολη η πλοήγηση όταν στα αποτελέσματα της αναζήτησης σου βγάζει μια συνεχή λίστα όπου μπερδεύει sponsored και κανονικά προϊόντα. Στις πρώτες 3-4 σελίδες σκρολαρίσματος, τα sponsored με τα κανονικά βγαίνουν σχεδόν εναλλάξ. Μετά από λίγα λεπτά απλώς σταμάτησα να ψάχνω και αναγκάστηκα να επιστρέψω σε desktop browser, όπου τουλάχιστον είναι ευκολότερο το φιλτράρισμα με το μάτι.

Τουλάχιστον για τους πελάτες του Plus, τα sponsored θα μπορούσαν να ήταν λιγότερα ή να μην εμφανίζονταν καν.

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παίδες με συγχωρείτε, δεν μπορώ να διαβάσω 87 σελίδες, έχω μια ερώτηση.

Στις τελευταίες 4-5 σελίδες είδα να αναφέρονται "οι νέοι όροι" του Skroutz Plus. Ποίοι είναι αυτοί; Η αλλαγή του ορίου από 15€ ανά αποστολή, σε 20€; Ή είναι και κάτι άλλο; Προσωπικά νομίζω μ'έχει ωφελήσει αρκετά η συνδρομή ως τώρα και φαντάζομαι θα συνεχίσει και στο όριο των 20€

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Abudi είπε

Παίδες με συγχωρείτε, δεν μπορώ να διαβάσω 87 σελίδες, έχω μια ερώτηση.

Στις τελευταίες 4-5 σελίδες είδα να αναφέρονται "οι νέοι όροι" του Skroutz Plus. Ποίοι είναι αυτοί; Η αλλαγή του ορίου από 15€ ανά αποστολή, σε 20€; Ή είναι και κάτι άλλο; Προσωπικά νομίζω μ'έχει ωφελήσει αρκετά η συνδρομή ως τώρα και φαντάζομαι θα συνεχίσει και στο όριο των 20€

Το 1ο skroutz+ ήταν με συνδρομή 17€ και δωρεάν μεταφορικά για αγορές άνω των 20€ (μέχρι 3 αποστολές)

Μετά βγήκε για λίγο διάστημα με συνδρομή 17€ και δωρεάν μεταφορικά για αγορές άνω των 15€ από ένα κατάστημα, στο οποίο προσπάθησαν να μεταφέρουν και τους συνδρομητές του 1ου.

Και τώρα υπάρχει αυτό με συνδρομή 17€ και δωρεάν μεταφορικά για αγορές άνω των 20€ από ένα κατάστημα, οι οποίοι είναι και οι νέοι όροι :)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, darkmatinee είπε

Το 1ο skroutz+ ήταν με συνδρομή 17€ και δωρεάν μεταφορικά για αγορές άνω των 20€ (μέχρι 3 αποστολές)

Μετά βγήκε για λίγο διάστημα με συνδρομή 17€ και δωρεάν μεταφορικά για αγορές άνω των 15€ από ένα κατάστημα, στο οποίο προσπάθησαν να μεταφέρουν και τους συνδρομητές του 1ου.

Και τώρα υπάρχει αυτό με συνδρομή 17€ και δωρεάν μεταφορικά για αγορές άνω των 20€ από ένα κατάστημα, οι οποίοι είναι και οι νέοι όροι :)

Ωραίος, σ'ευχαριστώ. Σαφώς και είναι συνεχώς χειρότερο αυτό που περιγράφεις, ειδικά η πρώτη έκδοση ήταν πολύ "sweet"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αγόρασα χθες μια τσάντα guess από κατάστημα που ήταν στο καλάθι του skroutz και το απόγευμα της ίδιας ημέρας βγήκε. Η τιμή της 70€. Σήμερα πήρα ειδοποίηση ότι κι άλλο κατάστημα την έβαλε σε αυτή την τιμή . Την έβαλα στο καλάθι και μετα απο καμία ώρα πήγε στα 90€. 

Στην εξέλιξη της τιμής δε φαίνεται πουθενά η χαμηλότερη τιμή (70€) που ήταν χθες αλλά τα 90€ που είναι σήμερα. Κάτι μας κρύβουν;; Ή αργεί να φανεί η χαμηλότερη τιμή;;;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εχω βαλει δυο αρωματα , τα bleu de chanel στα αγαπημενα, περιμενοντας τυχον προσφορα.
Συγκεκριμενα αυτο

https://www.skroutz.gr/s/6201308/Chanel-Bleu-de-Chanel-Pure-Parfum-100ml.html

κι αυτο

https://www.skroutz.gr/s/19147323/Chanel-Bleu-de-Chanel-Pure-Parfum-150ml.html
 

Εδω και μηνες σε καθημερινη βαση μου ερχονται notifications για εκπτωση. Αλλα η τιμη ειναι παντοτε ιδια, αυτη που ειναι και τωρα. Το παρακολουθησα λοιπον και συμβαινει το εξης: Το μαγαζι που πουλαει φθηνοτερα, καταφερνει τιμη αρκετα χαμηλοτερη απο τον επομενο. Ανεβοκατεβαζει λοιπον την τιμη σκοπιμα για να triggarei συνεχως το σκρουτζ να στειλει notification . Μια ματσαρει την τιμη του επομενου και μια γυρναει στην κανονικη τιμη που πουλαει εδω και μηνες.

Προσωπικα μου φαινεται abuse καο τρισαθλιο spam. Εαν αυτο αρχισει να συμβαινει σε μεγαλη κλιμακα τοτε η ηδη ταλαιπωρημενη λειτουργια των notifications για εκπτωση, καταντα αχρηστη. Δυνητικα και η λίστα των αγαπημενων. Απο την αλλη με αυτο το συστημα αυξανονται οι πωλησεις και κερδιζει και το σκρουτζ…

Τεσπα το αναφερω μπας και το μαζεψουν με καποιους περιορισμους που θα μπορουσαν να μπαινουν στα ανεβοκατεβασματα τιμων απο το ιδιο μαγαζι σε ενα προιον.

Επεξ/σία από BackFromHell
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά ναι αυτό είναι πολύ συνηθισμένο, σε σημείο που πλέον έχω πάψει να κοιτάω τα notifications αφού 9/10 είτε αφορούν αυτό ακριβώς το οποίο περιγράφεις, είτε πρόκειται για πωλητές εκτός καλαθιού με διαθεσιμότητα εβδομάδων (που δεν με ενδιαφέρει). 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...

Χρησιμοποιούμε  cookies για να απολαμβάνεις το insomnia προσωποποιημένο στις ανάγκες σου αλλά και για την παροχή στοιχείων επισκεψιμότητας για να βελτιώσουμε την ποιότητα των υπηρεσιών μας