Προς το περιεχόμενο

Skroutz Plus


WebDevGr
Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από Witcher1st,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

19 ώρες πριν, mandos είπε

Μου κάνει εντύπωση, με debian είμαι και εγώ και παίζει άψογα καιρό τώρα. Επίσης το χρησιμοποιούν και όλοι οι συνάδελφοι. Είναι στα repos του Ubuntu από όσο θυμάμαι, απλά το κάνεις map στο κουμπί prtscr.

Για το ναι ή όχι open source είναι μια απόφαση δικιά σου και μόνο δικιά σου. Τα θετικά είναι πολλά, σημαντικότερα όλων η προβολή σου μελλοντικά (βάζεις στο cv σου το repo) αλλά και η βελτιωση σου μέσα από τριβή με κόσμο, requests, παράπονα, βοήθεια κτλ.

Αρνητικά εγώ δε συνάντησα στο open source (όλη μου η δουλειά στο Drupal είναι Foss). Ίσως αν έχεις κάτι που θες να το διαθέσεις εμπορικά μόνο. Είναι τεράστια κουβέντα και αρκετά φιλοσοφική πιθανά. Ότι απόφαση και να πάρεις πάντως μπράβο σου για το extension!

Αρνητικά του open source, να δουν τον κώδικα του και να αλλάξουν την υλοποίηση στο site , για να το μπλοκάρουν.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 2,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

2 ώρες πριν, satsok2 είπε

Αρνητικά του open source, να δουν τον κώδικα του και να αλλάξουν την υλοποίηση στο site , για να το μπλοκάρουν.

Οτιδήποτε και να φτιαχτεί θα είναι βασισμένο σε JS ή/και CSS. Ο κώδικας, ακόμα και scrambled, θα είναι εύκολο να κατανοηθεί από κάποιον ώστε να αλλάξει από τη μεριά του skroutz για να το μπλοκάρει. Θα μπορούσε μέχρι και popup να σου βγάζει, όπως γίνεται με τα AdBlock. Το open source ελάχιστη διαφορά κάνει σε αυτό, χωριά που θα έχει μικρό user base για να τους ταρακουνήσει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αυτο τωρα ειναι bug η με κοροιδευουν;
Ειναι δυνατον μια θηκη, δυο τζαμακια, και 4-5 χαζοπραγματακια να βγαζουν μεταφορικα 6ευρω;
Δεχομαι οτι η παραγγελια ειναι κατω απο 15ευρω και θα πληρωσω μεταφορικα, αλλα 6ευρω;
Συμφωνα με τους ορους το κοστος ειναι 3€ για τα πρωτα δυο κιλα.
Ειναι αυτα πανω απο 0,5κιλα με την συσκευασια μαζι;
Ελπιζω οτι δεν τα συσκευαζουν με τουβλα μαζι...αδικος δεν θελω να ειμαι
Φυσικα εξηπηρετηση πελατων δεν υπαρχει, φαινεται κοστιζει πολυ ενας υπαλληλος, μια εταιρια θελει μονο εσοδα, κανενα εξοδο.
image.png.e575558871007f151b6bd7e219f8cb76.pngORDERSHIP.JPG.9e5eb02f7e79ea3bab275acabeb3a6d8.JPGSHIP.JPG.c8c1b1c30d84564aa217c93f6cf2ceb0.JPG



 

Επεξ/σία από safridia
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν ξέρω αν είναι μόνο θέμα καταστημάτων ή και θέμα του σκρουτζ. Νομίζω ότι ανεξάρτητα πόσο βάαρος κι αν δηλώσει το κατάστημα σε ένα προϊόν, το σκρουτζ αν πας να το παραγγείλεις θα σου χρεώσει βάρος 1 κιλό για το ένα μόνο.

Τώρα σε κάποια προϊόντα, αν αυξήσεις την ποσότητα, το συνολικό βάρος ή αυξάνεται ή παραμένει σταθερό στο 1 κιλό.

Που σημαίνει νομίζω ότι χρεώνουν 1 κιλό σίγουρα μίνιμουμ, και μετά το αυξάνουν αν αυξηθεί το πραγματικό βάρος, αλλά αν και το κατάστημα δηλώσει για ένα προϊόν τσιμπημένη τιμή (πχ 1 κιλό) θα αθροίζονται.

Δυστυχώς το σύστημα σου δίνει μόνο το συνολικό βάρος της υποστολής που υπολογίζει το σκρουτζ (κι αυτό φαίνεται αν πατήσεις στο κουμπί "Πώς υπολογίζονται τα μεταφορικά;").

Αναφερόμενος στο extension μου, είναι στα άμεσα πλάνα μου να προσθέσω χαρακτηριστικό που θα εμφανίζει τις χρεώσεις κιλών, δοκιμάζοντας γρήγορα ένα ένα τα προϊόντα που έχεις βάλει στο καλάθι ανά κατάστημα και εμφανίζοντας δίπλα πόσα κιλά θα χρέωνε αν παρήγγελνες μόνο αυτό.

Έχω το back end κομμάτι ψιλο-έτοιμο και το ανεβάζω κάτω ένα screenshot - ακόμα δε βρήκα άκρη με το Flameshot :(

image.png.016ac46e0ddc967d079163fda3565078.png

Βάζοντας τα αντικείμενά σου στο καλάθι μου, και βάζοντας το σκριπτάκι να τα προσθέτει ένα ένα, όντως για κάθε υποτιθέμενη ξεχωριστή αποστολή, θα χρέωνε 1 κιλό (που το έχουν βάλει για ελάχιστο).

Παίζοντας μόνος μου προσθαφαιρώντας τα ένα ένα, βρήκα ότι αυτά τα τρία προϊόντα (spudger opener, floating holder, tempered glass) όταν έφευγαν από το καλάθι, έπεφτε το βάρος του, που σημαίνει ότι σε αυτά ή δεν υπάρχει βάρος και βάζει αυτόματα από 1 κιλό το τεμάχιο, ή το έβαλε επίτηδες έτσι το κατάστημα. Και όταν τα αφαίρεσα, στα υπόλοιπα τρία έδινε το λογικό "ελάχιστο βάρος" 1 κιλό (που θα έπρεπε γενικά).

Παρακάτω βλέπουμε την τοπ στιγμή παραφροσύνης που έχω δει από το σκρουτζοκάλαθο. Δεν χρεώνει καν 1 κιλό το spudger!

image.png.ee75ee68b2fce9b2976f8f9aaa7eff93.png

Οπότε θα μπορούσε άνετα να το κάνει αυτό ένα σκριπτάκι που θα "κοκκινίζει" τα προϊόντα που αυξάνουν το βάρος του δέματος. Φυσικά, αυτό δε λύνει το πρόβλημα του χρήστη, αυτό λύνεται με report και καταγγελίες, αλλά τουλάχιστον θα υπάρχει ένα εργαλείο που βοηθάει το χρήστη, κάτι που το Σκρουτζ από ό,τι φαίνεται από το plus 2.0 έχει ξεχάσει να κάνει...

Αυτή ακριβώς είναι η φιλοσοφία του extension. Αυτό που θέλω να κρατήσετε από αυτό το σεντόνι, είναι ότι οποιοδήποτε σενάριο χρήσης στην ιστοσελίδα μπορείτε να σκεφτείτε, λογικά μπορεί να αυτοματοποιηθεί, και γι'αυτό, ξαναλέω, περιμένω τις ιδέες και τις προτάσεις σας, καλύτερα εδώ:

για να μη βγαίνουμε off-topic εδώ.

Έχω μερικές χρήσιμες ιδέες, και καθώς περνάνε οι μέρες μου έρχονται κι άλλες ("Αποθήκευση" και "Φόρτωμα" καλαθιών με ονομασίες και timestamps - και μαγαζιά και ποσότητες - ). Έχω επίσης έτοιμο στο backend ένα feature που μπορεί να εμφανίζει κάτω από κάθε προϊόν στατιστικά από το ιστορικό τιμών του. Πέρα από τη χρησιμότητα αυτού από μόνου του, έχει και φοβερές προεκτάσεις (διάβασμα όλων των προϊόντων της σελίδας - και των επομένων - και εμφάνιση των προϊόντων που έχουν τιμή πιο κοντά στο ιστορικό χαμηλό τους!). Λίγο κολλάω στο front end κομμάτι (πχ δεν μπορώ να εμφανίσω τα boxplots), και γιατί δεν έχω εμπειρία, και γιατί το ίδιο πράγμα μπορεί να παρουσιαστεί με διαφορετικούς τρόπους / χρώματα / σε διαφορετικές θέσεις.

Για να απαντήσω και στα πιο πάνω για το open source, αν είναι να δεχτώ βοήθεια και συνεισφορά, μπορώ να ανεβάσω και να μοιραστώ όλο τον κώδικα στο github.

image.png

Επεξ/σία από haroldpoi
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν καταλαβα και πολλα απ΄ οσα εγραψες :)
Θεωρω ομως οτι κατι δεν παει καλα και βαζουν 1 κιλο σε ενα πλαστικο πενακι αξιας 0,24€ και πραγματικου βαρους 2 γραμμαριων (20 γραμμαριων με συσκευασια)
Απο την αλλη βεβαια μηπως το στελνουν με συνοδεια υπαλληλου ασφαλειας για κατι τοσο σημαντικο;
Μηπως το Σκρουτζ πλας προσπαθει να γινει meme για εμμεση διαφημιση;
 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 15/12/2022 στις 5:51 ΠΜ, Arkin είπε

Προσπαθώ να δικαιολογήσω και εγώ το plus να το πάρω και σε κάθε παραγγελία μου πάντα βγαίνει πολύ πιο ακριβό το plus με τα μεταφορικά από το φθηνότερο κατάστημα. Το παλιό σύστημα ήταν εξαιρετικό με 20 ευρώ για 3 παραγγελίες δηλαδή 7 ευρώ για δωρεάν μεταφορικά. Τώρα το κατέστρεψαν δεν ξέρω τι σκέφτονται. 

Κερασακι τα sponsored που άρχισαν εδώ και λίγο καιρό. Άρχισα δουλεύω shopflix και best price αν συνεχίσουν αυτά τα χάλια δεν θα αξίζει καν να μπαίνουμε να ψάχνουμε εκεί προϊόντα αν είναι να μας τα κάνουν όλα χειρότερα. 

To Bestprice δείχνει και ποια καταστήματα συνεργάζονται με box now εδώ και λίγες μέρες, οπότε είναι πιο εύκολο να τα εντοπίσεις.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά είχα παραγγείλει ένα τάμπλετ και μια sd μέσω του καλαθιού, την κάρτα sd επίτηδες διαλεγμένη από το ίδιο κατάστημα για να έχω μια αποστολή και ας ήταν δωρεάν τα μεταφορικά και ακριβότερη η SD. Άμεσα διαθέσιμα και τα 2 με ενημέρωση ότι η κούριερ θα παραλάβει την επόμενη μέρα, την επόμενη δεν παρέλαβε, άλλαξε η ημερομηνία παραλαβής σε επόμενη και ξανά την επόμενη το ίδιο. Η διαθεσιμότητα του tablet στο κατάστημα συνεχώς άλλαζε είτε σε 10 μέρες, είτε καθόλου κλπ. Υπέθεσα ότι το δικό μου που ήταν σε στοκ το είχαν βγάλει. Σήμερα το πρωί βλέπω τα μηνύματα και το σκρουτζ άλλαξε τα καταστήματα καθώς υπήρχει αδυναμία αποστολής από το αρχικό κατάστημα, την διαφορά στις τιμές δεν την επιβαρύνομαι εγώ. 

Πέραν του ενοχλητικού της καθυστέρησης καθώς θα ήθελα να το έχω πριν τα Χριστούγεννα είναι ένα από τα συν του καλαθιού του σκρουτζ, αν είχα κάνει κατευθείαν την παραγγελία από το κατάστημα θα έπρεπε να επικοινωνώ μαζί τους να ακυρώνω, να βρίσκω ξανά άλλο κατάστημα κ.ο.κ. δεν ξέρω βέβαια μέχρι πιο ποσοστό στην διαφορά τιμής θα με κάλυπτε το σκρουτζ ή θα ακύρωνε την παραγγελία μου. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 23/12/2022 στις 9:33 ΠΜ, Conan2046 είπε

Παιδιά είχα παραγγείλει ένα τάμπλετ και μια sd μέσω του καλαθιού, την κάρτα sd επίτηδες διαλεγμένη από το ίδιο κατάστημα για να έχω μια αποστολή και ας ήταν δωρεάν τα μεταφορικά και ακριβότερη η SD. Άμεσα διαθέσιμα και τα 2 με ενημέρωση ότι η κούριερ θα παραλάβει την επόμενη μέρα, την επόμενη δεν παρέλαβε, άλλαξε η ημερομηνία παραλαβής σε επόμενη και ξανά την επόμενη το ίδιο. Η διαθεσιμότητα του tablet στο κατάστημα συνεχώς άλλαζε είτε σε 10 μέρες, είτε καθόλου κλπ. Υπέθεσα ότι το δικό μου που ήταν σε στοκ το είχαν βγάλει. Σήμερα το πρωί βλέπω τα μηνύματα και το σκρουτζ άλλαξε τα καταστήματα καθώς υπήρχει αδυναμία αποστολής από το αρχικό κατάστημα, την διαφορά στις τιμές δεν την επιβαρύνομαι εγώ. 

Πέραν του ενοχλητικού της καθυστέρησης καθώς θα ήθελα να το έχω πριν τα Χριστούγεννα είναι ένα από τα συν του καλαθιού του σκρουτζ, αν είχα κάνει κατευθείαν την παραγγελία από το κατάστημα θα έπρεπε να επικοινωνώ μαζί τους να ακυρώνω, να βρίσκω ξανά άλλο κατάστημα κ.ο.κ. δεν ξέρω βέβαια μέχρι πιο ποσοστό στην διαφορά τιμής θα με κάλυπτε το σκρουτζ ή θα ακύρωνε την παραγγελία μου. 

 

ΟΧΙ! Αν είχες παραγγείλει από το κατάστημα θα είχες μια και εξω ενημέρωση και όχι από μεσάζοντες.

Στην τελική θα έπαιρνες τηλέφωνο. Αλλά αν είναι σκρουτζομάγαζο-όνλυ δε θα είχε τηλέφωνο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχες Δεκεμβρίου παραγγειλα ένα παιχνίδι για το μικρό κ το έστειλα στο Skroutz Point Λαμπράκη στα Seven2seven.

Μετά από 1.5 βδομάδα χωρίς ενημέρωση κ καθημερινή αλλαγή στη επόμενη μέρα είδαμε ότι το έχουν ξηλώσει το Skroutz Point που είχαμε στείλει κ δε μας ενημέρωσε κανένας.

 

Πάλι καλά που μετά από επικοινωνία μέσω Mail ζήτησα να μου το φέρουν σπίτι κ το φέρανε σε 48ωρες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, GeorgT. είπε

Αρχες Δεκεμβρίου παραγγειλα ένα παιχνίδι για το μικρό κ το έστειλα στο Skroutz Point Λαμπράκη στα Seven2seven.

Μετά από 1.5 βδομάδα χωρίς ενημέρωση κ καθημερινή αλλαγή στη επόμενη μέρα είδαμε ότι το έχουν ξηλώσει το Skroutz Point που είχαμε στείλει κ δε μας ενημέρωσε κανένας.

 

Πάλι καλά που μετά από επικοινωνία μέσω Mail ζήτησα να μου το φέρουν σπίτι κ το φέρανε σε 48ωρες.

Τρομερό, δεν το είχα παρατηρήσει. Οπότε τώρα σε Άνω - Κάτω Τούμπα και Πυλαία δεν έχουν ούτε ένα Skroutz Point.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, djuan1988 είπε

Τρομερό, δεν το είχα παρατηρήσει. Οπότε τώρα σε Άνω - Κάτω Τούμπα και Πυλαία δεν έχουν ούτε ένα Skroutz Point.

Έχει ένα χαμηλά στα Πυλαιώτικα σε ένα φαρμακείο επί της Ψελλού.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμένα με βγάζει ένα στο Avin στη Πλαστήρα  κ εκεί κοντά έχει κ ένα στη Roma-Pizza λίγα μέτρα πιο κάτω.

Αλλα το λες κ τραγικό για τη εξωτική Τούμπα δυστυχώς να μην έχει τίποτα κ αντί να αυξάνονται να μειώνονται κιόλας δυστυχώς.

 

Νιώθεις ότι είναι παρακμιακή απομίμηση Amazon - DHL Packstation Balkan edition 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, GeorgT. είπε

Εμένα με βγάζει ένα στο Avin στη Πλαστήρα  κ εκεί κοντά έχει κ ένα στη Roma-Pizza λίγα μέτρα πιο κάτω.

Αλλα το λες κ τραγικό για τη εξωτική Τούμπα δυστυχώς να μην έχει τίποτα κ αντί να αυξάνονται να μειώνονται κιόλας δυστυχώς.

 

Νιώθεις ότι είναι παρακμιακή απομίμηση Amazon - DHL Packstation Balkan edition 

Θα μπούνε σύντομα νέα .

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 24/12/2022 στις 10:04 ΠΜ, satsok2 είπε

ΟΧΙ! Αν είχες παραγγείλει από το κατάστημα θα είχες μια και εξω ενημέρωση και όχι από μεσάζοντες.

Στην τελική θα έπαιρνες τηλέφωνο. Αλλά αν είναι σκρουτζομάγαζο-όνλυ δε θα είχε τηλέφωνο.

  To δεύτερο (που με πήγε το skroutz) ήταν σκρουτζομάζαγο, πιστεύω ότι σχετίζεται με το άλλο κατάστημα γιατί είναι ίδια περιοχή (Μάνδρα) και κάνουν τα ίδια κόλπα με τις διαθεσιμότητες, μια εμφανίζουν να έχουν, μια όχι, δεν το έστελναν ούτε αυτοί.

  Έστειλα μήνυμα στην εξυπηρέτηση του σκρουτζ, οι οποίοι αντί να κοιτάξουν αν όντως έχει διαθεσιμότητα το νέο κατάστημα και να μου απαντήσουν επί του ερωτήματος μου απάντησαν ότι λυπούνται για την αναστάτωση, με πήγαν στο νέο κατάστημα που εμφάνιζε διαθεσιμότητα (ψεύτικη και αυτή) και να περιμένω αλλά επί της ουσίας δεν το κοίταξαν. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...