Προς το περιεχόμενο

Η Ευρωπαϊκή Ένωση προτείνει την εξάλειψη των αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης μέχρι το 2035


polemikos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
32 λεπτά πριν, george1807 είπε

Δεν είναι ακριβώς όπως τα δείχνει η εικόνα. Ακόμα και ορυκτά καύσιμα να χρησιμοποιούνται για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας, είναι πολύ πιο αποδοτικό και 'οικολογικο'  να γίνεται σε μεγάλη κλίμακα, πάρα πολλοί μικροί κινητήρες εσωτερικής καύσης. 

Το βασικό θέμα είναι πόσο κρατάνε και σε τι ποσοστό οι μπαταρίες; Όταν φθαρουν πόσο θα κοστίσει η αλλαγή τους; Θα συμφέρει για ένα μικρό ιχ ή θα είναι καλύτερο να αγοραστεί καινούργιο;

Βαλε πόσα αμάξια μπορεί να φορτίσει αυτό το εργοστάσιο που μάλλον καεί άνθρακα και κάνε τον υπολογισμό στην χειρότερη των περιπτώσεων( σίγουρα είναι πολύ καλύτερο από το να καίνε αυτά τα αυτοκίνητα άνθρακα αυτόνομα). Προφανώς, αν βάλουμε πυρηνική ενέργεια, ανανεώσιμες κτλ τότε καταλαβαίνουμε ότι αυτό το meme θα ήταν σωστό στο 1900 όχι τώρα, ειδικά αν βάλουμε και την πυρηνική σύντηξη που έως το 2050 θα έχει γίνει 

Επεξ/σία από Macosj
  • Like 6
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 179
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 λεπτά πριν, rednez είπε

Δηλαδη την ιδια μολυνση προκαλεις ειτε ηλεκτροδοτεισαι απο την ΔΕΗ ειτε απο μια γεννητρια στην αυλη σου?

Mε αυτες τις πηγες ενεργειας που υπαρχουν εγκατεστημενα παγκοσμιως ναι μολυνουν και ποσο μαλλον μελλοντικα λογω το οτι καθε ηλεκτρικο αυτοκινητο τραβαει πολυ ρευμα για να φορτισει (kiloWatt) + που η καθε μπαταρια θα θελει αλλαγη ανα 5 χρονια και τετοιου ειδους μπαταριες δυσκολα να ανακυκλωθουν και ειδικα η παραγωγη τετοιας μπαταρίας ειναι αρκετα επιβλαβης για το περιβαλλον.

Επεξ/σία από KnightRider
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, KnightRider είπε

Mε αυτες τις πηγες ενεργειας που υπαρχουν εγκατεστημενα παγκοσμιως ναι μολυνουν και ποσο μαλλον μελλοντικα λογω το οτι καθε ηλεκτρικο αυτοκινητο τραβαει πολυ ρευμα για να φορτισει (kiloWatt) + που η καθε μπαταρια θα θελει αλλαγη ανα 5 χρονια και τετοιου ειδους μπαταριες δυσκολα να ανακυκλωθουν και ειδικα οταν παραγουν τετοιες μπαταριες μολυνουν το περιβαλλον.

δεν ειπα οτι δεν μολυνουν αλλα σιγουρα ειναι πιο αποδοτικα απο κινητηρες αυτοκινητων και τα ηλεκτρικα με σωστη χρηση μακροχρονια μολυνουν πολυ λιγοτερο απο κινητηρες εσωτερικης καυσης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
8 minutes ago, KnightRider said:

Mε αυτες τις πηγες ενεργειας που υπαρχουν εγκατεστημενα παγκοσμιως ναι μολυνουν

Τι μπορεί να ελέγξει πιο εύκολα ένα κράτος πως τηρεί όλες τις προδιαγραφές λειτουργίας/συντήρησης/εκπομπών ρύπων/υπερτούμπανα φίλτρα κτλπ?

Πχ τα 10-15 λιγνιτικά εργοστάσια ή τα 5.κατι εκατομμύρια οχήματα?

  • Like 10
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

45 λεπτά πριν, KnightRider είπε

Προς το παρον η αλλαγη της μπαταριας απο οσο ξερω κοστιζει ~7.000€ -- επίσης ειναι μεγαλο προβλημα το να κανεις ~300χλμ και μετα να περιμενεις κανα 10ωρο να φορτισει. 
Για μενα θα επρεπε οι εταιριες να σταματησουν να παραγουν 1000 αυτοκινητα καθε χρονο γιατι εδω και τοσα χρονια εχουμε γεμισει εκατομυρια αυτοκινητα

7000€ ούτε το smart 

leaf 24000€

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

56 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

να βγει και κανενα προγραμμα απο την εε που να μην περναει απο τα χερια της κυβερνησης ομως. γιατι η επιδοτηση για ηλεκτρικο ποδηλατο ηρθε σαν καπέλο στην τιμη. ρωτησα για ποδηλατο που εχει 900 και με επιδοτηση εχει 1100. 

Το ίδιο έγινε και με τα αυτοκίνητα & σκούτερ 

7 λεπτά πριν, rednez είπε

δεν ειπα οτι δεν μολυνουν αλλα σιγουρα ειναι πιο αποδοτικα απο κινητηρες αυτοκινητων και τα ηλεκτρικα με σωστη χρηση μακροχρονια μολυνουν πολυ λιγοτερο απο κινητηρες εσωτερικης καυσης

Προς το παρών δε γίνεται ανακύκλωση των μπαταριών , το ίδιο επικίνδυνα είναι στις χωματερές 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αναφορά σε κείμενο

Η Ευρωπαϊκή Ένωση προτείνει την εξάλειψη των αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης μέχρι το 2035

αν μου δώσουν ένα τζάμπα γιατί όχι 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, korakios είπε

Το ίδιο έγινε και με τα αυτοκίνητα & σκούτερ 

Προς το παρών δε γίνεται ανακύκλωση των μπαταριών , το ίδιο επικίνδυνα είναι στις χωματερές 

και τα πυρηνικα αποβλητα ειναι επικινδυνα για το περιβαλλον και το ρισκο εκρηξης επισης αλλα η πυρηνικη ενεργεια παραμενει πολυ καθαρη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να είμαι στο κέντρο της Αθήνας και να μην ακούω αυτό τον θόρυβο από τα αυτοκίνητα και τι στον κόσμο! Ναι ξέρω ότι θα κάνουν έναν θόρυβο και τα ηλεκτρικά για να τα ακούν οι πεζοί αλλά ελπίζω ότι θα είναι ελάχιστο σχετικά με αυτό που γίνεται τώρα.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

35 λεπτά πριν, filipprin είπε

Το φυσικο αεριο και το LPG ομως που ειναι το φτηνοτερο και καθαροτερο καυσιμο το θαψανε οι κουφαλες...

Εδώ θα χάναμε το κονδύλι για θέρμανση με φυσικό αέριο στην μπανανία και θα έμενε εκτός δικτύου η μισή Ελλάδα 

LPG ευτυχώς το έμαθε ο κόσμος (και οι μάστορες) , CNG τώρα τρέχουν να ολοκληρώσουν το δίκτυο μιας και τελειώνει η προθεσμία της ΕΕ

2 λεπτά πριν, pao13 είπε

αν μου δώσουν ένα τζάμπα γιατί όχι 

Με την προϋπόθεση ότι θα κρατήσεις το θερμικό γιατί μέσα θα μπεις 😁

2 λεπτά πριν, rednez είπε

και τα πυρηνικα αποβλητα ειναι επικινδυνα για το περιβαλλον και το ρισκο εκρηξης επισης αλλα η πυρηνικη ενεργεια παραμενει πολυ καθαρη

Που κόλλα η παράθεση ? :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, korakios είπε

Που κόλλα η παράθεση ? :)

μου εκανες παραθεση και εγραψες οτι οι μπαταριες δεν γινονται ανακυκλωση και ειναι επικινδυνες στις χωματερες, αν γινει κατι τετοιο σιγουρα θα βρεθεί και λύση για τις μπαταρίες

UPDATE: Μετα απο σκέψη το "σίγουρα" το παίρνω πίσω

Επεξ/σία από rednez
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μετακίνηση του κόστους στην τσέπη του καταναλωτή. Χωρίς να έχουν επενδύσει σωστα και σε άλλες επιλογές όπως φυσικό αέριο η υδρογόνο.

αληθεια ποσά χρήματα διέθεσε η ΕΕ για δεντροφύτευση τη τελευταία πενταετία;

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...