Προς το περιεχόμενο

Η Ευρωπαϊκή Ένωση προτείνει την εξάλειψη των αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης μέχρι το 2035


polemikos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αχ αυτο το "προτείνει" της ΕΕ. Ολοι ξέρουμε ότι με την έννοια προτείνει εννοεί δημοκρατικά αύξηση φόρων. Λογικά βενζίνη στα 2€+ τελη κυκλοφορίας +50% τουλάχιστον και και. Άντε να δούμε μακάρι να κάνω λάθος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 179
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

2 ώρες πριν, Iliaz είπε

μου φαινεται πως η Ε.Ε. ξεχναει πως υπαρχουν χωρες στην Ε.Ε. που οι πολιτες της εχουν κατα κεφαλην εισοδημα κατω απο 13.000 ευρω 

το ξέρει καλά και ξέρει οτι ολα αυτά τα άτομα θα πανε μελλοντικά σε ταξακι το οποίο όταν γίνει αυτόνομο (σχετικά σύντομα δλδ περίπου μαζι με την πλήρες έλευση της ηλεκτροκινήσεις) θα πανε εκεί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Iliaz είπε

μου φαινεται πως η Ε.Ε. ξεχναει πως υπαρχουν χωρες στην Ε.Ε. που οι πολιτες της εχουν κατα κεφαλην εισοδημα κατω απο 13.000 ευρω 

Αυτο ακριβώς...

ποιος ειναι ο μεσος όρος στην ηλικία των αυτοκινητων ''ΤΩΝ ΙΔΙΩΤΩΝ '' όμως, γιατι έμεις έχουμε γεμισει rent for tourists...και χαλαει την πραγματικότα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, KnightRider είπε

Nαι τάχαμ για το περιβάλλον....

Εδώ η αυτονομία των ηλεκτρικών είναι πολύ μικρή και θέλουν 10ωρες φόρτιση κάθε φορά + δεν παλεύεται ο σχεδιασμός από μέσα που είναι σαν διαστημόπλοιο (ειδικά το καντράν)....

ELECTRIC CAR.jpg

Υπάρχει λυση σε αυτο, εχει προταθει να υιοθετήσουν οι αυτοκίνητοβιομηχανίες ενα ιδιο προτυπο συστοιχιων μπαταριων και οταν πηγαινεις σε ενα σταθμο ανεφοδιασμού, ενας αυτοματος μηχανισμός θα αλλαζει τις αφορτιστες συστοιχιες σου με αλλες φορτισμενες.. Στην συνεχεια θα φορτιζουν τις "δικες" σου για τους επομενους πελάτες.. Η αλλαγη θα γινεται σε 1 λεπτό και στην ουσια οι μπαταρίες δεν θα ειναι δικές σου. 

 

Το μόνο πρόβλημα είναι οτι πρέπει να συμφωνήσουν ολοι στο ιδιο προτυπο ή καλύτερα για μένα θα επρεπε να τους επιβληθεί κάτι τετοιο 

 

Επισης σε αυτη την περίπτωση δεν θα σε νοιάζει ποσα ετη ζωη εχουν οι μπαταρίες. 

 

 

Επεξ/σία από Maktheo
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, Maktheo είπε

Υπάρχει λυση σε αυτο, εχει προταθει να υιοθετήσουν οι αυτοκίνητοβιομηχανίες ενα ιδιο προτυπο συστοιχιων μπαταριων και οταν πηγαινεις σε ενα σταθμο ανεφοδιασμού, ενας αυτοματος μηχανισμός θα αλλαζει τις αφορτιστες συστοιχιες σου με αλλες φορτισμενες.. Στην συνεχεια θα φορτιζουν τις "δικες" σου για τους επομενους πελάτες.. Η αλλαγη θα γινεται σε 1 λεπτό και στην ουσια οι μπαταρίες δεν θα ειναι δικές σου. 

 

Το μόνο πρόβλημα είναι οτι πρέπει να συμφωνήσουν ολοι στο ιδιο προτυπο ή καλύτερα για μένα θα επρεπε να τους επιβληθεί κάτι τετοιο 

 

Επισης σε αυτη την περίπτωση δεν θα σε νοιάζει ποσα ετη ζωη εχουν οι μπαταρίες. 

 

 

αυτο έκανε και η κυμκο με το ionex και ειναι πολύ καλη ιδεα.

https://www.kymco.co.uk/kymco-ionex

 

2 λεπτά πριν, sta2 είπε

mpi? αυτα αντεχουν απειρα οντως

1.8Τurbo

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εξορύξεις μεταλλευτικων δραστηριοτητων; Τα καύσιμα των αυτοκινήτων φταίνε όχι τα κακοσυντηρημένα μέσα μεταφοράς, όχι το μέτρο που δεν υπάρχει στη δεύτερη μεγαλύτερη πόλη της χώρας, ούτε τα στραβά τα μάτια στις εργοστασιακές μολύνσεις ορισμένων. 
 

BTW ότι αμάξι βλεπω άνω των 2000 κυβικών είναι ντίζελ  (α σωστά αυτά δεν εκπέμπουν ρύπους είναι think green) τόσο απο Βαλκάνιους, όσο και από Έλληνες.

Αν η είδηση αφορα τις πλούσιες βόρειες χωρες τότε οκ αυτοί μπορούν να αγοράσουν και μια M3 competition όλοι οι άλλοι κλάμα με τα 1000ράκια των 150 αλόγων και τα πανάκριβα ηλεκτρικά που πρέπει να χαραμίζεις ζωή για fast charge πόσο μάλλον νορμαλ, εκεί δεν θες καφέ θες ποτά, θα μεθάς, θα ξεμεθάς και ακομα θα περιμένεις. 
 

Μας εχουν πεθάνει στην παράνοια, κάπου έλεος δηλαδή με ότι συμβαίνει γενικά. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, KnightRider είπε

Nαι τάχαμ για το περιβάλλον....

Εδώ η αυτονομία των ηλεκτρικών είναι πολύ μικρή και θέλουν 10ωρες φόρτιση κάθε φορά + δεν παλεύεται ο σχεδιασμός από μέσα που είναι σαν διαστημόπλοιο (ειδικά το καντράν)....

ELECTRIC CAR.jpg

βρε , θα ειναι wireless charging...στα ποσα watt να δουμε...χαχαχαχα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

H EE δεν μπορεί εδώ και πόσα χρόνια να κάνει το απλό με την κατάργηση της αλλαγής ώρας και και αποτυγχάνει παταγωδώς και πάει από παράταση σε παράταση και ακόμα περιμένει. 
Όποιος πιστεύει οτι παίζει να μπορέσει να εφαρμόσει αυτούς τους παρανοικούς στόχους που βάζει σχετικά με την ηλεκτροκίνηση ας υπολογίζει τουλάχιστον 15-20 χρόνια συν στα χρονικά όρια που βάζει. Ότι ελπίζει για το 2035 πχ το πολύ να επιτευχθεί το 2050. 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, KnightRider είπε

Mε αυτες τις πηγες ενεργειας που υπαρχουν εγκατεστημενα παγκοσμιως ναι μολυνουν και ποσο μαλλον μελλοντικα λογω το οτι καθε ηλεκτρικο αυτοκινητο τραβαει πολυ ρευμα για να φορτισει (kiloWatt) + που η καθε μπαταρια θα θελει αλλαγη ανα 5 χρονια και τετοιου ειδους μπαταριες δυσκολα να ανακυκλωθουν και ειδικα η παραγωγη τετοιας μπαταρίας ειναι αρκετα επιβλαβης για το περιβαλλον.

 

1 ώρα πριν, Black Demis είπε

βάση μέχρι τώρα εμπειριών (απο tesla κύριός) μπαταρίες χοντρικά κρατάνε 8 χρόνια τόσο περίπου ειναι και η εγγύηση τους κάπου τοτε περίπου στης περισσότερες φυσιολογικές χώρες αλλάζουν το όχημα τους ......... οχι δεν συμφέρει η αλλαγη (ετσι και αλλιώς λίγοι θα την εκαναν)
στην ελλαδα θα πονέσει πολύ όμως καθώς αμάξια 20 χρονών πουλιούνται ακομη με το κιλό

Τα μοντέρνα Tesla θεωρητικά έχουν διάρκεια ζωής 1.000.000 μίλια (μηχανή και μπαταρία). Στην πράξη δεν ξέρουμε αν οι μπαταρίες θα θέλουν αλλαγή σε κάποια χρόνια αλλά με όσα παρατηρούνται στα μοντέλα της τελευταία δεκαετίας σίγουρα δε θέλουν αλλαγή πριν τα 10 χρόνια (πάντα αναλόγως με το τι χρήση τους γίνεται και πόσο προσεκτικά γίνεται η φόρτιση).

Τα επιχειρήματα κατά των ηλεκτρικών είναι κυρίως συντηρητισμός. Με συντηρητικούς υπολογισμούς που κάναμε με φίλο ο οποίος πρόσφατα αγόρασε ένα Tesla Model 3, σε 10 χρόνια θα έχει κερδίσει τουλάχιστον 10.000€ μόνο από τα καύσιμα και τη συντήρηση. Κι όλα αυτά, με δεδομένο ότι θα κάνει λίγα χιλιόμετρα (10.000 το χρόνο). Αν κάποιος κάνει περισσότερα, η εξοικονόμηση εκτοξεύεται. Κι όλα αυτά, χωρίς να υπολογίσουμε τα οφέλη από μη τέλη κυκλοφορίας κλπ (άλλωστε αυτά συνήθως αντισταθμίζονται από την πιο τσιμπημένη ασφάλεια που πληρώνει κάποιος).

Επομένως, αν βάλετε κάτω ότι κάποιος στη διάρκεια ζωής ενός οχήματος θα κερδίσει τουλάχιστον 15.000-20.000€, και 10.000€ να δώσει για μια αλλαγή μπαταρίας δεν είναι πρόβλημα.

Σημειωτέον, αυτά περί 5 ωρών φόρτισης είναι λίγο απαρχαιωμένα. Με τον εν λόγω φίλο πήγαμε βόλτα με το αμάξι και σε 10' φορτίσαμε 100 χλμ. Φυσικά η φόρτιση δεν πάει γραμμικά, αλλά τα 200-300 χλμ τα γεμίζεις σε 30-40', δηλαδή περίπου όσο μια στάση που πρέπει να κάνεις σε ένα μεγάλο ταξίδι.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, Iliaz είπε

μου φαινεται πως η Ε.Ε. ξεχναει πως υπαρχουν χωρες στην Ε.Ε. που οι πολιτες της εχουν κατα κεφαλην εισοδημα κατω απο 13.000 ευρω 

Δεν το ξεχνάει. Το ξέρει πάρα πολύ καλά.

Λιγότερα αυτοκίνητα, λιγότερες «εκπομπές» ρύπων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, nepomuk είπε

Απο το σωτηριον ετος 2035 και οσοι επιβιωσουν απο τον κορονοιο συν οτι αλλο ηθελε προκυψει , δηλ σεισμοι , λοιμοι ,καταποντισμοι,

θα βρισκουν στην αγορα καινουργων ΜΟΝΟ ηλεκτρικα . Εν τω μεταξυ υποτιθεται οτι θα εχει συντελεσθει τοση προοδος στις μπαταριες ...

που οι τωρινες θα δειχνουν προιστορικες . Παραλληλα και τα οχηματα θα προσαρμοσθουν στα νεα δεδομενα των μπαταριων και της αυτονομης

οδηγησης επιπεδου 5 . Ισως η αγορα να εχει αλλαξει ριζικα και να μην μιλαμε για αγορα και κατοχη ιδιοκτησιας - κυριοτητας αυτοκινητου

αλλα για αγορα χρησης του ως υπηρεσιας , χρησιδανειο τοσο ευκολο ανα πασα ωρα και στιγμη ,χωρις τον πονοκεφαλο της ευρεσης χωρου σταθμευσης,

σερβις κτλπ . Βεβαιως για χωρες οπως η ψωροκωσταινα , η Βουλγαρια , χωρες των δυτικων Βαλακνιων κτλπ ολα αυτα θα ερθουν  με καποια καθυστερηση

και περιοδο χαριτος . Απο το 2040 και μετα μπορω να το δω και για την πατριδα μας οσον αφορα τα νεα οχηματα σε κυκλοφορια να ειναι μονο ηλεκτρικα

και σε κοστος προσιτο στον λαουτζικο . Αυτο που βλεπω να φθινει ειναι το επαγγελμα του  "ταριφα" του παραδοσιακου , που θα τον φανε

τα μεγαλα τραστ και τα αυτονομα οχηματα.

Το 2035 είναι σε 14 χρόνια και όχι σε 35.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν η αλλαγη απο ΜΕΚ σε ηλεκτρικα δεν συνοδευτει απο ενα αλμα στην παραγωγη ενεργειας σε εναλλακτικες ή/και κατι αλλο, η φαση  θα εξελιχθει σε φιασκο, οι αναγκες σε ενεργεια θα εκτοξευθουν και δεν θα μπορουν να τις καλυψουν με τιποτα. Εκτος και αν βαλουνε μπροσυα ρυπογονες μοναδες παραγωγης ενεργειας, ενα φαυλο κυκλο δηλαδη. 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...