Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

Η Ευρωπαϊκή Ένωση προτείνει την εξάλειψη των αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης μέχρι το 2035


polemikos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

H Ευρωπαϊκή Επιτροπή ενέκρινε μια δέσμη προτάσεων μέσω των οποίων οι ενωσιακές πολιτικές για το κλίμα, την ενέργεια, τη χρήση γης, τις μεταφορές και τη φορολογία θα προσαρμοστούν κατάλληλα ώστε να επιτευχθεί μείωση των καθαρών εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου κατά τουλάχιστον 55 % έως το 2030, σε σύγκριση με τα επίπεδα του 1990.

Η επίτευξη μιας τέτοιας μείωσης των εκπομπών κατά την επόμενη δεκαετία είναι ζωτικής σημασίας προκειμένου, αφενός, η Ευρώπη να καταστεί η πρώτη κλιματικά ουδέτερη ήπειρος στον κόσμο έως το 2050 και, αφετέρου, να γίνει πραγματικότητα η Ευρωπαϊκή Πράσινη Συμφωνία.

Ανάμεσα στις εξαιρετικά σπουδαίες προτάσεις της Ευρωπαϊκής Επιτροπής -και στις οποίες συμπεριλαμβάνονται η παραγωγή του 40% της ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές έως το 2030, την παροχή καθαρής ηλεκτρικής ενέργειας σε μεγάλους λιμένες και αερολιμένες, την ευθυγράμμιση της φορολογίας των ενεργειακών προϊόντων με τις ενωσιακές πολιτικές για την ενέργεια και το κλίμα κ.ά.- είναι η μείωση των μέσων εκπομπών των καινούργιων αυτοκινήτων κατά 55% από το 2030 και κατά 100% από το 2035 σε σύγκριση με τα επίπεδα του 2021.

Αυτό σημαίνει ότι όλα τα καινούργια αυτοκίνητα που θα ταξινομηθούν από το 2035 θα έχουν μηδενικές εκπομπές. Προκειμένου επίσης να εξασφαλιστεί ότι οι οδηγοί είναι σε θέση να φορτίζουν ή να τροφοδοτούν τα οχήματά τους σε ένα αξιόπιστο δίκτυο σε ολόκληρη την Ευρώπη, ο αναθεωρημένος κανονισμός για τις υποδομές εναλλακτικών καυσίμων θα απαιτεί από τα κράτη μέλη να επεκτείνουν την ικανότητα φόρτισης ανάλογα με τις πωλήσεις αυτοκινήτων μηδενικών εκπομπών και να εγκαθιστούν σημεία φόρτισης και ανεφοδιασμού καυσίμων ανά τακτά διαστήματα σε μεγάλους αυτοκινητόδρομους: κάθε 60 χιλιόμετρα για ηλεκτρική φόρτιση και κάθε 150 χιλιόμετρα για ανεφοδιασμό με υδρογόνο.

Η πρόταση θα πρέπει βεβαίως να εγκριθεί και από τις 27 χώρες, και αξίζει να σημειωθεί ότι υπάρχουν ορισμένα κράτη που έχουν θέσει από μόνες τους το ίδιο επιθετικούς στόχους ενώ και κατασκευαστές -ανάμεσα στους οποίους και η Volkswagen (VW)- έχουν κάνει γνωστά σχέδια για κατάργηση των κινητήρων εσωτερικής καύσης από το 2030 έως στο 2035.

Όσον αφορά τις χώρες εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης, το Ηνωμένο Βασίλειο σκοπεύει να απαγορεύσει τις πωλήσεις αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης έως στο 2030 ενώ το ίδιο σκοπεύει να κάνει και η πολιτεία της Καλιφόρνια στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής, αν και 5 χρόνια αργότερα.

 


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 179
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Nαι τάχαμ για το περιβάλλον.... Εδώ η αυτονομία των ηλεκτρικών είναι πολύ μικρή και θέλουν 10ωρες φόρτιση κάθε φορά + δεν παλεύεται ο σχεδιασμός από μέσα που είναι σαν διαστημόπλοιο (ειδικά το κα

μου φαινεται πως η Ε.Ε. ξεχναει πως υπαρχουν χωρες στην Ε.Ε. που οι πολιτες της εχουν κατα κεφαλην εισοδημα κατω απο 13.000 ευρω 

Δεν είναι ακριβώς όπως τα δείχνει η εικόνα. Ακόμα και ορυκτά καύσιμα να χρησιμοποιούνται για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας, είναι πολύ πιο αποδοτικό και 'οικολογικο'  να γίνεται σε μεγάλη κλίμακα,

Δημοσιευμένες Εικόνες

να βγει και κανενα προγραμμα απο την εε που να μην περναει απο τα χερια της κυβερνησης ομως. γιατι η επιδοτηση για ηλεκτρικο ποδηλατο ηρθε σαν καπέλο στην τιμη. ρωτησα για ποδηλατο που εχει 900 και με επιδοτηση εχει 1100. 

  • Like 5
  • Haha 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Μόλις τώρα, KnightRider είπε

Nαι τάχαμ για το περιβάλλον.... Εδώ η αυτονομία είναι πολύ μικρή και θέλουν 10ωρες φόρτιση + δεν παλεύεται ο σχεδιασμός από μέσα που είναι σαν διαστημόπλοιο

ELECTRIC CAR.jpg

Δεν είναι ακριβώς όπως τα δείχνει η εικόνα. Ακόμα και ορυκτά καύσιμα να χρησιμοποιούνται για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας, είναι πολύ πιο αποδοτικό και 'οικολογικο'  να γίνεται σε μεγάλη κλίμακα, πάρα πολλοί μικροί κινητήρες εσωτερικής καύσης. 

Το βασικό θέμα είναι πόσο κρατάνε και σε τι ποσοστό οι μπαταρίες; Όταν φθαρουν πόσο θα κοστίσει η αλλαγή τους; Θα συμφέρει για ένα μικρό ιχ ή θα είναι καλύτερο να αγοραστεί καινούργιο;

  • Like 19
  • Thanks 5
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
4 λεπτά πριν, george1807 είπε

Δεν είναι ακριβώς όπως τα δείχνει η εικόνα. Ακόμα και ορυκτά καύσιμα να χρησιμοποιούνται για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας, είναι πολύ πιο αποδοτικό και 'οικολογικο'  να γίνεται σε μεγάλη κλίμακα, πάρα πολλοί μικροί κινητήρες εσωτερικής καύσης. 

Το βασικό θέμα είναι πόσο κρατάνε και σε τι ποσοστό οι μπαταρίες; Όταν φθαρουν πόσο θα κοστίσει η αλλαγή τους; Θα συμφέρει για ένα μικρό ιχ ή θα είναι καλύτερο να αγοραστεί καινούργιο;

Επίσης η καταστροφή, εναπόθεση είτε το κατά το δυνατόν ανακύκλωση των μπαταριών τι αντίκτυπο έχει στο περιβάλλον.

  • Like 5
  • Thanks 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
9 λεπτά πριν, george1807 είπε

Δεν είναι ακριβώς όπως τα δείχνει η εικόνα. Ακόμα και ορυκτά καύσιμα να χρησιμοποιούνται για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας, είναι πολύ πιο αποδοτικό και 'οικολογικο'  να γίνεται σε μεγάλη κλίμακα, πάρα πολλοί μικροί κινητήρες εσωτερικής καύσης. 

Το βασικό θέμα είναι πόσο κρατάνε και σε τι ποσοστό οι μπαταρίες; Όταν φθαρουν πόσο θα κοστίσει η αλλαγή τους; Θα συμφέρει για ένα μικρό ιχ ή θα είναι καλύτερο να αγοραστεί καινούργιο;

Προς το παρον η αλλαγη της μπαταριας απο οσο ξερω κοστιζει ~7.000€ -- επίσης ειναι μεγαλο προβλημα το να κανεις ~300χλμ και μετα να περιμενεις κανα 10ωρο να φορτισει. 
Για μενα θα επρεπε οι εταιριες να σταματησουν να παραγουν 1000 αυτοκινητα καθε χρονο γιατι εδω και τοσα χρονια εχουμε γεμισει εκατομυρια αυτοκινητα

  • Like 2
  • Haha 1
  • Confused 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 λεπτά πριν, KnightRider είπε

Για μενα θα επρεπε οι εταιριες να σταματησουν να παραγουν 1000 αυτοκινητα καθε χρονο γιατι εδω και τοσα χρονια εχουμε γεμισει εκατομυρια αυτοκινητα

Αυτό αυτομάτως σημαίνει ή κλείσιμο αρκετών αυτοβιομηχανιών ή κατακόρυφη αύξηση στις τιμές των αυτοκινήτων…

  • Like 3
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μου φαινεται πως η Ε.Ε. ξεχναει πως υπαρχουν χωρες στην Ε.Ε. που οι πολιτες της εχουν κατα κεφαλην εισοδημα κατω απο 13.000 ευρω 

  • Like 26
  • Thanks 3
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τι αραγε ειναι πιο τραγικο ? το we care με εναλλακτικες στο ιδιο επιπεδο με τις προηγουμενες σε ρυπανση ? 'η οτι ακομα η ε.ε δεν εχει κατορθωσει να βαλει προτεραιοτητες σε σημαντικα θεματα αλλα ασχολειται με πραγματα που στην πορεια οδηγουν στα ιδια....

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, AtiX είπε

Αυτό αυτομάτως σημαίνει ή κλείσιμο αρκετών αυτοβιομηχανιών ή κατακόρυφη αύξηση στις τιμές των αυτοκινήτων…

Ετσι κι αλλιως ο πιο πολυς κοσμος κραταει το αυτοκινητο του για αρκετα χρονια - εγω θεωρω χαζομαρα που η καθε αυτοκινητοβιομηχανια βγαζει συνεχως καινουργια μοντελα και μαλιστα που τα περισσοτερα εχουν κατι ηλιθιες ζημιες/βλαβες και οι λαμαρινες γινανε πιο ευαισθητες...

Επεξ/σία από KnightRider
  • Confused 6
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το φυσικο αεριο και το LPG ομως που ειναι το φτηνοτερο και καθαροτερο καυσιμο το θαψανε οι κουφαλες...

Επεξ/σία από filipprin
  • Like 13
  • Thanks 1
  • Confused 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
21 λεπτά πριν, george1807 είπε

Δεν είναι ακριβώς όπως τα δείχνει η εικόνα. Ακόμα και ορυκτά καύσιμα να χρησιμοποιούνται για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας, είναι πολύ πιο αποδοτικό και 'οικολογικο'  να γίνεται σε μεγάλη κλίμακα, πάρα πολλοί μικροί κινητήρες εσωτερικής καύσης. 

Το βασικό θέμα είναι πόσο κρατάνε και σε τι ποσοστό οι μπαταρίες; Όταν φθαρουν πόσο θα κοστίσει η αλλαγή τους; Θα συμφέρει για ένα μικρό ιχ ή θα είναι καλύτερο να αγοραστεί καινούργιο;

Ναι αλλά για να βγει μια μπαταρία σαν αυτή των Tesla ρυπαίνεται το περιβάλλον πιο πολύ από όσο ρυπαίνεται από ολόκληρη την ζωή ενός diesel αυτοκινήτου

  • Like 13
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 λεπτό πριν, Dinos_12345 είπε

Ναι αλλά για να βγει μια μπαταρία σαν αυτή των Tesla ρυπαίνεται το περιβάλλον πιο πολύ από όσο ρυπαίνεται από ολόκληρη την ζωή ενός diesel αυτοκινήτου

Κάποιο link?

  • Like 10
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
4 λεπτά πριν, filipprin είπε

Το φυσικο αεριο και το LPG ομως που ειναι το φτηνοτερο και καθαροτερο καυσιμο το θαψανε οι κουφαλες...

καλα το υγραέριο θα το κρατήσω μεχρι να πεθανω η εγω η αυτο. from my cold dead hands...

  • Like 3
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
34 λεπτά πριν, KnightRider είπε

Nαι τάχαμ για το περιβάλλον....

Εδώ η αυτονομία των ηλεκτρικών είναι πολύ μικρή και θέλουν 10ωρες φόρτιση κάθε φορά + δεν παλεύεται ο σχεδιασμός από μέσα που είναι σαν διαστημόπλοιο (ειδικά το καντράν)....

ELECTRIC CAR.jpg

Δηλαδη την ιδια μολυνση προκαλεις ειτε ηλεκτροδοτεισαι απο την ΔΕΗ ειτε απο μια γεννητρια στην αυλη σου?

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.