Προς το περιεχόμενο

Ιδιωτικοποιήσεις στην Ελλάδα


airtrelomike13

Προτεινόμενες αναρτήσεις

22 ώρες πριν, tsioulak είπε

Εγώ ξέρω μια δημόσια επιχείρηση που είχε κέρδος και πουλήθηκε κοψοχρονια, ΟΠΑΠ.

>500 εκατομμυρια κερδη το χρονο, οταν πουληθηκε το 13...και ηδη ο προεδρος εισπραττει...

Κι επισης, μη ξεχνατε και τον ΔΕΔΔΗΕ...που πραγματικα ξεπουληθηκε...με αντιτιμο τα εσοδα 2 χρονων

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, ProponitisTouKanape είπε

Πάντως κυκλοφορεί ανάμεσα μας κόσμος που πιστεύει πως το Ελληνικό κράτος είναι καλό να έχει κρατικό μονοπώλιο σε μια αγορά γιατί θα φροντίσει για το καλό των πολιτών του σε αυτή, κρατώντας χαμηλές τιμές, παρέχοντας υψηλού επιπέδου υπηρεσίες κλπ, λες και το εμποδίζει ο ιδιώτης ανταγωνιστής του να το κάνει.

Καλά σε ποια χώρα ζείτε; Ούτε στο νηπιαγωγείο δε θα πίστευαν κάτι τέτοιο. Τόσο ιδεοληπτικά βλέπετε την πραγματικότητα; 

παραδειγμα Βενεζουελας

το κρατος απεκτησε το μονοπωλιο του πετρελαιου διωχνοντας ξενες εταιρειες

οντως εδινε σε πολυ χαμηλη τιμη τα καυσιμα η κρατικη εταιρεια για καποια χρονια

σημερα η εταιρεια αυτη εχει χρεοκοπησει οι πολιτες κανουν τεραστιες ουρες στα βενζιναδικα λογω ελλειψης βενζινης στην χωρα με τα περισσοτερα παγκοσμια αποθεματα κοιτασματων πετρελαιου

21 λεπτά πριν, Macosj είπε

Εδώ κάποιοι πιστεύουν ότι ο ιδιώτης θα σκεφτεί το καλό του κοινωνικού συνόλου και όχι της τσέπης του. Στο ελλαντα θα γίνει όπως στους παροχους τηλεφωνίας, καρτέλ με τις υψηλότερες τιμές στην Ευρώπη, 2-3 μεγάλοι με τις ίδιες τιμές. Αν δεν υπάρχει κράτος από πίσω να ελέγχει όλα αυτά έτσι γίνεται, το πρόβλημα είναι ότι στο ελλαντα αυτοί που έχουν χρήμα για τέτοιες επενδύσεις έχουν συγγένεια με πρωθυπουργούς, υπουργούς κτλ οπότε έχουμε έναν κύκλο μπανανιας 

ενω αν δεν υπηρχαν vodafone,wind αλλα μονο ο παλιος κρατικος ΟΤΕ θα ηταν προς οφελος μας;

τι ταχυτητες θα ετρεχαν τα δικτυα ας πουμε;

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

44 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Πότε είχε η κρατική Ολυμπιακή εισιτήρια με 4,99€ Γιατί εχω θυμάμαι πολλά χιλιάρικα σε δραχμές.

 

Χιούμορ κάνω.

54 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

ο ΟΠΑΠ. που τον χαρισανε.

Διαγωνισμός, δεν έγινε ?

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, GREGORYMO είπε

ΥΓ. Μετά ήρθε εκείνη η Ryanair και το πήγε στα 9.99€.

Και κάθε φορά που ταξιδεύεις, ρίχνεις και καμιά προσευχή για το "καλό".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όλες οι απόψεις που εκφράζονται είναι σωστές. Το πρόβλημα δεν είναι αν θα είναι δημόσια ή ιδιωτικά, αλλά να ελέγχονται σωστά. Πράγμα που δεν συμβαίνει, μάλλον γιατί έτσι έχουμε μάθει; Έτσι είναι ο κόσμος; Είναι τόσο σάπια η ελληνική κοινωνία;

Μία μέση λύση είναι η ελεύθερη αγορά με δημόσιες επιχειρήσεις όπου σκοπό δεν θα έχουν κατά κόρον το κέρδος, αλλά και την ποιότητα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, Gioandro είπε

Και κάθε φορά που ταξιδεύεις, ρίχνεις και καμιά προσευχή για το "καλό".

Γιατι ?

Έχουν μεγαλύτερο δείκτη ατυχήματων από τις υπόλοιπες ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σεις που θέλετε να γυρίσει η Αττική Οδός στο ελληνικό δημόσιο, πείτε μου παρακαλώ: έχετε δει την ποιότητα που διατηρεί σε όλα τα επίπεδα επί δεκαετίες; Άσφαλτος, σήμανση, καθαριότητα, φωτισμος, κλπ.

Είστε βέβαιοι ότι το *ελληνικό* δημόσιο θα μπορέσει να διατηρήσει τα προφανή πράγματα σε ένα οδικό άξονα;

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

54 λεπτά πριν, tasanton είπε

Σεις που θέλετε να γυρίσει η Αττική Οδός στο ελληνικό δημόσιο, πείτε μου παρακαλώ: έχετε δει την ποιότητα που διατηρεί σε όλα τα επίπεδα επί δεκαετίες; Άσφαλτος, σήμανση, καθαριότητα, φωτισμος, κλπ.

Είστε βέβαιοι ότι το *ελληνικό* δημόσιο θα μπορέσει να διατηρήσει τα προφανή πράγματα σε ένα οδικό άξονα;

 

Μπορει απλα να μεταφερθει στο δημοσιο το μεγαλυτερο ποσοστο, και να μεινει η διαχειριση στην ιδιωτικη εταιρεια.

win win.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, ProponitisTouKanape είπε

Πάντως κυκλοφορεί ανάμεσα μας κόσμος που πιστεύει πως το Ελληνικό κράτος είναι καλό να έχει κρατικό μονοπώλιο σε μια αγορά γιατί θα φροντίσει για το καλό των πολιτών του σε αυτή, κρατώντας χαμηλές τιμές, παρέχοντας υψηλού επιπέδου υπηρεσίες κλπ, λες και το εμποδίζει ο ιδιώτης ανταγωνιστής του να το κάνει.

Καλά σε ποια χώρα ζείτε; Ούτε στο νηπιαγωγείο δε θα πίστευαν κάτι τέτοιο. Τόσο ιδεοληπτικά βλέπετε την πραγματικότητα; 

Μην μπερδευεσαι "φροντίσει για το καλό των πολιτών του σε αυτή" 

Δεν θα φροντίσει θα είναι υποχρεωμένο/αναγκασμένο να το κάνει.

 

Και στην τελική για ρεύμα μιλάμε, είναι δημόσιο αγαθό. Ο ιδιώτης στις 5 μέρες απλήρωτου λογαριασμού στο κόβει.

Αν εσύ προσωπικά δεν έχεις και δεν είχες ποτέ σου τέτοιο θέμα, απλά σκέψου ότι υπάρχουν βαριά αρρωστοι/ άνεργοι κτλ που δεν μπορούν να έχουν ούτε τα βασικά πόσο μάλλον να πληρώσουν ρεύμα.

Το κράτος για αυτό είναι. Αν είναι να μαζεύει μόνο φόρους ας το κλείσουμε και αυτό

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, oikonikos είπε

Και στην τελική για ρεύμα μιλάμε, είναι δημόσιο αγαθό. Ο ιδιώτης στις 5 μέρες απλήρωτου λογαριασμού στο κόβει.

όχι, μπαίνεις σε διακανονισμό μετά απο κανα δίμηνο

τα ίδια βασικά με ΔΕΗ εδώ και καιρό

8 λεπτά πριν, oikonikos είπε

Δεν θα φροντίσει θα είναι υποχρεωμένο/αναγκασμένο να το κάνει.

την ακριβη΄κιλοβατώρα που σήμερα πληρώνει (ο περισσότερος κόσμος) ,είναι λόγω της "φροντίδας"

22 λεπτά πριν, @pnea1973 είπε

Το δημόσιο τόσα χρόνια είναι ο βραχνάς της Ελλάδας. Ελεγκτικοί μηχανισμοί που να κόβουν κ@λους χρειάζεται.

για το ρεύμα είδαμε προκοπή μέχρι τώρα

για τηλεφωνία ,στις αρχές κορόιδευαν τον κόσμο και αυτοί , μετά υπήρχε μεγάλη εξέλιξη και τώρα έχουμε το καρτέλ

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, korakios είπε

 

για τηλεφωνία ,στις αρχές κορόιδευαν τον κόσμο και αυτοί , μετά υπήρχε μεγάλη εξέλιξη και τώρα έχουμε το καρτέλ

Δεν μιλάω μόνο για το τελικό προϊόν. Αλλά και για την κακό διαχείριση που ακόμα και τώρα γίνεται. 

Θα σου αναφέρω παράδειγμα. Στο κτίριο της περιφέρειας Ιωαννίνων τον χειμώνα, όταν και λειτουργεί η θέρμανση, πολλά γραφεία έχουν ανοικτά παράθυρα γιατί ζεσταίνονται υπερβολικά. 

Αυτοκίνητα υπηρεσιακά που πάνε βόλτες και άλλα πολλά. 

Δεν έχω αγγίξει το θέμα της μισθοδοσίας. 

Είχα πει παλιότερα ότι η αντίστοιχη θέση του δημοσίου θα έπρεπε να  αμοιβεται με ποσοστό επί της αντίστοιχης θέσης του ιδιωτικού τομέα. Πχ Μηχανικός με εμπειρία 5 ετών μ.ο 1200 τότε αντίστοιχα ο δημόσιος υπάλληλος Μηχανικός θα είχε μισθό το 70% πχ. 

Αλλά εμείς τώρα κάνουμε μια φιλολογική συζήτηση.. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο παράδειγμα της Αττικής οδού ισχύει ότι δεν ήταν σωστή η σύμβαση.

είναι η εξαίρεση που χρησιμοποιουν πολλοι ως επιχείρημα, αλλά τεχνηέντως το εξισώνουν με ολες τις συμβάσεις για το οδικό δίκτυο κάτι που δεν ισχύει.

Προφανώς και όταν λήξει η σύμβαση της Αττικής οδού πρέπει να γίνει νέα σύμβαση με πιο επικερδείς όρους για το δημόσιο.

Οι ιδιωτικοποιήσεις συνήθως είναι επικερδείς. Το κράτος γλιτώνει το εργατικό κόστος και παίρνει και έσοδα απο τον ιδιώτη (φόρος, εισφορές κλπ ) ο οποίος έχει στόχο το κέρδος και γι αυτό επενδύει σε νέες τεχνολογίες.

Αντίθετως το δημόσιο συνήθως δεν επενδύει ή αν επενδύσει, το κόστος για τον πολίτη είναι πολύ μεγαλύτερο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, oikonikos είπε

 

Το κράτος για αυτό είναι. Αν είναι να μαζεύει μόνο φόρους ας το κλείσουμε και αυτό

Έχεις ακούσει για το ΚΕΑ ?

Έχεις ακούσει για το κοινωνικό τιμολόγιο ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...