hablando Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2024 Να κάνω μια ερώτηση βρε παιδιά. Ας υποθέσουμε έχουμε μια σύνδεση με το Eon Tv Box της. Μπορούμε να αγοράσουμε 2ο Eon Tv Box για ΜΗ ταυτόχρονη θέαση σε άλλη διεύθυνση; Πχ στο εξοχικό!
yazidis Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2024 Θεωρητικά θα πρέπει να καταχωρήσεις μια συσκευή σε Smart TV. Αυτή δεν είναι αναγκαστικό να είναι απαραίτητα 2ο eon tv box. Μπορείς να αγοράσεις και κάποιο άλλο box όπως πχ το Nokia 8000 ή 8010. 1
agnostos99 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου Δημοσ. 19 Ιανουαρίου Καλησπέρα. Παρακάτω τι αναφέρεται στο σαιτ τη νοβα. Έχει αλλάξει ότι μπορείς να βλέπεις ταυτόχρονα σε 3 συσκευές ΑΝ έχει και τον αποκωδικοποιητή? Δηλ Αποκωδικοποιητής + 2 ακόμα γιατί στο παρελθόν δούλευε έτσι. Με βση τα παρακάτω αν εχεις αποκωδικοποιητή φαίνεται μόνο σε μια ακόμα μπορείς να εχεις παραλληλη θέαση. Συνολικά όμως έχεις δυνατότητα ταυτόχρονης θέασης σε έως και 2 συσκευές: για την υπηρεσία τηλεόρασης μέσω δορυφόρου, η μία συσκευή θα πρέπει να είναι ο αποκωδικοποιητής. για την υπηρεσία τηλεόρασης μέσω Internet, η μία συσκευή θα πρέπει να είναι η κάποια συσκευή μεγάλης οθόνης.
yazidis Δημοσ. 5 Ιουλίου Δημοσ. 5 Ιουλίου Έχει κανείς μήπως το συμβόλαιο του να μου πει αν υπάρχει πινακάκι αποχώρησης με την ποινή που πληρώνεις; Με ενδιαφέρουν οι τελευταίοι 2 μήνες
nanas Δημοσ. Τρίτη στις 04:15 μμ Δημοσ. Τρίτη στις 04:15 μμ Δεν μπορώ να αλλάξω συσκευή, όπου θα λειτουργεί το Eon σε smart TV. Στο nova app στο σχετικό πεδίο δεν υπάρχει καν η επιλογή «Προσθήκη». Από την εξυπηρέτηση πελατών, όταν τους δίνω τον σχετικό 6ψηφιο κωδικό, τον καταχωρούν, αλλά στην tv εμφανίζει σφάλμα ότι έχω υπερβεί τον επιτρεπτό αριθμό συσκευών (το οποίο δεν ισχύει βέβαια). Δηλώθηκε βλάβη και παραμένει άλυτη 2 εβδομάδες τώρα. Έχει τύχει σε κανέναν;
adi32 Δημοσ. Τρίτη στις 06:38 μμ Δημοσ. Τρίτη στις 06:38 μμ 2 ώρες πριν, nanas είπε Δεν μπορώ να αλλάξω συσκευή, όπου θα λειτουργεί το Eon σε smart TV. Στο nova app στο σχετικό πεδίο δεν υπάρχει καν η επιλογή «Προσθήκη». Από την εξυπηρέτηση πελατών, όταν τους δίνω τον σχετικό 6ψηφιο κωδικό, τον καταχωρούν, αλλά στην tv εμφανίζει σφάλμα ότι έχω υπερβεί τον επιτρεπτό αριθμό συσκευών (το οποίο δεν ισχύει βέβαια). Δηλώθηκε βλάβη και παραμένει άλυτη 2 εβδομάδες τώρα. Έχει τύχει σε κανέναν; https://nova.gr/account/service-details/television απο εδω δοκιμασες?
logistoulis Δημοσ. Τρίτη στις 06:50 μμ Δημοσ. Τρίτη στις 06:50 μμ (επεξεργασμένο) 17 λεπτά πριν, adi32 είπε https://nova.gr/account/service-details/television απο εδω δοκιμασες? Μια χαρά το κάνεις από την εφαρμογή, πρόσφατα έβγαλα μια τηλεόραση και πρόσθεσα μια άλλη μέσω αυτής Απλά (όπως όλοι ξέρετε) πρέπει να διατηρείται συγκεκριμένος αριθμός συσκευών αντί να το κάνουν σα το Netflix που το βάζεις και στη τοστιέρα σου Το μόνο ευχάριστο είναι ότι μπορείς να βγάλεις το ηλίθιο box που είχαν και να βάλεις μια τηλεόραση που το παίζει από την εφαρμογή αντί να συνδέεις αυτή την αηδία στη τηλεόραση σου που ήθελε μόνο καλώδιο.. (και είχα αναγκαστεί να φέρνω ασύρματο αναμεταδότη με έξοδο Ethernet σε δωμάτιο για να μην τραβάω καλώδιο μέσα σε όλο το σπίτι) Επεξ/σία Τρίτη στις 06:56 μμ από logistoulis
nanas Δημοσ. Τρίτη στις 06:59 μμ Δημοσ. Τρίτη στις 06:59 μμ 19 λεπτά πριν, adi32 είπε https://nova.gr/account/service-details/television απο εδω δοκιμασες? Το δοκίμασα κι αυτό και μου βγάζει και από εκεί: "Καμία Smart TV δεν έχει προστεθεί Δεν έχεις καμία καταχωρημένη Smart TV στον EON λογαριασμό σου." Και ενώ θα έπρεπε (όπως βλέπω από άλλους λογαριασμούς) από κάτω να έχει την επιλογή "Προσθήκη", δεν έχει τίποτα....
adi32 Δημοσ. Τρίτη στις 07:09 μμ Δημοσ. Τρίτη στις 07:09 μμ 9 λεπτά πριν, nanas είπε Το δοκίμασα κι αυτό και μου βγάζει και από εκεί: "Καμία Smart TV δεν έχει προστεθεί Δεν έχεις καμία καταχωρημένη Smart TV στον EON λογαριασμό σου." Και ενώ θα έπρεπε (όπως βλέπω από άλλους λογαριασμούς) από κάτω να έχει την επιλογή "Προσθήκη", δεν έχει τίποτα.... Κάποια βλακεια έχουν κάνει αυτοί. Στείλε και μήνυμα στο chat
nanas Δημοσ. Τρίτη στις 07:28 μμ Δημοσ. Τρίτη στις 07:28 μμ 17 λεπτά πριν, adi32 είπε Κάποια βλακεια έχουν κάνει αυτοί. Στείλε και μήνυμα στο chat Έχει δηλωθεί βλάβη και περιμένω 15 μέρες περίπου. Γιατί άραγε αργούν τόσο;
adi32 Δημοσ. Τρίτη στις 07:30 μμ Δημοσ. Τρίτη στις 07:30 μμ 1 λεπτό πριν, nanas είπε Έχει δηλωθεί βλάβη και περιμένω 15 μέρες περίπου. Γιατί άραγε αργούν τόσο; Πάτα το κουμπάκι του chat να μιλήσεις επιτόπου και πες του ότι έχει περάσει καιρός
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα