Προς το περιεχόμενο

Σκέψεις και "φρένα" για το επόμενο βήμα


Ntinlanden

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 λεπτά πριν, stratigos24 είπε

Δε βλέπω νερά, δε βλέπω λάσπες...

     Θα το έβλεπα ως πρόκληση , ώστε να σκεφτώ τι εναλλακτικές υπάρχουν σε μία τέτοια περίπτωση ........ φυσικά και έκανες πολύ καλά και ανέφερες και εμένα , αν και δεν θυμάμαι να αρνήθηκα τέτοιες οθόνες , χωρίς να παίρνω και όρκο .

   Στην αρχή ήθελα ( ακόμη θέλω ) να σε πειράξω σχετικά με τις λάσπες κλπ , όμως κυριολεκτικά με προβλημάτισε και με γύρισε στο να σκέφτομαι κατευθείαν τις τυχόν εναλλακτικές προτάσεις , υπάρχουν φυσικά .

   Δεν βρήκα την γωνία θέασης που προσφέρει μία τέτοια οθόνη , τόσο χρήσιμη για μένα ( κάποιες στιγμές την χρειάστηκα ) επειδή δεν μπορώ να βλέπω στην ίδια ευθεία . 

  Θα το έβλεπα ως πρόκληση στην θέση σου , όπου θα προσπαθούσα εκεί που είπαν , όποιοι το είπαν πως δεν χρειάζεται μία τέτοια οθόνη να προσπαθήσω να αποδείξω πως όντως έτσι είναι , ώστε να αποκτήσω επιχειρήματα για το αντίθετο απ' αυτό .

  

 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 460
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

9 ώρες πριν, stratigos24 είπε

Όποιος ξαναπει (βλέπε @babisskg @highpriest), ότι δε βολεύει ή δεν χρειάζεται η οθόνη να βγαίνει και να γυρνάει παντού, να έρθει μέσα σε λάσπες και νερά που πήγα σήμερα να τοποθετήσει την κάμερα μου πολύ χαμηλά στο έδαφος (το τρίποδο πολύ ανοιχτό ώστε να είναι πολύ χαμηλά) και να βγάλει κάθετο κάδρο να μου πει λίγο πώς βλέπει τί βγάζει και πόσo θα κουραστεί, βραχεί, ιδρώσει κλπ κλπ... 😡😡

ΥΓ: Πρώτη εξόρμιση με την Z5 για longexposure λήψεις τοπίου (ελάχιστη ταχύτητα 2 sec μέγιστη 25'') συνολικά 180 λήψεις έβγαλα, υπόλοιπο μπαταρίας 73%. Πραγματικά για Mirrorless τα πάει περίφημα.

Έγραψα πως δεν χρειάζεται;

Χμμμ, δεν το θυμάμαι να πω την αλήθεια. Ίσως.

Νομιζω πως έχω πει πως προτιμώ σκέτη tilt. Υπάρχουν και κάποιες tilt που κάνουν ένα ελαφρύ σπάσιμο και προς τα έξω ακριβώς για την περίπτωση που αναφέρεις. 
Παντως αν εξαιρέσεις αυτή την περίπτωση, εξακολουθώ να θεωρώ καλύτερες τις απλές tilt για φωτογραφία. Με ενοχλεί στην δική μου όλο αυτό που βγαίνει προς τα έξω όταν θέλω να γυρίσω την οθόνη. Δεν βοηθάει στο πιάσιμο.

 

Τωρα για την δική σου περίπτωση, προσωπικά θα έκανα connect με το app της Νικον στο κινητό και θα έβλεπα/έδινα εντολές απο εκει. Υποθέτω πως έχει remote κοντρόλ όπως όλες οι καινούριες μηχανές.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, babisskg είπε

     Θα το έβλεπα ως πρόκληση , ώστε να σκεφτώ τι εναλλακτικές υπάρχουν σε μία τέτοια περίπτωση ........ φυσικά και έκανες πολύ καλά και ανέφερες και εμένα , αν και δεν θυμάμαι να αρνήθηκα τέτοιες οθόνες , χωρίς να παίρνω και όρκο .

   Στην αρχή ήθελα ( ακόμη θέλω ) να σε πειράξω σχετικά με τις λάσπες κλπ , όμως κυριολεκτικά με προβλημάτισε και με γύρισε στο να σκέφτομαι κατευθείαν τις τυχόν εναλλακτικές προτάσεις , υπάρχουν φυσικά .

   Δεν βρήκα την γωνία θέασης που προσφέρει μία τέτοια οθόνη , τόσο χρήσιμη για μένα ( κάποιες στιγμές την χρειάστηκα ) επειδή δεν μπορώ να βλέπω στην ίδια ευθεία . 

  Θα το έβλεπα ως πρόκληση στην θέση σου , όπου θα προσπαθούσα εκεί που είπαν , όποιοι το είπαν πως δεν χρειάζεται μία τέτοια οθόνη να προσπαθήσω να αποδείξω πως όντως έτσι είναι , ώστε να αποκτήσω επιχειρήματα για το αντίθετο απ' αυτό .

  

 

 

     Σίγουρα tilt !!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, babisskg είπε

     Θα το έβλεπα ως πρόκληση , ώστε να σκεφτώ τι εναλλακτικές υπάρχουν σε μία τέτοια περίπτωση ........ φυσικά και έκανες πολύ καλά και ανέφερες και εμένα , αν και δεν θυμάμαι να αρνήθηκα τέτοιες οθόνες , χωρίς να παίρνω και όρκο .

   Στην αρχή ήθελα ( ακόμη θέλω ) να σε πειράξω σχετικά με τις λάσπες κλπ , όμως κυριολεκτικά με προβλημάτισε και με γύρισε στο να σκέφτομαι κατευθείαν τις τυχόν εναλλακτικές προτάσεις , υπάρχουν φυσικά .

   Δεν βρήκα την γωνία θέασης που προσφέρει μία τέτοια οθόνη , τόσο χρήσιμη για μένα ( κάποιες στιγμές την χρειάστηκα ) επειδή δεν μπορώ να βλέπω στην ίδια ευθεία . 

  Θα το έβλεπα ως πρόκληση στην θέση σου , όπου θα προσπαθούσα εκεί που είπαν , όποιοι το είπαν πως δεν χρειάζεται μία τέτοια οθόνη να προσπαθήσω να αποδείξω πως όντως έτσι είναι , ώστε να αποκτήσω επιχειρήματα για το αντίθετο απ' αυτό .

  

 

 

Λες να κάνω καμία πατέντα με καθρεφτάκι ;;; Χαχαχα 

12 ώρες πριν, pifilos είπε

Συμφωνώ γενικότερα πως βολεύει και για τοπία συγκεκριμένα ακόμα περισσότερο. Εξακολουθώ όμως να προτιμώ την tilted που όμως γυρνάει και στο κάθετο κάδρο όχι όμως τελείως όπως π.χ. η παρακάτω. Ο λόγος είναι πως είναι μια μέση λύση για περισσότερες χρήσεις. Δε θα ήθελα να γυρνάω στους δρόμους και να εξέχει η οθόνη όταν έχω τη μηχανή στο ύψος της μέσης και δε χρησιμοποιώ το EVF. Εννοείται ζήτημα προτιμήσεων δεν υπάρχει σωστό και λάθος εδώ. Αν όμως πρόκεται για απλή tilted που δεν έχει την παρακάτω δυνατότητα στον κάθετο προσανατολισμό συμφωνώ καλύτερα να βγαίνει. 

 

image.png.cd2606d995d9796bcf2fc0a254fff60d.png

 

Edit: Υπάρχουν και μερικές που είναι ταυτόχρονα tilted και flip out όπως η fujifilm X-T100 (παράξενο κιόλας μιας και είναι από τα πολύ entry μοντέλα) και σίγουρα κάποια FF Panasonic που τώρα μου διαφεύγει. Νομίζω πως είναι η καλύτερη λύση απλώς γίνεται αρκετά μπαμπάτσικη η οθόνη μετά και ίσως για αυτό το αποφεύγουν. 

Αυτή μάλιστα. Θα την προτιμούσα νομίζω από τη στριφογυριστή. 

Στις 9/5/2022 στις 12:15 ΠΜ, highpriest είπε

Πλάκα κάνεις;

Αυτό με την οθόνη της Νίκον είναι πλεονέκτημα! 

Εμένα δεν με βολεύει καθόλου η πλήρως περιστροφική σε σχέση με την απλώς σπαστή που έχω δει σε άλλους φίλους με άλλα μοντέλα σαν την Ζ5. Ίσως επειδή δεν τραβάω βίντεο τον εαυτό μου και δεν βγάζω σέλφις.

 

Στις 9/5/2022 στις 6:28 ΠΜ, babisskg είπε

    Σαφώς μία tilt screen είναι προτιμότερη σε σχέση με την γύρω γύρω όλοι ........ στη μέση ο Μανώλης ....... flip screen τουλάχιστον αυτή που βασίζεται σε ένα σημείο στήριξης διότι υπάρχει και η άλλη ....... η καλή ...... της Pentax ....... που έχει περισσότερα από ένα σημεία στήριξης ...... 

   Η flip screen είναι καλή για να φλιπάρεις για τα καλά και να χάσεις τον μπούσουλα ....... αν και πολλοί θα το ξεπεράσουν βασιζόμενοι στο post processing ....... 

Αυτά είχατε πει. 

Φυσικά σας πειράζω απλώς για να δώσω έμφαση γιατί εχθες μου βγήκε η πίστη ολίγον τι…

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σκέφτομαι κάποια στιγμή να προβώ σε αγορά κάποιου πιο all arround ζοομ φακού από τον 24-50mm z f4-6.3 που έχω και στο νου μου έχω τους εξής 2 (ο 24-70f4 προς το παρόν δεν είναι στη σκέψη μου):

Nikon Z 24-200 f4 - 6.3

Nikon Z 24-120 f4

Ποιόν θα επιλέγατε; 

Διαβάζω καλές κρητικές και βλέπω να γράφονται καλά λόγια για τον 24-200 (όχι ότι δε λέγονται καλά για τον 24-120) και είναι πιο οικονομικός, έχει 80mm παραπάνω και έχει σταθεροποίηση που ο 24-120 δεν έχει. Αλήθεια, συνδιάζεται η σταθεροποίηση του φακού με τη σταθεροποίηση που έχει η Z5 στο σώμα;

 

Από την άλλη, ο 24-120 θεωρητικά πρέπει να είναι μια κλάση πάνω σε ''ποιότητα'' εικόνας, έχει σταθερό F και έχει το εξής σημαντικό: 35 εκ. ελάχιστη απόσταση εστίασης σε όλα τα εστιακά μήκη (την ίδια ελάχιστη απόσταση εστίασης έχει και ο 24-50 που έχω) σε σχέση με τον 24-200 που η ελάχιστη απόσταση ανάλογα με τα mm είναι αυτή: 

Ελάχιστη απόσταση εστίασης

24 mm: 50 εκ.
35 mm: 54 εκ.
50 mm: 55 εκ.
70 mm: 58 εκ.
105 mm: 65 εκ.
135 mm: 68εκ.
200 mm: 70 εκ.

Επεξ/σία από stratigos24
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι φακοί με μεγάλο εστιακό εύρος , έχουν πλεονέκτημα ότι δεν χάνεις φωτογραφίες , σε φωτογραφική βόλτα. 

Και οι δύο που αναφέρεις υπερκαλύπτουν τις εστιακές αποστάσεις που έχει ο 24-50 που ήδη έχεις. 

Οπότε για να μην έχεις επιπλέον εξοπλισμό , θα ήταν καλή ιδέα να πουλήσεις τον 24-50 πρώτα 

και μετά να πάρεις έναν από τους δύο που λες. Με τον 24-200 θα βγάζεις πιο πολλές φωτογραφίες. 

Κι εγώ σκέφτομαι τον αντίστοιχο 24-240 που έχει η canon !

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 λεπτά πριν, Dr_73 είπε

 

Κι εγώ σκέφτομαι τον αντίστοιχο 24-240 που έχει η canon !

Ε ναι, μη δε βάλει η Canon 40mm παραπάνω από Nikon για να μας μπεις στο μάτι.. :P (βέβαια τα πληρώνεις παραπάνω.. 1075 ευρώ vs 890 ο 24-200 Nikon)

Nαι, έτσι το σκέφτομαι και εγώ για τα 80mm παραπάνω. Δεν είναι λίγα και από όσα βλέπω να λένε κάποιοι χρήστες σε ξένα φόρουμ είτε που έχουν και τους 2, είτε που είχαν τον 24-200 και τον έδωσαν για να πάρουν τον 24-120, δεν είναι μεγάλη η διαφορά σε 'ποιότητα εικόνας'' μεταξύ τους. Φυσικά για όποιον τον ενδιαφέρει το σταθερό f4 είναι σταθερό f4 στον 24-120 και είναι σοβαρός λόγος επιλογής.

Μάλλον για εκεί λέω να πάω (24-200) και να γλιτώσω και κανα ευρώ.

Τον 24-50 μάλλον θα τον δώσω αν πάρω κάποιον από τους 2 αυτούς, αλλά θα το κάνω μάλλον αφού πάρω πρώτα έναν τους.

 

ΥΓ: Αν έχεις FB, γράψου στο Group της Canon RP που έχει, μιλάνε αρκετά, ανεβάζουν πολλά δείγματα και ο συντονιστής εκεί ανεβάζει συχνά φωτογραφίες τοπίου με την rp και κατα κύριο λόγο με τον 24-105 f4-6.3 (έχει και τον rf 16mm και βάζει και κάποιες με αυτόν) και το αποτέλεσμα είναι πολύ δυνατό.

https://www.facebook.com/groups/2326405664351170

Επεξ/σία από stratigos24
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

41 λεπτά πριν, stratigos24 είπε

Σκέφτομαι κάποια στιγμή να προβώ σε αγορά κάποιου πιο all arround ζοομ φακού από τον 24-50mm z f4-6.3 που έχω και στο νου μου έχω τους εξής 2 (ο 24-70f4 προς το παρόν δεν είναι στη σκέψη μου):

Nikon Z 24-200 f4 - 6.3

Nikon Z 24-120 f4

Ποιόν θα επιλέγατε; 

Διαβάζω καλές κρητικές και βλέπω να γράφονται καλά λόγια για τον 24-200 (όχι ότι δε λέγονται καλά για τον 24-120) και είναι πιο οικονομικός, έχει 80mm παραπάνω και έχει σταθεροποίηση που ο 24-120 δεν έχει. Αλήθεια, συνδιάζεται η σταθεροποίηση του φακού με τη σταθεροποίηση που έχει η Z5 στο σώμα;

 

Από την άλλη, ο 24-120 θεωρητικά πρέπει να είναι μια κλάση πάνω σε ''ποιότητα'' εικόνας, έχει σταθερό F και έχει το εξής σημαντικό: 35 εκ. ελάχιστη απόσταση εστίασης σε όλα τα εστιακά μήκη (την ίδια ελάχιστη απόσταση εστίασης έχει και ο 24-50 που έχω) σε σχέση με τον 24-200 που η ελάχιστη απόσταση ανάλογα με τα mm είναι αυτή: 

Ελάχιστη απόσταση εστίασης

24 mm: 50 εκ.
35 mm: 54 εκ.
50 mm: 55 εκ.
70 mm: 58 εκ.
105 mm: 65 εκ.
135 mm: 68εκ.
200 mm: 70 εκ.

24-200 αλλά θα κρατούσα μάλλον και τον 24-50 λόγω μεγέθους. Αν όμως είναι να πάει απατος επειδή μιας και ο καθένας μας βγάζει φωτογραφίες διαφορετικά ναι οκ ας φύγει. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, stratigos24 είπε

Σκέφτομαι κάποια στιγμή να προβώ σε αγορά κάποιου πιο all arround ζοομ φακού από τον 24-50mm z f4-6.3 που έχω και στο νου μου έχω τους εξής 2 (ο 24-70f4 προς το παρόν δεν είναι στη σκέψη μου):

Nikon Z 24-200 f4 - 6.3

Nikon Z 24-120 f4

Ποιόν θα επιλέγατε; 

Διαβάζω καλές κρητικές και βλέπω να γράφονται καλά λόγια για τον 24-200 (όχι ότι δε λέγονται καλά για τον 24-120) και είναι πιο οικονομικός, έχει 80mm παραπάνω και έχει σταθεροποίηση που ο 24-120 δεν έχει. Αλήθεια, συνδιάζεται η σταθεροποίηση του φακού με τη σταθεροποίηση που έχει η Z5 στο σώμα;

 

Από την άλλη, ο 24-120 θεωρητικά πρέπει να είναι μια κλάση πάνω σε ''ποιότητα'' εικόνας, έχει σταθερό F και έχει το εξής σημαντικό: 35 εκ. ελάχιστη απόσταση εστίασης σε όλα τα εστιακά μήκη (την ίδια ελάχιστη απόσταση εστίασης έχει και ο 24-50 που έχω) σε σχέση με τον 24-200 που η ελάχιστη απόσταση ανάλογα με τα mm είναι αυτή: 

Ελάχιστη απόσταση εστίασης

24 mm: 50 εκ.
35 mm: 54 εκ.
50 mm: 55 εκ.
70 mm: 58 εκ.
105 mm: 65 εκ.
135 mm: 68εκ.
200 mm: 70 εκ.

      Διότι ο 24 - 50 δεν πάει παραπάνω από 50 , ενώ ο 24 - 200 πάει μέχρι 200 έχει όλα τα ενδιάμεσα τα οποία μάλλον δεν θα χρησιμοποιήσεις ποτέ ! 

     Η λογική τέτοιων φακών είναι ταξιδευτική , ώστε ο τάδε να μην κουβαλάει μαζί του πολλούς φακούς ........ έτσι λένε τουλάχιστον . Τώρα το αν στο ταξίδι που θα κάνει κάποιος η εν πάσει περιπτώσει στην φωτογραφική βόλτα έχει στο πλάνο του να κάνει και wide λήψεις και μακρινές και διάφορα άλλα δεν γνωρίζω , αυτό που βλέπω ως πιθανότερο είναι αν πρόκειται για ταξίδι , να προτιμήσει τα αξιοθέατα , τα οποία χρειάζονται έναν τυπικό φακό , ενώ σε βόλτα με συγκεκριμένο πρόγραμμα χρειάζεται τηλεφακό με την ευρύτερη έννοια της λέξης . 

    Που θα χρειαζόταν ένας τέτοιος ζουμ , σαφώς υπάρχουν περιπτώσεις όπου δεν γίνεται να καλύψεις κάποια απόσταση για ελάχιστα εκατοστά η μέτρα κι' αυτό επειδή παρεμβάλλονται είτε κενά είτε εμπόδια , οπότε τα έξτρα χιλιοστά ενός τέτοιου φακού θα κάνουν την διαφορά . 

    Όσες φορές πήρα μαζί μου τέτοιον φακό η παραπλήσιο , έβγαλα τις περισσότερες φορές αν όχι όλες στο ανώτερο άκρο , ελάχιστες στο κατώτερο και έως καμία ενδιάμεσα . 

   Σίγουρα προτιμώ έναν σκέτο prime , ανάλογα με το τι έχω στο μυαλό μου για εκείνη την βόλτα , ενώ αν μιλήσουμε για ταξιδευτικά σενάρια , θα προτιμήσω τον 24 - 50 , εναλλακτικά έναν σκέτο 50αρη ώστε να μην χαζοψαρεύω άσκοπα μεταξύ εστιακών αποστάσεων χωρίς λόγο και αιτία . 

  Για τα σενάρια τύπου " Θα πουλήσω το ρολόϊ και θα πάρω κομπολόι " νοικιάζω έναν 24 - 200 / 800 , βλέπω πως πάει και αν μου βγαίνει το γλυκό , πάω παραπέρα , αν όχι ...... 

  Φωτογραφία κάνω , δεν κάνω τεστ παρουσίασης για το YouTube σαν ambassador ( sic ) της τάδε εταιρείας , άρα γνωρίζω τι λογιό φακούς αρέσουν στην δική μου ματιά και μιλάω για το εύρος των εστιακών αποστάσεων , όχι τις μάρκες και τα διαθέσιμα f ...... 

  Tamron 100 - 300 στα 300mm φυσικά διότι στα 100 Μάλτα γιοκ ........ τώρα τι θα κάνω με τα ενδιάμεσα το ζήτημα είναι προς διερεύνηση , μέχρι να βρώ Tokina 400αρη prime σε manual έκδοση .

    

sketch-1650864382702.jpg

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, babisskg είπε

      Διότι ο 24 - 50 δεν πάει παραπάνω από 50 , ενώ ο 24 - 200 πάει μέχρι 200 έχει όλα τα ενδιάμεσα τα οποία μάλλον δεν θα χρησιμοποιήσεις ποτέ ! 

     Η λογική τέτοιων φακών είναι ταξιδευτική , ώστε ο τάδε να μην κουβαλάει μαζί του πολλούς φακούς ........ έτσι λένε τουλάχιστον . Τώρα το αν στο ταξίδι που θα κάνει κάποιος η εν πάσει περιπτώσει στην φωτογραφική βόλτα έχει στο πλάνο του να κάνει και wide λήψεις και μακρινές και διάφορα άλλα δεν γνωρίζω , αυτό που βλέπω ως πιθανότερο είναι αν πρόκειται για ταξίδι , να προτιμήσει τα αξιοθέατα , τα οποία χρειάζονται έναν τυπικό φακό , ενώ σε βόλτα με συγκεκριμένο πρόγραμμα χρειάζεται τηλεφακό με την ευρύτερη έννοια της λέξης . 

    Που θα χρειαζόταν ένας τέτοιος ζουμ , σαφώς υπάρχουν περιπτώσεις όπου δεν γίνεται να καλύψεις κάποια απόσταση για ελάχιστα εκατοστά η μέτρα κι' αυτό επειδή παρεμβάλλονται είτε κενά είτε εμπόδια , οπότε τα έξτρα χιλιοστά ενός τέτοιου φακού θα κάνουν την διαφορά . 

    Όσες φορές πήρα μαζί μου τέτοιον φακό η παραπλήσιο , έβγαλα τις περισσότερες φορές αν όχι όλες στο ανώτερο άκρο , ελάχιστες στο κατώτερο και έως καμία ενδιάμεσα . 

   Σίγουρα προτιμώ έναν σκέτο prime , ανάλογα με το τι έχω στο μυαλό μου για εκείνη την βόλτα , ενώ αν μιλήσουμε για ταξιδευτικά σενάρια , θα προτιμήσω τον 24 - 50 , εναλλακτικά έναν σκέτο 50αρη ώστε να μην χαζοψαρεύω άσκοπα μεταξύ εστιακών αποστάσεων χωρίς λόγο και αιτία . 

  Για τα σενάρια τύπου " Θα πουλήσω το ρολόϊ και θα πάρω κομπολόι " νοικιάζω έναν 24 - 200 / 800 , βλέπω πως πάει και αν μου βγαίνει το γλυκό , πάω παραπέρα , αν όχι ...... 

  Φωτογραφία κάνω , δεν κάνω τεστ παρουσίασης για το YouTube σαν ambassador ( sic ) της τάδε εταιρείας , άρα γνωρίζω τι λογιό φακούς αρέσουν στην δική μου ματιά και μιλάω για το εύρος των εστιακών αποστάσεων , όχι τις μάρκες και τα διαθέσιμα f ...... 

  Tamron 100 - 300 στα 300mm φυσικά διότι στα 100 Μάλτα γιοκ ........ τώρα τι θα κάνω με τα ενδιάμεσα το ζήτημα είναι προς διερεύνηση , μέχρι να βρώ Tokina 400αρη prime σε manual έκδοση .

    

sketch-1650864382702.jpg

     Ορίστε κι' ένας 38 - 380 ....... με f/4 ............ και CCD αισθητήρας παρακαλώ ......... για ταξίδια και ότι άλλο !

sketch-1661573885731.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χωρίς να θέλω να σε προκαταβάλω, πάλι θα βγάζεις τις περισσότερες απο 24 έως 50 ή 70, και αφού θα πηδάς όλα τα ενδιάμεσα θα βγάζεις κοντά στα 200.

ο Μπάμπης έχει δίκιο σε αυτό.

 

Προσωπικά θα επένδυα σε prime φωτεινούς. Τόσο σε ευρυγώνιους όσο και σε τηλεφακούς. Υποθέτω βγάζει η Νικον.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, highpriest είπε

Χωρίς να θέλω να σε προκαταβάλω, πάλι θα βγάζεις τις περισσότερες απο 24 έως 50 ή 70, και αφού θα πηδάς όλα τα ενδιάμεσα θα βγάζεις κοντά στα 200.

ο Μπάμπης έχει δίκιο σε αυτό.

 

Προσωπικά θα επένδυα σε prime φωτεινούς. Τόσο σε ευρυγώνιους όσο και σε τηλεφακούς. Υποθέτω βγάζει η Νικον.

    Το είδα προ ολίγου και το ξέχασα κιόλας , ο Z 400αρης της Nikon σε f/2.8 ......... full frame ....... 15.000 χιλιάρικα ........... ενώ ο φθηνότερος ...... στα 6.5 ........... τι να πω ...... αν βγάλουν άλλες εταιρείες κάτι σε πιο οικονομικό prime OK .

   

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, babisskg είπε

    Το είδα προ ολίγου και το ξέχασα κιόλας , ο Z 400αρης της Nikon σε f/2.8 ......... full frame ....... 15.000 χιλιάρικα ........... ενώ ο φθηνότερος ...... στα 6.5 ........... τι να πω ...... αν βγάλουν άλλες εταιρείες κάτι σε πιο οικονομικό prime OK .

   

Καμιά φορα με ρωτάνε για ποιον λόγο επέλεξα MFT.

Μα μπορείς με ανθρώπινα ποσά να εξερευνήσεις είδη φωτογραφίας που σε Full Frame είναι απλησίαστα!
Ένας (αντίστοιχος) ΜFT επαγγελματικός τηλεφακός 200mm σε f/2,8 κοστίζει περίπου 2200 ευρώ. Αν μάλιστα δεν θέλεις τόσο φωτεινό και το βλέπεις πιο ερασιτεχνικά, παίρνεις έναν ζουμ 75-300mm και με 400-500 ευρώ έχεις το αντίστοιχο των 150-600mm. Ή έναν 100-400mm γύρω στα 1200 ευρώ και έχεις πιάσει 200-800mm αντίστοιχο!

Σαφώς άλλη ποιότητα εικόνας μια FF στα 600mm και 800mm, αλλά τι να το κάνεις αν κοστίζει όσο ένα καινούριο αυτοκίνητο και δεν μπορείς να ζήσεις ποτέ την εμπειρία; 😉

Επεξ/σία από highpriest
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, babisskg είπε

    Το είδα προ ολίγου και το ξέχασα κιόλας , ο Z 400αρης της Nikon σε f/2.8 ......... full frame ....... 15.000 χιλιάρικα ........... ενώ ο φθηνότερος ...... στα 6.5 ........... τι να πω ...... αν βγάλουν άλλες εταιρείες κάτι σε πιο οικονομικό prime OK .

   

     Έτσι δικαιώνεται πλέον το γνωστό " Όλοι σε mft θα καταλήξετε " , ενώ φαίνεται πως οι DSLR εποχές μάλλον ήταν πιο οικονομικές . 

    Στενοχωρήθηκα πιο πολύ με τις τιμές που είδα , πιο πολύ κι' από τους κατόχους , αφού ένα τέτοιο σύστημα , που είναι πολύ πιο μπροστά τεχνολογικά , είναι βέβαιο πως θα είναι σχεδιασμένο για να βγάζει τα καλύτερα αποτελέσματα με τους δικούς του φακούς ....... αλλά φευ ...... 

4 λεπτά πριν, highpriest είπε

Καμιά φορα με ρωτάνε για ποιον λόγο επέλεξα MFT.

Μα μπορείς με ανθρώπινα ποσά να εξερευνήσεις είδη φωτογραφάις που σε Full Frame είναι απλησίαστα!
Ένας (αντίστοιχος) ΜFT επαγγελματικός τηλεφακός 200mm σε f/2,8 κοστίζει περίπου 2200 ευρώ. Αν μάλιστα δεν θέλεις τόσο φωτεινό και το βλέπεις πιο ερασιτεχνικά, παίρνεις έναν ζουμ 75-300mm και με 400-500 ευρώ έχεις το αντίστοιχο των 150-600mm. Ή έναν 100-400mm γύρω στα 1200 ευρώ και έχεις πιάσει 200-800mm αντίστοιχο!

Σαφώς άλλη ποιότητα εικόνας μια FF στα 600mm και 800mm, αλλά τι να το κάνεις αν κοστίζει όσο ένα καινούριο αυτοκίνητο και δεν μπορείς να ζήσεις ποτέ την εμπειρία; 😉

      Πραγματικά στενοχωρήθηκα , διότι φαίνεται πως πλέον αυτού του είδους τα συστήματα απομακρύνονται οικονομικά από τον μέσο χρήστη .

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, babisskg είπε

    Το είδα προ ολίγου και το ξέχασα κιόλας , ο Z 400αρης της Nikon σε f/2.8 ......... full frame ....... 15.000 χιλιάρικα ........... 

Τον 400mm f/2.8 τον χρειάζονται όσοι βγάζουν αγώνες ποδοσφαίρου νύχτα. Κανείς δεν έχει κάτι αντίστοιχο φθηνά. 

Υπάρχουν φακοί με 400mm πολύ φθηνότεροι . Ο δικός μου 100-400 κάνει ούτε 800€. 

Μην γκρινιάζουμε χωρίς λόγο . 

 

1 λεπτό πριν, babisskg είπε

φαίνεται πως οι DSLR εποχές μάλλον ήταν πιο οικονομικές . 

Μπάμπη δεν ισχύει αυτό που λες. Οι prime 400mm f/2.8 ήταν πανάκριβοι και στις dslr και στις φιλμάτες slr και στις χειροκίνητης εστιάσης φιλμάτες slr. Ο συγκεκριμένος και για canon και για nikon για dslr πάντα έκανε γύρω στα 13 χιλιάρικα. Οι μεταχειρισμένοι Nikon 400mm f/2.8 AI-s του 1985 με χειροκίνητη εστίαση για φιλμάτες nikon , κάνουν τώραστο ebay τουλάχιστον 3 χιλιάρικα. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...