Προς το περιεχόμενο

Το ηλεκτρικό αεροπλάνο της Rolls-Royce έσπασε ρεκόρ με τελική ταχύτητα 623 km/h


trib

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Σημείωσε επίσης ρεκόρ υψομέτρου και μέσης ταχύτητας, όπως ισχυρίζεται η εταιρεία.

Μόλις δύο μήνες μετά την παρθενική του πτήση, το Spirt of Innovation της Rolls-Royce "έπιασε" τα 623 km/h σε τελική ταχύτητα, καταρρίπτοντας προσωρινά το ρεκόρ ταχύτητας ηλεκτρικών αεροπλάνων. Επίσης, έκανε ρεκόρ μέσης ταχύτητας με 555 km/h σε μία διαδρομή 3 χιλιομέτρων ενώ έκανε και ρεκόρ υψομέτρου φτάνοντας τα 3000 μέτρα (9843 πόδια) σε 202 δευτερόλεπτα. Τα ρεκόρ δεν έχουν ακόμη πιστοποιηθεί, αλλά αν η ταχύτητα των 555 km/h πιστοποιηθεί, το Spirit of Innovation θα ξεπεράσει το τρέχον ρεκόρ των 342 km/h, που κατέχει το Extra 330LE με κινητήρα Siemens, κατά 213 km/h.

Η Rolls-Royce, η εταιρεία αεροσκαφών και όχι η αυτοκινητοβιομηχανία, πραγματοποίησε τις δοκιμές στις 16 Νοεμβρίου. Για την πιστοποίηση των ρεκόρ, έχει υποβάλλει τις δοκιμές της στη Διεθνή Αεροπορική Ομοσπονδία (FAI), τον οργανισμό που είναι υπεύθυνος για τα παγκόσμια ρεκόρ. Εάν επιβεβαιωθεί, οι ταχύτητες θα ήταν αρκετά εντυπωσιακές, δεδομένου ότι το αεροπλάνο έκανε την παρθενική του πτήση μόλις τον Σεπτέμβριο, υποδηλώνοντας ότι με περισσότερο χρόνο, θα μπορούσε να φτάσει ακόμη υψηλότερες ταχύτητες.

Το Spirit of Innovation είναι ένα old-school αεροπλάνο με το σύστημα διεύθυνσης στο πίσω μέρος, την καμπίνα πιεσμένη πολύ προς τα πίσω και σχεδιαστικά φαίνεται να μπορεί να αναπτύξει μεγάλες ταχύτητες. Τροφοδοτείται από έναν κινητήρα 400kW (535 HP), 750 volt. Η Rolls-Royce ανέφερε ότι χρησιμοποιεί ένα «πακέτο μπαταριών με τη μεγαλύτερη πυκνότητα ισχύος που έχει συναρμολογηθεί ποτέ στην αεροδιαστημική» με 6480 κυψέλες. 

Τα ηλεκτρικά αεροπλάνα για την ώρα δεν είναι πρακτικά, καθώς οι υπάρχουσες μπαταρίες έχουν 50 φορές μικρότερη ενεργειακή πυκνότητα από τα καύσιμα αεριωθουμένων. Ωστόσο, υπόσχονται πολύ σύντομα ταξίδια, όπως μια εκδρομή 30 λεπτών σε μια κοντινή πόλη. Επίσης, σε αντίθεση με τους μη υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες ICE, οι ηλεκτροκινητήρες διατηρούν την πλήρη ισχύ τους καθώς ανεβαίνει ένα αεροπλάνο, καθιστώντας τους ιδανικούς για απόπειρες ρεκόρ υψομέτρου, όπως δηλαδή μας έδειξε και το Spirit of Innovation.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Tα σημαντικά είναι δύο: πρώτον, το ότι ασχολείται ένας αποδεδειγμένα σημαντικός παράγοντας του χώρου και, δεύτερον, ότι η τεχνολογία δείχνει εμφανή σημεία εξέλιξης, πράγμα που ενθαρρύνει τόσο τους μηχανικούς που ασχολούνται όσο -επίσης καθοριστικό- τις επενδύσεις στην τεχνολογία αυτή.

Προφανώς απέχουμε ακόμη από τα ηλεκτρικά αεροσκάφη για εμπορική χρήση, όμως δεν είναι αυτό το ζητούμενο σε πρώτο στάδιο.

  • Like 11
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βγήκαν και τα παπούτσια που σφίγγουν μόνα τους άντε κλβς βάζουμε και ένα κομμάτι πίτσα στο φούρνο να την κάνει ολόκληρη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και ένα plot twist…

Φανταστείτε να είμαστε όλοι μαζί σε επιβατική πτήση και στα χερούλια των καθισμάτων να υπάρχει τεχνολογία για reverse wireless charging.
Ξαφνικά να σου λέει ο πιλότος «Παρακαλώ τοποθετήστε τα κινητά σας στο μπάτσο του καθίσματος γιατί ξεμείναμε από ρεύμα…»

Σε low cost πτήση βέβαια αυτό θα ήταν κανόνας για να πετάξεις… :P
Και μάλιστα με διαφορετικό κόστος εισιτήριου… :P

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

Για όσους δεν το ξέρατε η Rolls Royce κατασκευάζει κινητήρες αεροπλάνων.Επιπλεον και ο Elon Musk θέλησε να κατασκευάσει ηλεκτρικό αεροπλάνο αλλά δήλωσε ότι (αν βάλω και αυτό στο μυαλό μου θα εκραγεί διότι ασχολουμε είδη με πολλά πράγματα ) 

Επεξ/σία από IordanisRamf
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απόπειρες υψηλού υψομέτρου λεει και δεν έφτασε καν τα 10,000 πόδια.  Επίσης οι ταχύτητα των αεροπλάνων μετριέται σε Mach ή knots όχι km/h γιατί μας ενδιαφέρει η ταχύτητα του αέρα όχι του εδάφους 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, parketezas είπε

Και ένα plot twist…

Φανταστείτε να είμαστε όλοι μαζί σε επιβατική πτήση και στα χερούλια των καθισμάτων να υπάρχει τεχνολογία για reverse wireless charging.
Ξαφνικά να σου λέει ο πιλότος «Παρακαλώ τοποθετήστε τα κινητά σας στο μπάτσο του καθίσματος γιατί ξεμείναμε από ρεύμα…»

Σε low cost πτήση βέβαια αυτό θα ήταν κανόνας για να πετάξεις… :P
Και μάλιστα με διαφορετικό κόστος εισιτήριου… :P

εφτασε κιολας η προσφορα του Cannabi shop;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, giteart είπε

Απόπειρες υψηλού υψομέτρου λεει και δεν έφτασε καν τα 10,000 πόδια.  Επίσης οι ταχύτητα των αεροπλάνων μετριέται σε Mach ή knots όχι km/h γιατί μας ενδιαφέρει η ταχύτητα του αέρα όχι του εδάφους 

Οπότε αν αλλάξει το νούμερο σε 336 knot όλα καλά;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ο icao έχει γυρίσει τις μονάδες μέτρησης στο si εδώ και δέκα χρόνια αλλά κάποιοι έχουν κολλήσει στο ip

Επεξ/σία από nvel
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, giteart είπε

Απόπειρες υψηλού υψομέτρου λεει και δεν έφτασε καν τα 10,000 πόδια.  Επίσης οι ταχύτητα των αεροπλάνων μετριέται σε Mach ή knots όχι km/h γιατί μας ενδιαφέρει η ταχύτητα του αέρα όχι του εδάφους 

πειραματικο είναι στα πρωτα σταδια λογικο να μην εχει φτασει σε μεγαλο υψομετρο ακομα. αν και τα παιδια παραπανω λενε οτι έχουν αλλάξει οι μοναδες. αν ενα αρθρο το οποιο αναφέρετε σε απλο κοσμο και οχι σε πιλοτους ελεγε την ταχυτητα σε mach ή knots προφανως δεν θα καταλαβαινε κανεις τπτ. προ 10ετιας παντως αν δεν κανω λαθος διαβαζα σε αεροπλανο της ολυμπιακης το περιοδικο το οποιο ελεγε και για τον τυπου του αεροσκαφους κτλ και ανάφερε την ταχυτητα σε χιλιομετρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 25/11/2021 στις 10:27 ΜΜ, kata_tixi είπε

πειραματικο είναι στα πρωτα σταδια λογικο να μην εχει φτασει σε μεγαλο υψομετρο ακομα. αν και τα παιδια παραπανω λενε οτι έχουν αλλάξει οι μοναδες. αν ενα αρθρο το οποιο αναφέρετε σε απλο κοσμο και οχι σε πιλοτους ελεγε την ταχυτητα σε mach ή knots προφανως δεν θα καταλαβαινε κανεις τπτ. προ 10ετιας παντως αν δεν κανω λαθος διαβαζα σε αεροπλανο της ολυμπιακης το περιοδικο το οποιο ελεγε και για τον τυπου του αεροσκαφους κτλ και ανάφερε την ταχυτητα σε χιλιομετρα.

 

εγω αναφέρομαι σε knots και πόδια για ταχύτητα και υψομετρο αντιστοιχα γιατί ακόμα όλα τα όργανα ακομα και στα πιο μοντερνα αεροπλάνα δείχνουν knots και mach # και πόδια. Επίσης και ο πύργος ελέγχου τους δινει οδηγιες σε αντιστοιχες μονάδες. Περιέργως αυτο το συστημα αν κ λίγο "κουλό" χρησιμοποιηται παγκοσμιως ώστε να μην υπαρχουν προβλήματα συνενοησης όταν τα αεροπλανα αλλάζουν χώρες ή ηπειρους οταν πετάνε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...