Προς το περιεχόμενο

Miele Complete C3 Comfort EcoLine Ηλεκτρική Σκούπα 99€ (ΤΕΛΟΣ)


TasosRS

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα.

 

Δεν ήμουν μέλος στην σελίδα αλλά επειδή είδα το θέμα αποφάσισα να γραφτώ. Είδα την προσφορά Πέμπτη βράδυ στη τηλεόραση. Παρασκευή πρωί 9.00 πήρα τηλέφωνο το τηλεφωνικό κέντρο που είχαν και έκανα κράτηση την επίμαχη σκούπα μαζί με 3 χρόνια δωρεάν αντικατάσταση αν χρειαζόταν. Όλα ωραία και καλά μου στέλνουν μύνημα στο Viber  ότι η παραγγελία ετοιμάζεται στο κατάστημα της Ηλιούπολης. Ντύνομαι και 2 τετράγωνα πριν φτάσω μου έρχεται μύνημα ότι δεν υπάρχει απόθεμα. Με περνούν καπάκι τηλέφωνο και μου λένε εξαντλήθηκε και τους λέω αφού την έκλεισα πώς εξαντλήθηκε και μου είπε η κοπέλα στο τηλεφωνικό κέντρο ότι δεν ξέρουν τα αποθέματα. Πάω στο μαγαζί εκνευρισμένη, χαμός από κόσμος και πάω στις σκούπες και λέω στην πωλήτρια για την Miele και μου λέει έγινε χαμός δεν έμεινε τίποτα και μου πρότεινε και εμένα αυτή την Bosch στα 199 νομίζω δεν θυμάμαι και της λέω με 199  βάζω 59€ και περνώ άλλη Miele και μου λέει ότι ο Κωτσόβολος δεν εμπορεύεται πια Miele και ότι η εταιρεία έμαθε για την σκούπα και αποφάσισε να δώσει δωροεπιταγη 100€ για επόμενη αγορά σε όποιον αγορά την Bosch με τα 199. Φυσικά και δεν ασχολήθηκα περαιτέρω γιατί δεν πήγα εκεί για να αγοράσω ότι βρω. Κατεβαίνω λοιπόν στις τηλεοράσεις για να δω για ένα μοντέλο που ενδιαφέρεται ο αδερφός μου να αγορασει από το ίντερνετ και μου λέει ο πωλητής να μην το κάνει γιατί μπορεί η εταιρεία να σου δώσει το εκθεσιακό και μου δείχνει την τηλεόραση και μου λέει ότι αυτή η εκθεσιακή (το μοντέλο που ήθελε και ο αδερφός μου) έχει αγοραστεί από το ίντερνετ και θα σταλεί. Που να ξέρει μου λέει ότι είναι εκθεσιακό κομμάτι.... Δεν το σχολίασα... Με είδε μικρή και για αφελή μάλλον.... Τον κοιτάω και του λέω για την σκούπα και γυρνάει και μου λέει όλοι οι υπάλληλοι τη θέλαμε και δεν την προλάβαμε και τον πήρε και η ξαδέρφη του για να της την κρατήσει αλλά τίποτα μου λέει. Και με περνει και μου βάζει τον κωδικό στο σύστημα και δεν το εμφάνιζε καν.... Τώρα είτε η προσφορά ήταν καραμουφα και ήταν απλά ένας κραχτης για να πλασάρουν την άλλη με τα 199€ είτε  είχαν μείνει ελάχιστα κομμάτια της Miele και τα πήραν όλα οι υπάλληλοι. Πάντως αυτό που μου είπε η πωλήτρια στις σκούπες ότι δεν εμπορεύονται πια Miele ισχύει. Πριν από δύο χρόνια που πήγαμε με την μητέρα μου πάλι για να πάρει σκούπα, είχαν δύο τρείς σκούπες Miele, τώρα δεν έχουν πια..... Γενικά η κατάσταση ήταν τραγική.... Οι περισσότεροι υπάλληλοι κάνανε σαν λυσσασμένοι για να πουλήσουν και ήταν και αγενείς. Προσπαθούσαν να σου δώσουν ότι να ναι. Για αυτό ακριβώς φταίνε ΚΑΙ οι υπάλληλοι γιατί προσπαθούν να κάνουν την δουλειά τους κοροϊδεύοντας τον κόσμο αλλά ΚΥΡΊΩΣ η εταιρεία. Είχα σκοπό να αγοράσω πολλά πράγματα από τον Κωτσόβολο για το πρώτο μου σπίτι αλλά μετά από αυτό μακριά! Αυτήν την εμπειρία είχα εγώ με την Black Friday και την λεγόμενη σκούπα για αυτό και σας έγραψα για να ξέρετε τι γίνεται πίσω από τις πλάτες του καταναλωτή. Σίγουρα αξίζει καταγγελία αλλά δεν πρόκειται να μπω στον κόπο. Απλά δεν θα ξανά ψωνησω από αυτούς. Συγνώμη για το κατεβατο. Καλό ξημέρωμα!

  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κανένα μεγάλο κατάστημα δεν προωθεί Miele, και πάντα και οι προσφορές τους είναι μέτριες. Ο λόγος είναι ότι έχει δικά της καταστήματα και site...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά όλα καλά μην αγχώνεστε…Σαν τις ρομποτικές  δεν έχει…και γώ τις κορόιδευα όπως και πολλοί πριν την αποκτήσουν, αλλά μας έχει λύσει τα χέρια…σκουπίζουμε και με τη παλιά μας  βέβαια  μια στο τόσο….Η δική μας και σκουπίζει και σφουγγαρίζει….πάρτε και θα με θυμηθείτε….(Δούλευα κάποτε στη Miele οι σκούπες τους είναι τέλειες…αλλά η τεχνολογία εξελίσσεται…..)Καλημέρα σε όλους!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 λεπτά πριν, hiphone2020 είπε

Παιδιά όλα καλά μην αγχώνεστε…Σαν τις ρομποτικές  δεν έχει…και γώ τις κορόιδευα όπως και πολλοί πριν την αποκτήσουν, αλλά μας έχει λύσει τα χέρια…σκουπίζουμε και με τη παλιά μας  βέβαια  μια στο τόσο….Η δική μας και σκουπίζει και σφουγγαρίζει….πάρτε και θα με θυμηθείτε….(Δούλευα κάποτε στη Miele οι σκούπες τους είναι τέλειες…αλλά η τεχνολογία εξελίσσεται…..)Καλημέρα σε όλους!

Α γεια σου. 200 ευρώ για να τραβολογάς τη σκούπα, να σκύβεις και να βουίζουν τα αυτιά σου, έναντι 160 για "σπίτι σκουπίζει η xiaomi" για να θυμηθώ και μια αρχαία διαφήμιση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα έχουνε μπερδέψει λίγο και έχει εξελιχθεί σε βλακ  Friday .

Το συμπέρασμά μου είναι ότι όλος ο υπόλοιπος χρόνος προσφέρεται για καλές προσφορές εκτός από αυτές τις μέρες που πάνε να μας φορτώσουν ότι ξεμείνει 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα πραγματα είναι απλά. 
Η εταιρεία είχε μικρό στοκ απο σκούπες Miele και ήθελε να τις διώξει διότι σταμάτησε την συνεργασία της με την εταιρεία. Άλλωστε για να κρατήσει τις τιμές εκεί που θέλει η εν λόγω εταιρεία έχει αναπτύξει δικό της δίκτυο καταστημάτων. Αλλά επειδή παράλληλα ήταν και κράκτης λόγω ονόματος την άφησαν χωρίς κανέναν έλεγχο να προχωρήσει. Ενώ προφανώς το ηλεκτρονικό τους σύστημα ήξερε ανά πάσα στιγμή το πραγματικό απόθεμα. Και μάλιστα δεν μπορεί να γίνει μια συναλλαγή αν δεν υπάρχει απόθεμα. Άρα όλο αυτό ήταν μια διαφήμιση χωρίς έξοδα αλλά με ταλαιπωρία για τους αγοραστές που τελικά πολλοί λίγοι πήραν την σκούπα αυτή (μοντέλο πενταετίας που έχει καταργηθεί). 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, Snoo2 είπε

Επειδή γνωρίζω, όντως πρώην υπάλληλος, και με πολλούς γνωστούς στα καταστήματα, το παραπάνω που λες είναι ανακρίβεια. 

Μπες στο fb στην σελιδα του Κωτσοβολου και δες τι γραφει αναλυτικα επωνυμα ενας κυριος που ηταν στο καταστημα της Γλυφαδας και ειχε στηθει για να μπει απο τους πρωτους στο καταστημα.

4 ώρες πριν, liakjim είπε

Είναι η εξαπάτηση της χρονιάς ή νομίζω;

Γενικα ειναι τραγικοι, αλλα εν μεσω πανδημιας να σε τραβαει στο καταστημα και να σε εχει 3 ωρες γυρω γυρω για να φτασεις τελικα στο ταμειο και να σου ζητησει παραπανω χρηματα, ειναι ο ορισμος της εξαπατησης.

Εγω θα κοιταξω να δω πως μπορω να το καταγγειλω, λογικα στο ινστιντουτο καταναλαωτη.

Ας μας ελεγε, εγινε λαθος και τσαμπουκα ακυρωνω την παραγγελια και οχι να μας πουλαει καλοσυνες οτι μας δινει αλλη καλυτερη στην ιδια τιμη, εννοωντας δωσε μου τωρα 80€ επιπλεον και θα στα επιστρεψω εγω στην επομενη αγορα με δικους μου παλι ορους

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, godjet είπε

Τα έχουνε μπερδέψει λίγο και έχει εξελιχθεί σε βλακ  Friday .

Το συμπέρασμά μου είναι ότι όλος ο υπόλοιπος χρόνος προσφέρεται για καλές προσφορές εκτός από αυτές τις μέρες που πάνε να μας φορτώσουν ότι ξεμείνει 

Αυτό ακριβώς συμβαίνει στο εμπόριο τουλάχιστον και ειδικά στην Ελλάδα (αερτζήδες επιχειρηματίες, ελεγκτικοί μηχανισμοί ανύπαρκτοι,
καταναλωτική συνείδηση φάντασμα κλπ)
και όχι μόνο στις ηλεκτρικές-ηλεκτρονικές συσκευές αλλά στα πάντα από ρούχα μέχρι αυτοκίνητα και έπιπλα.

Υπάρχει ένα συμφέρον στο εμπόριο να κρατάνε ψηλά τις τιμές (στην Ελλάδα πιο ψηλά κι από το ψηλά)
και για αυτό είτε θα πουλήσουν το φτηνό ακριβά και το ακριβό πανάκριβα.
Θα το κάνουν την περίοδο των εκπτώσεων και θα το κάνουν και τον υπόλοιπο καιρό.

Οι ίδιες οι εκπτώσεις είναι κράχτης και από ουσία μηδέν.
Καλύτερα να σταμπάρεις τιμές όλο το χρόνο.
Για να ρίξει ο έμπορος την τιμή, πρέπει να είναι πιεσμένος πχ για να πιάσει στόχους, για να αυξήσει ρευστότητα, για να αδειάσει απόθεμα, για να εξυπηρετήσει προμηθευτές κλπ.
Από μόνος του ο έμπορος να τιμήσει το θεσμό των εκπτώσεων στην Ελλάδα, ξεχάστε το.

16 λεπτά πριν, 8pins είπε

Μπες στο fb στην σελιδα του Κωτσοβολου και δες τι γραφει αναλυτικα επωνυμα ενας κυριος που ηταν στο καταστημα της Γλυφαδας και ειχε στηθει για να μπει απο τους πρωτους στο καταστημα.

Γενικα ειναι τραγικοι, αλλα εν μεσω πανδημιας να σε τραβαει στο καταστημα και να σε εχει 3 ωρες γυρω γυρω για να φτασεις τελικα στο ταμειο και να σου ζητησει παραπανω χρηματα, ειναι ο ορισμος της εξαπατησης.

Εγω θα κοιταξω να δω πως μπορω να το καταγγειλω, λογικα στο ινστιντουτο καταναλαωτη.

Ας μας ελεγε, εγινε λαθος και τσαμπουκα ακυρωνω την παραγγελια και οχι να μας πουλαει καλοσυνες οτι μας δινει αλλη καλυτερη στην ιδια τιμη, εννοωντας δωσε μου τωρα 80€ επιπλεον και θα στα επιστρεψω εγω στην επομενη αγορα με δικους μου παλι ορους

Μου έχει τύχει παλιότερα στον Κωτσόβολο προσφορά για τοστιέρα Bosch θυμάμαι,
να έρχεται μήνυμα για επιβεβαίωση παραγγελίας,
μετά μήνυμα για την παραλαβή από κατάστημα,
να με κουβαλάνε
κι εκεί στο ταμείο και την υποδοχή να μου πουλάνε αδιαφορία και εκδούλευση οι υπάλληλοι ότι η προσφορά δεν ισχύει στην τιμή αυτή (που δεν ήταν και καμία εξωπραγματική τιμή τέλος πάντων)
και δικό μου το σφάλμα και τζάμπα που πήγα, ούτε καν την τυπική συγνώμη εκ μέρους του καταστήματος,
ότι δεν έχω να περιμένω τίποτε άλλο παρά να συνεννοηθώ μόνος μου τηλεφωνικά για να μου πούνε το άκυρο.
Και τηλεφωνικά να μου λένε ψωνίστε άλλη τιμή-άλλη μάρκα.
Σύστημα το έχουν και όχι νέο.

Επεξ/σία από nemom
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Βρωμαγε από χιλιόμετρα ότι θα έριχναν άκυρα. κλασσικά το κάνουν για κράχτη. Εδώ το παμπλικ έβγαλε iPhone XR XSσε εξευτελιστικές τιμές κάτι μέρες πριν το Black Friday και ακύρωσε παραγγελίες με το τσουβάλι… όταν πάψουμε να ψωνίζουμε από δαύτους και πάμε σε λύσεις τύπου αμαζον θα τους πονέσει όμως. Δεν είναι διαφημιση αυτό που κάνουν είναι δυσφήμιση. Εντωμεταξύ αν τους πεις κάτι έχουν έτοιμη την καραμέλα: το στοκ στο σαιτ δεν ανανεώθηκε επειδή μπήκε κόσμος. Σε τόσες σελίδες μεγάλων καταστημάτων πχ αμαζον η mediamarkt.de πως δουλεύουν όλα ρολόι; Τις βλακείες με τα countdown ήξερε να τις βάλει ο κωτσος την πρώτη μέρα να φλεξαρει και τα χτυπήματα που είχε στην σελίδα του σε ανταγωνιστές, το προσωπικό στα μαγαζιά του που πας να πάρεις ένα μελάνι για την επιχείρηση σου και έχει ένα ύφος λες και όλοι πρέπει να αγοράζουν συσκευές 1000€ και εσυ που θα τους δωσεις 20€ είσαι τίποτα τελευταίος. Όταν βλέπετε τέτοιες τιμές μην προσπαθείτε καν! Είναι είτε λίγα κομμάτια που θα τα φάνε μεταξύ τους. Είτε εκθεσιακά ή ψέμα. Ακόμα θυμάμαι το «λάθος» με κάτι ακουστικά beats πριν κάτι χρόνια στον κωτσο που τα είχαν από 300€ 70-100€ και πάλι ακύρωσαν μαζικά παραγγελίες λόγω λάθους. Άραγε όλοι εσείς που κατά περιόδους τρώτε άκυρα σε τέτοιες παραγγελίες με τιμές κυριολεκτικά χωμα και μετά τους πάτε συνήγορο καταναλωτή βγάλατε ποτέ άκρη; Πως γίνεται τόσα χρόνια να κάνουν το ίδιο πράγμα και να την βγάζουν λαδι; 
 

 

Προσθέτω κάτι ακόμα στο παραπάνω σχόλιο μου: πως γίνεται πχ το σαιτ της κοσμοτε όποτε βγάζει μια καλή προσφορά που έχει σίγουρα πολλές παραγγελίες και χτυπήματα πάντα να δουλεύει σωστά και να μην δίνει ποτέ άκυρα; Εντωμεταξύ αλλες επιχειρήσεις και μόνο για την ταλαιπωρία σου και για το δικό τους λάθος σου δίνουν τυπικά μια δωροεπιταγή 10-20€ για να ξεχάσεις το συμβάν. Εγώ έδωσα σε παμπλικ για προϊόν Χ ποσό, με πήραν τηλ και μου το ακύρωσαν. Είχα κάνει μεταφορά λογαριασμού, και μου επέστρεψαν το ποσό μετά από 5-6 μέρες(ενώ από εμένα την ήθελαν την μεταφορά σε 24 ώρες από ίδια τράπεζα σε ίδια τράπεζα). Δεν έδωσαν ούτε  μια συγνώμη ή έστω μια δωροεπιταγή 5€ να πας ξανά σε αυτούς. Επίσης παίζουν και οι άλλες κομπίνες: ακυρώνουν πρώτα όσους βάλουν αντικαταβολες και όσοι έχουν εξοφλήσει με κάρτες και μεταφορές ίσως παραλάβει το 1/3 των παραγγελιών αν και εφόσον γουστάρουν αυτοί. Γυρνάω πάλι στο παράδειγμα της κοσμοτε(Όχι ότι έχω κάτι με την εταιρία η με πληρώνουν κιόλας αλλά τυγχάνει να είναι ένα καλό παράδειγμα). Έβαλα μια μέρα κάτι στο καλάθι για αγορά και προφανώς γινόταν χαμός λόγω καλής προσφοράς. Πάω να βάλω στοιχεία κάρτας και με γυρνάει πίσω και μου πετάει μήνυμα ότι εξαντλήθηκε το προϊόν και τελικά το αγόρασα σε άλλο χρωμα και έκανα την δουλειά μου. Οι άλλοι πχ κωτσος παμπλικ και δεν ξέρω κ εγώ τι άλλο σε αφήνουν να προχωρήσεις στην παραγγελία κανονικά άπαξ και μπει καλάθι σου παίρνουν τα λεφτά και σε παίρνουν τηλ όποτε και αν θυμηθούν μετά από μέρες να σου πουν: α ξέρεις τι; Θα στο ακυρώσω γιατί έτσι γουστάρω και θα στα επιστρέψω σε 5 μέρες επειδή έτσι γουστάρω. 
 

σορρυ για το μακροσκελές αλλά είμαι παθών και θέλω να μεταφέρω και εγώ την εμπειρία μου να μην την πατήσει άλλος.

Επεξ/σία από taslikos
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ψέμματα ως γνωστόν. Ψεύτες στον Κοτσοβολο. Με διαφορά η χειροτερια η εταιρεία. Συναγωνιζετε τους τούβλο 

16 ώρες πριν, Looter είπε


Δηλαδή 10:01 είχαν στα καταστήματα «βουνά» από σκούπες και οι πελάτες που έμπαιναν και δεν έβρισκαν τίποτα είναι κακοπροαίρετοι και ανακριβείς.

Ξέρεις φίλε μου δεν υπάρχει χειρότερο πράγμα από το να διαφημίζεις «super προσφορά» η οποία μάλιστα ξεκινάει και συγκεκριμένη ώρα , να κουβαλάς τον κόσμο με αυτή σαν κράχτη στα καταστήματα και να μην έχεις στοκ για να καλύψεις ούτε αυτούς που μπήκαν ΠΡΩΤΟΙ στο κατάστημα…

Μάλλον θεωρείς τους πελάτες κορόιδα που θα κάθονται στο κρύο περιμένοντας να ανοίξει το κατάστημα για ανακαλύψουν ότι τους ΕΞΑΠΑΤΗΣΕΣ!

Η χειρότερη Black Friday που έχω δει , πραγματικά ΝΤΡΟΠΗ!

Ναι γενικά με διαφορά η χειρότερη Black Friday που εχω δει. Για ΓΕΛΙΑ. 

Ακόμα και στο GoG οι πρόσφερες είναι γελοίες. Κάτι Divnity Sin 14 και τέτοια. Τελείως τρολολολ όλοι τους. 

Επεξ/σία από insomniac01
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα 630 τεμάχια είναι σαν το Πλαίσιο που λέει «Το βλέπουν χιλιάδες άτομα.».

Προσωπικά δεν αγόρασα τίποτε στο BF.

Τα ίδια όλοι και τώρα και παλιότερα. Γερμανός, ΜΜ, σκρουτζομάγαζα κλπ.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...