Προς το περιεχόμενο

Απορίες και συμβουλές για αφυγραντήρα


pp6210

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αγόρασα έναν toyotomi TDE-20GSP21 με WiFi.

Το πρόβλημα είναι ότι δεν μπορώ να τον συνδέσω στην εφαρμογή. Δεν βλέπει το hotspot του αφυγραντηρα η εφαρμογή ούτε σε iOS ούτε σε android . Η εφαρμογή είναι η ewpe smart και κάνω όλα τα βήματα που περιγράφει για reset. 
καμία πρόταση κανεις;; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 9,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

32 minutes ago, nanvitol said:

Αγόρασα έναν toyotomi TDE-20GSP21 με WiFi.

Το πρόβλημα είναι ότι δεν μπορώ να τον συνδέσω στην εφαρμογή. Δεν βλέπει το hotspot του αφυγραντηρα η εφαρμογή ούτε σε iOS ούτε σε android . Η εφαρμογή είναι η ewpe smart και κάνω όλα τα βήματα που περιγράφει για reset. 
καμία πρόταση κανεις;; 

https://www.toyotomi.gr/wp-content/uploads/2023/05/WiFi_Dehumidifier_Sonzai.pdf

 router Wi-Fi, 2.4Ghz που υποστηρίζει λειτουργία 802.11b / g / n, και
κάλυψη της συσκευής. (ΔΕΝ υποστηρίζεται 5GHz Wi-Fi )


Ισως αυτο ειναι το προβλημα σου.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν εχω ιδεα απο το ewpe smart app.
Βρηκα αυτο https://media.cdn.bauhaus/m/543728/BH_DOC_543728.pdf, αν δυο κινητα δεν βρισκουν το wifi της συσκευης σου ισως δεν το εχεις ενεργοποιησει το wifi;.
Με απλη αναζητηση δικτυων απο τα κινητα, το βλεπεις το wifi του αφυγραντηρα; 
Στα κινητα σου μην εχεις auto-connect στo wifi δικτυο του σπιτιου γιατι πολλες συσκευες αν το wifi που συνδεθηκες δεν εχει ιντερνετ σε γυρνανε σε καποιο αλλο wifi με ιντερνετ.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση. 
και τα δυο κινητά δεν βλέπουν το WiFi της συσκευής. Η συσκευή έχει διακόπτη αφής που ενεργοποιεί και απενεργοποιεί το WiFi της. 
παρατεταμένη πίεση για 5 δευτερόλεπτα κάνουν θεωρητικά μηδενισμό (reset) του σημείου πρόσβασης της συσκευής . Η συσκευή επιστρέφει ένα ηχητικό επιβεβαίωσης .
Έχω κάνει κι επανεκκίνηση το ρουτερ , το οποίο είναι ακριβώς δίπλα.  
Εκτός της αυτόματης αναζήτησης μέσω της εφαρμογής σου λέει να το βρεις και χειροκίνητα , πράγμα που δεν κάνει. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 25/3/2024 στις 10:45 ΜΜ, nanvitol είπε

Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση. 
και τα δυο κινητά δεν βλέπουν το WiFi της συσκευής. Η συσκευή έχει διακόπτη αφής που ενεργοποιεί και απενεργοποιεί το WiFi της. 
παρατεταμένη πίεση για 5 δευτερόλεπτα κάνουν θεωρητικά μηδενισμό (reset) του σημείου πρόσβασης της συσκευής . Η συσκευή επιστρέφει ένα ηχητικό επιβεβαίωσης .
Έχω κάνει κι επανεκκίνηση το ρουτερ , το οποίο είναι ακριβώς δίπλα.  
Εκτός της αυτόματης αναζήτησης μέσω της εφαρμογής σου λέει να το βρεις και χειροκίνητα , πράγμα που δεν κάνει. 

Σε συνέχεια του παραπάνω θέματος και για να ενημερωθεί η κοινότητα ο αφυγραντηρας επιστράφηκε στην αλυσίδα αγοράς του με την διαδικασία DOA.   Πριν από αυτό επικοινώνησα τηλεφωνικά με το σέρβις της εταιρίας όπου ο τεχνικός της με καθοδήγησε βήμα βήμα για έναν τελευταίο έλεγχο. Περιμένω την αντικατάσταση. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 20/3/2024 στις 6:34 ΠΜ, phanispal είπε

Γράφει πουθενά πώς έχει γίνει η μέτρηση από τον κατασκευαστή;

Δεν βρήκα κάτι αλλά όπως και να χει εφόσον ήμουν καλυμμένος από DOA τον γύρισα πίσω και παράγγειλα τον Inventor Stardust..Κλάσεις ανώτερος σε όλα!Τον συστήνω ανεπιφύλακτα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...