Προς το περιεχόμενο

Απαράδεκτη εικόνα των ΕΛΤΑ / ΕΛΤΑ couriers


FireGate_13_

Προτεινόμενες αναρτήσεις

30 λεπτά πριν, papapontikas είπε

Προφανώς ζεις σε μια παράλληλη πραγματικότητα, όταν δεν έχεις πάρει χαμπάρι ότι από αρχές του 2021 σχεδόν οι μισοί υπάλληλοι των ΕΛΤΑ έχουν απολυθεί (λήξη συμβάσεων) προκειμένου να προετοιμαστούν για την ιδιωτικοποίηση.

Ενώ πριν τις απολύσεις, δούλευαν υποδειγματικά! (Το ξαναλέω από το δικό μου υποκατάστημα δεν έχω κανένα πρόβλημα, αλλά μην λέμε ότι θέλουμε)

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 84
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

  • Super Moderators
16 hours ago, FireGate_13_ said:

 

IMG_20220104_192537.jpg

Βριλησσίων έτσι?

Πριν 2 βδομάδες είχε σκάσει αστυνομία γιατί έπεσαν μηνύσεις για εξύβριση. 😛

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 ώρες πριν, FireGate_13_ είπε

ταχυδρόμοι που δηλώνουν ότι ήρθαν κ δεν σε βρήκαν ενώ δουλεύεις από το σπίτι. 

Το "περάσαμε και δεν σας βρήκαμε" είναι κάτι κοινότυπο που λένε όλες οι κούριερ όταν δεν προλαβαίνουν να παραδόσουν. 

Μέχρι πριν 2 χρόνια για μένα τουλάχιστον τα ΕΛΤΑ εξυπηρετούσαν υποδειγματικά. Μόνο σε περιόδους μεγάλης αιχμής είχα ψιλοκαθυστερήσεις. Και τα δέματα τα έφερνε ο ταχυδρόμος στην πόρτα μου, την ίδια ή την επόμενη μέρα που έφταναν στο ταχυδρομείο. Ο ταχυδρόμος έφυγε με σύνταξη και από τότε μου φέρνουν ειδοποίηση για το δέμα με δύο βδομάδες καθυστέρηση. Μια μέρα που έτυχε να συναντήσω τον νέο ταχυδρόμο μου είπε ότι έχει τις περιοχές που είχαν 3 άλλοι και γι'αυτό δεν προλαβαίνει.. Τα ΕΛΤΑ κούριερ  θα έλεγα ότι είναι η καλύτερη κούριερ που έχω χρησιμοποιήσει σε σχέση με ACS και γενική

Υ.Γ. Δεν δουλεύω στα ΕΛΤΑ

Επεξ/σία από vali
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 ώρες πριν, FireGate_13_ είπε

Για άλλη μια φορά θα γκρινιάζουμε για την κατάσταση που είναι τα ΕΛΤΑ. Στιβαγμενα κουτιά πάνω σε ντουλάπες, κάτω στα πατώματα, μέσα σε καρότσια, κοντεινερ κλειστά μετά από ημέρες, υπάλληλοι που ψάχνουν το κάθε πακέτο κανένα μισάωρο, 30 άτομα ουρά καθημερινά.. Δεν έχει τέλος κ πάτο η απαράδεκτη εικόνα τους. 

Πακέτα 30 ημέρες Ελλάδα χωρίς παράδοση, πακέτα που κάνουν 3 μέρες να φτάσουν από την άλλη άκρη της Ευρώπης κ μετά χρειάζοντε 3 βδομάδες για να έρθουν σπίτι σου, ταχυδρόμοι που δηλώνουν ότι ήρθαν κ δεν σε βρήκαν ενώ δουλεύεις από το σπίτι. 

Τι κάνουμε; πως το ανεχόμαστε όλο αυτό το χάλι; δεν υπάρχουν κυρώσεις; τι είναι η αίτηση αποζημίωσης; 

IMG_20220104_192537.jpg

Μάλλον δεν έχεις δει αποθήκη σε ταχυδρομείο να δεις τι γίνεται, δεν φαίνεται γιατί είναι πίσω από τα γκισέ των υπαλλήλων και τα ταμεία, εγώ είδα λίγο όταν πήγα μια φορά ελτα Νεάπολης και άνοιξε την πόρτα ο υπάλληλος για να μου φέρει το δέμα. Οι εικόνες που δείχνεις είναι σχετικά light καταστάσεις. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

28 λεπτά πριν, Thresh είπε

Βριλησσίων έτσι?

Πριν 2 βδομάδες είχε σκάσει αστυνομία γιατί έπεσαν μηνύσεις για εξύβριση. 😛

Ωπππ για πες καμιά λεπτομέρεια ....κοντά μένω. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσωπικά, πρόβλημα με τα ΕΛΤΑ είχα την περίοδο 16-17 όπου ο ταχυδρόμος από τι φαίνεται έκανε ότι ήθελε.

2ες ειδοποιήσεις ότι δεν με βρήκαν (δεν υπήρχε ποτέ πρώτη), μέχρι που μια μέρα δέχομαι τηλεφώνημα από υπεύθυνο υποκαταστήματος για 3 πακέτα (χωρίς tracking) που δεν έχω παραλάβει εδώ και έναν μήνα και θα αναγκαστεί να τα στείλει πίσω. Του εξήγησα ότι δεν ενημερώθηκα ποτέ (φανταστείτε είχα πάρει τα χρήματα πίσω και για μη συστημένα δέματα δεν θα έψαχναν) και πήγα επί τόπου να τα παραλάβω.

Έπειτα από αρκετά παράπονα, δεν ξέρω τι έγινε, αλλά όλα λειτουργούν ρολόι, ακόμα και τώρα. Μηδενικές καθυστερήσεις, έγκαιρες ειδοποιήσεις και παίρνουν και τηλ. αρκετές φορές εάν δεν απαντήσεις στο κουδούνι. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 ώρες πριν, FireGate_13_ είπε

Για άλλη μια φορά θα γκρινιάζουμε για την κατάσταση που είναι τα ΕΛΤΑ. Στιβαγμενα κουτιά πάνω σε ντουλάπες, κάτω στα πατώματα, μέσα σε καρότσια, κοντεινερ κλειστά μετά από ημέρες, υπάλληλοι που ψάχνουν το κάθε πακέτο κανένα μισάωρο, 30 άτομα ουρά καθημερινά.. Δεν έχει τέλος κ πάτο η απαράδεκτη εικόνα τους. 

Πακέτα 30 ημέρες Ελλάδα χωρίς παράδοση, πακέτα που κάνουν 3 μέρες να φτάσουν από την άλλη άκρη της Ευρώπης κ μετά χρειάζοντε 3 βδομάδες για να έρθουν σπίτι σου, ταχυδρόμοι που δηλώνουν ότι ήρθαν κ δεν σε βρήκαν ενώ δουλεύεις από το σπίτι. 

Τι κάνουμε; πως το ανεχόμαστε όλο αυτό το χάλι; δεν υπάρχουν κυρώσεις; τι είναι η αίτηση αποζημίωσης; 

IMG_20220104_192537.jpg

Μια χαρά τακτοποιημένο είναι το μπ**ρδ..... Εεεεεεε το γραφείο εννοώ .......

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, filip123go είπε

Ενώ πριν τις απολύσεις, δούλευαν υποδειγματικά! (Το ξαναλέω από το δικό μου υποκατάστημα δεν έχω κανένα πρόβλημα, αλλά μην λέμε ότι θέλουμε)

Υποδειγματικά μπορεί να μην δούλευαν, αλλά σε αυτό το χαλί δεν είχαν φτάσει ποτέ. Ο απλός κόσμος δεν ξέρει όμως ότι το προσωπικό στα ΕΛΤΑ έχει μείνει το μισό. 

Και φυσικά μετά βγαίνουν οι γνωστοί "κουνάμε δάχτυλο στην πλεμπα" και φωνάζουν: Τεμπελχαναδες! Κηφήνες! Ιδιωτικοποίηση τώρα! (αποκρύπτοντας φυσικά πως φτάσαμε σε αυτό το σημείο - τις απολύσεις δηλαδή)

Όπου "ιδιωτικοποίηση" ουσιαστικά σημαίνει πώληση μπιρ παρά στους κολλητούς τους της Quest Group 

  • Like 8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, papapontikas είπε

Υποδειγματικά μπορεί να μην δούλευαν, αλλά σε αυτό το χαλί δεν είχαν φτάσει ποτέ. Ο απλός κόσμος δεν ξέρει όμως ότι το προσωπικό στα ΕΛΤΑ έχει μείνει το μισό. 

Τότε μπορείς να μου πεις σε παρακαλώ πολύ γιατί το δικό μου υποκατάστημα δουλεύει σωστά και μου φέρνει τα δέματα στην ώρα του; Και δεν μιλάω για κανένα επαρχιακό στη μέση του πουθενά. Κέντρο Αθήνας είναι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, filip123go είπε

Τότε μπορείς να μου πεις σε παρακαλώ πολύ γιατί το δικό μου υποκατάστημα δουλεύει σωστά και μου φέρνει τα δέματα στην ώρα του; Και δεν μιλάω για κανένα επαρχιακό στη μέση του πουθενά. Κέντρο Αθήνας είναι.

Και εγώ κέντρο είμαι και σε μένα μια χαρά δουλεύει. Προφανώς γιατί δεν υπάρχει η ίδια κατανομή προσωπικού πανελλαδικώς. (κέντρο Αθήνας έχεις από πρεσβείες, εταιρείες, οργανισμούς δημοσίου και μη, όποτε λογικό είναι)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, papapontikas είπε

Και εγώ κέντρο είμαι και σε μένα μια χαρά δουλεύει. Προφανώς γιατί δεν υπάρχει η ίδια κατανομή προσωπικού πανελλαδικώς. (κέντρο Αθήνας έχεις από πρεσβείες, εταιρείες, οργανισμούς δημοσίου και μη, όποτε λογικό είναι)

Αποφάσισε τελικά ποιο είναι το πρόβλημα, οι απολύσεις ή η λάθος κατανομή προσωπικού;;;

 

Spoiler

Και για να μην το κουράζουμε δεν φταίει ούτε το ένα ούτε το άλλο. Το πρόβλημα πηγάζει (όπως σε όλες τις μεγάλες εταιρείες) από το κακό - άθλιό - ανύπαρκτο management.
Όσα υποκαταστήματα έχουν ικανό υπεύθυνο, δουλεύουν και σωστά. 

 

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σίγουρα ο καθένας έχει να διηγηθεί μια εμπειρία. Η δικη μου λέει τα εξής:

1. Αυτή τη στιγμή υπάρχουν εταιρείες courier πολύ χειρότερες από τα ΕΛΤΑ. Τρανό παράδειγμα η Γενική Ταχυδρομική. Άθλιες εγκαταστάσεις (πχ μεταμόρφωση, νέα Ιωνία), τρελές καθυστερήσεις, άθλιο τηλεφωνικό κέντρο.

2. Τον τελευταίο καιρό έχω την αίσθηση ότι τα ΕΛΤΑ courier έχουν αναβαθμιστεί. Τουλάχιστον οι παραλαβές από Amazon είναι πάντα στην ώρα τους και πάντα με τηλέφωνο πριν την παράδοση.

3. Αν κάποιος θέλει να δει luxury courier services, ας τσεκάρει UPS ή DHL. Αλλά το καλό πληρώνεται, χωρίς που δε νομίζω ότι κάνουν εσωτερικές παραδόσεις.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, filip123go είπε

Αποφάσισε τελικά ποιο είναι το πρόβλημα, οι απολύσεις ή η λάθος κατανομή προσωπικού;;;

 

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

Και για να μην το κουράζουμε δεν φταίει ούτε το ένα ούτε το άλλο. Το πρόβλημα πηγάζει (όπως σε όλες τις μεγάλες εταιρείες) από το κακό - άθλιό - ανύπαρκτο management.
Όσα υποκαταστήματα έχουν ικανό υπεύθυνο, δουλεύουν και σωστά. 

 

απολύσεις σημαίνει τρύπες στα ρόστερ των υποκαταστημάτων οι οποίες άλλου έκλεισαν γιατί είναι περιοχές πρώτης προταιρεοτητας (κέντρο, ΒΠ κτλ) με μεταφορές προσωπικού στα εν λόγω υποκαταστήματα άνω άλλου οι τρύπες μεγενθυθηκαν λόγω των προαναφερθέντων μετακινήσεων. Εξού και "λάθος" ανακατανομή προσωπικού.

Μην προσπαθείς εκ του πονηρού να κανείς την τρίχα τριχιά. Εκτός και αν δεν έχεις εργαστεί ποτέ στην ζωή σου. Διαφορετικά θα ήξερες πως οι απολύσεις ενός μεγάλου κομματιού του υπάρχοντος προσωπικού οδηγεί σε ανακατανομή του υπόλοιπου προσωπικού και πως αυτό συχνά δημιουργει προβλήματα.

  • Like 8
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, papapontikas είπε

Μην προσπαθείς εκ του πονηρού να κανείς την τρίχα τριχιά.

Εδώ εσύ προσπαθείς να πας πείσεις ότι τα ΕΛΤΑ δούλευαν καλύτερα πριν το 2020. Το ίδιο ακριβώς ήταν και προ-απολύσεων  και μετα - απολύσεων. Τα συμπεράσματα μπορείς να τα βγάλεις μόνος σου. Δεν θα συνεχίσω την αντιπαράθεση. Σου είπα ποιο είναι το πρόβλημα. Από εκεί και πέρα μπορείς να πιστέψεις ότι θέλεις.

  • Like 1
  • Confused 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ τους έκανα αγωγή πέρσι για αποζημίωση 30.000 για καθυστερήσεις αφού μου τις έδωσαν με το καλό αγνοώντας τα eMail μου.

Κανένας δεν απάντησε στο εξώδικο και τώρα περίμενε του χρόνου για να τα πάρουμε με εντολή δικαστηρίου...μετά από αυτούς πήγαμε στην speedex και είναι και αυτοί τα ίδια χάλια.. τους έχω κάνει επαφή γιατί οι καθυστερήσεις είναι 3.900 να συμφωνήσουν το τιμολόγιο μου και να μου δώσουν τα υπόλοιπα αλλά είναι και αυτοί άφαντοι.. τελικά όλοι είναι λαμόγια, το να έχεις eshop στην Ελλάδα είναι μια οδύσσεια!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...