Προς το περιεχόμενο

Εκτόξευση τιμών καινούριων και μεταχειρισμένων αυτοκινήτων και δικύκλων


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

17 λεπτά πριν, liakinen είπε

Επειδή λέμε ότι ακόμα υπάρχουν λεφτά και ο κόσμος αγοράζει. 

Το νέο Opel Astra πόσο καιρό κυκλοφορεί στην Ελλάδα; 

Ρωτάω γιατί ζω σε μία πόλη της επαρχίας που μαζί με τα χωριά και την γειτονική πόλη που είναι πρωτεύουσα νομού και επισκέπτομαι πολύ συχνά (σύνολο όλες μαζί 100.000 πληθυσμό περίπου) δεν έχω δει στον δρόμο ούτε ένα. 

Τα μόνα καινούργια σε σημαντικό μάλιστα αριθμό είναι τα Yaris Hybrid των τελευταίων δύο τριών ετών. 

Έχω δει 2 , ένα χειροκίνητο ιδιώτη  και ένα αυτόματο leasing (γιατί δεν μπορώ να φανταστώ ιδιωτη να δίνει 35 χιλιάρικα για αστρα)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 971
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, tsofras είπε

(γιατί δεν μπορώ να φανταστώ ιδιωτη να δίνει 35 χιλιάρικα για αστρα)

Λένε τα reviews ότι είναι καλό αυτοκίνητο όμως με τις τιμές και την στροφή του κόσμου (αυτού που έχει τα χρήματα για αγορά καινούργιου) στα SUV και τα παράγωγα τους μάλλον το τέλος του Astra θα έρθει όπως αυτό του Focus. Αμφιβάλλω αν πουλάει καλά στην υπόλοιπη Ευρώπη (Γερμανία κατά βάση). 

Έτσι όπως έχει γίνει η ζωή και η αγορά (κόψιμο μοντέλων, κινητήρες κτλ) αυτοκίνητα όπως Alfa Romeo, Honda Civic, Mazda κτλ μόνο παλαιότερα μοντέλα και μεταχειρισμένα θα βλέπουμε στους δρόμους. 

P. S Στην περιοχή μου ούτε το Seat Leon περπάτησε. 

Επεξ/σία από liakinen
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, liakinen είπε

Επειδή λέμε ότι ακόμα υπάρχουν λεφτά και ο κόσμος αγοράζει. 

Το νέο Opel Astra πόσο καιρό κυκλοφορεί στην Ελλάδα; 

Ρωτάω γιατί ζω σε μία πόλη της επαρχίας που μαζί με τα χωριά και την γειτονική πόλη που είναι πρωτεύουσα νομού και επισκέπτομαι πολύ συχνά (σύνολο όλες μαζί 100.000 πληθυσμό περίπου) δεν έχω δει στον δρόμο ούτε ένα. 

Τα μόνα καινούργια σε σημαντικό μάλιστα αριθμό είναι τα Yaris Hybrid των τελευταίων δύο τριών ετών. 

Μάιο 2022 αν δεν κάνω λάθος άρχισαν να δέχονται παραγγελίες, και με τόση αναμονή για παράδοση στην ουσία δεν έχει κυκλοφορήσει ακόμα, λογικό να μην έχεις δει κανένα.

Στο παρακάτω πινακάκι είναι οι ταξινομήσεις opel astra πανελαδικά για το 2022, υποθέτω πως τον Δεκέμβρη παραδόθηκαν τα πρώτα. 

image.png.97faf2441dbb42b15f2bbc3f16422874.png

 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομίζω ότι

Στις 22/1/2023 στις 1:51 ΜΜ, liakinen είπε

Λένε τα reviews ότι είναι καλό αυτοκίνητο όμως με τις τιμές και την στροφή του κόσμου (αυτού που έχει τα χρήματα για αγορά καινούργιου) στα SUV και τα παράγωγα τους μάλλον το τέλος του Astra θα έρθει όπως αυτό του Focus. Αμφιβάλλω αν πουλάει καλά στην υπόλοιπη Ευρώπη (Γερμανία κατά βάση). 

Έτσι όπως έχει γίνει η ζωή και η αγορά (κόψιμο μοντέλων, κινητήρες κτλ) αυτοκίνητα όπως Alfa Romeo, Honda Civic, Mazda κτλ μόνο παλαιότερα μοντέλα και μεταχειρισμένα θα βλέπουμε στους δρόμους. 

P. S Στην περιοχή μου ούτε το Seat Leon περπάτησε. 

Πάντως θα έχει ενδιαφέρον να δούμε πως θα κινηθούν οι αυτοκινητοβιομηχανίες το 2023 με την εκτόξευση των τιμών. Βλέπω για παράδειγμα στο car.gr μέση τιμή πώλησης για καινούρια οχήματα με ταξινόμηση το 2023 τις 29000.

Εχω την περιέργεια να δω τί ποσοστό του πληθυσμού είναι σε θέση να δώσει αυτά τα ποσά για μικρομεσαία μοντέλα (που αυτοπροσδιορίζονται ως premium ενώ δεν είναι) και πόσες/ποιες αντιπροσωπείες θα επιβιώσουν... γιατί πλέον και η δικαιολογία "δεν υπάρχουν διαθέσιμα" αρχίζει να μας τελειώνει....

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, BTL είπε

Νομίζω ότι

Πάντως θα έχει ενδιαφέρον να δούμε πως θα κινηθούν οι αυτοκινητοβιομηχανίες το 2023 με την εκτόξευση των τιμών. Βλέπω για παράδειγμα στο car.gr μέση τιμή πώλησης για καινούρια οχήματα με ταξινόμηση το 2023 τις 29000.

Εχω την περιέργεια να δω τί ποσοστό του πληθυσμού είναι σε θέση να δώσει αυτά τα ποσά για μικρομεσαία μοντέλα (που αυτοπροσδιορίζονται ως premium ενώ δεν είναι) και πόσες/ποιες αντιπροσωπείες θα επιβιώσουν... γιατί πλέον και η δικαιολογία "δεν υπάρχουν διαθέσιμα" αρχίζει να μας τελειώνει....

Δηλαδη πιστευεις οτι θα πέσουν οι πωλήσεις αυτοκινήτων στην Ελλάδα και θα κλείσουν κάποιες εταιρείες.

Θα σε απογοητεύσω αλλά αυτό δεν θα το δεις.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, NikosKallithea είπε

Δηλαδη πιστευεις οτι θα πέσουν οι πωλήσεις αυτοκινήτων στην Ελλάδα και θα κλείσουν κάποιες εταιρείες.

Θα σε απογοητεύσω αλλά αυτό δεν θα το δεις.

 

Εγώ πιστεύω απλά θα ξαναέρθουμε σε εποχές 2008-2012 με τις δόσεις να φτάνουν 10ετία

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θελουν να σπρωξουν τον κοσμο στο car pooling και car rental...

Βασικα, στο να μην εχει ιδιοκτησια, καπου εκει παει το πραγμα....

Νομιζω η ατζεντα 2030, κατι τετοιες ανοησιες γραφει....

Τωρα αν θα το πετυχουν ή οχι, ειναι και στα δικα μας χερια νομιζω....

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, NikosKallithea είπε

Δηλαδη πιστευεις οτι θα πέσουν οι πωλήσεις αυτοκινήτων στην Ελλάδα και θα κλείσουν κάποιες εταιρείες.

Θα σε απογοητεύσω αλλά αυτό δεν θα το δεις.

 

Μακάρι να μην το δω μιας και υπάρχει πολύς κόσμος που δουλεύει σε αυτόν τον κλάδο. Επιπλέον, δεν θέλω η χώρα να γεμίσει με ακόμη περισσότερα εισαγόμενα σαπάκια.

Με προβληματίζει ομως ο συνδυασμός πολλών παραγόντων που δε θυμάμαι να είχαμε δει την τελευταία 20ετία: α) ότι με την αύξηση της ΛΤΠΦ των οχημάτων (αρκετά πάνω απο 17Κ ) ακόμη και το leasing που έχει μεγάλο ποσοστό στην αγορά γίνεται ασύμφορο με σημαντική επιβάρυνση για τους εργαζόμενους που το είχαν ως παροχή. β) τα πολύ υψηλά επιτόκια δανεισμού, γ) το εξαιρετικα υψηλό κόστος ζωής, δ) την τεχνολογική μετάβαση: σε 2-3 χρόνια max θα έχουμε πλήρη διείσδυση των ηλεκτρικών που θα προσφέρουν μικρότερο κόστος μετακίνησης οπότε κάπως θα καταπίνουμε πιο εύκολα τις τιμές αυτές -- ήδη με τις  επιδοτήσεις τα ηλεκτρικά αρχίζουν να γίνονται ανταγωνιστικά -- ε) την στασιμότητα των μισθών ζ), μη διάθεση για αναπροσαρμογή των δασμών/φορολογικών συντελεστών.

Επεξ/σία από BTL
  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, mindreader είπε

Θελουν να σπρωξουν τον κοσμο στο car pooling και car rental...

Βασικα, στο να μην εχει ιδιοκτησια, καπου εκει παει το πραγμα....

Νομιζω η ατζεντα 2030, κατι τετοιες ανοησιες γραφει....

Τωρα αν θα το πετυχουν ή οχι, ειναι και στα δικα μας χερια νομιζω....

Δεν σπρώχνει κανένας τίποτα. Δαπάνες έξοδα και κόστος ζωής ανεβαίνει για διάφορους λόγους. Μισθοί και απολαβές πέφτουν επίσης για κάποιους λόγους. Ακίνητα και αυτοκίνητα αναγκαστικά φορολογουνται γιατί δύσκολα κρύβονται και γιατί δεν έχει από που αλλού το κράτος να εισπράξει ευκολότερα και αμεσότερη φόρους ώστε να πληρωθούν δάνεια μισθοί συντάξεις δαπανες και να μην πτωχεύσει. Αναγκαστικα ιδιοκτησίες και περιουσίες θα υποβαθμιστουν θα πουληθούν και θα γίνει ο πλούσιος πλουσιότερος και ο φτωχός φτωχότερος. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 22/1/2023 στις 11:22 ΠΜ, jmmys είπε

Φτάσαμε στο 2023,κάποια στιγμή θα έφτιαχναν και οι Κορεάτες καλοφτιαγμένα και αξιόπιστα οχήματα.

Σε λίγο και οι Κινέζοι...

Στις 22/1/2023 στις 1:18 ΜΜ, liakinen είπε

Τα μόνα καινούργια σε σημαντικό μάλιστα αριθμό είναι τα Yaris Hybrid των τελευταίων δύο τριών ετών. 

Ε τώρα αναφέρεσαι στο αμάξι του μέσου Έλληνα, λογικό δεν είναι;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι αυξήσεις στις τιμές είναι ξεκάθαρα στρατηγική για να σπρώξουν τα ηλεκτρικά, στα οποία συνεχώς αυξάνουν την επιδότηση αγοράς. Οταν συντομα θα χρειάζονται 25 χιλιάδες για να αγοράσεις ενα βασικό σουπερμίνι και με τα ίδια χρήματα θα παίρνεις το αντιστοιχο ηλεκτρικό και με μικρότερο χρόνο παράδοσης, δεν θα υπάρχει κανένα κίνητρο για αγορά παλιας τεχνολογίας αυτοκινήτου. Οι σταθμοί φόρτισης εν τω μεταξύ πολλαπλασιάζονται καθημερινά και ακόμα κι αν δεν έχεις γκαράζ, το να συνδέθείς με μπαλαντέζα στον φορτιστή δεν ειναι τρομερός κόπος αν σκεφτείς οτι πετυχαίνεις 80% εξοικονόμηση στο κοστος μετακίνησης σε σχέση με βενζίνη.  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, fragma είπε

το να συνδέθείς με μπαλαντέζα στον φορτιστή δεν ειναι τρομερός κόπος

????????

Μπαλαντεζα απο που εως που? Τι θα διασχιζει δηλαδη?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Αλεξανδρος A.92 είπε

????????

Μπαλαντεζα απο που εως που? Τι θα διασχιζει δηλαδη?

Εχω δει πολυκατοικία που εχει φτιάξει wallbox με τους φορτιστές στην πυλωτη. Αν εισαι σχετικά κοντά (ισογειο 1-2ος) πετάς και καλώδιο κατευθείαν. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, fragma είπε

Εχω δει πολυκατοικία που εχει φτιάξει wallbox με τους φορτιστές στην πυλωτη. Αν εισαι σχετικά κοντά (ισογειο 1-2ος) πετάς και καλώδιο κατευθείαν. 

2B1636C800000578-3185040-image-a-6_14386

pedestrians-walking-in-narrow-street-wit

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 ώρες πριν, NikosKallithea είπε

Δηλαδη πιστευεις οτι θα πέσουν οι πωλήσεις αυτοκινήτων στην Ελλάδα και θα κλείσουν κάποιες εταιρείες.

Θα σε απογοητεύσω αλλά αυτό δεν θα το δεις.

 

Εταιρειες ολοκληρες οχι, αλλα καποιες αντιπροσωπειες ισως (πχ επαρχια)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...