Προς το περιεχόμενο

Toyota - 6ετής εγγύηση ελληνικής αντιπροσωπείας και όροι εγγύησης


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

8 ώρες πριν, chipakos είπε

Εγώ πάντως στο δικό μου corola πήγαινα για service από την πρώτη στιγμή μόνο σε εξουσιοδοτημένα. Στα 5 χρόνια ζήτησα αντικατάσταση λαστίχων πόρτας οδηγού και συνοδηγού επειδή η σχάρα της toyota μου τα έκοψε και έγινε η αντικατάσταση.Στα 5 χρόνια επίσης αντικαταστάθηκε κολώνα και βάση τιμονιού επειδή έτριζε το τιμόνι όταν οδηγούσα σε χωματόδρομο. Ολα έγιναν όπως ορίζει η 6 ετής εγγύηση.

Υποθέτω, χωρίς να γνωρίζω πώς τα κατηγοριοποιούν, ότι η κολόνα και η βάση του τιμονιού, ανήκουν στα μηχανικά μέρη. Όπως περιγράφει στον ιστότοπο, για την 6ετή για μηχανικά και υβριδικά μέρη.

Για παράδειγμα, στην παραπάνω αναφορά, η πλακέτα εγκεφάλου τιμονιού δεν καλύφθηκε στα 4 έτη. Γιατί, μάλλον, δεν εντάσσεται στην παραπάνω κατηγοριοποίηση. Και δεν ήταν λίγα, τα 1500 ευρώ που πλήρωσε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 183
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Στις 5/3/2022 στις 9:58 ΜΜ, Haldol είπε

Έχω ξαναπεί ότι θεωρώ τις εγγυήσεις "τυράκι"; Υπάρχουν τόσοι όροι, τόσοι αστερίσκοι, τόσα "αλλά", που ειλικρινά, προτιμώ να μου κόψουν 500 ευρώ απ' το αμάξι και να έχω ΜΗΔΕΝ εγγύηση, παρά να μου "προσφέρουν" αυτά τα 2, 3, 6 ή 10 χρόνια. Έχω πάψει ν' ασχολούμαι με την έννοια της εγγύησης εδώ και 3-4 χρόνια, είτε σ' αμάξι, ή σε οτιδήποτε.

σχετική περίπτωση , honda jazz ελλατωμα εγγεφαλου (το εβγαλε  το πρώτο μήνα) προφανώς θέμα από το εργοστάσιο
αν δεν είχε εγγύηση ο άνθρωπος θα πλήρωνε με ένα νεφρό (πολύ πρόσφατο παράδειγμα αυτό συγγενή στην γερμάνια) 

γνώμη μου ας δίνουν μικρή εγγηση πχ 2  χρονια  αλλά να έχει τα πάντα όλα μέσα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

όταν αγόρασα το 2007 το auris καινούριο τους ειχα ενημερώσει οτι δεν πρόκειται να τους το πάω για service λόγο οτι ο πατερας μου ειχε δικο του συνεργείο. Στη ερώτηση μου τι υσχυει με την εγγύηση μιας και ήμουν γνώστης της νομοθεσιας μου απαντησαν οτι η Τoyota με καλύπτει πληρως τα πρωτα 3 χρονια και αν θα ηθελα να εχω και τα υπόλοιπα 3 της αντιπροσωπίας θα επρεπε να το πηγαίνω για service εκει . Στην ουσια η εγγυηση ειναι 3+3 και οχι 6 . Είναι 3 του κατασκευαστή και +3 της αντιπροσωπίας υπό προϋποθέσεις .αυτά ίσχυαν όταν το αγόρασα εγώ δεν ξέρω αν άλλαξε κατι .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, kostasgr78 είπε

Υποθέτω, χωρίς να γνωρίζω πώς τα κατηγοριοποιούν, ότι η κολόνα και η βάση του τιμονιού, ανήκουν στα μηχανικά μέρη. Όπως περιγράφει στον ιστότοπο, για την 6ετή για μηχανικά και υβριδικά μέρη.

Για παράδειγμα, στην παραπάνω αναφορά, η πλακέτα εγκεφάλου τιμονιού δεν καλύφθηκε στα 4 έτη. Γιατί, μάλλον, δεν εντάσσεται στην παραπάνω κατηγοριοποίηση. Και δεν ήταν λίγα, τα 1500 ευρώ που πλήρωσε.

Η κολώνα στα μηχανικά αλλά τα λάστιχα πόρτας σε ποιά κατηγορία είναι?? Διότι και τα λάστιχα οδηγού συνοδηγού αλάχτηκαν δωρεάν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, chipakos είπε

Η κολώνα στα μηχανικά αλλά τα λάστιχα πόρτας σε ποιά κατηγορία είναι?? Διότι και τα λάστιχα οδηγού συνοδηγού αλάχτηκαν δωρεάν.

Καλή ερώτηση. Ρωτώντας φίλους μηχανολόγους μηχανικούς, δειγματοληπτικά, μού είπαν ότι μηχανικά δεν είναι μόνο τα μέρη της μηχανής ή μόνο τα μεταλλικά μέρη (έτσι τα καταλαβαίνουμε οι περισσότεροι), σε οποιαδήποτε κατασκευή. Άρα τα λάστιχα που εφαρμόζουν σε κάποιο μηχανικό μέρος (π.χ. πόρτα), είναι μέρος του μηχανικού συνόλου για να δουλέψει σωστά.

Από την άλλη, βάζω στοίχημα ότι πάνω σε τέτοια, μπορούν να υπάρχουν 500 διαφορετικές ερμηνείες, και μπορεί σε αναλυτικούς όρους να είναι πιο ξεκάθαρα.

Επεξ/σία από kostasgr78
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παίδες η λογική έχει ως εξής.

Η αγοράζεις αυτοκίνητο καινούριο το προσέχεις μερικά χρόνια και το πουλάς και παίρνεις πάλι καινούριο τηρώντας πάντα τα σέρβις του επίσημα με σφραγίδες κλπ

η... παίρνεις πάλι καινούριο αγνοείς παντελώς τα επίσημα σέρβις και κάνεις μόνος σου το σέρβις η έχεις κάποια δυνατή και έμπειρη πλάτη φίλο σου (αδερφό σου θα έλεγα) για σέρβις

η τέλος παίρνεις μεταχειρισμένο σε όσο καλύτερη κατάσταση γίνεται και κάνεις πάλι τα σέρβις σε γνωστό σου συνεργείο. 

Και όλα αυτά βέβαια με προσευχές και πολύ τύχη.

Δυστυχώς η ανευθυνότητα και των εταιριών και των σέρβις στην Ελλάδα είναι σε υπερβολικά μεγάλο ποσοστό και είναι από τις μεγαλύτερες παγίδες ο τομέας της αυτοκίνησης.

Ποιο απλά έρχομαι και σου λέω το ποιο απλό... βγαίνει μια εταιρία και σου υπογράφει ΕΠΙΣΗΜΑ 6 χρόνια για τα ΠΑΝΤΑ στην κυριολεξία δίχως κανένα ψιλό γράμμα η παγίδα. Και αν μετά το τέλος της εγγύσης μια μέρα μετά πάθει μια τρελή ζημιά που να κοστίζει όσο το αυτοκίνητο τι κάνεις? Εϊναι καλή αυτή η εταιρία? Όχι. Όλες οι εταιρίες ίδιες είναι. 

Υπάρχει μια εταιρία που σου πουλάει το αυτοκίνητο και έχεις εγγύηση εφόρου ζωής με αντικατάσταση αυτού ακόμη και μετά από 20 χρόνια και να το έχεις αν πάθει κάτι. Επίσης σε καλύπτει ακόμη και σε τρακάρισμα ακόμη και αν φταις εσύ. Επίσης αν ξεμείνεις κάπου με μια σοβαρή ζημιά να έρθει επιτόπου ελικόπτερο στον χώρο σου να σε παραλάβει και να σε πάει στο πλησιέστερο κατάστημα να πάρεις ένα παρόμοιο με το δικό σου καινούριο. 

Αυτό το αμάξι όμως κοστίζει μερικές 10άδες εκατομμμύρια. Το λέω σαν παράδειγμα (αν και νομίζω ότι κάπου είχα δει ότι ισχύει ... σε μπέντλευ? ρολσ ρους δεν θυμάμαι κάπου το είχα δει) για να καταλάβεται ότι ότι πληρώνεις παίρνεις γιατί πλέον η αυτοκίνηση έχει τόσο πολύ μεγάλο ανταγωνισμό που το μόνο τους όπλο στην επιβίωση στην αγορά είναι αυτό. 

Οτιδήποτε άλλο είναι απλά μαρκετίστικα κόλπα για να προσελκύσουν πελάτες. Εγώ ποτέ μου δεν αγόρασα κάτι καινούριο. Εϊτε δίτροχο είτε 4τροχο είτε επαγγελματικό. ΠΟΤΕ όμως. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δηλαδή πιστεύετε ο μαστρομητσος μπορει σήμερα να αντιμετώπιση μια βλαβη σε ενα οποιονδήποτε αυτοκίνητο χωρις να σου βγάλει αλλες καμία δεκαριά βλάβες;

Μιλαω για νεα αυτοκινητα, μην μου πειτε ο δικος μου το φτιαχνει και μιλατε για αυτοκινητο 20ετιας

Εγω πηγα τα αυτοκινητο μια φορα σε ένα μη εξουσιοδοτημένο για να αλλάξει κλειδαριά στο πορτμπαγκάζ και μου έσπασε το πλαστικό που καλύπτει την κλειδαριά γιατι δεν ήξερε πως αφαιρείται.

Επίσης δεν ηξερε να ψάξει και στην google, γιατι αν έψαχνε θα το εύρισκε.

Τεσπα για την ιστορία μου πληρωσε το ανταλλακτικό και το έβαλα μόνος μου.

Που να του πεις να βαλει και διαγνωστικό, εκει γελάνε

 

Επεξ/σία από NikosKallithea
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε

Δηλαδή πιστεύετε ο μαστρομητσος μπορει σήμερα να αντιμετώπιση μια βλαβη σε ενα οποιονδήποτε αυτοκίνητο χωρις να σου βγάλει αλλες καμία δεκαριά βλάβες;

Μιλαω για νεα αυτοκινητα, μην μου πειτε ο δικος μου το φτιαχνει και μιλατε για αυτοκινητο 20ετιας

Εγω πηγα τα αυτοκινητο μια φορα σε ένα μη εξουσιοδοτημένο για να αλλάξει κλειδαριά στο πορτμπαγκάζ και μου έσπασε το πλαστικό που καλύπτει την κλειδαριά γιατι δεν ήξερε πως αφαιρείται.

Επίσης δεν ηξερε να ψάξει και στην google, γιατι αν έψαχνε θα το εύρισκε.

Τεσπα για την ιστορία μου πληρωσε το ανταλλακτικό και το έβαλα μόνος μου.

Που να του πεις να βαλει και διαγνωστικό, εκει γελάνε

 

Νομίζω ότι αυτό είναι γενίκευση. Υπάρχουν εξαιρετικοί ανεξάρτητοι μηχανικοί, με όλα τα διαγνωστικά, στο 1/2 τουλάχιστον του κόστους επισκευής σε αντιπροσωπεία, και γι' αυτό και έχουν και τεράστια πελατεία, συμπεριλαμβανομένων και επαγγελματιών οδηγών με καινούργια οχήματα. Αρκεί να ξέρεις πού θα πας.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ενω οι αντιπροσωπίες που ειναι γεμάτες με νέους μηχανικούς και ειδικευόμενους από οαεδ για να αυξήσουν το κέρδος τους ειναι μια χαρα να τις εμπιστεύεστε ...... 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 ώρες πριν, BritGreek είπε

Νομίζω ότι αυτό είναι γενίκευση. Υπάρχουν εξαιρετικοί ανεξάρτητοι μηχανικοί, με όλα τα διαγνωστικά, στο 1/2 τουλάχιστον του κόστους επισκευής σε αντιπροσωπεία, και γι' αυτό και έχουν και τεράστια πελατεία, συμπεριλαμβανομένων και επαγγελματιών οδηγών με καινούργια οχήματα. Αρκεί να ξέρεις πού θα πας.

Εάν μου επιτρέπετε διαφωνώ στα πλαίσια ενός διαλόγου. Στα εξουσιοδοτημένα τους περνάνε από εκπαίδευση και μαθήματα για τα συγκεκριμένα  αυτοκίνητα. Έχω δει μηχανικούς στα εξουσιοδοτημένα. Ήξεραν το αμάξι απ’εξω και ανακατωτά. Σε μη εξουσιοδοτημένο μου έλεγε η τάπα λαδιού θέλει αλλαγή ή ρεκτιφιέ η μηχανή. Πήγα αντιπροσωπεία και ήθελε αλλαγή καδένας. Όλα εξαρτώνται από το πόσο καινούργιο είναι το αμάξι. Η εξειδίκευση καλώς ή κακώς πληρώνεται. Εάν μιλάμε για ένα σύγχρονο αμάξι με ραντάρ και κάμερες δεν υπάρχει περίπτωση ο κάτοχος να μην το πάει στην αντιπροσωπεία. Έχουν τεράστια βιβλιογραφία. Εμένα πχ ακόμα και στο vw up μόνο αντιπροσωπεία πήγαινα. Χτυπούσε τα χιλιόμετρα και μου έλεγε τώρα φοράς 10-40 λάδια συγγνώμη αλλά μας έστειλαν γραπτή ενημέρωση πως πρέπει να αλλαχθούν σε 5-30 για την σωστή λειτουργία του κινητήρα. Τους έλεγα να αλλάξουμε ιμάντα χρονισμού. Χτυπούσε τα χιλιόμετρα στο πισι του και σου έλεγε όχι έχεις 90.000 χιλιόμετρα ο εν λόγω είναι long life και η μαμά εταιρεία λέει να αλλάξουμε στα 120.000 να περιμένεις. Χτυπούσε τα χιλιόμετρα και σου έλεγε τώρα πρέπει να αλλάξεις μπουζί. Όχι νωρίτερα, όχι αργότερα αλλά προετοιμάσου στα επόμενα 15.000 θα αλλάξεις αντλία νερού για να μην την βρούμε μπροστά μας. Αυτό πληρώνεις. Δεν είναι όλα λάδια και φίλτρα. Καλύτερη η πρόληψη από την θεραπεία.

Επεξ/σία από tilaverboy
  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 μήνες μετά...

Μια υπενθύμιση, για όσους τυχόν έχουν κάνει παραγγελία ή παραλαβή οχήματος Toyota και τυχόν ρώτησαν για το θέμα, ας μάς μεταφέρουν τί τούς απάντησαν ... κι αν τούς έδωσαν γραπτώς τους όρους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε

Μια υπενθύμιση, για όσους τυχόν έχουν κάνει παραγγελία ή παραλαβή οχήματος Toyota και τυχόν ρώτησαν για το θέμα, ας μάς μεταφέρουν τί τούς απάντησαν ... κι αν τούς έδωσαν γραπτώς τους όρους.

τους όρους της εγγύησης εννοείς;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
15 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε

Ναι, τους όρους της εγγύησης εννοώ, αν τυχόν κάποιος τούς ζήτησε γραπτώς και τούς έχει δει.

τι να ζητήσει. υπάρχει ολόκληρο βιβλιαράκι μέσα στο αυτοκίνητο όπως και σχετικό section στο site 

https://www.toyota.gr/owners/warranty/toyota-warranty

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, zanskou είπε

τι να ζητήσει. υπάρχει ολόκληρο βιβλιαράκι μέσα στο αυτοκίνητο όπως και σχετικό section στο site 

https://www.toyota.gr/owners/warranty/toyota-warranty

 

 

Αν θέλεις, μπορείς να διαβάσεις τη συζήτηση από την αρχή.

Έχουμε αναλύσει γιατί η παραπάνω σελίδα δεν είναι λεπτομερής σε αυτά που ρωτάμε και έχουν θέσει και κάτοχοι που δεν έλαβαν την εγγύηση που περίμεναν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...