Προς το περιεχόμενο

Toyota - 6ετής εγγύηση ελληνικής αντιπροσωπείας και όροι εγγύησης


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

13 ώρες πριν, georgevr είπε

αυτό δεν το κατάλαβα, είχα RAV απο καινούργιο, έχω corolla καινούργια, κανείς δεν μου είπε ποτέ για "προγράμματα που προσφέρει η toyota". Τι είναι αυτό;

Στο δική μου περίπτωση πχ, σε καινούργιο Toyota CHR εκτός από την 6ετή εγγύηση μου έδωσαν και 5 extra κουπόνια που επεκτεινουν  την εγγύηση του υβριδικού συστήματος για 5 επιπλέον χρόνια, εφόσον κάνεις τα service στην toyota και σου φραγίζουν κάθε χρόνο το κουπονι. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 171
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

10 ώρες πριν, G.bar είπε

Στο δική μου περίπτωση πχ, σε καινούργιο Toyota CHR εκτός από την 6ετή εγγύηση μου έδωσαν και 5 extra κουπόνια που επεκτεινουν  την εγγύηση του υβριδικού συστήματος για 5 επιπλέον χρόνια, εφόσον κάνεις τα service στην toyota και σου φραγίζουν κάθε χρόνο το κουπονι. 

Αυτά έτσι κι αλλιώς είναι «δωράκια» που εποχιακά δίνουν όλες οι αντιπροσωπείες όλων των κατασκευαστών, ανάλογα με το πώς θέλουν να κλείσουν τις πωλήσεις της χρονιάς.

Εδώ προσπαθούμε να αποκωδικοποιήσουμε πρώτα τη φημισμένη βασική 6ετή εγγύηση.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, kostasgr78 είπε

Εδώ προσπαθούμε να αποκωδικοποιήσουμε πρώτα τη φημισμένη βασική 6ετή εγγύηση.

Πήγες στην αντιπροσωπεία τους την ζήτησες γραπτώς και δεν σου την έδωσαν?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, pano είπε

Πήγες στην αντιπροσωπεία τους την ζήτησες γραπτώς και δεν σου την έδωσαν?

Περιμένω την τελική γραπτή προσφορά και θα την ζητήσω τότε, αν δεν είναι ξεκάθαρο το μέρος της εγγύησης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 minutes ago, korakios said:

δε λέει κάπου οτι πρέπει να κάνεις τα service εκεί ...

Για το ετήσιο της υπόθεσης ήταν το αρχικό μου σχόλιο. 

Όχι για το αν πρέπει εκεί. 

Αυτό πρέπει να το δει κανείς στους όρους της εγγύησης. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, korakios είπε

δε λέει κάπου οτι πρέπει να κάνεις τα service εκεί ...

image.png.3f5e4c74b6f6124ca61127c763e18a93.pngΔηλαδή πόσο πιο ξεκάθαρα μπορεί να το πει ; Ποιος άλλος μπορεί να πιστοποιήσει ότι η συντήρηση έχει σύμφωνα με τα πρότυπα του κατασκευαστή ; ο Μήτσος της γειτονιάς ; 

Δεν γίνεται να κάνει claim εγγύσης σε οποιαδήποτε εταιρεία από τη στιγμή που έχει βάλει χέρι στο προϊόν της οποιοσδήποτε άλλος εκτός από την ίδια. Στο 2022 είμαστε. Μην συζητάμε τα αυτονόητα. 

 

Επεξ/σία από zanskou
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, NickTG είπε

Για το ετήσιο της υπόθεσης ήταν το αρχικό μου σχόλιο. 

Όχι για το αν πρέπει εκεί. 

Αυτό πρέπει να το δει κανείς στους όρους της εγγύησης. 

οκ, σόρυ ,μπερδεύτηκα

4 λεπτά πριν, zanskou είπε

Δεν γίνεται να κάνει claim εγγύσης σε οποιαδήποτε εταιρεία από τη στιγμή που έχει βάλει χέρι στο προϊόν της οποιοσδήποτε άλλος εκτός από την ίδια.

αρκεί ο Μήτσος να έχει άδεια μηχανικού και όχι μπαρμπέρη , να σου κόψει παροχή  και εσύ να έχεις αγοράσει ανταλλακτικά ίδιων προδιαγραφών (κρατώντας την απόδειξη)

4 λεπτά πριν, zanskou είπε

Στο 2022 είμαστε. Μην συζητάμε τα αυτονόητα. 

αναγκαστικά δυστυχώς τα συζητάμε γιατί εδώ και 10ετία+ δεν ισχύει βάσει νομοθεσίας

το τι θα κάνει ο καθένας και το τι θεωρεί , σεβαστό , απλά αναφέρω τι ισχύει εδώ και πολλά χρόνια

Επεξ/σία από korakios
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, korakios είπε

αρκεί ο Μήτσος να έχει άδεια μηχανικού και όχι μπαρμπέρη , να σου κόψει παροχή  και εσύ να έχεις αγοράσει ανταλλακτικά ίδιων προδιαγραφών (κρατώντας την απόδειξη)

Σε αυτή την περίπτωση τότε γιατί δεν κάνεις το claim στο Μήτσο αλλά πρέπει να πας στην αντιπροσωπεια; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, zanskou είπε

Σε αυτή την περίπτωση τότε γιατί δεν κάνεις το claim στο Μήτσο αλλά πρέπει να πας στην αντιπροσωπεια; 

claim τι εννοείς? Αν έχει βλάβη και είναι στην εγγύηση εννοείται αντιπροσωπία πας για δωρεάν επισκευή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, korakios είπε

claim τι εννοείς? Αν έχει βλάβη και είναι στην εγγύηση εννοείται αντιπροσωπία πας για δωρεάν επισκευή

Δηλαδή για να το καταλάβω. Πας Μήτσο, βάζει πάνω ότι ανταλλακτικά θέλει και αν σου βγάλει πρόβλημα το αυτοκινητο θα πας στην κακή αντιπροσωπεια για να στο φτιάξει τσάμπα; πάτε καλά μωρέ; 

Γιατί να μην στο φτιάξει τσάμπα ο μηχανικός σου αφού τον εμπιστεύεσαι περισσότερο από την ίδια την αντιπροσωπεια ώστε να κάνεις εκεί τη συντήρηση του αυτοκινήτου; 

Το έχω ξαναγράψει και αλλού. Κάτι τέτοια πάτε και λέτε/κάνετε σε διάφορες επιχειρήσεις και μετά απορειτε που δεν σας παίρνουν στα σοβαρά  

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, zanskou είπε

Δηλαδή για να το καταλάβω. Πας Μήτσο, βάζει πάνω ότι ανταλλακτικά θέλει και αν σου βγάλει πρόβλημα το αυτοκινητο

όχι φυσικά , βάζεις ή βάζει ανταλλακτικά ίδιων προδιαγραφών απαραίτητα

1 λεπτό πριν, zanskou είπε

και αν σου βγάλει πρόβλημα το αυτοκινητο θα πας στην κακή αντιπροσωπεια για να στο φτιάξει τσάμπα; πάτε καλά μωρέ; 

καλή-κακή , θέλει δε θέλει είναι υποχρεωμένη τζάμπα λόγω εγγύησης

2 λεπτά πριν, zanskou είπε

Γιατί να μην στο φτιάξει τσάμπα ο μηχανικός σου αφού τον εμπιστεύεσαι περισσότερο από την ίδια την αντιπροσωπεια ώστε να κάνεις εκεί τη συντήρηση του αυτοκινήτου; 

δεν παρέχει εγγύηση ,άρα θα πληρώσεις , επομένως δε συμφέρει (αυτονόητο)

3 λεπτά πριν, zanskou είπε

Το έχω ξαναγράψει και αλλού.

κακώς , το σωστό είναι να λες τι ισχύει βάσει νομοθεσίας  και να διαχωρίζεις με το ποια είναι η προσωπική σου άποψη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μάλιστα. Θα κάνω μια τελευταία προσπάθεια να σου εξηγήσω οτι το σκεπτικό σου είναι λάθος. 

Ας υποθέσουμε ότι έχεις παραλάβει το καινούργιο σου αυτοκίνητο πριν 5 χρόνια. Το παίρνεις από την έκθεση φεύγεις και έκτοτε δεν σε ξαναβλέπει κανείς και η Toyota ( βάλε οποιαδήποτε εταιρεία θέλεις στη θέση της) επί 5 χρόνια δεν έχει κανένα record για το αυτοκίνητο σου. 

Και ξαφνικά χθες σου βγάζει πρόβλημα στο μοτέρ ( χρονικά είναι εντός εγγύησης) και εσύ θα πας να τους πεις "φτιαχτε το". Ειτε σου αρέσει είτε όχι δεν πιστοποιειται από πουθενά και με τίποτα ότι το αυτοκίνητο σου είχε συντηρηθει όπως ορίζει ο κατασκευαστής από τη στιγμή που το πήγαινες κάπου αλλού. Το ότι το υποστηρίζεις δεν σημαινει τίποτα. Πήρες το ρίσκο, πήρες και τις συνέπειες. Που μπορεί και να μην   πήγαινες καν για σέρβις και απλά να είχες ένα γνωστο που σου έβαζε σφραγίδες για να σου συντηρεί το όνειρο. 

Πόσο δύσκολο είναι να το καταλάβεις; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...