Προς το περιεχόμενο

Αξιζει να έχεις jet κράνος η είναι πεταμένα λεφτά ;


mp123

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 hour ago, mp123 said:

Ένταξη το είπαμε αυτό σκουτερ είναι .

Δεν πειράζει είσαι καλό παιδί και σε συγχωρώ για ότι λες. 
Μικρός είσαι θα μάθεις.

Λες μεγαλώνοντας να θεωρώ ότι κάτι αλλάζει κατηγορία επειδή είναι ακριβό? 

Μήπως απλά έχεις συνδέσει εσύ στο μυαλό σου το σκούτερ ως κάτι υποτιμητικό? 

Μια κατηγορία είναι και έχει φθηνά και ακριβά μοντέλα όπως όλες. 

Αν χρειαζόμουν συγχώρεση θα τη ζητούσα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 85
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Ένα σχόλιο από εμένα για τα ανοιγόμενα, μιας και τα είχα προτιμήσει (Nolan N100 και κατόπιν Schubert C2) όσο είχα δίκυκλο (και μάλλον θα τα ξαναπροτιμήσω αν μου κάτσει και ξαναποκτήσω):

1) Τα ανοιγόμενα τα φοράμε πάντα κλειστά (με άλλα λόγια, σαν ένα πιο πρακτικό full face)

2) Η προσωπίδα  έχει ένδειξη NP (Non - Protective) ή P (Protective). Προφανώς ψωνίζουμε το P, γιατί το NP δεν έχει ιδιαίτερο νόημα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, NickTG είπε

Λες μεγαλώνοντας να θεωρώ ότι κάτι αλλάζει κατηγορία επειδή είναι ακριβό? 

Μήπως απλά έχεις συνδέσει εσύ στο μυαλό σου το σκούτερ ως κάτι υποτιμητικό? 

Μια κατηγορία είναι και έχει φθηνά και ακριβά μοντέλα όπως όλες. 

Αν χρειαζόμουν συγχώρεση θα τη ζητούσα. 

Άρα το Ninja 250 είναι supersport?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, SakafliaC είπε

Άρα το Ninja 250 είναι supersport?

superbike

2 ώρες πριν, Orestis_G είπε

Ένα σχόλιο από εμένα για τα ανοιγόμενα

Το Jet ειναι αλλο πραμα ομως.
 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, SakafliaC said:

Άρα το Ninja 250 είναι supersport?

Όχι. Δεν έχει κανένα χαρακτηριστικό από super sport. Δεν καταλαβαίνω καν πως κάποιος από αυτό που έγραψα θα μπορούσε να βγάλει αυτό το συμπέρασμα. Σίγουρα διάβασες το μήνυμά μου? 

Όμως το R7 και η Panigale είναι και ας έχουν 2 R7 διαφορά τιμής. 

Γενικά βλέπω δυσκολεύεστε λίγο με τις κατηγορίες. SUV είναι το Sportage με τα 30000€, SUV είναι και η Cayenne με τα 150000€. Δεν σημαίνει αυτό ότι είναι τα ίδια αυτοκίνητα ή ότι κάνουν τα ίδια πράγματα. 

Ελπίζω γενικά να καταλαβαίνεις ότι η προσπάθεια "προσβολής" μέσω μιας μηχανής που είχα είναι γελοία και ελαφρώς θλιβερή. Ίσως υπάρχει κόσμος που συνδέει την αξία του με τη μηχανή που έχει εκείνη τη στιγμή. Άλλοι έχουμε περάσει τα 15.

Σίγουρα πάντως δεν θεωρώ ότι η εκάστοτε μηχανή που έχω είναι κάτι διαφορετικό από αυτό που είναι. 

 

ΥΓ. Βάλτε κανένα γελάκι γιατί αν περιμέναμε κανένα επιχείρημα θα τη βγάζαμε εδώ για πάντα. Όσο μπορεί ο καθένας. 

Επεξ/σία από NickTG
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, StamTheMan είπε

superbike

Το Jet ειναι αλλο πραμα ομως.
 

Μαζί σου, απλά το ανέφερα μιας και σε κάποιο άλλο post σχολιάστηκε.

Ως προς τα jet, από τότε που είδα φίλο να κάθεται μερικές μερούλες στο νοσοκομείο μαστουρωμένος στα οπιούχα με κάταγμα γνάθου, ενώ αν φόραγε κλειστό κράνος θα έφευγε με λίγη Betadine στο μπράτσο, δεν τα κοιτάω καν.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

highsiding με παπί.

Την ώρα που έπεσα ,δε πίστευα πως τη γλύτωσε το κεφάλι μου και δεν χτύπησε στο δρόμο.

Οταν γύρισα και είδα τον κρατήρα πίσω στο xr1000, κατάλαβα γιατί το πλήρωσα ένα 500αρι.

Και γιατί θα ξαναπλήρωνα το επόμενο και κάτι παραπάνω.

Και όχι,το κράνος δεν είναι μόνο για προστασία εκείνη την μία φορά.

Καθε μέρα σε προστατεύει ο αεραγωγός που δεν αφήνει το κεφάλι να βράσει,η αεροτομή που το σταθεροποιεί όταν πας με 300,η αφαιρούμενη επένδυση που δε φτάνει να μυρίζει σαν κάλτσες αιχμαλώτων και δε θες να το βάλεις.

Τα τζετ είναι περιορισμένης χρήσης,και περιορισμένης ασφάλειας.

Ναι, βολεύουν στο ντιλίβερι, υποθέτω,βολεύουν σε νησί το καλοκαίρι,ή όταν κολλάς στην κίνηση συνεχώς.

Προσωπικά,ακόμα και με το ΧΧ ,σπάνια θα ζεσταθώ από το κράνος,και αυτό σε κάνα φανάρι με καύσωνα.

Δε θα αγόραζα τζετ,δε θα το συνιστούσα σε κανέναν.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν παίδες σήμερα το έκλεισα αύριο απόγευμα το παίρνω αν δεν βρέχει.

Μηχανη πήραμε τωρα κράνος θα πάρω full face. Τα jet τα αφήνω.   
 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, mp123 είπε

Λοιπόν παίδες σήμερα το έκλεισα αύριο απόγευμα το παίρνω αν δεν βρέχει.

Μηχανη πήραμε τωρα κράνος θα πάρω full face. Τα jet τα αφήνω.   
 

Τι πηρες παλι;
Εδωσες το NC?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, NeraBlack είπε
2 λεπτά πριν, mp123 είπε

Λοιπόν παίδες σήμερα το έκλεισα αύριο απόγευμα το παίρνω αν δεν βρέχει.

Μηχανη πήραμε τωρα κράνος θα πάρω full face. Τα jet τα αφήνω.   
 

Και πολύ καλά θα κάνεις φίλε μου . Καλορίζικα!!!!!!

 

6 λεπτά πριν, mp123 είπε

Λοιπόν παίδες σήμερα το έκλεισα αύριο απόγευμα το παίρνω αν δεν βρέχει.

Μηχανη πήραμε τωρα κράνος θα πάρω full face. Τα jet τα αφήνω.   
 

Και πολύ καλά θα κάνεις φίλε μου. Καλορίζικα!!!!

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
25 λεπτά πριν, StamTheMan είπε

Τι πηρες παλι;
Εδωσες το NC?

Όχι το forza 750 θα το κρατήσω για πολυ. Δεν δίνετε αυτό. Πας ταξιδάκια ανετα . 
Πηγαινα για cb650r η το nc750 x το μανουαλ αλλά τελικά έκλεισα το καινούριο cmx 500. Καμμία μα καμμία σχέση με τα παλιά ρεμπελ η ολα τα αλλα του ίδιου τύπου .Άλλη θέση οδήγησης .  Τωρα πως πήγα εκεί ούτε και Εγω κατάλαβα.  Βασικα είναι κάτι διαφορετικό από ότι κυκλοφορεί. Για χαλαρές βόλτες .Κλασικό μηχανάκι θα το έχω για χρόνια. 

Επεξ/σία από mp123
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, Orestis_G είπε

Ένα σχόλιο από εμένα για τα ανοιγόμενα, μιας και τα είχα προτιμήσει (Nolan N100 και κατόπιν Schubert C2) όσο είχα δίκυκλο (και μάλλον θα τα ξαναπροτιμήσω αν μου κάτσει και ξαναποκτήσω):

1) Τα ανοιγόμενα τα φοράμε πάντα κλειστά (με άλλα λόγια, σαν ένα πιο πρακτικό full face)

2) Η προσωπίδα  έχει ένδειξη NP (Non - Protective) ή P (Protective). Προφανώς ψωνίζουμε το P, γιατί το NP δεν έχει ιδιαίτερο νόημα.

κι εγώ ένα Ε1 έχω και μπορώ να πω ότι αν και μπορείς να το φοράς και ανοιχτό, δε το έχω κάνει ποτέ. Βολεύει όμως γιατι γλυτώνεις τα βάλε βγάλε στα βενζινάδικα πχ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελικά πηρα πάλι άλλο από ότι πήγαινα. Πηρα αυτό.   https://www.skroutz.gr/s/30701732/Shoei-NXR2-Basalt-Grey-Κράνος-Μηχανής-Full-Face-1300gr-με-Pinlock.html
 

Ειδα agv k6  στην ίδια τιμή δεν τρελάθηκα. 400 για agv δεν δίνω.

Είδα και το arai profile v. Πάλι στην ίδια τιμή. Ωραίο πιο ποιοτικο μέσα αλλά από ζελατίνα ποιοτητα κλεισίματος και αισθηση συν εξαερισμό , βαφή , καμμία σχέση με nxr2. . 

Έφαγα πολυ κρύο αλλά οκ την πηρα σήμερα την μηχανή. Ωραίο. Θα έχω μακροχρόνια σχεση με αυτη μάλλον. Η καλή μέρα από το πρωί φαινετε.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...