Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, KAKADI είπε

Αναφέρθηκα σε αρχεία χωρίς καμμία επεξεργασία.

Οκ δεν το κατάλαβα αλλά αυτό είναι λογικό αφού το jpeg είναι ήδη επεξεργασμένο και έχει υποστεί μείωση θορύβου.

  • Like 1
  • Απαντ. 337
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, pifilos είπε

Οκ δεν το κατάλαβα αλλά αυτό είναι λογικό αφού το jpeg είναι ήδη επεξεργασμένο και έχει υποστεί μείωση θορύβου.

      Και ακόμη περισσότερο ένα jpeg από νεότερης γενιάς επεξεργαστή , σε όποιο μέγεθος αισθητήρα .

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, Dr_73 είπε

 

Αυτό αγόραζες με τα 3000Κ ευρώ παραπάνω. Όχι καλύτερη ποιότητα φωτογραφίας. Διαφορές σε διαγράμματα , πίνακες κτλ είναι για online experts !!

Ναι αλλά επειδή η φωτογραφία γενικότερα είναι τέχνη. Αυτό όμως δε σημαίνει πως οι διαφορές δεν υπάρχουν. Ότι στη συντριπτική πλειοψηφία των λήψεων δεν παίζουν ρόλο συμφωνώ. 

  • Like 1
Δημοσ.
23 λεπτά πριν, pifilos είπε

Ναι αλλά επειδή η φωτογραφία γενικότερα είναι τέχνη. Αυτό όμως δε σημαίνει πως οι διαφορές δεν υπάρχουν. Ότι στη συντριπτική πλειοψηφία των λήψεων δεν παίζουν ρόλο συμφωνώ. 

    Μιλάνε για το τεχνικό μέρος , αν εμπλακεί και το αισθητικό καήκαμε . 

  • Thanks 2
Δημοσ.
57 λεπτά πριν, pifilos είπε

Ναι αλλά επειδή η φωτογραφία γενικότερα είναι τέχνη. Αυτό όμως δε σημαίνει πως οι διαφορές δεν υπάρχουν. Ότι στη συντριπτική πλειοψηφία των λήψεων δεν παίζουν ρόλο συμφωνώ. 

Διαφορά σε ποιότητα φωτογραφίας, μεταξύ μοντέλων ίδιου κατασκευαστή , ίδιας εποχής με ίδιο τσιπ ;

Δεν υπάρχουν .Τίποτε ορατό . 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Dr_73 είπε

Διαφορά σε ποιότητα φωτογραφίας, μεταξύ μοντέλων ίδιου κατασκευαστή , ίδιας εποχής με ίδιο τσιπ ;

Δεν υπάρχουν .Τίποτε ορατό . 

Σωστά π.χ. η sony a6300 με την a6500 ή η fujifilm X-T20 με την X-PRO 2. 

Όμως το παραπάνω παράδειγμα που αναφέρθηκε δεν είναι τέτοιο καθώς δεν έχουν ίδια χαρακτηριστικά. Για την ακρίβεια κοιτώντας αυστηρά τα χαρακτηριστικά και τίποτα άλλο η d610 μάλλον θα έχει καλύτερη ποιότητα εικόνας. Ωστόσο όπως είπα συμφωνώ πως έχει ελάχιστη σημασία. 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
33 λεπτά πριν, pifilos είπε

Σωστά π.χ. η sony a6300 με την a6500 ή η fujifilm X-T20 με την X-PRO 2. 

Όμως το παραπάνω παράδειγμα που αναφέρθηκε δεν είναι τέτοιο καθώς δεν έχουν ίδια χαρακτηριστικά. Για την ακρίβεια κοιτώντας αυστηρά τα χαρακτηριστικά και τίποτα άλλο η d610 μάλλον θα έχει καλύτερη ποιότητα εικόνας. Ωστόσο όπως είπα συμφωνώ πως έχει ελάχιστη σημασία. 

Σε όλες τις σελίδες που συγκρίνουν αισθητήρες και ποιότητα εικόνας τι βλέπουμε ;;

https://camerarace.com/en-us/compare/camera/Panasonic-Lumix-DC-G9_vs_Canon-EOS-RP/

https://cameradecision.com/compare/Canon-EOS-RP-vs-Panasonic-Lumix-DC-G9

 

Γιατί ο vlogger , που δεν μας δείχνει ούτε μία φωτογραφία του στην τελική , να έχει δίκιο ;

Υπενθυμίζω ότι δεν ξεκίνησα εγώ να βάζω συγκρίσεις, άνευ νοήματος. 

 

Επεξ/σία από Dr_73
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, Dr_73 είπε

Σε όλες τις σελίδες που συγκρίνουν αισθητήρες και ποιότητα εικόνας τι βλέπουμε ;;

https://camerarace.com/en-us/compare/camera/Panasonic-Lumix-DC-G9_vs_Canon-EOS-RP/

https://cameradecision.com/compare/Canon-EOS-RP-vs-Panasonic-Lumix-DC-G9

 

Γιατί ο vlogger , που δεν μας δείχνει ούτε μία φωτογραφία του στην τελική , να έχει δίκιο ;

Υπενθυμίζω ότι δεν ξεκίνησα εγώ να βάζω συγκρίσεις, άνευ νοήματος. 

 

Α εγώ δεν αναφέρθηκα στο βίντεο. Μόνο στο κομμάτι  D610 - D4. 

Δημοσ.

Την εποχή του φίλμ  , ήταν πιο ξεκάθαρο . Ότι μπορούσες να έχεις την ίδια φωτογραφία με μια F100 και μια F5.

Με τη δεύτερη ήταν πιο εύκολο , πιο γρήγορο , δεν θα είχες πολλές αποτυχίες κτλ . 

Αλλά κάποιος που ξέρει , μπορούσε με τον ίδιο φακό να έχει την ίδια φωτογραφία με μια F5 και με μια F100 .

 

 

 

  • Like 1
Δημοσ.
41 λεπτά πριν, Dr_73 είπε

Διαφορά σε ποιότητα φωτογραφίας, μεταξύ μοντέλων ίδιου κατασκευαστή , ίδιας εποχής με ίδιο τσιπ ;

Δεν υπάρχουν .Τίποτε ορατό . 

     Δεν βρίσκω λόγο στις τεχνικές συγκρίσεις κι' αυτό διότι καταλήγουν σε συμπεράσματα του είδους αν οι τάδε είναι καλύτερες από τις δείνα , αν το γιουβέτσι είναι πιο θρεπτικό από την πατατοσαλάτα και άλλα συναφή . Αντίθετα αντιλαμβάνομαι πλήρως κάποιον που θα μου πει ότι διάλεξε κάτι αφού χρειαζόταν πολλά καρέ το δευτερόλεπτο , κάποιον άλλο διότι έδωσε έμφαση στον μικρό όγκο , συν πολλά άλλα συγκεκριμένα , ακόμη αντιλαμβάνομαι και κάποιον που θα μου έλεγε διάλεξα αυτή την μάρκα γιατί έτσι μ' άρεσε !

   Ήταν αδύνατο έτσι κι' αλλιώς να έφτιαχναν οι εταιρείες συστήματα με όμοια στοιχεία , αφού πάτησαν επάνω στην πολυπλοκότητα των τεχνικών χαρακτηριστικών για να διαφοροποιηθούν εμπορικά και φυσικά να πετάνε από λίγο κάθε φορά σε μας τους πεινασμένους για να βαστάει ο χορός .

  Πως είναι δυνατόν λοιπόν να μιλήσει κανείς για καλύτερο η χειρότερο , από την στιγμή που ένας αισθητήρας μεσαίου φορμά είναι πανάκριβος σε κόστος κατασκευής , σε σχέση με έναν mft , χώρια που ένας που θα θελήσει να πάει πιο βαθιά σε επίπεδο ρυθμίσεων ενός mft συστήματος είναι πολύ πιθανό να καταφέρει να βγάλει εξίσου αξιόλογα αποτελέσματα με έναν μεσαίου φορμά .

   Ούτε μπορούμε να αρχίσουμε να φτιάχνουμε συγκρίσεις αφού εμπλέκεται η πολυπλοκότητα συνδυασμών με native φακούς , after market ........ θα πρέπει να πηγαίνουμε στην Ακρόπολη , να τραβάμε με mft που φοράει τάδε φακό , να έχουμε δίπλα έναν aps c αισθητήρα με όμοιο φακό ........ ενώ οι αισθητήρες έχουν τελείως διαφορετικό σετάρισμα από τα εργοστάσια ......... ίσα και μόνο για να λέμε τι δλδ ...... ότι ο aps c είναι καλύτερος .......... και ποιά φωτογραφία θα έβγαινε καλύτερη ....... το πρωί στις 7 ....... το μεσημέρι ........

    Στους διαγωνισμούς φωτογραφίας δεν ρωτάνε με τι συνδυασμό τράβηξες μία εικόνα , ούτε την μάρκα , ούτε τα μεγαπιξελ , ούτε αν το σώμα είχε ibis η δεν είχε ......... 

   Και για ποια τεχνικά χαρακτηριστικά μιλάμε , όταν ο πολύς κόσμος ακόμη και με τα τελευταίας κοπής μηχανήματα , θα τραβήξει φωτογραφίες και στην συνέχεια θα τους αλλάξει τα πετρέλαια στο post processing ........ τόσο καλή ήταν η μηχανή και ο φακός που είχε επάνω ........ 

 

 

 

   

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

Ενώ τις παλιές καλές εποχές, οι μηχανές αντιμετωπίζονταν σαν κουτιά που τέντωναν το φιλμ . Οι καλύτερες μάλιστα 

(μεγάλου φορμάτ) ήταν κουτιά και το φίλμ το τέντωνε ο συγκρατητήρας. Τα πάντα ήταν οι φακοί . 

Η τεχνολογία προχώρησε τόσο πολύ, που οι σημερινοί φακοί , δεν φτάνουν τους φακούς του 1950 μεγάλου φορμάτ,

ούτε στα νύχια τους . 

Ποιός θα είχε δύο διαφορετικής μάρκας σώματα πριν 50 χρόνια με αντίστοιχους φακούς ;;

Και να ψάχνει συγκρίσεις μεταξύ τους ; ; Κανείς. Είχε νόημα να συγκρίνει κανείς έναν canon nfd 50mm f/1.8

με τον αντίστοιχο nikon ή minolta ;;; Τρίχες.

  • Like 1
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, Dr_73 είπε

Την εποχή του φίλμ  , ήταν πιο ξεκάθαρο . Ότι μπορούσες να έχεις την ίδια φωτογραφία με μια F100 και μια F5.

Με τη δεύτερη ήταν πιο εύκολο , πιο γρήγορο , δεν θα είχες πολλές αποτυχίες κτλ . 

Αλλά κάποιος που ξέρει , μπορούσε με τον ίδιο φακό να έχει την ίδια φωτογραφία με μια F5 και με μια F100 .

Φλασιά τώρα που διάβασα για φιλμ. Δεν έχω βγάλει - εμφανίσει ούτε μια εικόνα (πέραν των σχολικών εκδρομών που δεν πιάνονται οκ) και γενικά να πω την αλήθεια σνόμπαρα την όλη διαδικασία μέχρι πρόσφατα καθότι νέος στο χόμπι. Κάποια στιγμή καθώς διάβαζα μια κριτική για τη fujifilm gfx 100s έγραφε ένας πως καλή ανάλυση ρε παιδί μου αλλά απέχουμε πολύ απο το 8χ10 φιλμ. Λέω και εγώ τι γράφει αυτός, τι είναι αυτό το 8χ10, ποιο φιλμ και κουραφέξαλα οπότε ψάχνοντας να δω τι παίζει έπεσα στο παρακάτω link, μου έπεσε το σαγόνι και σύρθηκα πίσω στην τρύπα μου. 

https://petapixel.com/2020/03/19/8x10-film-vs-150mp-digital-can-150-megapixels-compete/

Φλασιά όπως είπα και άσχετο τελείως με το thread και την παραπάνω συζήτηση αλλά έτσι και αλλιώς έχει ξεφύγει από τον αρχικό τίτλο :P  

  • Like 2
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, pifilos είπε

Φλασιά τώρα που διάβασα για φιλμ. Δεν έχω βγάλει - εμφανίσει ούτε μια εικόνα (πέραν των σχολικών εκδρομών που δεν πιάνονται οκ) και γενικά να πω την αλήθεια σνόμπαρα την όλη διαδικασία μέχρι πρόσφατα καθότι νέος στο χόμπι. Κάποια στιγμή καθώς διάβαζα μια κριτική για τη fujifilm gfx 100s έγραφε ένας πως καλή ανάλυση ρε παιδί μου αλλά απέχουμε πολύ απο το 8χ10 φιλμ. Λέω και εγώ τι γράφει αυτός, τι είναι αυτό το 8χ10, ποιο φιλμ και κουραφέξαλα οπότε ψάχνοντας να δω τι παίζει έπεσα στο παρακάτω link, μου έπεσε το σαγόνι και σύρθηκα πίσω στην τρύπα μου. 

https://petapixel.com/2020/03/19/8x10-film-vs-150mp-digital-can-150-megapixels-compete/

Φλασιά όπως είπα και άσχετο τελείως με το thread και την παραπάνω συζήτηση αλλά έτσι και αλλιώς έχει ξεφύγει από τον αρχικό τίτλο :P  

      Εντάξει , άλλη δουλειά το φίλμ και έχει ανάλυση με τα τσουβαλια .......... πρέπει να το θες διότι δεν έχει την αίγλη του σήμερα ........ 

6 λεπτά πριν, highpriest είπε

Τα προβλήματα με τα τεχνικά χαρακτηριστικά, ξεκινάνε αν θες να αποδείξεις πως αυτό που διάλεξες ως καλύτερο για τις δικές σου ανάγκες, είναι το καλύτερο και για τις ανάγκες όλων των υπόλοιπων.

Αλλα οκ, κουβέντα να γίνεται. Ολα και κανα καινούριο λινκ πέφτει στο τραπέζι να βλέπουμε κάτι φρέσκο.

   Μα το είπαμε , αν κάποιος βλέπει τι χρειάζεται από όλα αυτά σε τεχνικό επίπεδο και σου λέει πήρα τέτοιο γιατί χρειάζομαι buffer αθάνατο ....... ΟΚ , πας πάσο ........ αλλιώς ......... γίνεται με ότι ναναι η δουλειά ........ σχεδόν ........ 

   

 

  • Like 2
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, pifilos είπε

 αλλά απέχουμε πολύ απο το 8χ10 φιλμ. Λέω και εγώ τι γράφει αυτός, τι είναι αυτό το 8χ10, ποιο φιλμ και κουραφέξαλα οπότε ψάχνοντας να δω τι παίζει έπεσα στο παρακάτω link, μου έπεσε το σαγόνι και σύρθηκα πίσω στην τρύπα μου. 

Πάρε φωτογραφία 

Zarzalejo. (papel)

 

 

Δες το σώμα με το οποίο βγήκε

6001367a-efb5-4e1d-b484-b35c29be1ed3.jpg

 

 

δες και το φακό

5eb6d820-06f1-4423-94ea-f228202376ed.jpg

 

Το φιλμ , είναι 25 asa. 

Ψάξε στο flickr και δες δείγματα από όλες τις ομάδες με big format film photography. Έχει χιλιάδες. 

Ας πάνε οι βλο-ggers να φτιάξουν διαγράμματα και φιλμάκια.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έχω βρεθεί πολλές φορές σε παρόμοια θέση με τη δική σου. Άλλα να λέει η λογική και άλλα η καρδιά (ισχύει σε πολλά στη ζωή). Μετά από πολύ καιρό και πολλά χρήματα από οικονομίες σκληρής δουλειάς μπορώ να πω τι θα έκανα εγώ: Δε θα πήγαινα σε mirorless αποχωριζόμενος την DSLR και την προίκα της. Θα πατούσα και στους δύο κόσμους, αλλά από την ίδια μάρκα για λόγους συμβατότητας και αρκετών κοινών αξεσουάρ. Επειδή όμως η καρδιά μου (και το μάτι μου) λέει DSLR, πήγα στην D850 και δεν έχω κανένα ενδοιασμό. Αυτό το σκόπευτρο και ειδικά σε χαμηλό φωτισμό δε μπορώ να το αλλάξω με τίποτα (καμία σχέση με D7100 ή D610). Φυσικά λέω τα παραπάνω ασχολούμενος μόνο με φωτογραφίες, το βίντεο μου είναι αδιάφορο. Επίσης, όποιο σώμα αγόρασα (από την εποχή του φιλμ) δεν το πούλησα. (Για την ιστορία, αγαπημένες Nikon: FM, F70, F90, F90x, F80s, D3200, D700 (αυτή δυστυχώς την έδωσα) D800, D5300, D3500, D850. Τις λατρεύω όλες 😃).

Επεξ/σία από CyanBlue
  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...