Προς το περιεχόμενο

Πετρέλαιο πάλι ή βενζίνη;


dimitrissot

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, cabdik είπε

δεν χρειαζεσαι περιττες εφαρμογες για αυτον τον υπολογισμο..!!   μια απλη πραξη ειναι......, μην χανεται τον χρονο σας με περιττες εφαρμογες..!!    

Διανυθεντα χλμ : λιτρα καυσιμου = χχ        δεν ειναι και δυσκολο........ετσι????    

 

επισης παιζουν μεγαλο ρολο και τα ιδια τα καυσιμα και απο ποιο πρατηριο βαζεις καυσιμα. αν οντως βαζεις τα λιτρα που γραφει η αντλια....κλπ........!!  

Προφανώς δεν είναι δύσκολες οι πράξεις. Αλλά σκέφτηκες ότι η εφαρμογή μπορεί να βοηθάει στην αρχειοθέτηση. Να θέλει να έχει όλες τις καταγραφές του όμορφα συμμαζεμενα;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 265
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γενικά βρες αμάξι CNG/LPG εργοστασιακό. Αν όχι πάρε πετρέλαιο. Μέχρι να μεταβούμε στο μελλοντικό καύσιμο θα επιδοτείται περισσότερο λόγω χρήσης στην αγορά. Επίσης το πετρελαιο είναι πιο ροπάτο με μεγαλύτερες ταχύτητες όποτε θα σου αρέσει κιόλας. Αρκεί να είσαι μέχρι 150-160χλμ. Αν θες να τρέχεις παραπάνω πας βενζίνη. Αν εχεις λεφτά πας ρεύμα και τους αφήνεις όλους πίσω 

Επεξ/σία από jimarass26
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω πάντως με Βενζινη (μουφα mild hybrid) στο S-cross με τα 129αλογα εχω αληθινα απο γέμισμα σε γεμισμα 6,5 με μπαγκαζιερα στο καλοκαιρινο ταξιδι προς πελοππονησο και 6,9 στην επιστροφή (κοντρα αέρα και η μπαγκαζιερα κανει ζημια). Το τριπ λεει 6.4 αρα πέφτει και πραγματικα μέσα.
Δεν το πίστευα.

Το Auris diesel που εχω δευτερο ομως δεν παίζεται, με κακη οδήγηση γυρω στα 5,8 αλλα αν συνυπολογίσεις το φθηνοτερο πετρέλαιο η διαφορα ειναι υπέρ του γυρω στο 15-20%. Δεν ειναι τραγικη ομως υπερ του πετρελαίου. Το πετρέλαιο αν πας ηρεμα θα πέσει πολύ βεβαια.

Ηλεκτρικο και φορτιση στο σπίτι ομως ειναι μακράν το πιο οικονομικό ακομα και με τιμές εκει που είναι στην κιλοβατώρα.
Ηλεκτρικο και φορτιση στο δρομο σε φορτιστές επι πληρωμη ειναι μια η άλλη με βενζίνη!

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, leoy είπε

Εγω πάντως με Βενζινη (μουφα mild hybrid) στο S-cross με τα 129αλογα εχω αληθινα απο γέμισμα σε γεμισμα 6,5 με μπαγκαζιερα στο καλοκαιρινο ταξιδι προς πελοππονησο και 6,9 στην επιστροφή (κοντρα αέρα και η μπαγκαζιερα κανει ζημια). Το τριπ λεει 6.4 αρα πέφτει και πραγματικα μέσα.
Δεν το πίστευα.

Το Auris diesel που εχω δευτερο ομως δεν παίζεται, με κακη οδήγηση γυρω στα 5,8 αλλα αν συνυπολογίσεις το φθηνοτερο πετρέλαιο η διαφορα ειναι υπέρ του γυρω στο 15-20%. Δεν ειναι τραγικη ομως υπερ του πετρελαίου. Το πετρέλαιο αν πας ηρεμα θα πέσει πολύ βεβαια.

Ηλεκτρικο και φορτιση στο σπίτι ομως ειναι μακράν το πιο οικονομικό ακομα και με τιμές εκει που είναι στην κιλοβατώρα.
Ηλεκτρικο και φορτιση στο δρομο σε φορτιστές επι πληρωμη ειναι μια η άλλη με βενζίνη!

Η διαφορα ειναι πολυ μεγαλυτερη!

40% minimum η διαφορα σε κοστος μετακινησης diesel vs Βενζινης

Μετα απο 200.000 χλμ σε 116D 1.600 κυβικα ειμαι μεση καταναλωση 4.8 λιτρα (σε ορους βενζινης 4,0 λιτρα)

To trip του BMW πεφτει 100% στην καταναλωση. Βαζω μονο απο ενα πρατηριο και συμφωνα με το trip.

Επεξ/σία από SeriesX
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ford Fiesta 2019 1.0 125hp, κίνηση κυρίως εντός πόλεως, η κατανάλωση κατά μέσο όρο στα 7.5. Όλα τα 1000άρακια τρικύλινδρα, εντός πόλεως καίνε 7-8 κατά μέσο όρο. Αν γύριζα το χρόνο πίσω, θα έπαιρνα πετρέλαιο. Το 2019 η γκάμα των mild-hybrid, full hybrid ήταν μικρή. Αν ψώνιζα σήμερα αμάξι, υβριδικό ή πετρέλαιο.

Επεξ/σία από BEDROCK
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 17/8/2022 στις 5:02 ΜΜ, Maurikycli είπε

Γιατί;

Γιατί σε σχέση με τους πετρέλαιο κινητήρες έχουν μεγαλύτερη κατανάλωση και ακριβότερο καύσιμο…

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Pulsar 1.2 Turbo 4-cyl, 115HP και κάνω περίπου 12000 χλμ το χρόνο. Μέση κατανάλωση έχω 7,27 L / 100χλμ (6,9 το trip). Ροπή έχει 190Nm και είναι 6ταχυτο. Σήμερα, σε εκδρομή που πήγα, απο Γιάννενα στο Πάπιγκο (ανηφόρα - κατηφόρα, 2 άτομα) με μέση ταχύτητα τα 55-60χλμ η κατανάλωση ήταν 5,6 L/100χλμ και χωρίς ιδιαίτερη κίνηση στον δρόμο. Ο κλιματισμός είναι μόνιμα ανοιχτός (~22oC). Για τα δεδομένα μου, δεν καίει πολύ. Σε άλλο ταξίδι που έκανα Γιάννενα - Πράμαντα (περισσότερες και πιο απότομες ανηφόρες - κατηφόρες + στενός δρόμος με λίγο κίνηση, 150χλμ πήγαινε έλα) κατανάλωση είχα, περίπου 6,1 L / 100χλμ βάσει trip, αλλά πραγματική ήταν στο 6,5 (κλέβει περίπου 0,4L) με κανα δύο αυτοκίνητα μπροστά μου να πηγαίνουν με ταχύτητες που δεν βόλευαν τον τρόπο που οδηγάω. Αυτά σε κοντινά ταξίδια. Στην πόλη είμαι μεταξύ 5-8 L/100χλμ ανάλογα την κίνηση. Το μεγαλύτερο μου πρόβλημα είναι τα συχνά φανάρια και το σταμάτα - ξεκίνα.

Ο πατέρας μου έχει ένα panda 4x4 multijet του 2008. Στον ίδιο δρόμο η κατανάλωση του είναι περίπου 5,5 L / 100χλμ (κατά προσέγγιση με γέμισμα που κάναμε μετά το ταξίδι) με την δική του οδήγηση (λίγο πιο επιθετική απο εμένα). Φαντάζομαι πως ένα non-4x4 θα είναι ακόμα πιο οικονομικό. Για το pulsar κρατάω τα δεδομένα τα τελευταία 2,5 χρόνια στην εφαρμογή Drivvo. Επίσης, και τα δύο αυτοκίνητα βάζουν EKO βενζίνη και EKO AVIO πετρέλαιο στο ίδιο πρατήριο τουλάχιστον τον τελευταίο χρόνο. 

Παρόλο που η κατανάλωση του pulsar δεν μου φαίνεται μεγάλη, το πετρέλαιο είναι πιο συμφέρουσα επιλογή. Απο κατανάλωση και μόνο. Προσωπικά δεν πήρα πετρέλαιο γιατί δεν μου άρεσε ο θόρυβος και η γενικότερη ποιότητα κύλισης σε αυτά που δοκίμασα (megane, tipo, stonic, i30). Χώρια τις συχνές επισκέψεις στο συνεργείο (service, adblue). Μέχρι 7,5 κατανάλωση (για τα χιλιόμετρα που κάνω ετησίως) μπορώ να την αντέξω οικονομικά (δεδομένης της τιμής της βενζίνης) και είμαι εντάξει με το pulsar, αλλά το πετρέλαιο δεν παύει να είναι πιο οικονομικό (σε ροπή δεν διαφέρουν σημαντικά πλέον αφού όλα σχέδον είναι τούρμπο). 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

34 λεπτά πριν, Agmourk είπε

Pulsar 1.2 Turbo 4-cyl, 115HP και κάνω περίπου 12000 χλμ το χρόνο. Μέση κατανάλωση έχω 7,27 L / 100χλμ (6,9 το trip). Ροπή έχει 190Nm και είναι 6ταχυτο. Σήμερα, σε εκδρομή που πήγα, απο Γιάννενα στο Πάπιγκο (ανηφόρα - κατηφόρα, 2 άτομα) με μέση ταχύτητα τα 55-60χλμ η κατανάλωση ήταν 5,6 L/100χλμ και χωρίς ιδιαίτερη κίνηση στον δρόμο. Ο κλιματισμός είναι μόνιμα ανοιχτός (~22oC). Για τα δεδομένα μου, δεν καίει πολύ. Σε άλλο ταξίδι που έκανα Γιάννενα - Πράμαντα (περισσότερες και πιο απότομες ανηφόρες - κατηφόρες + στενός δρόμος με λίγο κίνηση, 150χλμ πήγαινε έλα) κατανάλωση είχα, περίπου 6,1 L / 100χλμ βάσει trip, αλλά πραγματική ήταν στο 6,5 (κλέβει περίπου 0,4L) με κανα δύο αυτοκίνητα μπροστά μου να πηγαίνουν με ταχύτητες που δεν βόλευαν τον τρόπο που οδηγάω. Αυτά σε κοντινά ταξίδια. Στην πόλη είμαι μεταξύ 5-8 L/100χλμ ανάλογα την κίνηση. Το μεγαλύτερο μου πρόβλημα είναι τα συχνά φανάρια και το σταμάτα - ξεκίνα.

Ο πατέρας μου έχει ένα panda 4x4 multijet του 2008. Στον ίδιο δρόμο η κατανάλωση του είναι περίπου 5,5 L / 100χλμ (κατά προσέγγιση με γέμισμα που κάναμε μετά το ταξίδι) με την δική του οδήγηση (λίγο πιο επιθετική απο εμένα). Φαντάζομαι πως ένα non-4x4 θα είναι ακόμα πιο οικονομικό. Για το pulsar κρατάω τα δεδομένα τα τελευταία 2,5 χρόνια στην εφαρμογή Drivvo. Επίσης, και τα δύο αυτοκίνητα βάζουν EKO βενζίνη και EKO AVIO πετρέλαιο στο ίδιο πρατήριο τουλάχιστον τον τελευταίο χρόνο. 

Παρόλο που η κατανάλωση του pulsar δεν μου φαίνεται μεγάλη, το πετρέλαιο είναι πιο συμφέρουσα επιλογή. Απο κατανάλωση και μόνο. Προσωπικά δεν πήρα πετρέλαιο γιατί δεν μου άρεσε ο θόρυβος και η γενικότερη ποιότητα κύλισης σε αυτά που δοκίμασα (megane, tipo, stonic, i30). Χώρια τις συχνές επισκέψεις στο συνεργείο (service, adblue). Μέχρι 7,5 κατανάλωση (για τα χιλιόμετρα που κάνω ετησίως) μπορώ να την αντέξω οικονομικά (δεδομένης της τιμής της βενζίνης) και είμαι εντάξει με το pulsar, αλλά το πετρέλαιο δεν παύει να είναι πιο οικονομικό (σε ροπή δεν διαφέρουν σημαντικά πλέον αφού όλα σχέδον είναι τούρμπο). 

Μισο λεπτό εδώ, δυο σημεία δεν φαίνονται σωστα:

1) συχνές επισκέψεις σε συνεργείο; Το πετρέλαιο θέλει λιγότερη συντήρηση εφοσον δεν το μπουκώνεις. Και θεωρητικά και πρακτικά όπως το ζω εγώ. Επισης το adblue (ουρία) το βάζεις σε βενζινάδικο ή μόνος σου. Οχι σε συνεργείο.

2) ίδια ροπή; Θα ελεγα να το εξετάσει ανα περίπτωση. Όταν τσέκαρα εγώ για ροπή  στα ίδια λεφτά το πετρέλαιο παρέμενε μπροστά καθώς χρησιμοποιούν μεγαλύτερους κινητήρες. Π.χ στους Γάλλους έχεις τους 1.2 βενζίνης 130 πνιγμένα άλογα vs 1.5 πετρέλαιο 130 ανάλαφρα άλογα. Ροπή σαφώς το πετρέλαιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 minutes ago, dstilio said:

Μισο λεπτό εδώ, δυο σημεία δεν φαίνονται σωστα:

1) συχνές επισκέψεις σε συνεργείο; Το πετρέλαιο θέλει λιγότερη συντήρηση εφοσον δεν το μπουκώνεις. Και θεωρητικά και πρακτικά όπως το ζω εγώ. Επισης το adblue (ουρία) το βάζεις σε βενζινάδικο ή μόνος σου. Οχι σε συνεργείο.

2) ίδια ροπή; Θα ελεγα να το εξετάσει ανα περίπτωση. Όταν τσέκαρα εγώ για ροπή  στα ίδια λεφτά το πετρέλαιο παρέμενε μπροστά καθώς χρησιμοποιούν μεγαλύτερους κινητήρες. Π.χ στους Γάλλους έχεις τους 1.2 βενζίνης 130 πνιγμένα άλογα vs 1.5 πετρέλαιο 130 ανάλαφρα άλογα. Ροπή σαφώς το πετρέλαιο.

1. Οι εμπειρίες που μου περιγράφουν φίλοι που δουλεύουν σε εταιρίες με leasing μου τα περιγράφουν αλλιώς. Πάνε συχνά σε συνεργεία για το adblue και για τα service. και άντε τα service, οκ. Είναι πολλά τα χλμ, αλλά το adblue? Τραβηγμένο μου φαίνεται, αλλά αυτή είναι η εμπειρία τους. 

2. Το Pulsar έχει 190Nm ροπής στις 2000RPM. Το αντίστοιχο Megane 1.5 dci 115hp, είχε 240Nm στις 1750. Μικρή διαφορά νομίζω. Αλλά ναι, είναι περισσότερα κυβικά, άρα μεγαλύτερη ροπή. Αυτό που ήθελα να πω, αλλά δεν το εξέφρασα σωστά, είναι ότι πλέον η ροπή στα βενζινοκίνητα είναι αρκετή (στα 4cyl τουλάχιστον). Μια οικογένεια θα κινηθεί σχετικά άνετα με 190Nm στην Εγνατία πχ. 

Επεξ/σία από Agmourk
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, Agmourk είπε

1. Οι εμπειρίες που μου περιγράφουν φίλοι που δουλεύουν σε εταιρίες με leasing μου τα περιγράφουν αλλιώς. Πάνε συχνά σε συνεργεία για το adblue και για τα service. και άντε τα service, οκ. Είναι πολλά τα χλμ, αλλά το adblue? Τραβηγμένο μου φαίνεται, αλλά αυτή είναι η εμπειρία τους. 

2. Το Pulsar έχει 190Nm ροπής στις 2000RPM. Το αντίστοιχο Megane 1.5 dci 115hp, είχε 240Nm στις 1750. Μικρή διαφορά νομίζω. Αλλά ναι, είναι περισσότερα κυβικά, άρα μεγαλύτερη ροπή. Αυτό που ήθελα να πω, αλλά δεν το εξέφρασα σωστά, είναι ότι πλέον η ροπή στα βενζινοκίνητα είναι αρκετή (στα 4cyl τουλάχιστον). Μια οικογένεια θα κινηθεί σχετικά άνετα με 190Nm στην Εγνατία πχ. 

Oσον αφορα το 1

Για το ad blue δεν πας στο service. Ισως ειναι σπαστικο οτι πρεπει να συμπληρωνεις ανα 10.000 χλμ περιπου αναλογα το οχημα (μονο euro 6)

Το οχημα μου σε 200.000 χλμ με 7 επισκεψεις, πως σου φαινεται ? Βασικα δεν υπαρχουν service, αλλαγες φιλτρων μονο και αυτα ανα 60.000 χλμ (εκτος απο της καμπινας και του λαδιου ανα 30.000 χλμ)

Οσον αφορα το 2

Nissan Pulsar VS 116D EF

190nm στις 2,000 rpm VS 260nm στις 1,750 rpm

115hp στις 4,500 rpm VS 116hp στις 4,000 rpm

Kαταναλωση: 5,1 λιτρα VS 3.8 λιτρα 

Συμπερασμα

Αμα το diesel σου δινει, +30% στην ροπη αλλα και χαμηλοτερα

+ χαμηλοτερα σε στροφες την maximum υποδυναμη,

+ 30% κατω σε καταναλωση overall. Bαλε και τον παραγοντα της τιμης φευγει πανω απο 50%! 

 

Επισης και κατι αλλο, στις υψηλες ταχυτητες στο 116D δεν ακους κινητηρα. Ταξιδευεις με 170 χλμ στις 2,500 στροφες στα 5-5,5 λιτρα και δεν υπαρχει μοτερ.

Επεξ/σία από SeriesX
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 ώρες πριν, dtk-386 είπε

Προφανώς δεν είναι δύσκολες οι πράξεις. Αλλά σκέφτηκες ότι η εφαρμογή μπορεί να βοηθάει στην αρχειοθέτηση. Να θέλει να έχει όλες τις καταγραφές του όμορφα συμμαζεμενα;

αρχειοθετηση..?  για ποιο λογο?  δεν θα ξερεις, πχ οτι το αυτοκινητο σου καταναλωνει Χ λιτρα στα 100?  η θα αλλαξει ξαφνικα η καταναλωση αν αλλαξεις π.χ μπουζι....???  Προσωπικα, δεν βλεπω κανενα λογο αρχειοθετησης...!! 

επισης, οπως προειπα, επισης...., παιζει μεγαλο ρολο ΤΙ καυσιμο βαζεις, απο ποιο βενζιναδικο.  δεν ειναι οτι και τα καυσιμα, (μαλλον τα βενζιναδικα) ειναι ολα ιδια....!!!  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, cabdik είπε

αρχειοθετηση..?  για ποιο λογο?  δεν θα ξερεις, πχ οτι το αυτοκινητο σου καταναλωνει Χ λιτρα στα 100?  η θα αλλαξει ξαφνικα η καταναλωση αν αλλαξεις π.χ μπουζι....???  Προσωπικα, δεν βλεπω κανενα λογο αρχειοθετησης...!! 

επισης, οπως προειπα, επισης...., παιζει μεγαλο ρολο ΤΙ καυσιμο βαζεις, απο ποιο βενζιναδικο.  δεν ειναι οτι και τα καυσιμα, (μαλλον τα βενζιναδικα) ειναι ολα ιδια....!!!  

Εσύ δεν βλέπεις λόγο. Χιλιάδες που το χρησιμοποιούν βλέπουν. Ας προχωρήσουμε παρακάτω τώρα.

  • Like 3
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ καταλαβαίνω ότι οι περισσότεροι από δω απαντάνε με πετρέλαια που ήτανε πριν από 20 χρόνια και ήθελε service ανά  30.000 km. Φίλτατοι αυτό δεν ισχύει πλέον. Στα euro πέντε + euro έξι το πετρέλαιο θέλει ανά 15.000 km service ακριβώς όπως και η βενζίνη. Επειδή κάποιοι λένε ότι είναι τεράστια η διαφορά αυτό ίσχυε πριν από πάρα πολύ καιρό όταν οι βενζινοκινητήρες δεν είχαν αναπτυχθεί. Τώρα πλέον στους καινούργιους βενζινοκινητήρες η κατανάλωση προσεγγίζει το πετρέλαιο σας έβαλα και φωτογραφίες αλλά κάποιοι δεν μπορούν ούτε κι αυτό να το δεχτούν. Πρέπει να καταλάβετε ότι έχετε δίκιο σε πάρα πολλά που λέτε αλλά αυτά ίσχυαν παλαιότερα τώρα πλέον δεν ισχύουν. Καλή συνέχεια. Από εκεί και πέρα επειδή μπορείτε να νομίζετε ότι λέω ψέματα για το 1.0 μπορείτε να δείτε και το trcoff και να τον βγάλετε ψεύτη. Υπάρχουν άλλοι κινητήρες οι οποίοι καταναλώνουν πολύ και άλλοι κινητήρες οποίοι δεν καταναλώνουν πολύ τι να κάνουμε.

Επεξ/σία από tilaverboy
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, tilaverboy είπε

Εγώ καταλαβαίνω ότι οι περισσότεροι από δω απαντάνε με πετρέλαια που ήτανε πριν από 20 χρόνια και ήθελε service ανά  30.000 km. Φίλτατοι αυτό δεν ισχύει πλέον. Στα euro πέντε + euro έξι το πετρέλαιο θέλει ανά 15.000 km service ακριβώς όπως και η βενζίνη. Επειδή κάποιοι λένε ότι είναι τεράστια η διαφορά αυτό ίσχυε πριν από πάρα πολύ καιρό όταν οι βενζινοκινητήρες δεν είχαν αναπτυχθεί. Τώρα πλέον στους καινούργιους βενζινοκινητήρες η κατανάλωση προσεγγίζει το πετρέλαιο σας έβαλα και φωτογραφίες αλλά κάποιοι δεν μπορούν ούτε κι αυτό να το δεχτούν. Πρέπει να καταλάβετε ότι έχετε δίκιο σε πάρα πολλά που λέτε αλλά αυτά ίσχυαν παλαιότερα τώρα πλέον δεν ισχύουν. Καλή συνέχεια. Από εκεί και πέρα επειδή μπορείτε να νομίζετε ότι λέω ψέματα για το 1.0 μπορείτε να δείτε και το trcoff και να τον βγάλετε ψεύτη. Υπάρχουν άλλοι κινητήρες οι οποίοι καταναλώνουν πολύ και άλλοι κινητήρες οποίοι δεν καταναλώνουν πολύ τι να κάνουμε.

Οταν τα ειπα εγω πιο πανω, οτι εχουν βελτιωθει πολυ οι βενζινοκινητηρες, και δεν ειναι πια τοσο μεγαλη η διαφορα απο διαφορες αποψεις με το πετρελαιο, το προσπερασαν ολοι...

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ο καλύτερος τρόπος είναι να κάτσεις κάτω και να δεις τι διαδρομές πρόκειται να κάνεις έστω στο 80% της χρήσης του. Έτσι θα μπορέσεις να κρίνεις τι είναι καλύτερο για εσένα. Κάποια tips και συμπεράσματα δικά μου μετά απο 8 χρόνια χρήσης diesel (Smart 800cc) και 2 χρόνια βενζίνης(Fiesta 1.0 125hp):

1. Εαν κάνεις πολλά χιλιόμετρα >15Κ το χρόνο συμφέρει την τσέπη σου το πετρέλαιο ακόμη και κοστίσει ακριβότερα η αγορά του (σε λογικά πλαίσια η διαφορά <2000 ευρώ).

2. Εαν κάνεις πολλά χιλιόμετρα αλλά εντός πόλης, πάλι συμφέρει το πετρέλαιο ΑΛΛΑ μεγάλη προσοχή, θα χρειαστεί να το οδηγάς σωστά και θέλει περισσότερη συντήρηση(συχνότερα ανοίγματα, καθαριστικά) - ρώτα ένα μηχανικό για λεπτομέρειες.

3. Τα turbo αυτοκίνητα θέλουν την απαραίτητη προσοχή και συντήρηση - ανεξαρτήτου καυσίμου (σωστό ζέσταμα-κρύωμα, σωστές αλλαγές λαδιών).

4. Ένα πετρελαιοκίνητο θα κάψει αρκετά λιγότερα σε απρόσεκτο οδηγό απ'οτι να είχε το ίδιο αυτοκίνητο σε βενζίνη. Το πετρέλαιο αναλογικά δε "ρουφάει" τόσο με βαρύ πόδι. Μεγάλη κουβέντα. Ενα παράδειγμα δικό μου με το Fiesta σε βενζίνη. Είμαστε 3 φίλοι που έχουμε 2 ST-Line 125 και ένα Titanium 100hp. Το ένα ST-Line έχει μέση 5.6λ/100χλμ, το άλλο 7.5λ/100χλμ και το Titanium 7λ/100χλμ. Εγώ με τα 5.6λ προσέχω πολύ το πόδι μου. Εννοείται απολαμβάνοντας την οδήγηση. Θα μπορούσα να έχω και χαμηλότερα αλλά δεν θέλω. Θέλω να απολαύσω το αυτοκίνητο που αγόρασα αλλιώς δε θα έπαιρνα αυτό το μοντέλο με το στήσιμο του κτλ. Μεγάλη κουβέντα όπως είπα.

5. Ενα πετρελαιοκίνητο θέλει πιο μεγάλη προσοχή στην ποιότητα καυσίμου απ'οτι ένα βενζινοκίνητο - στον γενικό κανόνα.

6. Ενα πετρελαιοκίνητο μολύνει περισσότερο απο ένα βενζινοκίνητο συνολικά (ακόμα και αν είναι κατασκευασμένο το 2022 με adblue κτλ) - μην κοιτάτε μόνο το CO2.

7. Τα σύγχρονα τούρμπο βενζινοκίνητα σύμφωνα με τους κατασκευαστές θέλουν ίδια συχνότητα συντήρησης με τα πετρελαιοκίνητα (κάθε 30Κ) - εγώ δεν το ακολουθώ (μπορεί να κάνω και βλακεία) και κάνω πιο συχνά. Το ίδιο έκανα και με το Smart - κάθε 5 χιλιάδες εαν τα έκανα μονο πόλη ή 10 χιλιάδες το πολύ εαν δεν έκανα μεγάλη χρήση σε πόλη.

 

Βάζω και εγώ κάποια Screenshots απο το Fuelio που κρατάω στοιχεία για τα 2 αυτοκίνητα που οδηγούσα. Το Smart είναι του 2008 μαμά και το Fiesta είναι του 2020 μαμά εννοείται. 

 

1660895655300.jpg

1660895978748.jpg

Επεξ/σία από papaniki
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...