Προς το περιεχόμενο

Πετρέλαιο πάλι ή βενζίνη;


dimitrissot

Προτεινόμενες αναρτήσεις

25 λεπτά πριν, GodzillaCover είπε

Περίεργο πράγμα, μιας και υποτίθεται το diesel επιδοτείται 0,15€ στην αντλία εδώ και λίγο καιρό 🧐

Κάποιος πιο πονηρός θα μπορούσε να πει ότι η αύξηση στο diesel λίγο πριν την επιδοτηση, που έφτασε να ξεπεράσει τη βενζίνη, ήταν πλασματική για να τσεπώσουν την επιδοτηση.

Η επιδότηση του diesel με 0,15€ στην αντλία υποτίθεται πως ισχύει και για τον Αύγουστο?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 265
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

29 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Η επιδότηση του diesel με 0,15€ στην αντλία υποτίθεται πως ισχύει και για τον Αύγουστο?

Ναι ναι, ισχύει μέχρι τέλη Σεπτέμβρη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 ώρες πριν, dimitrissot είπε

Καλησπέρα,

Κάνω περίπου 11κ χιλιόμετρα τον χρόνο. Αξίζει να πάρω πάλι πετρέλαιο μιας και η τιμές είναι ίδιες στο καύσιμο πλέον; Τα χιλιόμετρα μου είναι εντός πόλης και μια φορά τον μήνα κάποιο ταξίδι 250-300 χιλιόμετρα. 

Βλέπω όλους τους κινητήρες πλέον να είναι 1.0 κυβικά και μου φαίνονται λίγα. Είναι αξιόπιστοι; 

Μιλάω για αγορά καινούργιου και όχι μεταχειρισμένου.

Για πετρέλαιο μέσα στη πόλη όπως γράφεις δε είναι και ότι καλύτερο . 

Ειδικά για το dpf - φίλτρο μικροσωματιδιων με τις κοντινές αποστάσεις και σταματά ξεκινά .

Δες είτε εργοστασιακό υγραέριο ή βενζίνη και να γίνει μετατροπή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχικά αν μιλάς για καινούργιο δεν υπάρχει πλέον πετρέλαιο. Το πετρέλαιο έχει σχεδόν κοπεί από όλες τις αντιπροσωπείες. Οπότε το να λέμε αν κάνεις χιλιόμετρα εντός ή εκτός πόλης δεν έχει νόημα αφού το έχουν κόψει όλοι.

Μονο η Peugeot το έχει με αναμονή 1-1.5 χρόνο. Η vw δεν έχει πλέον είναι με πολλά ερωτηματικά αν θα κατασκευαστεί ο 2.0 tdi, ο 1.6 καταργήθηκε, η mini δεν τον κατασκευάζει πλέον, η bmw και αυτή με πολλά ερωτηματικά, Skoda Audi και seat δεν κατασκευάζουν πλέον πετρελαιοκινητήρες. Εγώ ούτε σε φυσικό αέριο θα πήγαινα εξαιτίας όσον γίνονται με τους Ρώσους. Αναγκαστικά βενζίνη. Άσε που τα χιλιόμετρα που κάνεις είναι λίγα, οπότε και θεωρητικά αν υπήρχε η δυνατότητα επιλογής πάλι βενζίνη θα σου πρότεινα ελέω του dpf.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  Βενζίνη και αν σε ενδιαφέρει πολύ η οικονομία, υβριδικό. Οι καινούργιοι κινητήρες βενζίνης δεν έχουν σχέση με αυτό που έχουμε στο μυαλό μας οι "παλιότεροι". Είναι πολύ πιο οικονομικοί και σβέλτοι όταν τους χρειαστείς. Αν οδηγείς οικονομικά θα είναι οικονομικοί, αν έχεις βαρύ πόδι, ό,τι και να πάρεις θα έχεις το ανάλογο  αποτέλεσμα.
  Σε υβριδικό με νορμάλ οδήγηση, έχεις κατανάλωση κάτω από 4.0L/100χλμ, οπότε ακόμα και εκτός εγγύησης δεν θα σκεφτόμουν ποτέ την μετατροπή σε υγραέριο, και δεν νομίζω να το έχει κάνει και κανείς. Περισσότερα προβλήματα θα δημιουργήσεις παρά θα κερδίσεις κάτι σοβαρό.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυστυχως, η σημερινη κατασταση με την αγορα αυτοκινητων, την τεχνολογικη του εξελιξη, και της νομοθετικο-περιβαλλοντικο τους μελλον  ειναι πολυ μπερδεμενη.  

 

εγω προτεινω ακομα και σημερα και για οποιον θελει αυτοκινητο για την επομενη 10ετια, συγχρονο πετρελαιο.  Δεν συγκρινεται σε καθημερινη χρηση.  με κυριοτερα πλεονεκτηματα.......,  περισσοτερα χλμ ανα λιτρο καυσιμου, μικροτερη συντηρηση απο τα υπολοιπα, πολυ καλυτερη ροπη για εκδρομες σε δυσβατες περιοχες. απλα αν κινεισαι οπως λενε και τα παιδια, σε πολη, συχνα ξεμπουκωματα, και χρησιμοποιεις και καθαριστικο πετρελαιου....!!! 

  • Confused 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, cabdik είπε

Δυστυχως, η σημερινη κατασταση με την αγορα αυτοκινητων, την τεχνολογικη του εξελιξη, και της νομοθετικο-περιβαλλοντικο τους μελλον  ειναι πολυ μπερδεμενη.  

 

εγω προτεινω ακομα και σημερα και για οποιον θελει αυτοκινητο για την επομενη 10ετια, συγχρονο πετρελαιο.  Δεν συγκρινεται σε καθημερινη χρηση.  με κυριοτερα πλεονεκτηματα.......,  περισσοτερα χλμ ανα λιτρο καυσιμου, μικροτερη συντηρηση απο τα υπολοιπα, πολυ καλυτερη ροπη για εκδρομες σε δυσβατες περιοχες. απλα αν κινεισαι οπως λενε και τα παιδια, σε πολη, συχνα ξεμπουκωματα, και χρησιμοποιεις και καθαριστικο πετρελαιου....!!! 

Που θα το βρεις αφού καταργήθηκε σχεδόν από όλες τις αυτοκινητοβιομηχΑνιες;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, tilaverboy είπε

Που θα το βρεις αφού καταργήθηκε σχεδόν από όλες τις αυτοκινητοβιομηχΑνιες;

Peugeot Opel Citroen Fiat Renault Dacia έχουν μοντέλα 2022 πετρελαίου. Μια χαρά βγαίνει πετρέλαιο ακόμα. Έχω δύο αυτοκίνητα πετρέλαιο τα τελευταία 7 χρόνια. Το ένα είναι αποκλειστικά για μέσα στην πόλη και το άλλο για πόλη και 4-5 ταξίδια τον χρόνο Αθήνα Καλαμάτα και ένα Αθήνα Αλεξανδρούπολη. Δεν έχει βγάλει κανένα πρόβλημα ποτέ ούτε με dpf ούτε τίποτα. Συντηρούνται σωστά και μπαίνει καθαριστικό πετρελαίου μια φορά το μήνα. Η διαφορά τιμής καυσίμου και κατανάλωσης είναι μεγάλη. Θέλω 12-13 λίτρα να πάω Καλαμάτα και ξαδέρφια με βενζίνη θέλουν 27 λίτρα το λιγότερο. Θέλω 20€ για Καλαμάτα ενώ η βενζίνη θέλει 54+ οπότε μιλάμε για χαοτική διαφορά. Από τη στιγμή που ο φίλος κάνει τουλάχιστον ένα ταξίδι το μήνα 300 χιλιόμετρα όπως έγραψε με ένα καθαριστικό πετρελαίου σε κάθε ταξίδι θεωρώ δε θα έχει ΠΟΤΕ πρόβλημα με το πετρέλαιο. Και θα κάνει και τρομερή οικονομία. 

  • Like 4
  • Thanks 2
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
27 λεπτά πριν, tilaverboy είπε

Που θα το βρεις αφού καταργήθηκε σχεδόν από όλες τις αυτοκινητοβιομηχΑνιες;

1. ειτε θα εψαχνα οποιαδηποτε εταιρεια μπορει να μου το παρεχει (Peugeot, Citroen, Renault, Ford, opel......κλπ) , 

2. ειτε θα εβρισκα ενα ελαφρως μεταχειρισμενο (1-2-3 ετων ΜΑΧ..) 

 

δεν εξαφανιστηκαν εν μια νυκτι... τα πετρελαια....!! 

 

 

 

EDIT: οριστε 2 μοντελα....προχειρα προχειρα...!!! 

500X Mjet.JPG

corsa D.JPG

Επεξ/σία από cabdik
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εχω yaris d4d του 2010 και δεν υπαρχει περίπτωση να ξαναγυρίσω στην βενζίνη. Εκτός απο την οικονομία, ας μην ξεχνάμε ότι η ροπή του diesel απο 1200-1300 στροφές σου προσφέρει πιο άνετο οδήγημα και στην πόλη αλλα και σε ταξίδι. Η πραγματική διαφορά σε σχέση με το 1.33 βενζίνης yaris (έχει φίλος) όσες φορές πήγαμε μαζί ταξίδι, βόλτες κτλ ειναι κάπου στα 1.8-2 λίτρα/100χλμ. Οπότε κερδίζεις και σε κατανάλωση αλλά και σε αξία του καυσίμου

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, cyberguy είπε

εχω yaris d4d του 2010 και δεν υπαρχει περίπτωση να ξαναγυρίσω στην βενζίνη. Εκτός απο την οικονομία, ας μην ξεχνάμε ότι η ροπή του diesel απο 1200-1300 στροφές σου προσφέρει πιο άνετο οδήγημα και στην πόλη αλλα και σε ταξίδι. Η πραγματική διαφορά σε σχέση με το 1.33 βενζίνης yaris (έχει φίλος) όσες φορές πήγαμε μαζί ταξίδι, βόλτες κτλ ειναι κάπου στα 1.8-2 λίτρα/100χλμ. Οπότε κερδίζεις και σε κατανάλωση αλλά και σε αξία του καυσίμου

Μια χαρά ροπατοι είναι και οι βενζίνης τούρμπο. Μην αναμασατε παλαιές καταστάσεις. Το μέλλον είναι χωρίς ντίζελ με ότι αυτό σημαίνει. Δηλ αυξημένα τέλη ή τέλος περιβάλλοντος, αυξήσεις στην τιμή λίτρου, έλλειψη ή ακριβά ανταλλακτικά. Η Ευρώπη που ανήκουμε δυστυχώς θέλετε δεν θέλετε έχει αποφασίσει να το καταργήσει. Εδώ σου λένε για ηλεκτροκίνηση κι εσείς λέτε για το ρυπογόνο ντίζελ; Πάει αυτό.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

29 λεπτά πριν, DjTony είπε

Peugeot Opel Citroen Fiat Renault Dacia έχουν μοντέλα 2022 πετρελαίου. Μια χαρά βγαίνει πετρέλαιο ακόμα. Έχω δύο αυτοκίνητα πετρέλαιο τα τελευταία 7 χρόνια. Το ένα είναι αποκλειστικά για μέσα στην πόλη και το άλλο για πόλη και 4-5 ταξίδια τον χρόνο Αθήνα Καλαμάτα και ένα Αθήνα Αλεξανδρούπολη. Δεν έχει βγάλει κανένα πρόβλημα ποτέ ούτε με dpf ούτε τίποτα. Συντηρούνται σωστά και μπαίνει καθαριστικό πετρελαίου μια φορά το μήνα. Η διαφορά τιμής καυσίμου και κατανάλωσης είναι μεγάλη. Θέλω 12-13 λίτρα να πάω Καλαμάτα και ξαδέρφια με βενζίνη θέλουν 27 λίτρα το λιγότερο. Θέλω 20€ για Καλαμάτα ενώ η βενζίνη θέλει 54+ οπότε μιλάμε για χαοτική διαφορά. Από τη στιγμή που ο φίλος κάνει τουλάχιστον ένα ταξίδι το μήνα 300 χιλιόμετρα όπως έγραψε με ένα καθαριστικό πετρελαίου σε κάθε ταξίδι θεωρώ δε θα έχει ΠΟΤΕ πρόβλημα με το πετρέλαιο. Και θα κάνει και τρομερή οικονομία. 

Σορρυ για το offtopic αλλα για Αθηνα Καλαματα 27 λιτρα το λιγοτερο με βενζινη; Μιλαμε για μια αποσταση ας πουμε κοντα 250 χιλιομετρα, αρα καταναλωση κοντα 11 λιτρα στα 100χλμ.

Ή το πανε ολη την διαδρομη με 3η στον κοφτη ή εχουν 5000 κυβικα οχημα.

 

  • Like 6
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, nemesiskp είπε

Σορρυ για το offtopic αλλα για Αθηνα Καλαματα 27 λιτρα το λιγοτερο με βενζινη; Μιλαμε για μια αποσταση ας πουμε κοντα 250 χιλιομετρα, αρα καταναλωση κοντα 11 λιτρα στα 100χλμ.

Ή το πανε ολη την διαδρομη με 3η στον κοφτη ή εχουν 5000 κυβικα οχημα.

 

Μιλαω για Αθήνα Κορώνη συγκεκριμένα που είναι κοντά 300 χλμ και το έβαλα με 9 λίτρα επιεικώς... Με φορτωμένο αμάξι, με κλιματιστικό να καίει και στις ανηφόρες που έχει η διαδρομή μπορείς να δεις εύκολα κάτω από 9-10 λίτρα θεωρείς; δεν έχουν αμάξι του 2021. Που ούτε εκεί θεωρώ είναι εφικτό κάτι πολύ λιγότερο. Ford puma ένας φίλος το υβριδικό με τα 150 άλογα Αθήνα Καλαμάτα το κάνει με 8 κατανάλωση. Οπότε ναι δεν έχει σχέση με τη βενζίνη το πετρέλαιο. 

 

Αθήνα Αγρίνιο ο πατέρας μου με Avensis του 2001 θέλει 9-10 λιτρα με κλιματισμό και 130 ταχύτητα. Αν έχεις Yaris ή seicento και πηγαίνεις με 90-100 ναι δε θα δεις τέτοιες καταναλώσεις αλλιώς τις βλέπεις άνετα με βενζίνη 

3 ώρες πριν, dtk-386 είπε

Μια χαρά ροπατοι είναι και οι βενζίνης τούρμπο. Μην αναμασατε παλαιές καταστάσεις. Το μέλλον είναι χωρίς ντίζελ με ότι αυτό σημαίνει. Δηλ αυξημένα τέλη ή τέλος περιβάλλοντος, αυξήσεις στην τιμή λίτρου, έλλειψη ή ακριβά ανταλλακτικά. Η Ευρώπη που ανήκουμε δυστυχώς θέλετε δεν θέλετε έχει αποφασίσει να το καταργήσει. Εδώ σου λένε για ηλεκτροκίνηση κι εσείς λέτε για το ρυπογόνο ντίζελ; Πάει αυτό.

Ρυπογόνο diesel ένα αμάξι που έχει λιγότερους ρύπους από βενζίνης; 

Επεξ/σία από DjTony
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, DjTony είπε

Μιλαω για Αθήνα Κορώνη συγκεκριμένα που είναι κοντά 300 χλμ και το έβαλα με 9 λίτρα επιεικώς... Με φορτωμένο αμάξι, με κλιματιστικό να καίει και στις ανηφόρες που έχει η διαδρομή μπορείς να δεις εύκολα κάτω από 9-10 λίτρα θεωρείς; δεν έχουν αμάξι του 2021. Που ούτε εκεί θεωρώ είναι εφικτό κάτι πολύ λιγότερο. Ford puma ένας φίλος το υβριδικό με τα 150 άλογα Αθήνα Καλαμάτα το κάνει με 8 κατανάλωση. Οπότε ναι δεν έχει σχέση με τη βενζίνη το πετρέλαιο. 

 

Αθήνα Αγρίνιο ο πατέρας μου με Avensis του 2001 θέλει 10-11 λιτρα με κλιματισμό και 140 ταχύτητα. Αν έχεις Yaris ή seicento και πηγαίνεις με 90-100 ναι δε θα δεις τέτοιες καταναλώσεις αλλιώς τις βλέπεις άνετα με βενζίνη 

Ρυπογόνο diesel ένα αμάξι που έχει λιγότερους ρύπους από βενζίνης; 

Δεν συγκρινα βενζινη με πετρελαιο ουτε διαφωνησα μαζι σου σε αυτο.

Ειπα οτι μου φαινεται υπερβολικη η καταναλωση και συνεχιζει να μου φαινεται.

Δεν συνεχιζω το offtopic ουτε θα χαλασω το θεμα του παιδιου με vs. 

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσωπικά έκανα σύγκριση μεταξύ Ecoboost 1.0 σε Focus και του 1.5 στο 2008. Εκτός πόλης το πετρέλαιο παίζει 5-5,5 ενώ το Focus έπαιζε 7-7,5 και μέσα στην πόλη τώρα έχω 6-6,5 ενώ το Focus ήταν στο 8-8,5-9. Βέβαια ήταν ο Euro 5 ο Ecoboost αλλά δεν ξέρω πόση διαφορά μπορεί να έχει με τους Euro 6. Μπορεί η βενζίνη να ήταν ποιο δυνατή όταν το πλακωνες, ωστόσο το πετρέλαιο είναι ποιο εύκολο οδηγητο σε φυσιολογικές συνθήκες. Για μένα, αν κοιτας επιδόσεις όντως είναι προτιμότερο να πας σε βενζίνη, αν θες να κάνεις οικονομικά την δουλειά σου το πετρέλαιο είναι ότι πρέπει. Δυστυχώς στο κράτος που ζούμε δεν μπορείς να κάνεις προβλέψεις. Προσωπικά θεωρώ ότι δεν θα επιβληθούν περιορισμοί στα Euro 6 πετρέλαια, ίσως κάποια στιγμή να κόψουν την ελεύθερη πρόσβαση στο δακτύλιο. Κατά τα άλλα, έχουμε 2022, είπανε για 2035 κατάργηση των καινούργιων θερμικών γενικά. Πιστεύω ότι μετά από αυτή την ημερομηνία θα αρχίσουν να επιβάλουν κυρώσεις, όχι πριν. Οπότε έχουμε μπροστά μας τουλάχιστον 13 χρόνια

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...