Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

ΜΙας και η κουβέντα ήταν για canon . Σε ef mount, 100mm - 400mm μεταχειρισμένα

https://www.mpb.com/en-eu/product/canon-ef-100-400mm-f-4-5-5-6-l-is-usm/sku-2120203?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=EU|Google|Buy|Pmax|New|Pmax|All|All|EN&gclid=Cj0KCQjw1aOpBhCOARIsACXYv-fV-FQMlZQsA6_Us1E98g0yO4A6aJH06yGmtjJrpWSQxsPdbJtT5K4aAnl_EALw_wcB&gclsrc=aw.ds

 

Σε λίγο μικρότερο budget , 300mm μτχ

 

https://www.mpb.com/en-eu/product/canon-ef-300mm-f-4-l-usm/sku-2017129?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=EU|Google|Buy|Pmax|New|Pmax|All|All|EN&gclid=Cj0KCQjw1aOpBhCOARIsACXYv-fRW1q6xoC2Y68428R090g-QEVKVV29DMrkVEu1VJLncbiXLTtwi54aAhAzEALw_wcB&gclsrc=aw.ds

 

Ναι , εννοείται χρειάζεται πάντα αντάπτορας. 

Σε καινούριο 100-400mm 

έχει αυτόν 

https://www.skroutz.gr/s/31091699/Canon-Full-Frame-Fotografikos-Fakos-RF-100-400mm-f-5-6-8-IS-USM-Tele-Zoom-gia-Canon-RF-Mount-Black.html

 

Λύσεις που δουλεύουν . Αν θα είναι όλες εστιασμένες ; Αν μου πει κάποιος ότι θα έχει όλες τις φωτογραφίες εστιασμένες με εξοπλισμό 20πλασιας αξίας, το συζητάμε. 

 

 

Δημοσ.
55 λεπτά πριν, Dr_73 είπε

ΜΙας και η κουβέντα ήταν για canon . Σε ef mount, 100mm - 400mm μεταχειρισμένα

https://www.mpb.com/en-eu/product/canon-ef-100-400mm-f-4-5-5-6-l-is-usm/sku-2120203?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=EU|Google|Buy|Pmax|New|Pmax|All|All|EN&gclid=Cj0KCQjw1aOpBhCOARIsACXYv-fV-FQMlZQsA6_Us1E98g0yO4A6aJH06yGmtjJrpWSQxsPdbJtT5K4aAnl_EALw_wcB&gclsrc=aw.ds

 

Σε λίγο μικρότερο budget , 300mm μτχ

 

https://www.mpb.com/en-eu/product/canon-ef-300mm-f-4-l-usm/sku-2017129?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=EU|Google|Buy|Pmax|New|Pmax|All|All|EN&gclid=Cj0KCQjw1aOpBhCOARIsACXYv-fRW1q6xoC2Y68428R090g-QEVKVV29DMrkVEu1VJLncbiXLTtwi54aAhAzEALw_wcB&gclsrc=aw.ds

 

Ναι , εννοείται χρειάζεται πάντα αντάπτορας. 

Σε καινούριο 100-400mm 

έχει αυτόν 

https://www.skroutz.gr/s/31091699/Canon-Full-Frame-Fotografikos-Fakos-RF-100-400mm-f-5-6-8-IS-USM-Tele-Zoom-gia-Canon-RF-Mount-Black.html

 

Λύσεις που δουλεύουν . Αν θα είναι όλες εστιασμένες ; Αν μου πει κάποιος ότι θα έχει όλες τις φωτογραφίες εστιασμένες με εξοπλισμό 20πλασιας αξίας, το συζητάμε. 

 

 

Αυτός ο 100-400 και αντίστοιχα ο 15-30 είναι πολύ σοβαροί λόγοι για όποιον ασχολείται με τοπία να διαλέξει Canon. Όχι πως δεν μπορεί να γίνει η δουλειά με φθηνότερα μέσα αλλά για σύγχρονο FF σύστημα οι τιμές είναι θελκτικές. 

  • Like 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, highpriest είπε

Σου ξαναλέω, είναι τι χρήση κάνει ο καθένας
Για να κάνω την χρήση που κάνεις πχ εσύ, ερασιτεχνικά, ποιος ο λόγος να υπάρχουν 2 συστήματα;

Δεν λέω δύο μηχανές. Λέω 2 συστήματα.
Δύο μηχανές είναι καλό να υπάρχουν για πολλούς λόγους. Τόσο επαγγελματικά, όσο και ερασιτεχνικά. Αλλά στο ίδιο mount. Αλλιώς επενδύεις σε φακούς και περιφερειακά (πχ φλας) Χ2

 

Ποτέ δεν κατάλαβα γιατί ο ερασιτέχνης χρειάζεται δυο μηχανές, ειδικά όταν έχει σώμα με εναλλαξιμους φακούς.

Ο επαγγελματίας το θέλει γιατί δεν έχει χρόνο σε ένα μυστήριο να αλλάζει φακούς.

Ο ερασιτέχνης που "χρειάζεται" δύο μηχανές είναι απλά γκατζετάκιας

Δημοσ.
1 hour ago, pifilos said:

Αυτός ο 100-400 και αντίστοιχα ο 15-30 είναι πολύ σοβαροί λόγοι για όποιον ασχολείται με τοπία να διαλέξει Canon. Όχι πως δεν μπορεί να γίνει η δουλειά με φθηνότερα μέσα αλλά για σύγχρονο FF σύστημα οι τιμές είναι θελκτικές. 

Και ο 16mm 2.8 αξίζει πολύ και είναι σε χαμηλότατη τιμή. 

Το ότι οι περισσότεροιIMG_5425p.jpg.233e953fbdc9932a72637942746f9502.jpg συνήθως βγάζουμε σαχλαμάρες με τους ευρυγώνιους, δεν αναιρεί το ότι οι φακοί γράφουν ωραία !

 

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, udroxoos είπε

Ποτέ δεν κατάλαβα γιατί ο ερασιτέχνης χρειάζεται δυο μηχανές, ειδικά όταν έχει σώμα με εναλλαξιμους φακούς.

Ο επαγγελματίας το θέλει γιατί δεν έχει χρόνο σε ένα μυστήριο να αλλάζει φακούς.

Ο ερασιτέχνης που "χρειάζεται" δύο μηχανές είναι απλά γκατζετάκιας

Υπάρχουν εγγενείς διαφορές σε σώματα που τα καθιστούν καταλληλότερα από άλλα για διαφορετική χρήση. 

Π.χ. η σειρά x-pro της Fujifilm έχει και οπτικό σκόπευτρο με framelines και συνολικό στήσιμο που είναι βοηθητικό για κάποιους που ασχολούνται με φωτογραφία δρόμου. Αντίθετα η σειρά Χ-Τ είναι πιο φιλική για γενική χρήση ή ας πούμε τοπία. 

Αντίστοιχα για τοπία ίσως βολεύει περισσότερο μια πλήρως περιστρεφόμενη οθόνη ενώ για street τέτοιου είδους οθόνη δεν είναι βολική και είναι προτιμότερη μια tilt. 

Πέραν των διαφορών αυτών όμως υπάρχει και το πρακτικό ζήτημα. Δεν είναι πάντα ασφαλές να γίνει αλλαγή φακού. Εξαρτάται από το περιβάλλον στο οποίο βρίσκεται κάποιος. 

Ερασιτέχνες δεν είναι μόνο η "μάζα" που βγάζει φωτογραφίες 3 φορές τον χρόνο όταν πάει ταξίδι. Ερασιτέχνης είναι και ο σοβαρός χομπίστας ο οποίος διαφοροποιεί τα σώματα κατά τον τρόπο που έγραψα παραπάνω ή θέλει να τραβάει και βίντεο. 

Δεν καθίσταται αυτομάτως γκατζετακιας ένας τέτοιος αλλά συνειδητοποιημένος χρήστης. Εξάλλου δεύτερη μηχανή δε σημαίνει απαραίτητα αντίστοιχων δυνατοτήτων η τιμής με την πρώτη. Υπάρχουν πολύ καλές τιμές πλέον σε μεταχειρισμένα για να καταπιέζεται κάποιος ερασιτέχνης που έχει και την οικονομική δυνατότητα αλλά και τη φωτογραφική ικανότητα να αξιοποιήσει διαφορετικά μοντέλα. 

58 λεπτά πριν, Dr_73 είπε

Και ο 16mm 2.8 αξίζει πολύ και είναι σε χαμηλότατη τιμή. 

Το ότι οι περισσότεροιIMG_5425p.jpg.233e953fbdc9932a72637942746f9502.jpg συνήθως βγάζουμε σαχλαμάρες με τους ευρυγώνιους, δεν αναιρεί το ότι οι φακοί γράφουν ωραία !

 

Ισχύει. Πολύ δυνατός. Ειδικά για φθηνό κιτ αστροφωτογραφιας πάνω σε έναν φθηνό αστροστατη. Απλώς σε αυτά τα εστιακά μήκη είμαι φαν των ζουμ. 

Επεξ/σία από pifilos
  • Like 3
Δημοσ.
1 ώρα πριν, pifilos είπε

Υπάρχουν εγγενείς διαφορές σε σώματα που τα καθιστούν καταλληλότερα από άλλα για διαφορετική χρήση. 

Π.χ. η σειρά x-pro της Fujifilm έχει και οπτικό σκόπευτρο με framelines και συνολικό στήσιμο που είναι βοηθητικό για κάποιους που ασχολούνται με φωτογραφία δρόμου. Αντίθετα η σειρά Χ-Τ είναι πιο φιλική για γενική χρήση ή ας πούμε τοπία. 

Αντίστοιχα για τοπία ίσως βολεύει περισσότερο μια πλήρως περιστρεφόμενη οθόνη ενώ για street τέτοιου είδους οθόνη δεν είναι βολική και είναι προτιμότερη μια tilt. 

Πέραν των διαφορών αυτών όμως υπάρχει και το πρακτικό ζήτημα. Δεν είναι πάντα ασφαλές να γίνει αλλαγή φακού. Εξαρτάται από το περιβάλλον στο οποίο βρίσκεται κάποιος. 

Ερασιτέχνες δεν είναι μόνο η "μάζα" που βγάζει φωτογραφίες 3 φορές τον χρόνο όταν πάει ταξίδι. Ερασιτέχνης είναι και ο σοβαρός χομπίστας ο οποίος διαφοροποιεί τα σώματα κατά τον τρόπο που έγραψα παραπάνω ή θέλει να τραβάει και βίντεο. 

Δεν καθίσταται αυτομάτως γκατζετακιας ένας τέτοιος αλλά συνειδητοποιημένος χρήστης. Εξάλλου δεύτερη μηχανή δε σημαίνει απαραίτητα αντίστοιχων δυνατοτήτων η τιμής με την πρώτη. Υπάρχουν πολύ καλές τιμές πλέον σε μεταχειρισμένα για να καταπιέζεται κάποιος ερασιτέχνης που έχει και την οικονομική δυνατότητα αλλά και τη φωτογραφική ικανότητα να αξιοποιήσει διαφορετικά μοντέλα. 

Ισχύει. Πολύ δυνατός. Ειδικά για φθηνό κιτ αστροφωτογραφιας πάνω σε έναν φθηνό αστροστατη. Απλώς σε αυτά τα εστιακά μήκη είμαι φαν των ζουμ. 

Συμπερασματικά, αντιλαμβάνομαι ότι ο "σοβαρός χομπίστας" φθάνει πραγματικά στα όρια του ένα σώμα όσο σύγχρονο κι αν αυτό είναι, γιατί πάντα θα έχει ατέλειες που τον περιορίζουν...

ΥΓ. Δεν θεωρώ υποτιμητικό τον όρο γκατζετάκιας

 

 

Δημοσ.
5 hours ago, udroxoos said:

Ποτέ δεν κατάλαβα γιατί ο ερασιτέχνης χρειάζεται δυο μηχανές, ειδικά όταν έχει σώμα με εναλλαξιμους φακούς.

Ο επαγγελματίας το θέλει γιατί δεν έχει χρόνο σε ένα μυστήριο να αλλάζει φακούς.

Ο ερασιτέχνης που "χρειάζεται" δύο μηχανές είναι απλά γκατζετάκιας

Γιατί βγάζω διαφορετικά γούστα ανάλογα το σώμα.
Από rangerfinder σε DSLR και από MF αναλογική σε high spec mirrorless, κάθε μια προσφέρει κάτι διαφορετικό στην φωτογραφική εμπειρία.
Εφόσον είναι για το χόμπι, τότε το "χρειάζεται" δεν υπάρχει. 
Εάν το πάμε απολύτως μινιμαλιστικά και μειωτικά, δεν χρειάζεται τίποτα παρά ένα κινητό ο ερασιτέχνης. 
Κάνει για το 80%+ των φωτογραφιών.

Αλλά επειδή και επαγγελματίες έχουν προτιμήσεις στο τι σώμα χρησιμοποιούν και αρκετοί έχουν πολλαπλά ανάλογα τη περίπτωση (και τα γούστα), θα έλεγα ότι βλέπεις τα πράματα μάλλον μόνο από προσωπικής σου εμπειρίας (ή/και άποψης).

  • Like 1
Δημοσ.
9 minutes ago, highpriest said:

Είναι πάρα πολύ δύσκολο να υποστηρίξει οικονομικά τόσα διαφορετικά forma και mount ο μέσος καταναλωτής/χομπίστας
Εκτός και αν έχει απο 1-2 φακούς στο καθένα
Επίσης είναι δύσκολο και να "ξανοιχτεί" σε αυτά τα mount σε αγορά ακριβών φακών.

Θέλει γερό πορτοφόλι όλο αυτό.

Συμφωνώ πάντως πως κάθε μια δίνει κατι διαφορετικό. Μακάρι να μπορούσαμε να έχουμε απο όλες.

Αν και τελικά πιστεύω πως η καταστάλαξη σε ένα mount και η αγορά ποιοτικών φακών δίνει καλύτερη εμπειρία χρήσης συνολικά.  Άντε σε 2 mount αν το ένα είναι εξειδικευμένο ως προς κάτι (πχ wildlife ή macro κλπ) οπότε δουλεύεται αποκλειστικά με ένα σώμα και 1-2 φακούς.

 

Η ουσία της απάντησης ήταν ότι υπάρχει λόγος που κάποιος μπορεί να έχει παραπάνω από ένα σώμα.
Τίποτα παραπάνω, τίποτα λιγότερο.
Ο καθένας αγοράζει και χρησιμοποιεί αυτό που θέλει, τον βολεύει και τον ευχαριστεί.
Είτε ένα σώμα, είτε 37 με 200ους φακούς, δική του η τσέπη, δική του και η επιλογή.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
25 minutes ago, LongTom said:

Γιατί βγάζω διαφορετικά γούστα ανάλογα το σώμα.
Από rangerfinder σε DSLR και από MF αναλογική σε high spec mirrorless, κάθε μια προσφέρει κάτι διαφορετικό στην φωτογραφική εμπειρία.
Εφόσον είναι για το χόμπι, τότε το "χρειάζεται" δεν υπάρχει.

Όλα όσα γράφεις , είναι αληθή. Θα ήθελα όμως να προσθέσω , ότι συνολικά, προσφέρει μεγαλύτερη ποικιλία και περισσότερες εμπειρίες, μία μεγάλη συλλογή φακών σε ένα mount, παρά πολλαπλά σώματα , με έναν κιτ ή έναν σταθερό 50ρη . Συνολικά με έναν 25mm σε mft και έναν 35mm σε aps-c και έναν 50mm σε full frame και τον 63mm σε fuji mirrorless medium φορμάτ , την ίδια προοπτική θα έχεις , παρόμοια καρέ θα πάρεις. Με 4 φακούς σε ένα σύστημα, έχεις πολυ περισσότερες λήψεις. 

Αν μπορεί κάποιος να έχει πλήρη από φακούς , διαφορετικά συστήματα , τότε θα έχει πανδαισία , δεν θα προλαβαίνει να επεξεργαστεί τις φωτογραφίες του !

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, LongTom είπε

Γιατί βγάζω διαφορετικά γούστα ανάλογα το σώμα.

Ο ορισμός του γκατζετάκια. Η απόλαυση της κατοχής και χρήσης διαφορετικών μηχανών. Είναι κι αυτό μια κατηγορία από μόνο του.

2 ώρες πριν, LongTom είπε

Εάν το πάμε απολύτως μινιμαλιστικά και μειωτικά, δεν χρειάζεται τίποτα παρά ένα κινητό ο ερασιτέχνης. 
Κάνει για το 80%+ των φωτογραφιών.

Πραγματικά ενδιαφέρουσα άποψη! Υπάρχει άλλος ένας στο DSLR vs smartphone που υποστηρίζει το ίδιο. Βέβαια για να είμαι δίκαιος, εκείνος ανεβάζει το ποσοστό του στο 100%

2 ώρες πριν, LongTom είπε

και επαγγελματίες έχουν προτιμήσεις στο τι σώμα χρησιμοποιούν και αρκετοί έχουν πολλαπλά ανάλογα τη περίπτωση (και τα γούστα)

Με την ύπαρξη διαφορετικών brands, είναι φυσιολογικό να υπάρχουν προτιμήσεις. Που είναι το περίεργο;

2 ώρες πριν, LongTom είπε

θα έλεγα ότι βλέπεις τα πράματα μάλλον μόνο από προσωπικής σου εμπειρίας (ή/και άποψης).

Κι εγώ θα έλεγα ότι μιλώ αποκλειστικά από προσωπικής άποψης και δεν εκπροσωπώ κανέναν άλλο παρά μόνο εμένα

Δημοσ.
12 hours ago, Dr_73 said:

Όλα όσα γράφεις , είναι αληθή. Θα ήθελα όμως να προσθέσω , ότι συνολικά, προσφέρει μεγαλύτερη ποικιλία και περισσότερες εμπειρίες, μία μεγάλη συλλογή φακών σε ένα mount, παρά πολλαπλά σώματα , με έναν κιτ ή έναν σταθερό 50ρη . Συνολικά με έναν 25mm σε mft και έναν 35mm σε aps-c και έναν 50mm σε full frame και τον 63mm σε fuji mirrorless medium φορμάτ , την ίδια προοπτική θα έχεις , παρόμοια καρέ θα πάρεις. Με 4 φακούς σε ένα σύστημα, έχεις πολυ περισσότερες λήψεις. 

Αν μπορεί κάποιος να έχει πλήρη από φακούς , διαφορετικά συστήματα , τότε θα έχει πανδαισία , δεν θα προλαβαίνει να επεξεργαστεί τις φωτογραφίες του !

Δεν διαφωνώ. 
Οι φακοί είναι τεράστιας σημασίας, αλλά το πως δίνει κάθε φακό το κάθε σώμα μπορεί να έχει σημαντική διαφορά.
Οι rangefinders, οι DSLR και μια mirrorless, θα έχουν τα "ίδια" 50mm (βγάλε το φορμάτ στο κάδρο από την εξίσωση), αλλά το πως το βλέπεις το κόσμο και το θέμα σου αλλάζει ΠΟΛΥ. Με αποτέλεσμα πως θα προσεγγίσεις την φωτογραφική διαδικασία. 
Πέρα από διαφορές σε χειρισμό, αίσθηση και ικανότητες των σωμάτων και των διαφορετικών μεγεθών των αισθητήρων.
Δεν θα πιάσω καν τις πολλαπλές "περίεργες" ψηφιακές και αναλογικές, όπως οι Full Spectrum-IR-Alpha,  Xpan, οι TwinLensReflex, waistfinder MFs, οι LF κ.ο.κ., γιατί εκεί θα πάμε σε άλλα χωράφια. 

Φυσικά στο άλλο άκρο, να έχεις 15 σώματα σε 15 διαφορετικά συστήματα, με μόνο ένα κιτ φακό για το καθένα, τότε είναι λίγο περίεργο. Αλλά όπως πάντα, εάν βγάζει κάποιος γούστα έτσι, σεβαστό.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 minutes ago, LongTom said:

Φυσικά στο άλλο άκρο, να έχεις 15 σώματα σε 15 διαφορετικά συστήματα, με μόνο ένα κιτ φακό για το καθένα, τότε είναι λίγο περίεργο. Αλλά όπως πάντα, εάν βγάζει κάποιος γούστα έτσι, σεβαστό.

Νομίζω αυτό το άκρο , δείχνει άγνοια . Αυτός που το επιλέγει για να βγάλει γούστα, δεν έχει βιώσει την εμπειρία ενός f/1.4 ή ενός 14mm . Πολύ πιο ενδιαφέρουσα εμπειρία και εικόνα από άλλο ένα σύστημα με ισοδύναμο 28-80mm . Και f/3.5 - f/6

Επεξ/σία από Dr_73
Δημοσ.
32 λεπτά πριν, LongTom είπε

Δεν διαφωνώ. 
Οι φακοί είναι τεράστιας σημασίας, αλλά το πως δίνει κάθε φακό το κάθε σώμα μπορεί να έχει σημαντική διαφορά.
Οι rangefinders, οι DSLR και μια mirrorless, θα έχουν τα "ίδια" 50mm (βγάλε το φορμάτ στο κάδρο από την εξίσωση), αλλά το πως το βλέπεις το κόσμο και το θέμα σου αλλάζει ΠΟΛΥ. Με αποτέλεσμα πως θα προσεγγίσεις την φωτογραφική διαδικασία. 
Πέρα από διαφορές σε χειρισμό, αίσθηση και ικανότητες των σωμάτων και των διαφορετικών μεγεθών των αισθητήρων.
Δεν θα πιάσω καν τις πολλαπλές "περίεργες" ψηφιακές και αναλογικές, όπως οι Full Spectrum-IR-Alpha,  Xpan, οι TwinLensReflex, waistfinder MFs, οι LF κ.ο.κ., γιατί εκεί θα πάμε σε άλλα χωράφια. 

Φυσικά στο άλλο άκρο, να έχεις 15 σώματα σε 15 διαφορετικά συστήματα, με μόνο ένα κιτ φακό για το καθένα, τότε είναι λίγο περίεργο. Αλλά όπως πάντα, εάν βγάζει κάποιος γούστα έτσι, σεβαστό.

    Σίγουρα λίγο περίεργο , 15 διαφορετικά σώματα με τους κιτ φακούς , παρόλαυτα σεβαστό όπως ειπώθηκε , γιατί όχι άλλωστε , ας προσθέσουμε και το γεγονός της αναγκαστικής πορείας κάποιου μέσα από διαφορετικά συστήματα , ακόμη και από την τακτική αλλαγή και παρουσίαση νέων μοντέλων / συστημάτων από τους κατασκευαστές , αλλά και επειδή πρέπει να δοκιμάσει διάφορα έως ότου καταλήξει κάπου ........ αν καταλήξει ....... οπότε θα έλεγα πώς είναι χομπιστικά ευτυχισμένος . Έτσι δεν θα έχει ανάγκη ? πλέον να ψάχνεται κάθε τρείς και λίγο .

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ερώτηση για χρήστη Nikon - όχι εμένα- ο οποίος έχει μια D3300 και θέλει έναν μαζεμένο ευρυγώνιο. 

Υπάρχει κάποια τρομερά ουσιαστική οπτική διαφορά ανάμεσα στον 10-20mm και τον 10-24mm πέραν φυσικά του διαφράγματος ;  Επειδή ξέρω πως θέλει κάτι ελαφρύ και μικρό του είπα για τον 10-20mm και όχι τον κλασικό tokina 11-16mm αλλά εκ των υστέρων είδα και τον 10-24mm εξού και η ερώτηση. Είναι βέβαια σχεδόν στο διπλάσιο βάρος αλλά έτσι πληροφοριακά. 

Επεξ/σία από pifilos

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...