Diinekis21 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2023 Μέλος Share Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2023 9 ώρες πριν, GoMaR είπε Παιδια δεν υπαρχει. Οι τυποι ειναι αλλου. (αποκορυφωμα στο 1:00 αλλα ακουστε το απο την αρχη) Ο γλυκουλης προσπαθει για την 2η θεση και οι αλλοι το χαβα τους! Κάτι τέτοια κάνει και τον ξανααγαπάμε! Οι άλλοι δημόσιοι υπάλληλοι... Πρέπει να είναι έτσι όλη τη χρονιά με συγκέντρωση 150% μπας και δούμε μάχη για πρωτάθλημα (αν κατεβάσουν ανταγωνιστικό μονοθέσιο κιόλας...). 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
smpt Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2023 (επεξεργασμένο) Έχω αρχίσει να σκέφτομαι ότι οι μηχανικοί στη Ferrari δεν πολύ ενδιαφέρονται να φτιάξουν καλό μονοθέσιο. Γιατί και να φτιάξουνε, ξέρουν ότι όλο και κάτι θα κάνουνε οι strategist για να τα κάνουνε σαλάτα Επεξ/σία 27 Νοεμβρίου 2023 από smpt Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tommy^ Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2023 1 ώρα πριν, george200-13 είπε Η πονηρη αλεπου Ναντο ήξερε ακριβως τι πουστια ήθελε να κανει και φυσικα η αλλη πονηρη αλεπου ο ham δεν τσιμπησε. Πατηθηκε στα φρενα για να ειναι πισω απο τον Hamilton πριν απο την detection line για να παρει αυτος το drs στην ευθεια και οχι ο Ham. Ειναι και οι δυο απιαστοι σε τετοιου ειδους games Για εμενα ήταν εξοφθαλμο και κανονικη ποινη αλλα δυστυχως ειχαμε αλλη μια χρονια που οι αγωνοδικες ηταν unconsistent Οποιος ειναι αντικειμενικος καταλαβε πολυ καλα τι πηγε να κανει ο Ναντο. Προφανως κατι πονηρο ειχε στο μυαλο του, αλλα να πλακωνεται στα φρενα βγαινοντας μαλιστα δεξια σχεδον εκτος πιστας και να την γλιτωνει, σορρυ αλλα ειναι αντικειμενο χωσιματος στους stewards και οχι ειρωνιας περι κλαματων Σερ Μιρλα. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
specre Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2023 11 ώρες πριν, GoMaR είπε Παιδια δεν υπαρχει. Οι τυποι ειναι αλλου. (αποκορυφωμα στο 1:00 αλλα ακουστε το απο την αρχη) Ο γλυκουλης προσπαθει για την 2η θεση και οι αλλοι το χαβα τους! Απερίγραπτοι, αχαρακτήριστοι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
just getting started Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2023 Το πρόβλημα με το συμβάν Νάντο Χάμιλτον είναι ότι θέτει προηγούμενο. Θα βλέπουμε δλδ και σε επόμενες σεζόν κάποιος να κάνει brake check πριν τα DRS detection lines και θα περνάει έτσι στο ντουκου. Είναι πολύ χαζός τρόπος άμυνας πέρα από επικίνδυνος. Δηλαδή αν ήταν κάποιος τρίτος από πίσω τους, αφού άφησε το πόδι από το γκάζι ο Χάμιλτον πρακτικά οι δύο τους έκαναν roadblock που ο τρίτος θα μπορούσε να πέσει πάνω τους. Τα κάνουν και στα online αυτά και νευριάζω Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ekrepali Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2023 Πάτησε όντως φρένο ο Αλόνσο, ή άφησε γκάζι; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
papp0us Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2023 4 λεπτά πριν, ekrepali είπε Πάτησε όντως φρένο ο Αλόνσο, ή άφησε γκάζι; δεν είδα τη φάση, αλλα δεν νομίζω να έχει διαφορά. Γενικά η μισή ασφάλεια στην F1 είναι θέμα άτυπων κανονισμών που όλοι ξέρουν ότι θα τηρήσουν όλοι οι οδηγοί. Για αυτό είναι σίγουροι οτι μπαίνοντας σε μια στροφή μαλιοκούβαρα θα βγουν αρτιμελείς. Για αυτό βλέπεις και νευριάζουν κυρίως οταν κινούνται αργά κάποιοι στην αγωνιστική γραμμή, όταν τους κάνουν brake test, οταν βγαίνουν επικίνδυνα πίσω στην πίστα, γιατί αυτά θεωρούνται αυτονόητα ότι ΔΕΝ γίνονται. Μπορεί να είναι δίπλα-διπλα με 300 σε 5 στροφές σερί και να είναι ήρεμοι, γιατί ξέρουν ότι ο άλλος θα σεβαστεί το όριο και θα δε σκοτωθούν 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tommy^ Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2023 20 λεπτά πριν, ekrepali είπε Πάτησε όντως φρένο ο Αλόνσο, ή άφησε γκάζι; Aπο το In-car πλανο του Αλονσο που ειδα 1 φορα, ηταν φανερο οτι αφησε το γκαζι πολυ νωριτερα απο τη στροφη, χωρις να εχω δει τηλεμετρια φανηκε σα να πατησε και φρενο αλλα δεν ειμαι σιγουρος. Τεσπα, δεν αλλαζει κατι. Ευχομαι για την επομενη χρονια να εχουμε μεγαλο ανταγωνισμο στο πρωταθλημα οδηγων, οχι μονο για τον 2η-3η-4η-5η θεση. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
basilis_k6 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2023 1 λεπτό πριν, tommy^ είπε Aπο το In-car πλανο του Αλονσο που ειδα 1 φορα, ηταν φανερο οτι αφησε το γκαζι πολυ νωριτερα απο τη στροφη, χωρις να εχω δει τηλεμετρια φανηκε σα να πατησε και φρενο αλλα δεν ειμαι σιγουρος. Τεσπα, δεν αλλαζει κατι. Ευχομαι για την επομενη χρονια να εχουμε μεγαλο ανταγωνισμο στο πρωταθλημα οδηγων, οχι μονο για τον 2η-3η-4η-5η θεση. εγω ειδα αφημα απο τερμα σε μηδεν στο γκάζι. θεωρω οτι αν ακουμπουσε φρενο θα ειχε ποινη. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Nabuko Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2023 (επεξεργασμένο) To σωστό ορθόδοξο φρένο "άφημα γκαζιού" το έκανε ο Coulthard με θύμα τον Schumacher το 1998 στο Spa Επεξ/σία 27 Νοεμβρίου 2023 από Nabuko Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sattack Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2023 (επεξεργασμένο) 5 ώρες πριν, eri77 είπε siri,what is domination??? siri παρεπιπτοντως, κομβικό σημείο της σεζον ήταν αυτός ο 4ος αγώνας, το GP στο Αζερμπαϊτζάν, που κέρδισε ο Perez. O Μax έχει δηλώσει ότι εκεί προσπαθούσε να πιάσει τον Perez και δοκίμαζε διάφορες ρυθμίσεις την ώρα του αγώνα. Κάποια στιγμή βρήκε μια που τον βόλευε πολύ αλλά ήταν αργά για τον συγκεκριμένο αγώνα, είχε ήδη κάψει τα ελαστικά του και δεν προλάβαινε πια τον Perez. Στους επόμενους αγώνες όμως, μην τον είδατε... (- edit: Το "βρήκε μια" μάλλον ήταν πολύ απλοϊκό, αυτό που μάλλον έγινε ήταν ότι ανέβηκε πολύ ψηλά η κατανόηση του στο πως οι διαφορες ρυθμίσεις επηρεάζουν του μονοθέσιο του.) Επεξ/σία 27 Νοεμβρίου 2023 από sattack 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ekrepali Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2023 Πριν μερικές μέρες που είδα το ντοκυμαντές Brawn GP... είδα ότι ο Χάμιλτον είχε ατύχημα για τον ίδιο λόγο, έσκισε με τη μπροστινή πτέρυχα το ελαστικό του Μπαρικέλο όταν εκείνος έκοψε λίγη ταχύτητα και υπήρξε ασυνεννοησία από ποια γραμμή θα γινόταν η προσπέραση. Δε νομίζω ο Αλόνσο να το έκανε επίτηδες... αφού ξέρει πως θα φαινόταν στη τηλεμετρία. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
bilham Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2023 (επεξεργασμένο) Πώς ακριβώς τιμωρήθηκε η RB λόγω υπέρβασης του "salary cap" πρόπερσι είπαμε; Κρίμα την καημένη, δεν μπόρεσε να ανακάμψει από τότε! 😅 Και σε όσους περάσει από το μυαλό να την μιμηθούν θα δουν το αποτέλεσμά της και δεν θα διανοηθούν να το κάνουν! 😁😅 Επεξ/σία 28 Νοεμβρίου 2023 από bilham 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vorlon68 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2023 7 ώρες πριν, smpt είπε Έχω αρχίσει να σκέφτομαι ότι οι μηχανικοί στη Ferrari δεν πολύ ενδιαφέρονται να φτιάξουν καλό μονοθέσιο. Γιατί και να φτιάξουνε, ξέρουν ότι όλο και κάτι θα κάνουνε οι strategist για να τα κάνουνε σαλάτα Ας φτιαξουν το αυτοκίνητο οι strategist και να κάνουν την στρατηγικη οι μηχανικοι..... Νομίζω ποιο νορμαλ θα είναι..... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ASFE Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2023 Αυτο με το drs το εχει ξανακανει ο Ναντο , παλι με τον Χαμιλτον στον Καναδα το 2013. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις