Προς το περιεχόμενο

Ρευματοκλοπή σε πολυκατοικία


tollisth

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Η κατάσταση εχει ως εξής πέρυσι για πρώτη φορα είχε έρθει ΔΕΗ κοινόχρηστων κοντά στα 1000 ευρώ για δίμηνο,800 ευρώ παραπάνω από ότι συνήθως που είναι κοντά στα 180 συνέχεια.

Από εκεί και περα είχαμε φέρει ηλεκτρολόγο για έλεγχο δεν διαπίστωσε κάποιο πρόβλημα όπως επίσης το κοιτάξαμε για λάθος λογαριασμό   

Ερχόμαστε στο σήμερα οπου ήρθε 450 ευρώ πριν λίγο,μιλώντας με την εταιρεία κοινόχρηστων μου είπαν ότι κιλοβατώρες είναι κοντα στις 1300,ούτε σπίτι να ήταν δηλαδή.

Επίσης να αναφέρω ότι πέρυσι ο λογαριασμος  συνέπεσε με την άφιξη ενός υβριδκου αυτοκινήτου παρα  πολυ ακριβού (το οποίο βρίσκεται σε κλειστό parking με κοινόχρηστη πρίζα ) το οποίο παραμένει και σήμερα όμως ο συγκεκριμένος είχε ισχυριστεί ότι δεν το φορτίζει αλλά και να το εκανε αποκλείεται να τραβούσε τόσο ρεύμα γιατί είναι για πολύ λίγα χιλιόμετρα που μπορεί να κανει αν το φορτίσει,μπορει να μην εχει σχέση και να είναι τυχαίο γεγονός,το αναφέρω όμως γιατί δεν εχω γνώσει επι του θέματος και δεν ξερω αν όντως ισχύει αυτό που είπε

Το θέμα είναι ότι σίγουρα έχουμε μέλλον μπροστά μας από εδώ και περα,εχει συμβεί κατι ανάλογο σε κάποιον η πως να πιάσουμε αυτόν που μας κανει την δουλειά?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 37
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πρίζα του κοινόχρηστου ρεύματος σε κλειστό χώρο (parking ή αποθήκη) σίγουρα μπορεί να βάλει ιδέες σε κάποιον. Ειδικά έτσι όπως εξελίσσονται τα πράγματα τελευταία.

Και σίγουρα δεν υπάρχει λόγος για την ύπαρξή της. 

1-2 πρίζες σε εμφανή σημεία είναι αρκετές για την όποια χρήση του κτηρίου (καθαρισμός, επισκευές, κλπ) 

Οι καταναλώσεις μίας πολυκατοικίας, κατά σειρά κατανάλωσης είναι:

  • Ασανσέρ. Ειδικά αν "παίζουμε" πολύ με αυτό
  • Κεντρικό σύστημα θέρμανσης (ανάλογα τα διαμερίσματα και τη χρήση)
  • Ηλεκτρικές γκαραζόπορτες (πάλι ανάλογα τα μπες/βγες)
  • Τέλος ο φωτισμός. Άξιο λόγου μόνο αν υπάρχουν πολλές λάμπες και αυτές είναι πυρακτώσεως
Επεξ/σία από haris_216
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παρατήρηση θέλει.

Κάποιος πρέπει να πηγαίνει κάθε μέρα και να βλέπει πότε γυρνάει το ρολόι. Μεγάλη κατανάλωση έχει ο ανελκυστήρας. Αν το ρολόι γυρνάει γρήγορα και δεν δουλεύει ο ανελκυστήρας εκείνη την ώρα, τότε πρέπει κάποιος να ρίχνει τις ασφάλειες εκείνη την ώρα, ώστε να δει σε ποιες ασφάλειες πάει η κατανάλωση.

Αφου το βρεί, πρέπει να δει ποιες πριζες τροφοδοτούν εκείνες οι πρίζες. 

Τέλος για να δείτε αν όντως έχει αυξηθεί η κατανάλωση πρέπει να κάνετε σύγκριση με λογαριασμούς προηγούμενων ετών. 

Επεξ/σία από sphinxgr
  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, tollisth είπε

Επίσης να αναφέρω ότι πέρυσι ο λογαριασμος  συνέπεσε με την άφιξη ενός υβριδκου αυτοκινήτου παρα  πολυ ακριβού (το οποίο βρίσκεται σε κλειστό parking με κοινόχρηστη πρίζα )

.....πως να πιάσουμε αυτόν που μας κανει την δουλειά?

Αντί να αρχίσεις να ψάνεις για φαντάσματα, αρχίστε με την αφαίρεση της πρίζας απο εκεί. Δεν υπάρχει λόγος να βρίσκετε κοινόχρηστη πρίζα σε κλειστό χώρο που αποτελεί μέρος διαμερίσματος (υποθέτω ότι το πάρκινγκ αναφέρεται στην σύσταση οριζοντίου ιδιοκτησίας του αντίστοιχου διαμερίσματος). Μπορεί να έχει βάλει και ψυγεία και καταψήκτες κτλ...

Φαντάζομαι υπάρχουν και αποθήκες με κοινόχρηστες πρίζες? 

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, tollisth είπε

Η κατάσταση εχει ως εξής πέρυσι για πρώτη φορα είχε έρθει ΔΕΗ κοινόχρηστων κοντά στα 1000 ευρώ για δίμηνο,800 ευρώ παραπάνω από ότι συνήθως που είναι κοντά στα 180 συνέχεια.

Από εκεί και περα είχαμε φέρει ηλεκτρολόγο για έλεγχο δεν διαπίστωσε κάποιο πρόβλημα όπως επίσης το κοιτάξαμε για λάθος λογαριασμό   

Ερχόμαστε στο σήμερα οπου ήρθε 450 ευρώ πριν λίγο,μιλώντας με την εταιρεία κοινόχρηστων μου είπαν ότι κιλοβατώρες είναι κοντα στις 1300,ούτε σπίτι να ήταν δηλαδή.

Επίσης να αναφέρω ότι πέρυσι ο λογαριασμος  συνέπεσε με την άφιξη ενός υβριδκου αυτοκινήτου παρα  πολυ ακριβού (το οποίο βρίσκεται σε κλειστό parking με κοινόχρηστη πρίζα ) το οποίο παραμένει και σήμερα όμως ο συγκεκριμένος είχε ισχυριστεί ότι δεν το φορτίζει αλλά και να το εκανε αποκλείεται να τραβούσε τόσο ρεύμα γιατί είναι για πολύ λίγα χιλιόμετρα που μπορεί να κανει αν το φορτίσει,μπορει να μην εχει σχέση και να είναι τυχαίο γεγονός,το αναφέρω όμως γιατί δεν εχω γνώσει επι του θέματος και δεν ξερω αν όντως ισχύει αυτό που είπε

Το θέμα είναι ότι σίγουρα έχουμε μέλλον μπροστά μας από εδώ και περα,εχει συμβεί κατι ανάλογο σε κάποιον η πως να πιάσουμε αυτόν που μας κανει την δουλειά?

Για αρχή θα σου έλεγα να ξεχάσεις τα € και τη διμηνία και να τσεκάρεις σε επίπεδο τετραμήνου (όταν έχει γίνει η καταμέτρηση) και σε κιλωβατόρες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
26 λεπτά πριν, tollisth είπε

Η κατάσταση εχει ως εξής πέρυσι για πρώτη φορα είχε έρθει ΔΕΗ κοινόχρηστων κοντά στα 1000 ευρώ για δίμηνο,800 ευρώ παραπάνω από ότι συνήθως που είναι κοντά στα 180 συνέχεια.

Από εκεί και περα είχαμε φέρει ηλεκτρολόγο για έλεγχο δεν διαπίστωσε κάποιο πρόβλημα όπως επίσης το κοιτάξαμε για λάθος λογαριασμό   

Ερχόμαστε στο σήμερα οπου ήρθε 450 ευρώ πριν λίγο,μιλώντας με την εταιρεία κοινόχρηστων μου είπαν ότι κιλοβατώρες είναι κοντα στις 1300,ούτε σπίτι να ήταν δηλαδή.

Επίσης να αναφέρω ότι πέρυσι ο λογαριασμος  συνέπεσε με την άφιξη ενός υβριδκου αυτοκινήτου παρα  πολυ ακριβού (το οποίο βρίσκεται σε κλειστό parking με κοινόχρηστη πρίζα ) το οποίο παραμένει και σήμερα όμως ο συγκεκριμένος είχε ισχυριστεί ότι δεν το φορτίζει αλλά και να το εκανε αποκλείεται να τραβούσε τόσο ρεύμα γιατί είναι για πολύ λίγα χιλιόμετρα που μπορεί να κανει αν το φορτίσει,μπορει να μην εχει σχέση και να είναι τυχαίο γεγονός,το αναφέρω όμως γιατί δεν εχω γνώσει επι του θέματος και δεν ξερω αν όντως ισχύει αυτό που είπε

Το θέμα είναι ότι σίγουρα έχουμε μέλλον μπροστά μας από εδώ και περα,εχει συμβεί κατι ανάλογο σε κάποιον η πως να πιάσουμε αυτόν που μας κανει την δουλειά?

Το πρόβλημα που περιγράφεις είναι συνηθισμένο (κάποιοι πονηροί βάζουν καταψύκτες σε αποθήκες/γκαράζ), και ο μόνος τρόπος να λυθεί οριστικά είναι να σταματήσουν να ηλεκτροδοτούνται οι μη κοινόχρηστοι χώροι με κοινόχρηστο ρεύμα.

Επεξ/σία από Joshua21
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σιγουρά αυτό θα γίνει με τις πρίζες πλέον το μονο σιγουρο ειναι η αφαίρεση τους.

Οχι παιδιά δεν υπάρχουν πουθενά καταψύκτες η κατι άλλο παρόμοιο  στο υπόγειο η στο συγκεκριμένο γκαράζ

Οι κιλοβατώρες είναι διαφορετικές δηλαδή κατά πολύ αυξημένες  σε αυτά που αναφέρω αλλιώς είναι πάνω κάτω οι ιδιες 

Στις 21/12/2022 στις 12:53 ΜΜ, Haldol είπε

Εγώ κόβω το ... χέρι μου ότι το αυτοκίνητο είναι PHEV. Και ο κύριος φορτίζει τσάμπα εις βάρος των κορόιδων :D

 

Επεξ/σία από tollisth
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, tollisth είπε

Ειναι ενα porsche cayenne τι σχύει για το συγκεκριμένο γνωριζεις?Δεν ξερω ποιο μοντέλο ακριβως  

Αν είναι PHEV (Plug-in Hybrid Electric Vehicle ) φορτίζει απο πρίζα

https://www.porsche.com/central-eastern-europe/en/_greece_/models/cayenne/cayenne-models/cayenne-e-hybrid/

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 21/12/2022 στις 1:08 ΜΜ, sphinxgr είπε

Αν είναι PHEV (Plug-in Hybrid Electric Vehicle ) φορτίζει απο πρίζα

https://www.porsche.com/central-eastern-europe/en/_greece_/models/cayenne/cayenne-models/cayenne-e-hybrid/

 

 

Επεξ/σία από tollisth
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

30 λεπτά πριν, tollisth είπε

Ειναι ενα porsche cayenne τι σχύει για το συγκεκριμένο γνωριζεις?Δεν ξερω ποιο μοντέλο ακριβως  

Cayenne είναι 10 μοντέλα. Υπάρχει PHEV στη γκάμα ( το eHybrid ) αλλά αν δε ξέρεις αν έχει αυτό, μόνο υποθέσεις κάνουμε. 

Παρόλα αυτά, υπάρχουν αρκετές λύσεις. Κάντε άμεσα συνέλευση για να συζητηθεί το θέμα και να δείτε πως θα πορευθείτε.

Λύση 1. Να κατεβαίνει στους κλειστούς χώρους (γκαράζ, αποθήκη, κ.λπ) ρεύμα από το εκάστοτε διαμέρισμα. Το πιο δίκαιο, αλλά και το πιο "άβολο" (μεγάλη έκταση εργασιών).

Λύση 2. Τοποθέτηση ενδιάμεσων μετρητών. Έτσι επιμερίζεται σωστά η κατανάλωση, αλλά ο κύριος με το PHEV πάλι επιβαρύνει τους υπόλοιπους, λόγω κλίμακας. Αλλά γίνεται πιο εύκολα.

Λύση 3 (το "μαχαίρι"). Κόψιμο στο ρεύμα στους κλειστούς χώρους. Καθόλου ρεύμα σε γκαράζ ή αποθήκη. 

4 λεπτά πριν, tollisth είπε

Αν θυμάμαι καλα ειχε πει οτι πάει μέχρι 20-25 χιλιόμετρα αν το φορτίσει(δεν είχε αρνηθεί ότι φορτίζει από πρίζα) και οτι αυτό δεν είναι ικανο  απο μόνο του για τέτοια κατανάλωση 

 

Λοιπόν, το Cayenne eHybrid πάει έως 40-45 χιλιόμετρα με ρεύμα. Και καταναλώνει > 12,5 kWh για αυτά τα χιλιόμετρα. Εάν το φορτίζει κάθε μέρα, και κάνει αυτά τα χιλιόμετρα κάθε μέρα, επιβαρύνεστε με 375+ kWh το μήνα. Ήτοι, με μέσο όρο τα 0,25€ / kWh, "τρώτε" φέσι κάτι λιγότερο από 100€ το μήνα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...