Προς το περιεχόμενο

Η έκδοση 512GB του νέου MacBook Pro έχει πιο αργό SSD από το Mac που αντικαθιστά


Crash24

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στις πρώτες παρουσιάσεις των νέων MacBook Pro M2 της Apple, οι δοκιμές δείχνουν ότι οι ταχύτητες εσωτερικής αποθήκευσης των laptop της εταιρείας ήταν υψηλότερες από εκείνες των MacBook Pros M1 που αντικατέστησαν.

Όμως αυτό δεν ισχύει για όλα τα μοντέλα αφού η ιστοσελίδα 9to5Mac ανακάλυψε ότι για τα entry-level μοντέλα με 512GB αποθηκευτικού χώρου, ο αποθηκευτικός χώρος του M2 MacBook Pro είναι πιο αργός από αυτόν της έκδοσης M1.

Το υψηλού επιπέδου Blackmagic Disk Speed benchmark δείχνει την έκδοση 512GB του MacBook Pro M1 Pro με ταχύτητα ανάγνωσης 4.900 MB/s και ταχύτητα εγγραφής 3.951 MB/s, ενώ η έκδοση M2 Pro παρουσιάζει ταχύτητα ανάγνωσης 2.973 MB/s και ταχύτητα εγγραφής 3.154,5 MB/s. Αυτή είναι μια πτώση της τάξης του 40% για τις ταχύτητες ανάγνωσης και 20% για τις ταχύτητες εγγραφής.

Η διαφορά φαίνεται να οφείλεται στα τσιπ μνήμης NAND flash που χρησιμοποιεί η Apple για τους SSD της. Το παλιό MacBook Pro, σύμφωνα με το teardown του iFixit, χρησιμοποιούσε τέσσερα τσιπ NAND 128GB σε έναν SSD 512GB, ενώ το MacBook Pro M2 Pro του 9to5Mac φαίνεται να χρησιμοποιεί ένα ζευγάρι τσιπ NAND 256GB. Λιγότερα τσιπ σημαίνουν πιθανότατα χαμηλότερο κόστος για την Apple - αλλά και λιγότερα σημεία από τα οποία ο SSD μπορεί να διαβάζει και να γράφει ταυτόχρονα, γεγονός που μειώνει τις συνολικές ταχύτητες.

image.png.1da012accb424da68384f8ff44121fcd.png

Αυτή η αλλαγή δεν είναι εντελώς απροσδόκητη. Παρόμοια πτώση επιδόσεων είχε παρατηρηθεί για τις εκδόσεις M2 του MacBook Air και του MacBook Pro 13 ιντσών, οι οποίες επίσης χρησιμοποιούσαν λιγότερα τσιπ NAND υψηλότερης πυκνότητας από τις εκδόσεις M1. Επειδή η έκδοση 512GB του MacBook Pro M2 εξακολουθεί να χρησιμοποιεί ένα ζεύγος τσιπ NAND flash αντί για ένα μόνο, τα νέα MacBook Pro εξακολουθούν να έχουν πολύ υψηλότερες ταχύτητες αποθήκευσης από τις εκδόσεις 256GB των MacBook Pro και Air M2.

Για να θέσουμε τις επιδόσεις του νέου Pro σε ένα πλαίσιο, οι ταχύτητες αποθήκευσης θα εξακολουθούν να αποτελούν για τους περισσότερους χρήστες ως "αρκετά γρήγορες". Οι κορυφαίοι αριθμοί επιδόσεων είναι παρόμοιοι με αυτούς που θα πάρετε από έναν αξιοπρεπή SSD PCI Express 3.0, όπως τον 970 Evo Plus ή τον SSD 980 της Samsung ή τον WD Black SN750 της Western Digital. Αυτές οι προτάσεις είναι είτε δύο ετών είτε προορίζονται για φθηνότερους υπολογιστές και σίγουρα όχι αυτό που θα ελπίζατε να βρείτε σε έναν ολοκαίνουργιο φορητό υπολογιστή αξίας 2.000 δολαρίων. Παράλληλα όμως δεν είναι αρκετά αργοί ώστε να προκαλούν προβλήματα απόδοσης τις περισσότερες φορές. 


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 48
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Απαράδεκτο να γίνεται σε επαγγελματικό μηχάνημα, να μη το λέει και παράλληλα το προηγούμενο μοντέλο να είναι ταχύτερο σε αυτό το τομέα...

  • Like 8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάλι η Apple πρωτοτύπησε, εταιρεία να αντικαθιστά με ένα νέο προϊόν τον παλαιότερο της και το νέο προϊόν να είναι χειρότερο από το παλαιό σε επιδόσεις και φυσικά ακριβότερο. Marketing university of Apple 🍎 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Marketing 101. Κρίμα για τον κόσμο που θα πάει στο 500αρι ssd και εν άγνοια του θα έχει ένα χειρότερο μηχάνημα από αυτό που είχε. Οκ βάζεις πιο αργό ssd πες το όμως μην το κάνεις γαργάρα για να ξεγελάσεις τον κόσμο. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ως επαγγελματίας, δεν σε ενδιαφέρει σε αυτές τις χωρητικότητες να έχεις τόσο τρελές ταχύτητες γιατί τα project που δουλεύεις είναι κατά κύριο λόγο σε εξωτερικούς αποθηκευτικούς χώρους. Αν πάρεις με 1TB+ σημαίνει πως θες να έχεις και τοπικά πράγματα. Στα 256GB, 512GB δεν πρόκειται να γράψει κανείς υπερβολικά πολύ έτσι κι αλλιώς...

Ναι οκ θα ήταν ωραίο να είχες περισσότερο performance, αλλά διπλοί δίσκοι, διπλά chip, μεγαλύτερο κόστος κατασκευής, μεγαλύτερο κόστος συναρμολόγησης. 

  • Like 3
  • Thanks 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, duende είπε

δηλαδη ποσο θα τους κοστιζε να βαλουν τα πιο γρηγορα τσιπ? ειναι αυτο που λεμε "και απο τη μυγα ξυγκι"..

Είναι αυτό που λέμε, έλεγχος κόστους. Όταν πουλάς εκατομύρρια συσκευές, και 10$ να είναι η διαφορά, βάλε κάτω για τι ποσό μιλάμε. Εδικά όταν ανεβαίνει πχ το κόστος του επεξεργαστή, της οθόνης αλλά εσύ θες να κρατήσεις την τιμή ίδια με πέρσι, θα προσπαθήσεις να κόψεις από κάπου που δεν θα επηρεάσει τον χρήστη να έχει χειρότερη εμπειρία.

  • Like 1
  • Confused 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, dogkon είπε

Πάλι η Apple πρωτοτύπησε, εταιρεία να αντικαθιστά με ένα νέο προϊόν τον παλαιότερο της και το νέο προϊόν να είναι χειρότερο από το παλαιό σε επιδόσεις και φυσικά ακριβότερο. Marketing university of Apple 🍎 

Επεξ/σία από floba
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο σκοπος αυτού που θέλει να πάρει το καινούριο iMac είναι να πάρει το καινούριο μοντέλο iMac χωρίς να τον ενδιαφέρουν οι επιδόσεις κτλ, άρα χαζή είναι η apple να βάζει τούμπανο πράγματα μέσα και να αυξάνει το κόστος πάραγωγης με συνέπεια λιγότερο κέρδος εφόσον το κοινό που τα αγοράζει δεν ενδιαφέρεται για αυτό? Το έχουν και με το software για να δουλεύει σωστά το μηχάνημα και βουαλα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, KostasKri είπε

Είναι αυτό που λέμε, έλεγχος κόστους. Όταν πουλάς εκατομύρρια συσκευές, και 10$ να είναι η διαφορά, βάλε κάτω για τι ποσό μιλάμε. Εδικά όταν ανεβαίνει πχ το κόστος του επεξεργαστή, της οθόνης αλλά εσύ θες να κρατήσεις την τιμή ίδια με πέρσι, θα προσπαθήσεις να κόψεις από κάπου που δεν θα επηρεάσει τον χρήστη να έχει χειρότερη εμπειρία.

μαζι σου, συμφωνω οτι και το τελευταιο $ μετραει, αλλα οταν καποιος δινει >2κ για ενα μηχανημα, το να δωσει 10 η 20 δολλαρια παραπανω για καλυτερες επιδοσεις στον ssd δε θα τον ενοχλησει. στη τελικη, μιλαμε για high-end μηχανημα

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, duende είπε

μαζι σου, συμφωνω οτι και το τελευταιο $ μετραει, αλλα οταν καποιος δινει >2κ για ενα μηχανημα, το να δωσει 10 η 20 δολλαρια παραπανω για καλυτερες επιδοσεις στον ssd δε θα τον ενοχλησει. στη τελικη, μιλαμε για high-end μηχανημα

Κοίτα, το ότι δίνουμε 2κ για μηχάνημα δεν σημαίνει ότι έχει το ίδιο κόστος παραγωγής με ένα μηχάνημα του 1κ για να "απαιτείς" free stuff με την αγορά σου. Το μηχάνημα των 2κ έχει ανάλογο κόστος παραγωγής, rnd και όλα τα σχετικά. Προσωπικά δεν μου αρέσει καθόλου αυτό το σκεπτικό... Αυτό κοστολογεί η εταιρία στα 2κ και αυτό σου πουλάει εν τέλη, αν θες κάτι παραπάνω, το πληρώνεις.

Σαν κάτι άλλους που γράφουν σε άρθρα για αμάξια, το ότι δίνεις 100κ δεν σημαίνει ότι πρέπει να σου στήσουν άγαλμα στην αντιπροσωπία μέσα

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, KostasKri είπε

Κοίτα, το ότι δίνουμε 2κ για μηχάνημα δεν σημαίνει ότι έχει το ίδιο κόστος παραγωγής με ένα μηχάνημα του 1κ για να "απαιτείς" free stuff με την αγορά σου. Το μηχάνημα των 2κ έχει ανάλογο κόστος παραγωγής, rnd και όλα τα σχετικά. Προσωπικά δεν μου αρέσει καθόλου αυτό το σκεπτικό... Αυτό κοστολογεί η εταιρία στα 2κ και αυτό σου πουλάει εν τέλη, αν θες κάτι παραπάνω, το πληρώνεις.

Σαν κάτι άλλους που γράφουν σε άρθρα για αμάξια, το ότι δίνεις 100κ δεν σημαίνει ότι πρέπει να σου στήσουν άγαλμα στην αντιπροσωπία μέσα

Καλα, κοροιδευομαστε τωρα, το να βαλει τα πιο γρηγορα τσιπ ssd δε θα της αλλαξει τον σχεδιασμο ουτε τη γραμμη παραγωγης σε σημειο να χρεωσει $500 εξτρα. Απλα, κανει οικονομια κλιμακας για να αυξησει τα κερδη της (λογικο απο τη μερια της). Ωστοσο ξαναλεω, οταν πληρωνεις για high end νεο μοντελο, περιμενεις να εχει και high end components, με το αναλογο αντιτιμο προφανως. Κανεις δεν απαιτησε free stuff.

Τωρα, αν θελουμε να βρισκουμε δικαιολογιες για να χρυσωνουμε το χαπι..δε θα τελειωσουμε ποτε. Αυτα απο μενα, moving on..

  • Like 5
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μετά την οικολογική συνείδηση (αφαίρεση φορτιστή απο τις συσκευασίες), έρχεται και η ανθρωπιστική συνείδηση. 


Η ζωή μας τρέχει με τρελούς ρυθμούς και γιαυτο αποφάσισε η Μαμα εταιρία να μειώσει λίγο τις ταχύτητες των μηχανημάτων της με γνώμονα πάντα την υγεία του πλανήτη και των κατοίκων του. 
 

Ολα για το καλό της ανθρωπότητας γίνονται βρε!!!

Επεξ/σία από nemo1971
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...