Προς το περιεχόμενο

Ψηφιακός μετασχηματισμός - Αναβάθμιση ταμειακών μηχανώς και αντικατάσταση POS


ekrepali

Προτεινόμενες αναρτήσεις

40 minutes ago, saltofx_v said:


φανταστειτε να κολλαει η επικοινωνια της ταμειακης με το Pos (που σιγουρα θα γινεται)

Θα παραδώσουν κώδικα οι εταιρίες των ταμειακών, θα παραδώσουν κώδικα οι προγραμματιστές των POS... αν υπάρχουν errors στην επικοινωνία, άντε μετά βρες ποιον είναι υπεύθυνος! 😄

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Εχει καταλάβει κάποιος αν η διασύνδεση αφορά και τα e-pos (που έχουμε στα eshop); Στην ουσία δεν πρόκειται για φυσικό pos, αλλά για ένα κώδικα επικοινωνίας με το eshop και την τράπεζα. Η τράπεζα ωστόσο το δήλωσε στο μητρώο pos της ααδε. Πώς όμως θα διασυνδεθεί; Δεν βλέπω να έχει αναφερθεί κάπου. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 19/10/2023 at 23:17, 1comment said:

Εχει καταλάβει κάποιος αν η διασύνδεση αφορά και τα e-pos (που έχουμε στα eshop); Στην ουσία δεν πρόκειται για φυσικό pos, αλλά για ένα κώδικα επικοινωνίας με το eshop και την τράπεζα. Η τράπεζα ωστόσο το δήλωσε στο μητρώο pos της ααδε. Πώς όμως θα διασυνδεθεί; Δεν βλέπω να έχει αναφερθεί κάπου. 

Άμα δε γίνεται να συνδεθεί το epos με ταμειακή, σκούρα τα πράγματα.

Δεν το έχω απίθανο να σας πούνε να αγοράσετε Η/Υ και τιμολογιέρα (η οποία θέλει συνδρομή σε πάροχο ηλεκτρονικής τιμολόγησης). Νομίζω πως για τιμολογιέρα υπήρχε voucher 1000 ευρώ το οποίο έληξε τον Αύγουστο (?)

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, ekrepali είπε

Άμα δε γίνεται να συνδεθεί το epos με ταμειακή, σκούρα τα πράγματα.

Δεν το έχω απίθανο να σας πούνε να αγοράσετε Η/Υ και τιμολογιέρα (η οποία θέλει συνδρομή σε πάροχο ηλεκτρονικής τιμολόγησης). Νομίζω πως για τιμολογιέρα υπήρχε voucher 1000 ευρώ το οποίο έληξε τον Αύγουστο (?)

 

 

Σιγά μην αγοράσω τιμολογιέρα για να κάνουν πληρωμές στο eshop που το 95% είναι αντικαταβολές. Προτιμώ να βγάλω τελείως τη δυνατότητα πληρωμής με κάρτα και τέλειωσε η υπόθεση. Εξάλλου θα υπάρξει κι άλλο πρόβλημα αν βγαίνει επι τόπου απόδειξη. Αν ο καταναλωτής μετανιώσει και μετά από 1 ώρα σου στείλει μεηλ να ακυρώσεις την παραγγελία; Πρέπει να ακυρώσεις και την απόδειξη μετά. Ενώ με το τωρινό σύστημα δεν την κόβεις καν. Κανονικά έπρεπε να εξαιρέσουν τα epos από τη διασύνδεση. Μόνο τα φυσικά pos έπρεπε να αφορά.

15 λεπτά πριν, nikx είπε

Ανεβηκαν οι ταμειακες που εχουν αναβαθμιση.

Ελπιζω να ανανεωνεται η λιστα ,η δικια μου δεν φαινεται.

POS στα αριστερα κενο ακομη.

Link

Η δικιά μου φαίνεται. Να πάω στον τεχνικό να την αναβαθμίσει ή να περιμένω μήπως βγάλουν νέες αναβαθμίσεις πιο μετά;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Aν ημουν στην θεση σου οτι μου ελεγε ο τεχνικος μου.

Τωρα αμα δεν ειναι γνωστος και θελει λεφτα με αλλες αναβαθμισεις τι να πω, ελπιζω να ειναι τελικες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μίλησα μόλις με την epay (τερματικό πειραιώς). Τελικά αν δεν ενδιαφερθούμε οι ίδιοι, μην περιμένετε οι πάροχοι να κάνουν αναβάθμιση από μόνοι τους. Μου είπε η υπάλληλος ότι αναβαθμίζεται το pos μου, άρα γλιτώνω την αντικατάσταση. Θα μου στείλουν ένα μήνυμα με κάποια πράγματα που θέλουν να τους πληροφορήσω (αν έχω στατική ip κ.α.) και θα τους πάρω τηλ να τους τα πω ώστε να κάνουν την παραμετροποίηση. Αυτά για αρχή.

Το μήνυμα που μου έστειλαν. Ακαταλαβίστικο, ελπίζω ο τεχνικός να το καταλάβει. Και κομμένο στη μέση. Αν δεν μπορούν ούτε ένα μήνυμα να στείλουν....

Επεξ/σία από 1comment
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έδειξα το μήνυμα στον τεχνικό με αυτά που ζητάνε (tcp-usb κλπ) και τα  χασε. Λέει να τους πω ότι συνδέεται καλωδιακά μέσω ethernet. Άντε βγάλε άκρη. 

Επίσης για την αναβάθμιση της ταμειακής έχουν δώσει ημερομηνία ως 20-11 (είπε) και η υπόθεση δεν είναι μπαμ μπαμ. Θέλει κανα δίωρο. Για λεφτά δεν τον ρώτησα. 

Επεξ/σία από 1comment
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για το e-pos πήρα την εξής απάντηση από τη βιβα. Από ότι κατάλαβα, οι πάροχοι δεν προτίθενται να κάνουν και πολλά πράγματα. Ρίχνουν το μπαλάκι στους τεχνικούς των ταμειακών. Πάντως όσοι έχουν e-pos (eshop), λογικά θα πρέπει να πάνε σε άλλο σύστημα online τιμολόγησης(?). Δεν βλέπω τρόπο να διασυνδεθεί η ταμειακή μηχανή με αυτό. 

Σε συνέχεια της επικοινωνίας σας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα τερματικά υποστηρίζουν το πρωτόκολλο ΑΑΔΕ.

  • Prolin (Q30, D200, S800, S900)
  • Paydroid POS (A920 Pro, A920, A910, A80, A77, A50)
  • Viva Wallet Contactless Terminal powered by Google Play
  • Viva Wallet Contactless / Chip & PIN Terminal powered by Google Play
  • Viva Terminal App inc. Sunmi & ELO & Chip & PIN

Η διασύνδεση γίνεται μέσω rest api και περισσότερες λεπτομέρειες θα πρέπει να απευθυνθείτε στον τεχνικό που έχετε για ζητήματα της ταμειακής μηχανής σας.

Σχετικά με την έκδοση τιμολογίων θα πρέπει να μιλήσετε με τον τεχνικό σας καθώς είναι θέμα που αφορά το ERP σας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 11/2/2023 στις 9:03 ΜΜ, nikx είπε

Ξέρει κανείς αν το verifone vx520 της cardlink θα χρειαστεί αλλαγή η κάνει για αυτήν την δουλειά.

Μιλησε με Πειραιώς. Ειναι παλιο το μηχάνημα και θα το αντικαταστησουν καποιια στιγμή ΑΛΛΑ, παίρνει αναβαθμιση. Θα χρειαστεί να γνωρίζετε IP, Gateway και Network Mask να τους πειτε και θα γίνει... αν δεν γνωρίζετε θα χρειαστειτε βοήθεια τεχνικου....
καλημερα

Στις 23/10/2023 στις 11:14 ΠΜ, 1comment είπε

Έδειξα το μήνυμα στον τεχνικό με αυτά που ζητάνε (tcp-usb κλπ) και τα  χασε. Λέει να τους πω ότι συνδέεται καλωδιακά μέσω ethernet. Άντε βγάλε άκρη. 

Επίσης για την αναβάθμιση της ταμειακής έχουν δώσει ημερομηνία ως 20-11 (είπε) και η υπόθεση δεν είναι μπαμ μπαμ. Θέλει κανα δίωρο. Για λεφτά δεν τον ρώτησα. 

ΑΝ έχεις Voucher που ειναι 112.5ο euro θα πληρώσεις επι πλέον ενα 80αρι... αλλιως 190...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

35 minutes ago, 1comment said:

Η διασύνδεση γίνεται μέσω rest api και περισσότερες λεπτομέρειες θα πρέπει να απευθυνθείτε στον τεχνικό που έχετε για ζητήματα της ταμειακής μηχανής σας.

Σχετικά με την έκδοση τιμολογίων θα πρέπει να μιλήσετε με τον τεχνικό σας καθώς είναι θέμα που αφορά το ERP σας.

To rest api αφορά ταμειακό σύστημα, όχι απλές ταμειακές.

eft-pos-flow.png.a04eb3a461c5135f1137c50b4a914d1f.png

 

Ακόμα και στο SMS αν δεις γράφουν αρχικά "σχετικά με τη διασύνδεση με τη ταμειακή μηχανή"... και παρακάτω ζητάνε "πληροφορίες της διασύνδεσης του τερματικού POS με το ταμειακό σύστημα".

Φίλε σου είπα, μή κάνεις τίποτα... να πάνε να γ*#*#)ε.

Εμένα μου είπε ο τεχνικός ότι θα με καλέσει αν υπάρχει σίγουρος τρόπος διασύνδεσης ταμειακής με pos. Ή αν δω σε άλλο μικρομάγαζο λιανικής να έχει πραγματοποιηθεί η διασύνδεση, θα ρωτήσω με ποιον τεχνικό συνεργάζονται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, ekrepali είπε

To rest api αφορά ταμειακό σύστημα, όχι απλές ταμειακές.

eft-pos-flow.png.a04eb3a461c5135f1137c50b4a914d1f.png

 

Ακόμα και στο SMS αν δεις γράφουν αρχικά "σχετικά με τη διασύνδεση με τη ταμειακή μηχανή"... και παρακάτω ζητάνε "πληροφορίες της διασύνδεσης του τερματικού POS με το ταμειακό σύστημα".

Φίλε σου είπα, μή κάνεις τίποτα... να πάνε να γ*#*#)ε.

Εμένα μου είπε ο τεχνικός ότι θα με καλέσει αν υπάρχει σίγουρος τρόπος διασύνδεσης ταμειακής με pos. Ή αν δω σε άλλο μικρομάγαζο λιανικής να έχει πραγματοποιηθεί η διασύνδεση, θα ρωτήσω με ποιον τεχνικό συνεργάζονται.

Άρα για το eshop το ξεχνάω να διασυνδεθεί με την ταμειακή.... Πρέπει να βρω άλλο τρόπο ή να καταργήσω την πληρωμή με κάρτα (τραγικό αλλά το βλέπω να γίνεται σε πολλά μικρά eshop). 

Είπα να ξεκινήσω το ψάξιμο γενικά να δω πώς και τι.... Οι τεχνικοί πάντως έχουν μαύρα μεσάνυχτα για τη διασύνδεση. Το μόνο που θα κάνουν (και ξέρουν) είναι η αναβάθμιση της ταμ. Από κει και πέρα, τι κάνουμε για να διασυνδεθούν δεν ξέρει κανείς....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 minutes ago, 1comment said:

Οι τεχνικοί πάντως έχουν μαύρα μεσάνυχτα για τη διασύνδεση.

Μα είναι κάποια πράγματα ρε συ, που δε μπορεί να τα γνωρίζει ένας απλός τεχνικός.

Αν το eshop είναι πρόβλημα... φαντάσου πόσο πιο δύσκολο είναι η διασύνδεση mobile pos.

Θα'ρχεται δηλαδή ο ντελιβεράς με τις πίτσες, θα πληρώνουμε με κάρτα στο mobile pos και θα βγαίνει η απόδειξη στην ταμειακή του καταστήματος; 😄 Μα δε γίνεται ο ντελιβεράς να κυκλοφορεί με φαγητό στο μηχανάκι χωρίς να έχει κοπεί πρώτα η απόδειξη! Εκτός κι αν κουβαλάνε όλοι κι από μια φορητή ταμειακή μηχανή, έτσι λύνεται το θέμα. Ή μάλλον θυμάσαι εκείνη τη διαφήμιση με το μηχανάκι και τη μπαλαντέζα; 🤣

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, ekrepali είπε

Αν το eshop είναι πρόβλημα... φαντάσου πόσο πιο δύσκολο είναι η διασύνδεση mobile pos.

Να δεις πόσα φορητά-mobile pos θα καταργηθούν γιατί θα είναι ανέφικτο να διασυνδεθούν με ταμειακή. Τώρα το γελάμε αλλά μόλις στις καφετέριες τα φορητά pos που είχαν στα χέρια τους οι σερβιτόρες εξαφανιστούν και θα σου λένε "σήκω, πήγαινε μέσα και πλήρωσε", θα δούμε τη γλύκα. Για ντελιβερι θα τα ξεχάσουμε τα pos στανταρ. Οι πάροχοι θα ζημιωθούν από όλο αυτό (και μακάρι γιατί τις δικές τους αντιδράσεις θα τις ακούσουν ψηλά). Σιγά μην κάτσω να πληρώσω συνδρομή σε πρόγραμμα τιμολόγησης για το eshop. Αν δεν κάνει η ταμειακή όπως είναι τώρα, απλά κόβεται το online pos. Μόνο τράπεζα και αντικαταβολή. Κάτσε να δεις τι ξεσηκωμό θα κάνουν πάροχοι-τράπεζες μόλις δουν τις συμβάσεις pos να τερματίζουν μία μία 🤣. Ακόμα δεν το έχουν καταλάβει ούτε αυτοί, νομίζουν ότι θα ξεμπλέξουν με την αναβάθμιση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...