Προς το περιεχόμενο

Ψηφιακός μετασχηματισμός - Αναβάθμιση ταμειακών μηχανώς και αντικατάσταση POS


ekrepali

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Oχι οτι δεν εχεις δικιο αλλα ενα καλο σεναριο που ελπιζω ειναι στο οτι αφου πρωτα γινουν ολες αναβαθμισεις θα παταμε το ποσο στην ταμειακη>πιστωτικη καρτα> και θα βγαινει κατευθειαν στο Pos μεσω ρουτερ.

Δηλαδη δεν νομιζω να χρειαζεται τεχνικος για κατι τετοιο αφου γινουν οι αναβαθμισεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

2 ώρες πριν, nikx είπε

Oχι οτι δεν εχεις δικιο αλλα ενα καλο σεναριο που ελπιζω ειναι στο οτι αφου πρωτα γινουν ολες αναβαθμισεις θα παταμε το ποσο στην ταμειακη>πιστωτικη καρτα> και θα βγαινει κατευθειαν στο Pos μεσω ρουτερ.

Δηλαδη δεν νομιζω να χρειαζεται τεχνικος για κατι τετοιο αφου γινουν οι αναβαθμισεις.

Λες να είναι τόσο απλό; Μακάρι αλλά στο ηχογραφημένο μήνυμα λέει ότι πρέπει να κάνει τη διασύνδεση ο τεχνικός της φημ. 

Εγώ ξέρεις τι πιστεύω; Ότι θα είναι τόσο δύσκολο που λίγοι τεχνικοί θα το καταφέρουν και θα μας χρεώσουν ο κούκος αηδόνι.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σαν τεχνικός, έχω δώσει 10 ταμειακές. Για μερικές από αυτές το firmware βγήκε πριν λίγες ημέρες.

Η αναβάθμιση στην περιοχή μου κοστίζει 150€(τελική τιμή με το φπα). Όσοι έχουν voucher πληρώνουν 42,5€(12,5€ η διαφορά της τιμής και τα υπόλοιπα το φπα) το voucher είναι 112,5€ καθαρή αξία.

Από τη mellon για το δικό μου POS μου είπαν πως θα αναβαθμιστεί και θα είναι συμβατό. Από τη cardlink, σε ένα πελάτη μου, είπαν πως χρειάζεται αντικατάσταση. Νομίζω πως ακόμα δεν ειναι ξεκάθαρο και ότι μέχρι τον Φεβρουάριο του 24 θα πιέσουν και θα πιεστουν να γίνουν όλα αναβάθμιση. Δύσκολο να μπει τόσο κόσμος στη διαδικασία να πληρώνει περίπου 300€ μαζί με το voucher για την αντικατάσταση POS.

Από την Mellon για την εξαργύρωση του voucher και την αντίσταση του pos μου ζήτησαν 240€ για το pos επιπλέον του voucher και αυξάνεται η τιμή της εξάμηνη συντήρησης που πληρώνω.

.

Η διασύνδεση με τις ταμειακές θα γίνει σε δεύτερο χρόνο και θα πρέπει ο τεχνικός να έρθει στο χώρο, πιστεύω πως η επίσκεψη του τεχνικού θα έχει κι άλλο κόστος που δεν το υπολογίζουμε.

Το δικό μου POS ήταν συνδεδεμένο με τον ίδιο τρόπο στο σύστημα εξόφλησης λογαριασμών που έκανα μέχρι πριν λίγα χρόνια στο κατάστημα μου.

Ο τρόπος και οι ρυθμίσεις είναι εύκολα. Πιο περίπλοκο είναι που θα πρέπει ο τεχνικός της ταμειακής να γνωρίζει το μενού και τον κωδικό τεχνικού του POS, ώστε να βρει την πόρτα και να ορίσει στατική ip στο POS, και αυτά θα τα δηλώσει στο μενού επικοινωνίας της ταμειακής με το POS. Και επειδή είναι κάτι εύκολο και σε όλα τα pos  και μπορείς να ορίσεις στατική ip, μου κάνει εντυπώση που έχουν βγάλει ακατάλληλα τόσα pos

Επεξ/σία από tempes
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, tempes said:

Ο τρόπος και οι ρυθμίσεις είναι εύκολα. Πιο περίπλοκο είναι που θα πρέπει ο τεχνικός της ταμειακής να γνωρίζει το μενού και τον κωδικό τεχνικού του POS, ώστε να βρει την πόρτα και να ορίσει στατική ip στο POS, και αυτά θα τα δηλώσει στο μενού επικοινωνίας της ταμειακής με το POS. Και επειδή είναι κάτι εύκολο και σε όλα τα pos  και μπορείς να ορίσεις στατική ip, μου κάνει εντυπώση που έχουν βγάλει ακατάλληλα τόσα pos

Κάθε router επίσης έχει διαφορετικό getaway... οπότε θα πρέπει να γνωρίζει ο πελάτης την ip.

Ο δικός μου δεν είναι σίγουρος αν θα γίνει μ'αυτό το τρόπο η διασύνδεση ή αν θα γίνει αυτόματα η διαδικασία χωρίς static.

Ίσως τα POS και οι ταμειακές κάνουν αναζήτηση ip μεταξύ τους... κάτι σαν handshake;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, ekrepali είπε

Κάθε router επίσης έχει διαφορετικό getaway... οπότε θα πρέπει να γνωρίζει ο πελάτης την ip.

Ο δικός μου δεν είναι σίγουρος αν θα γίνει μ'αυτό το τρόπο η διασύνδεση ή αν θα γίνει αυτόματα η διαδικασία χωρίς static.

Ίσως τα POS και οι ταμειακές κάνουν αναζήτηση ip μεταξύ τους... κάτι σαν handshake;

Αυτο με τα ρουτερ είναι ένα μεγάλο βάσανο , κάποια στιγμή που θα αλλαχθεί το ρουτερ και θα έχει άλλο ip range τότε θα πρέπει να γίνει και πάλι ρύθμιση .

Το δεύτερο που λες , μου φαίνεται πάρα πολύ δύσκολο και συχνά θα χάνεται η επικοινωνία μεταξύ τους αν είναι σε dhcp

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, tempes είπε

Νομίζω πως ακόμα δεν ειναι ξεκάθαρο και ότι μέχρι τον Φεβρουάριο του 24 θα πιέσουν και θα πιεστουν να γίνουν όλα αναβάθμιση. Δύσκολο να μπει τόσο κόσμος στη διαδικασία να πληρώνει περίπου 300€ μαζί με το voucher για την αντικατάσταση POS.

Εχει μια λογικη αυτο να σπρωχνουν τα καινουργια Pos android τους μεχρι τελευταια στιγμη που ισως τους αναγκασουν σε αναβαθμιση.

Ηδη ερχονται black friday προσφορες απο την cardlink για android pos συμβατα οπως λενε .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, tempes said:

Αυτο με τα ρουτερ είναι ένα μεγάλο βάσανο , κάποια στιγμή που θα αλλαχθεί το ρουτερ και θα έχει άλλο ip range τότε θα πρέπει να γίνει και πάλι ρύθμιση .

H πες ότι χαλάει το router και βάζεις προσωρινά ένα εφεδρικό με αλλο range. Θα πρέπει να  φέρεις τον τεχνικό να αλλαξει το range και μετά όταν ο πάροχος σου δώσει καινούργιο router να ξαναλλαξεις;

Η αν ο τεχνικός δεν είναι διαθέσιμος να σου κάνει αλλαγή range για το εφεδρικό, δε θα μπορείς να κάνεις συναλλαγές με pos καθώς θα απαγορευτεί μετά το update η χειροκίνητη καταχώρηση του ποσού;

Οντως θα μας βασανίσει αυτό το θέμα. 

Το DHCP έχεις δίκιο... θα ναι πρόβλημα. Κάθε φορά που το ρούτερ χρειάζεται επανεκκίνηση η κάθε φορά που υπάρχει πτώση τάσης και κάνει επανεκκίνηση μόνο του... αν δώσει άλλες ip στη ταμειακή και στο pos θα πρέπει να τα βγάλεις κι αυτά απτή πρίζα και να τα ξαναβάλεις. Κι αυτό με τη προϋπόθεση να έχεις 1 ταμειακή και 1 pos, διαφορετικά χαιρετίσματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προβλέπω να ρίχνουμε τρελά άκυρα στους πελάτες για πληρωμή με κάρτα (τα παραπάνω προβλήματα) και στο τέλος να μας δίνουν μετρητά. Τελικά το μέτρο μπορεί να κάνει και καλό στη φοροδιαφυγή 🤣

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, ekrepali είπε

H πες ότι χαλάει το router και βάζεις προσωρινά ένα εφεδρικό με αλλο range. Θα πρέπει να  φέρεις τον τεχνικό να αλλαξει το range και μετά όταν ο πάροχος σου δώσει καινούργιο router να ξαναλλαξεις;

Η αν ο τεχνικός δεν είναι διαθέσιμος να σου κάνει αλλαγή range για το εφεδρικό, δε θα μπορείς να κάνεις συναλλαγές με pos καθώς θα απαγορευτεί μετά το update η χειροκίνητη καταχώρηση του ποσού;

Οντως θα μας βασανίσει αυτό το θέμα. 

Το DHCP έχεις δίκιο... θα ναι πρόβλημα. Κάθε φορά που το ρούτερ χρειάζεται επανεκκίνηση η κάθε φορά που υπάρχει πτώση τάσης και κάνει επανεκκίνηση μόνο του... αν δώσει άλλες ip στη ταμειακή και στο pos θα πρέπει να τα βγάλεις κι αυτά απτή πρίζα και να τα ξαναβάλεις. Κι αυτό με τη προϋπόθεση να έχεις 1 ταμειακή και 1 pos, διαφορετικά χαιρετίσματα.

Στο dhcp , συμπλήρωσε πως κάθε φορά που συνδέεται μια ασύρματη συσκευή , μπορεί να ενοχλήσει την επικοινωνία Pos με ταμειακή. Και αυτό είναι πολύ συχνό

 

Εχετε υπ'οψιν , όσοι είσαστε στη mellon , ότι τώρα πληρώνουμε 14€ ή 16€ το 6μηνο , όταν θα γίνει η αναβάθμιση πιθανό να μας πάνε στα 7€ το μήνα . Για εμένα αυτός ήταν ο λόγος που σταμάτησα την αλλαγή του pos(όπως έγραψα πριν το δικό μου θα πάρει αναβάθμιση ) γιατί εκτός από τα 240€ επιπλέον του voucher Που μου ζήτησαν , αλλάζει και η συνδρομή μου προς αυτούς

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...
Στις 11/10/2023 στις 2:50 ΜΜ, ekrepali είπε

@1comment Έλαβα σήμερα mail απ'τη Μellon, ότι τα κουπόνια για το POS πρέπει να χρησιμοποιηθούν μέχρι 16/10. Αυτή είναι λένε η ενημέρωση που έχουν απ'το υπουργείο. Τώρα αν θα δωθεί κι άλλη παράταση ένας θεός ξέρει.

Μιλάω ξανά λοιπόν με τεχνικούς της Mellon και μου λένε ότι το POS που έχω τώρα μάλλον δε θα μπορεί να συνδεθεί με τη ταμειακή μηχανή (ενώ πριν μερικούς μήνες μου είχανε πει ότι θα μπορούσε να συνδεθεί με static ip). Μου είπανε ότι μέχρι στιγμής το Ingenico ΙCT είναι συμβατό με ταμειακά συστήματα, σαν αυτά που έχουν στα σούπερ μάρκετ που κοστίζουν κοντά στα 5 χιλιάρικα!

Ρωτάω λοιπόν αν πάρω το καινούργιο pos (Ασύρματο Android DX 8000) αν θα συνδέεται με οποιαδήποτε ταμειακή μηχανή... και μου λέει πως τα ασύρματα θα είναι ακόμα πιο δύσκολο να συνδεθούν με απλές ταμειακές μηχανές. Δηλαδή τι να κάνω... να το πάρω, να μη το πάρω... κανείς δε ξέρει!

Ο τεχνικός με τις ταμειακές που συνεργάζομαι μου είπε πως οι αναβαθμίσεις δεν είναι έτοιμες, οι παράμετροι σύνδεσης με το POS ακόμα δεν έχουν σταλεί... οπότε είναι στα τυφλά. Μου πείτε πως αν επρόκειτο να εξαργυρώσω το voucher, να αγόραζα καλύτερα ασύρματο Android... σαν το Α80 που είχα γράψει παραπάνω.

Όμως με τη Πειραιώς δε θέλω να συνεργαστώ γιατί το κατάστημα είναι στου διαόλου τη μάνα σε κεντρικό δρόμο, κι είναι τεράστια ταλαιπωρία να πηγαίνω να βάλω μετρητά στη κάρτα.

Αποφάσισα τελικά να μη κάνω τίποτα. Μα είναι δυνατόν να κάνουμε αγορές στα τυφλά χωρίς να ξέρουμε πώς / αν θα μπορέσουν τα POS να συνδεθούν στις ταμειακές μας; Τι τρέλα είναι αυτή. Ελπίζω να δώσουν παρατάσεις.

Υποθέτω ότι πας στο eshop της mellon, πατάς αγορά του pos και κάπου στο καλάθι όταν είναι να πληρώσεις θα σου ζητήσει να καταχωρήσεις το voucher. Κάπως έτσι θυμάμαι ότι είχα παραγγείλει tablet στο Κωτσόβολο για τον ανιψιό μου, τότε που είχανε δώσει τα voucher επί covid.

Ήθελα να σας ρώτησω αν έχει γίνει ξεκάθαρος ο τρόπος διασύνδεσης των ασύρματων android pos με τις ταμειακές μηχανές γιατί κανένας δεν μπορεί να μπυ απαντήσει με σιγουριά . Ο τεχνικός μπυ είπε ότι η διασύνδεση των ασύρματων ακόμα κ των καινούριων μοντέλων pos θα είναι πολύπλοκη και να πάρω ένα pos ενσυρματο όπως το Α80 που έχει θύρες για να περαστούν καλώδια γιατί με αυτόν τον τρόπο μου είπε ότι θα γίνει η διασύνδεση με την ταμειακη . Με Ethernet καλώδιο . Υπάρχει κάποιος τεχνικός που είναι κατατοπισμένος γιατί όλα αυτά είναι καινουρια και μας βάζουν να αγοράσουμε κάτι που δεν ξέρουμε αν θα καταφέρει να συνδεθεί . 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, gwgw_kou είπε

Ήθελα να σας ρώτησω αν έχει γίνει ξεκάθαρος ο τρόπος διασύνδεσης των ασύρματων android pos με τις ταμειακές μηχανές γιατί κανένας δεν μπορεί να μπυ απαντήσει με σιγουριά . Ο τεχνικός μπυ είπε ότι η διασύνδεση των ασύρματων ακόμα κ των καινούριων μοντέλων pos θα είναι πολύπλοκη και να πάρω ένα pos ενσυρματο όπως το Α80 που έχει θύρες για να περαστούν καλώδια γιατί με αυτόν τον τρόπο μου είπε ότι θα γίνει η διασύνδεση με την ταμειακη . Με Ethernet καλώδιο . Υπάρχει κάποιος τεχνικός που είναι κατατοπισμένος γιατί όλα αυτά είναι καινουρια και μας βάζουν να αγοράσουμε κάτι που δεν ξέρουμε αν θα καταφέρει να συνδεθεί . 

Για να καταλάβεις πόσο στην τύχη είναι ακόμα η κατάσταση, ένας τεχνικός της περιοχής μου είπε ότι τη διασύνδεση θα την κάνει η τράπεζα ή γενικά ο πάροχος του pos απομακρυσμένα κι αν δεν γίνει έτσι, θα έρθουν από την τράπεζα ή τον πάροχο στο χώρο μας να το κάνουν. Απ' ότι κατάλαβα, οι τεχνικοί των ταμειακών είτε ακόμα δεν ξέρουν ή εσκεμμένα θέλουν να βγάλουν την ευθύνη της διασύνδεσης από πάνω τους και το μόνο που θέλουν να κάνουν είναι η αναβάθμιση της ταμειακής. Γενικά κι από τις αποφάσεις της ααδε δεν είναι καθόλου ξεκάθαρο πώς θα γίνει η διασύνδεση και προσωπικά πιστεύω θα έχουμε πρόβλημα μόλις οι τράπεζες πουν ότι αναβάθμισαν τα pos. Μετά θα έχουμε μια προθεσμία στην οποία θα πρέπει να αναβαθμίσουμε την ταμειακή αλλά και να τη διασυνδέσουμε με το pos. Αυτά έγραφε το τελευταίο μεηλ της ααδε κι ακόμα οι τεχνικοί δεν ξέρουν πώς θα γίνει (και ποιός θα κάνει) τη διασύνδεση... 

Αναφορά σε κείμενο

Μόλις ενημερωθούμε από τον Πάροχο Μέσων Πληρωμών ότι ολοκληρώθηκε η διαδικασία της αναβάθμισης του συνόλου των POS που διαθέτετε, θα σας αποστείλουμε σχετικό μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Εντός τριάντα (30) ημερών από την αποστολή του μηνύματος αυτού και, σε κάθε περίπτωση, έως τις 29/02/2024, πρέπει να προχωρήσετε σε όλες τις αναγκαίες ενέργειες για την αναβάθμιση των Ταμειακών Συστημάτων σας, εφόσον απαιτείται, και τη διασύνδεσή τους με τα αναβαθμισμένα Μέσα Πληρωμών σας (POS).

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...