Προς το περιεχόμενο

Πρόβλημα με multicopter.gr


Koyfo

Προτεινόμενες αναρτήσεις

8 λεπτά πριν, tsagkas21 είπε

Χαίρομαι που άτομα σαν εκείνους που κράζουν το μαγαζί τώρα, σε παλιότερο χρόνο θα το πρότειναν ως καλό μαγαζί για pc build. Ότι μας συμφέρει, καλύτερα ας φύγουν απτό θέμα. Την άλλη φορά πριν πάρετε καφέ από efood, μπείτε στο γεμη να δείτε αν έχει επικυρωμένο συμβόλαιο η καφετέρια και ασφαλώς πληρώστε μετρητά με την παράδοση.

Δηλαδη εχεις απεναντι σου ενα μαγαζι που ειναι τυπικο, σωστο με επαγγελματιες που κανει αυτο που λεει και πρεπει. Δεν θα το εκθιασεις?

Οταν το ιδιο μαγαζι λιγο αργοτερα βαραει κανονι, δεν θα το κραξεις?

Ουτε κωλοτουμπες ειναι οσοι το προτειναν ουτε τιποτα. Εβλεπαν τι γινοταν και το προτειναν, ετσι βλεπουν και τωρα και το κραζουν. Που ειναι το μεμπτο που τωρα πρεπει να φυγουν απο το θεμα? 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 182
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

47 λεπτά πριν, tsagkas21 είπε

Χαίρομαι που άτομα σαν εκείνους που κράζουν το μαγαζί τώρα, σε παλιότερο χρόνο θα το πρότειναν ως καλό μαγαζί για pc build. Ότι μας συμφέρει, καλύτερα ας φύγουν απτό θέμα. Την άλλη φορά πριν πάρετε καφέ από efood, μπείτε στο γεμη να δείτε αν έχει επικυρωμένο συμβόλαιο η καφετέρια και ασφαλώς πληρώστε μετρητά με την παράδοση.

Τι σχεση εχει το ενα με το αλλο, τα εχεις μπερδεμενα μεσα στο μυαλο σου!

Προσωπικα δεν εκθειαζω κανεναν και κανενα καταστημα, απλα το "προτεινω".

Προτου καν το προτεινω, ηδη τα ματια ενος φιλου μου επεσαν στον συγκεκριμενο λογω τιμων και μονο!

Οι κριτικες λοιπον μαζι με τις τιμες, ενισχυουν την προτιμηση του και καταληγει να παραγγειλει απο εκει, οπως εκανα και εγω, οσο χαιροταν και ο ιδιος για τις τιμες στις οποιες ψωνιζε, τοσο και εγω!

Εγω ημουν τυχερος, παρηγγειλα & παρελαβα 2 μηνες πριν βαρεσει κανονι... το φιλαρακι ομως εφαγε ηττα.

Γιατι να μην κραξω λοιπον; Οταν ενας γνωστος και φιλος σου χανει τα λεφτα του, δε θα εκνευριστεις γι'αυτο;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Aπαντηση τους σημερινη , δινω ελαχιστες ωστοσο πιθανοτητες να ειναι ειλικρινης 

Απαγορεύεται εκ του νόμου στην εταιρεία μας να δημοσιεύσει στον Τύπο στοιχεία που σχετίζονται με τον διεξαγόμενο έλεγχο. Προκειμένου το ανωτέρω να μη θεωρηθεί υπεκφυγή, σας ενημερώνουμε ότι οι αρμόδιες αρχές (βλ. Συνήγορος Προστασίας Καταναλωτή) έχουν πλήρη ενημέρωση για το ζήτημα. Σε κάθε περίπτωση, η εταιρεία μας διαβεβαιώνει ότι τα χρήματα των καταναλωτών, των οποίων οι παραγγελίες ακυρώθηκαν ή έμειναν ανεκτέλεστες, είναι απολύτως ασφαλή, και η επιστροφή τους σε αυτούς αποτελεί θέμα χρόνου.

Με εκτίμηση
Multicopter.gr

Επεξ/σία από noFEARgr
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 15/2/2023 στις 5:37 ΜΜ, noFEARgr είπε

Λετε αμφισβητηση συναλλαγης αλλα αυτο γινεται ακριβως σε περιπτωσεις αμφισβητησης δηλαδη οτι δεν αναγνωριζεις μια συναλλαγή , απο την στιγμη που το ποσο θα μεταφερθει στον λογαριασμο του αλλου , με εγκριση δικη σου , η τραπεζα που θα βρει τα λεφτα να στα δωσει πισω ; Αν ο αλλος το εχει σηκωσει το ποσο πως θα  τα παρει ; 

κάνεις λάθος και με μια σύντομη αναζήτηση μπορείς να διορθώσεις αυτό που εσφαλμένα πιστεύεις. 

Στις 15/2/2023 στις 7:51 ΜΜ, th_nikos είπε

Απλώς να αναφέρω ότι ένας έμμεσος τρόπος να αυξήσετε το πιστωτικό υπόλοιπο σε μία πιστωτική κάρτα είναι να καταθέσετε τα χρήματα σας στη κάρτα ώστε να έχει πιστωτικό. Π.χ. σε μία κάρτα με μηδενικό υπόλοιπο και όριο 1500 ευρώ, εάν πληρώσω 1000 στη κάρτα τότε έχω συνολικό πιστωτικό υπόλοιπο 2500 ευρώ.

σε καρτα με μηδενικό υπόλοιπο δεν μπορείς να το κάνεις αυτό, και αν το κανεις μέσω πληρωμής+πίστωσης (πχ πήρα κάτι ακριβό, πλήρωσα την πιστωτική, το επέστρεψα και πήγα στο μείον) και εν συνεχεία κάνεις αγορές μεγαλύτερες του πιστωτικού σου ορίου πας καρφί για κλείσιμο λογαριασμού

Στις 15/2/2023 στις 9:55 ΜΜ, noFEARgr είπε

Άπορώ με τις απαντήσεις μερικών.  

Δεν αγοράσαμε από τα μεταχειρισμένα του insomnia , από τον χρήστη noFEARgr , χωρίς να ξέρουμε ούτε όνομα ούτε τίποτα γιαυτόν 

Απο ελληνικό κατάστημα δηλωμένο με ελληνικό  αφμ αγοράσαμε,  με νομιμότατο τροπο πληρωμής είτε αυτός ήταν μέσο μεταφοράς είτε με κάρτα. 

Σαν να αναφέρω ότι ληστεψανε το σπίτι μου και η απάντηση μερικών να είναι ότι εγώ φταίω που είχα αντικείμενα αξίας μέσα...

ε κάνε μια νομιμότατη αγωγή τότε και θα αποζημιωθείς στα νομιμότατα δικαστήρια😛

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, insxne είπε

Ακομα και δημοσιο να εχει μπλεχτει στην μεση τα παιρνω τα λεφτα με την αμφισβητηση?

Ναι, visa/ms έχουν δικές τους ασφάλειες σε αυτές τις περιπτώσεις, και αυτοί με την σειρά τους θα διεκδικήσουν τα χρήματα από το κατάστημα. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Δηλαδη εχεις απεναντι σου ενα μαγαζι που ειναι τυπικο, σωστο με επαγγελματιες που κανει αυτο που λεει και πρεπει. Δεν θα το εκθιασεις?

Οταν το ιδιο μαγαζι λιγο αργοτερα βαραει κανονι, δεν θα το κραξεις?

Ουτε κωλοτουμπες ειναι οσοι το προτειναν ουτε τιποτα. Εβλεπαν τι γινοταν και το προτειναν, ετσι βλεπουν και τωρα και το κραζουν. Που ειναι το μεμπτο που τωρα πρεπει να φυγουν απο το θεμα? 

Ρε φίλε κραξε το μαγαζί όχι οσους την πατάνε. σε αυτό αναφερομουν γτ εμείς που την πατήσαμε δεν φταίμε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 hours ago, Multicopter said:

Αγαπητοί καταναλωτές - συμμετέχοντες στο Forum,

 

Μετά από λεπτομερή ανάγνωση όλων των συναφών αναρτήσεων, σας ενημερώνουμε για τα ακόλουθα:

1. Είναι γεγονός ότι στην παρούσα φάση οι αρμόδιες Αρχές διεξάγουν έρευνα, στο πλαίσιο της οποίας έχει επιβληθεί δέσμευση στο σύνολο των περιουσιακών στοιχείων της εταιρείας μας και του μοναδικού της εταίρου. Αυτός είναι ο μοναδικός λόγος, για τον οποίο, επί του παρόντος, ούτε χρήματα μπορούν να επιστραφούν σε καταναλωτές, ούτε προϊόντα. Ο λόγος για τον οποίο αποφεύγουμε να δημοσιοποιήσουμε λεπτομέρειες της ερευνώμενης υπόθεσης - αν και, πιστέψτε μας, θα θέλαμε όσο τίποτα άλλο να το κάνουμε - είναι ότι δεν μας επιτρέπεται εκ του νόμου να το πράξουμε, γι’ αυτό άλλωστε δεν το έχει κάνει και καμία άλλη από τις εμπλεκόμενες, στην έρευνα, εταιρείες.

2. Ωστόσο, ο νόμος δίδει τη δυνατότητα στις εταιρείες και τα πρόσωπα που τελούν υπό έρευνα, να ζητήσουν τη μερική, έστω, αποδέσμευση περιουσιακών τους στοιχείων, για την εκτέλεση συγκεκριμένων ενεργειών και την κάλυψη συγκεκριμένων αναγκών, όπως, λ.χ., για την επιστροφή προϊόντων ή χρημάτων στους καταναλωτές. Το αίτημα αυτό έχει ήδη υποβληθεί εκ μέρους της Εταιρείας μας και εκκρεμεί ενώπιον της αρμόδιας αρχής. Δυστυχώς, ο χρόνος απόκρισης επί του αιτήματος αυτού δεν εξαρτάται από την εταιρεία μας, και, πάντως, η πληροφόρηση που έχουμε είναι ότι ο χρόνος αυτός κυμαίνεται περίπου στους δύο με τρεις μήνες. Ασφαλώς, στο μεσοδιάστημα, καθείς είναι ελεύθερος να προβεί σε όποιες και όσες νομικές ενέργειες κρίνει σκόπιμες και ωφέλιμες για τον ίδιο. Εμείς, ωστόσο, οφείλουμε εκ προοιμίου να ενημερώσουμε ότι, έως ότου εκδοθεί η απόφαση επί του υποβληθέντος αιτήματος, τυχόν νομικές ενέργειες επί δεσμευμένων, ήδη, περιουσιακών στοιχείων θα ήταν άσκοπες. 

3. Πέραν των ανωτέρω, καθείς δικαιούται να έχει την άποψή του για τις εξελίξεις, τις εταιρείες και τα πρόσωπα που εμπλέκονται σε αυτές. Εμείς, επί του παρόντος, θα αρκεστούμε επί αυτού να επισημάνουμε το προφανές: Όποιος ερευνάται δεν είναι αυτομάτως και ένοχος. Φαίνεται, δυστυχώς, ότι κάποιοι από εσάς έχετε διαφορετική άποψη. Ασφαλώς, θεωρούμε ότι η δυσαρέσκεια των καταναλωτών, οι οποίοι πράγματι δεν ευθύνονται σε τίποτα για την υφιστάμενη κατάσταση, είναι δικαιολογημένη. Για τον λόγο αυτόν, επιδεικνύουμε σταθερά ανοχή στις διάφορες προσβολές προσωπικότητας ή και ευθείες απειλές που διαβάζουμε. Και θα συνεχίσουμε να επιδεικνύουμε ανοχή, μέχρις ενός ευλόγου ορίου, επαναλαμβάνοντας για μια ακόμη φορά, ώστε να καταστεί απολύτως σαφές, ότι τα χρήματα όλων των καταναλωτών είναι απολύτως εξασφαλισμένα και η επιστροφή τους σε αυτούς είναι ζήτημα λίγου χρόνου. Και το γράφουμε αυτό δημοσίως, εν γνώσει του γεγονότος ότι καθένας από εσάς μπορεί να επικαλεστεί τη συγκεκριμένη διαβεβαίωση ενώπιον οποιασδήποτε Αρχής, ακριβώς επειδή η διαβεβαίωσή μας είναι απολύτως αληθής.

4. Τέλος, σας ενημερώνουμε ότι η εταιρεία μας εκπροσωπείται δικηγορικά από το δικηγορικό γραφείο Σ. Σταματόπουλος & Συνεργάτες. Οι πληρεξούσιοι δικηγόροι σας μπορούν να επικοινωνήσουν με τους δικούς μας στα κάτωθι στοιχεία: [email protected] /210-3615502, για πληροφορίες σχετικά με την υπόθεση. Σας προτρέπουμε να επιδιώξετε κατά προτεραιότητα την επικοινωνία αυτή, προς αποφυγή ασκόπων ενεργειών.

Με εκτίμηση,

Multicopter

Multicopter

 

αν γίνεται να καρφιτσωθεί ώστε να αποφεύγονται ανούσια σχόλια μέχρι να τελειώσει ο έλεγχος.

προσωπικά αναγνωρίζω θετικά τη δημοσιοποίηση της συγκεκριμένης απάντησης με τα στοιχεία επικοινωνίας των πληρεξούσιων δικηγόρων ώστε να υπάρξουν πιο ουσιαστικές και άμεσες διαδικασίες προς τις θιγόμενες πλευρές.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, tsagkas21 είπε

Ρε φίλε κραξε το μαγαζί όχι οσους την πατάνε. σε αυτό αναφερομουν γτ εμείς που την πατήσαμε δεν φταίμε

Όταν πληρώνεις με κατάθεση αντί για αντικαταβολή φταίς! Σε κάθε κανόνι τα ίδια γράφουμε και ακόμα διαβάζεις η καλύτερη επιλογή είναι η αντικαταβολή.

 

Επεξ/σία από mcstefan7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άσχετο αλλά για να μην ανοίγω νέο θέμα, το kiniti.net βάρεσε και αυτό κανόνι ή είναι τυχαίο που το site του είναι εκτός λειτουργίας εδώ και πολύ καιρό;

Πάντως μία κλήση που έκανα μου απάντησαν και είπαν ότι μπορώ να κάνω παραγγελία τηλεφωνικά για κάτι(π.χ. κινητό) που έχω δει αλλού. Για το site είπαν ότι δεν πρόκειται να το φτιάξουν σύντομα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγω να σας πω τελευταια προτιμω να παιρνω απο Amazon κι ας ειναι λιγο πιο ακριβο γιατι σε ολα αυτα μπαινει στη μεση και το θεμα της εγγυησης. Ακομα και με αντικαταβολη/καρτα να παρεις κατι αμα κλεισει το μαγαζι μερικους μηνες μετα και χαλασει αυτο που πηρες παει τα κλαις τα λεφτα. Θυμιζω οτι εκτος απο τις κομπινες με τον ΦΠΑ υπαχουν και οι κομπινες με τα ελαττωματικά.

(Δεν αναφερομαι συγκεκριμενα στο Multicopter αυτο αφορα ολα τα shady σκρουτζομαγαζα)

Υ.Γ. Εγω που μενω Κρητη πολλες φορες μου ερχονται δεματα πιο γρηγορα απο το Amazon σε σχεση με σκρουτζομαγαζα απο Αθηνα

Επεξ/σία από 1nikolasspyr
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, mcstefan7 είπε

Όταν πληρώνεις με κατάθεση αντί για αντικαταβολή φταίς! Σε κάθε κανόνι τα ίδια γράφουμε και ακόμα διαβάζεις η καλύτερη επιλογή είναι η αντικαταβολή.

 

Συμφωνώ, αλλά υπάρχουν κι άλλοι τρόποι να την πατήσεις, για παράδειγμα εγώ είχα αγοράσει ένα Mobo περσι και φέτος χάλασε οπότε το πήγα για rma εκεί επειδή η κατασκευάστρια εταιρεία δεν δέχεται από καταναλωτές RMA. Οπότε μου απάντησαν από το μαγαζί ότι θα κάνουν επιστροφή χρημάτων και είναι σε αναστολή αυτό τον καιρό. Ούτε κατάθεση έκανα όταν το πήρα ούτε τίποτα.

14 ώρες πριν, Multicopter είπε

Αγαπητοί καταναλωτές - συμμετέχοντες στο Forum,

 

Μετά από λεπτομερή ανάγνωση όλων των συναφών αναρτήσεων, σας ενημερώνουμε για τα ακόλουθα:

1. Είναι γεγονός ότι στην παρούσα φάση οι αρμόδιες Αρχές διεξάγουν έρευνα, στο πλαίσιο της οποίας έχει επιβληθεί δέσμευση στο σύνολο των περιουσιακών στοιχείων της εταιρείας μας και του μοναδικού της εταίρου. Αυτός είναι ο μοναδικός λόγος, για τον οποίο, επί του παρόντος, ούτε χρήματα μπορούν να επιστραφούν σε καταναλωτές, ούτε προϊόντα. Ο λόγος για τον οποίο αποφεύγουμε να δημοσιοποιήσουμε λεπτομέρειες της ερευνώμενης υπόθεσης - αν και, πιστέψτε μας, θα θέλαμε όσο τίποτα άλλο να το κάνουμε - είναι ότι δεν μας επιτρέπεται εκ του νόμου να το πράξουμε, γι’ αυτό άλλωστε δεν το έχει κάνει και καμία άλλη από τις εμπλεκόμενες, στην έρευνα, εταιρείες.

2. Ωστόσο, ο νόμος δίδει τη δυνατότητα στις εταιρείες και τα πρόσωπα που τελούν υπό έρευνα, να ζητήσουν τη μερική, έστω, αποδέσμευση περιουσιακών τους στοιχείων, για την εκτέλεση συγκεκριμένων ενεργειών και την κάλυψη συγκεκριμένων αναγκών, όπως, λ.χ., για την επιστροφή προϊόντων ή χρημάτων στους καταναλωτές. Το αίτημα αυτό έχει ήδη υποβληθεί εκ μέρους της Εταιρείας μας και εκκρεμεί ενώπιον της αρμόδιας αρχής. Δυστυχώς, ο χρόνος απόκρισης επί του αιτήματος αυτού δεν εξαρτάται από την εταιρεία μας, και, πάντως, η πληροφόρηση που έχουμε είναι ότι ο χρόνος αυτός κυμαίνεται περίπου στους δύο με τρεις μήνες. Ασφαλώς, στο μεσοδιάστημα, καθείς είναι ελεύθερος να προβεί σε όποιες και όσες νομικές ενέργειες κρίνει σκόπιμες και ωφέλιμες για τον ίδιο. Εμείς, ωστόσο, οφείλουμε εκ προοιμίου να ενημερώσουμε ότι, έως ότου εκδοθεί η απόφαση επί του υποβληθέντος αιτήματος, τυχόν νομικές ενέργειες επί δεσμευμένων, ήδη, περιουσιακών στοιχείων θα ήταν άσκοπες. 

3. Πέραν των ανωτέρω, καθείς δικαιούται να έχει την άποψή του για τις εξελίξεις, τις εταιρείες και τα πρόσωπα που εμπλέκονται σε αυτές. Εμείς, επί του παρόντος, θα αρκεστούμε επί αυτού να επισημάνουμε το προφανές: Όποιος ερευνάται δεν είναι αυτομάτως και ένοχος. Φαίνεται, δυστυχώς, ότι κάποιοι από εσάς έχετε διαφορετική άποψη. Ασφαλώς, θεωρούμε ότι η δυσαρέσκεια των καταναλωτών, οι οποίοι πράγματι δεν ευθύνονται σε τίποτα για την υφιστάμενη κατάσταση, είναι δικαιολογημένη. Για τον λόγο αυτόν, επιδεικνύουμε σταθερά ανοχή στις διάφορες προσβολές προσωπικότητας ή και ευθείες απειλές που διαβάζουμε. Και θα συνεχίσουμε να επιδεικνύουμε ανοχή, μέχρις ενός ευλόγου ορίου, επαναλαμβάνοντας για μια ακόμη φορά, ώστε να καταστεί απολύτως σαφές, ότι τα χρήματα όλων των καταναλωτών είναι απολύτως εξασφαλισμένα και η επιστροφή τους σε αυτούς είναι ζήτημα λίγου χρόνου. Και το γράφουμε αυτό δημοσίως, εν γνώσει του γεγονότος ότι καθένας από εσάς μπορεί να επικαλεστεί τη συγκεκριμένη διαβεβαίωση ενώπιον οποιασδήποτε Αρχής, ακριβώς επειδή η διαβεβαίωσή μας είναι απολύτως αληθής.

4. Τέλος, σας ενημερώνουμε ότι η εταιρεία μας εκπροσωπείται δικηγορικά από το δικηγορικό γραφείο Σ. Σταματόπουλος & Συνεργάτες. Οι πληρεξούσιοι δικηγόροι σας μπορούν να επικοινωνήσουν με τους δικούς μας στα κάτωθι στοιχεία: [email protected] /210-3615502, για πληροφορίες σχετικά με την υπόθεση. Σας προτρέπουμε να επιδιώξετε κατά προτεραιότητα την επικοινωνία αυτή, προς αποφυγή ασκόπων ενεργειών.

Με εκτίμηση,

Multicopter

Κατανοώ τα παραπάνω, θα ήταν εύλογο όμως να καλέσετε τους πελάτες που έχουν τα χρήματά τους δεσμευμένα και να τους εξηγήσετε τα παραπάνω για να καθησυχαστούν εξαρχής αντί να γίνεται ανταλλαγή email με μισόλογα.

Εγώ έχω δεσμευμένα λίγα χρήματα, άλλοι έχουν παραπάνω και είναι λογικό να αγχώνονται περισσότερο μην τα χάσουν.

Παρόλα αυτά μια ανάρτηση εδώ από την αρχή θα έδειχνε μία θετική εικόνα για την εταιρεία σας(εγώ λέω κάλιο αργά παρά ποτέ), εμένα προσωπικά με ανησύχησε πολύ το γεγονός ότι στα διάφορα email που ανταλλάξαμε μου ειπώθηκε έλεγχος από αρχές κτλ., ενώ από το τηλέφωνο αρχές Ιανουαρίου μου είπατε ότι αναβαθμίζετε το site όταν σας ρώτησα γιατί φαίνονται σχεδόν όλα τα προϊόντα εξαντλημένα. Ο συνδυασμός και των δύο με έβαλε σε σκέψεις.

Σίγουρα ο καθένας από εμάς έχει το δικαίωμα να πράξει όπως θέλει.

Τέλος, ελπίζω όλοι να πάρουμε τα χρήματά μας πίσω αλλά και να μην κλείσει το μαγαζί, με δυσαρεστεί δε το γεγονός ότι στην αγορά ακούγονται για αρκετά μαγαζιά παρανομίες(τονίζω ότι δεν μιλάω συγκεκριμένα). Θέλω να πιστεύω ότι δεν είστε τέτοιο μαγαζί.

 

Επεξ/σία από tsagkas21
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 ώρες πριν, Multicopter είπε

Αγαπητοί καταναλωτές - συμμετέχοντες στο Forum,

 

Μετά από λεπτομερή ανάγνωση όλων των συναφών αναρτήσεων, σας ενημερώνουμε για τα ακόλουθα:

1. Είναι γεγονός ότι στην παρούσα φάση οι αρμόδιες Αρχές διεξάγουν έρευνα, στο πλαίσιο της οποίας έχει επιβληθεί δέσμευση στο σύνολο των περιουσιακών στοιχείων της εταιρείας μας και του μοναδικού της εταίρου. Αυτός είναι ο μοναδικός λόγος, για τον οποίο, επί του παρόντος, ούτε χρήματα μπορούν να επιστραφούν σε καταναλωτές, ούτε προϊόντα. Ο λόγος για τον οποίο αποφεύγουμε να δημοσιοποιήσουμε λεπτομέρειες της ερευνώμενης υπόθεσης - αν και, πιστέψτε μας, θα θέλαμε όσο τίποτα άλλο να το κάνουμε - είναι ότι δεν μας επιτρέπεται εκ του νόμου να το πράξουμε, γι’ αυτό άλλωστε δεν το έχει κάνει και καμία άλλη από τις εμπλεκόμενες, στην έρευνα, εταιρείες.

2. Ωστόσο, ο νόμος δίδει τη δυνατότητα στις εταιρείες και τα πρόσωπα που τελούν υπό έρευνα, να ζητήσουν τη μερική, έστω, αποδέσμευση περιουσιακών τους στοιχείων, για την εκτέλεση συγκεκριμένων ενεργειών και την κάλυψη συγκεκριμένων αναγκών, όπως, λ.χ., για την επιστροφή προϊόντων ή χρημάτων στους καταναλωτές. Το αίτημα αυτό έχει ήδη υποβληθεί εκ μέρους της Εταιρείας μας και εκκρεμεί ενώπιον της αρμόδιας αρχής. Δυστυχώς, ο χρόνος απόκρισης επί του αιτήματος αυτού δεν εξαρτάται από την εταιρεία μας, και, πάντως, η πληροφόρηση που έχουμε είναι ότι ο χρόνος αυτός κυμαίνεται περίπου στους δύο με τρεις μήνες. Ασφαλώς, στο μεσοδιάστημα, καθείς είναι ελεύθερος να προβεί σε όποιες και όσες νομικές ενέργειες κρίνει σκόπιμες και ωφέλιμες για τον ίδιο. Εμείς, ωστόσο, οφείλουμε εκ προοιμίου να ενημερώσουμε ότι, έως ότου εκδοθεί η απόφαση επί του υποβληθέντος αιτήματος, τυχόν νομικές ενέργειες επί δεσμευμένων, ήδη, περιουσιακών στοιχείων θα ήταν άσκοπες. 

3. Πέραν των ανωτέρω, καθείς δικαιούται να έχει την άποψή του για τις εξελίξεις, τις εταιρείες και τα πρόσωπα που εμπλέκονται σε αυτές. Εμείς, επί του παρόντος, θα αρκεστούμε επί αυτού να επισημάνουμε το προφανές: Όποιος ερευνάται δεν είναι αυτομάτως και ένοχος. Φαίνεται, δυστυχώς, ότι κάποιοι από εσάς έχετε διαφορετική άποψη. Ασφαλώς, θεωρούμε ότι η δυσαρέσκεια των καταναλωτών, οι οποίοι πράγματι δεν ευθύνονται σε τίποτα για την υφιστάμενη κατάσταση, είναι δικαιολογημένη. Για τον λόγο αυτόν, επιδεικνύουμε σταθερά ανοχή στις διάφορες προσβολές προσωπικότητας ή και ευθείες απειλές που διαβάζουμε. Και θα συνεχίσουμε να επιδεικνύουμε ανοχή, μέχρις ενός ευλόγου ορίου, επαναλαμβάνοντας για μια ακόμη φορά, ώστε να καταστεί απολύτως σαφές, ότι τα χρήματα όλων των καταναλωτών είναι απολύτως εξασφαλισμένα και η επιστροφή τους σε αυτούς είναι ζήτημα λίγου χρόνου. Και το γράφουμε αυτό δημοσίως, εν γνώσει του γεγονότος ότι καθένας από εσάς μπορεί να επικαλεστεί τη συγκεκριμένη διαβεβαίωση ενώπιον οποιασδήποτε Αρχής, ακριβώς επειδή η διαβεβαίωσή μας είναι απολύτως αληθής.

4. Τέλος, σας ενημερώνουμε ότι η εταιρεία μας εκπροσωπείται δικηγορικά από το δικηγορικό γραφείο Σ. Σταματόπουλος & Συνεργάτες. Οι πληρεξούσιοι δικηγόροι σας μπορούν να επικοινωνήσουν με τους δικούς μας στα κάτωθι στοιχεία: [email protected] /210-3615502, για πληροφορίες σχετικά με την υπόθεση. Σας προτρέπουμε να επιδιώξετε κατά προτεραιότητα την επικοινωνία αυτή, προς αποφυγή ασκόπων ενεργειών.

Με εκτίμηση,

Multicopter

τι μας λεει επιγραμματικα:

1: Θέλουν πολυ να μας πούν γιατί ερευνώνται, και δεν μπορούν να το κάνουν. Ερευνώνται δε, παραπάνω απο μία εταιρείες. Προιόντα ή επιστροφές δεν δίνονται, όσο διαρκεί η έρευνα.

2: Ενδεχομένως να μπορούν να αποδεσμευτούν ποσά για να γίνουν επιστροφές χρημάτων αν και εφόσον τους το επιτρέψουν οι αρμόδιες αρχές, και αυτο οχι νωρίτερα απο δύο-τρείς μήνες. Αναφέρει επιπλέον πως οτι ενέργεια και να γίνει από τους εμπλεκόμενους, έως τότε δεν θα πάρουν απολύτως τίποτα.

3:  Είναι αθώοι μέχρι αποδέιξως του εναντίου. Θα προβούν σε ένδικα μέσα, όταν φτάσει το εύλογο όριο "ανοχής" , σε σχόλια μελών. Το δικό τους εύλογο όριο αντοχής. Τέλος ισχυρίζονται πως όλοι όσοι έχουν έννομο συμφέρον θα πάρουν τα χρήματα τους πίσω. Αυτή δε ή δήλωση τους στο insomnia, μπορεί να χρησιμοποιηθει ώς αποδεικτικό στοιχείο σε περίπτωση δίκης.

4: Τέλος προτρέπει επικοινωνία με το δικηγόρο τους προς αποτροπή "ασκοπων" ενεργειών.

Τώρα μερικά σχόλια,

Το γιατί ερευνώνται μπορούν να το πουν, δεν είναι μυστικό του κράτους. Προφανώς και δεν θέλουν να το κάνουν γιατί ξέρουν οτι θα ανησυχήσουν παραπάνω οι πελάτες τους. Τώρα αν εμπλέκονται παραπάνω απο μία εταιρείες, είναι ξεκάθαρο γιατί ερευνώνται. Αν βάλουμε και στην εξίσωση την δηλώση του συνφορουμίτη ότι δεν περνούσε το τιμολόγιο, τι κάνει νιαου νιαου στα κεραμίδια.

Το γιατί προτείνει να μην γίνουν ενέργειες για δυο τρεις μήνες απο αυτούς που περιμένουν τα χρήματα τους είναι απορίας άξιο, και καλό θα είναι να μας πει ένας δικηγορος. Ειδικά για εκείνους που έχουν πληρώσει με κάρτα η διαδικασία είναι απλή και ασφαλής. Και λέγεται chargeback ή αμφισβήτηση συναλλαγών. Τουλάχιστον ύποπτο να ζητά να μη γίνει κάποια ενέργεια.

Περνώντας λοιπόν στην επίθεση απειλούν ξεκάθαρα με μηνυσεις σε όποιον τους εκθέσει ή πεί κατί που θα τους προσβάλλει. Το τι ειναι προσβολή φυσικα εξαρτάται απο τα δικά τους "όρια ανοχής" και οχι φυσικά οι αποδείξεις και τα δεδομένα. Τώρα μια δήλωση σε ένα ανώνυμο φόρουμ, πως ακριβώς μπορεί να ειναι δεσμευτική στο να πάρει κάποιος πίσω τα χρήματα του μονο αυτοι ξέρουν. 

Προσωπική εκτίμηση, δεν σε ερευνούν οι αρχές χωρίς λόγο, ούτε φυσικά δεσμεύουν τα περιουσιακά στοιχεία έτσι απλά. Πρέπει να συντρέχουν σοβαροί λόγοι. Και φυσικά υπεύθυνη για την διαχειριση των χρηματων των πελατων, αποκλειστικα δική τους. Δεν φταίει το "κακο κράτος" που δεσμεύτηκαν τα χρήματα. Αυτή η ανακοίνωση που έβγαλαν, προσωπικά μιλώντας, είναι για να ρίξει στάχτη στα μάτια των ανθρώπων που ψάχνουν τα χρήματα τους, και φυσικά προς υπεράσπιση τους σε ενδεχόμενο δικαστήριο.  Εμείς ειχαμε όλη την θέληση να δώσουμε τα χρηματα πισω αλλα τελικα δεν μπορεσαμε.

 

  • Like 7
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Διαβάζοντας όλα τα προηγούμενα σχόλια έχω να πω τα εξής:

α. ΓΕΝΙΚΑ και ΧΩΡΙΣ ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ δεν πρέπει κανείς καταναλωτής να προπληρώνει με τραπεζική κατάθεση ή μετρητά τον οποιονδήποτε έμπορο. Είναι σοβαρό λάθος καθώς για πολλούς λόγους αν κάτι πάει στραβά και πρέπεί να σου επιστραφούν τα χρήματα απαιτείται η συγκατάθεση του εμπόρου. Διαφορετικά μέσω της δικαστικής οδού θα πάρει πολύ χρόνο και θα ικανοποιηθεί η απαίτηση μόνο ΑΝ το κατάστημα είναι σε κατάσταση που μπορεί να πληρώσει. Στατιστικά τα λεφτά τα κλαίς!!! Οταν πρέπει να προπληρώσουμε (διότι πχ. δεν γίνεται αλλιώς) το κάνουμε με πιστωτική/χρεωστική κάρτα. ΟΣΟΙ λένε ότι η συνεργαζόμενη τράπεζα δεν τους δίνει ευελιξία στα όρια της κάρτας ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΤΡΑΠΕΖΑ!!! Φυσικά αυτό δεν σημαίνει ότι επιτιθέμεθα σ' όσους έχουν πέσει θύματα κάποιου επιτήδειου αλλά ΘΕΩΡΩ ότι οι καταναλωτές οφείλουμε να είμαστε προσεκτικοί και να προφυλάσσουμε τον εαυτό μας όταν έχουμε λύσεις που προσφέρουν ασφάλεια ΟΠΩΣ πχ με προπληρωμές μέσω κάρτας. Αν το κατάστημα δεν δέχεται κάρτα ΦΥΓΕΤΕ ΜΑΚΡΙΑ όσο ευκαιρία και αν σας φαίνεται η προσφορά.

β. Το σκρουτζ ΔΕΝ είναι και ΔΕΝ μπορεί να είναι υπεύθυνο ΓΕΝΙΚΩΣ και ΑΟΡΙΣΤΩΣ για τα μαγαζιά που είναι μέσα στην πλατφόρμα του. Θα μπορούσε να έχει ευθύνη αν έχει παράπονα από καταναλωτές ότι το μαγαζί δεν είναι σύννομο ή όταν το ίδιο έχει δείγματα ασυνήθιστης δραστηριότητας π.χ μεγάλη αύξηση προϊόντων σε προσφορές, ασυνήθιστα μεγάλη ροή παραγγελιών κλπ. Δηλ. ναι μεν δεν είναι υπέυθυνο το σκρουτζ αλλά οφείλει να έχει λογισμικό που καταγράφει και ειδοποιεί για περίεργες αλλαγές σε καταστήματα. Από ότι καταλαβαίνω δεν υπάρχει τέτοιο περίπτωση εδώ καθώς το μαγαζί είχε κανονική συναλλακτική συμπεριφορά και δεν ήταν σαν το περσινό 365shop που ξαφνικά αρχισε να πουλάει σε τιμή χώμα δεκάδες ακριβά προϊόντα.

γ. Το συγκεκριμένο μαγαζί μπορεί να λέει αλήθεια ότι ελέγχεται από τις αρχές μια και δεν έχει εξαφανιστεί. Ειδικά αν το πάρετε γραπτώς (βάλτε τον δικηγόρο σας να το ζητήσει) από το δικηγορικό γραφείο που το εκπροσωπεί μπορείτε να είστε σίγουροι ότι λέει αλήθεια. ΟΜΩΣ κανείς δεν μπορεί να πει πόσο καιρό θα κρατήσει ο έλεγχος και ακόμη περισσότερο ποιο θα είναι το αποτέλεσμα του ελέγχου. ΟΜΩΣ για να έχουν δεσμεύσει προκαταβολικά τα περιουσιακά στοιχεία του οι αρχές τα πράγματα ΔΕΝ είναι καλά για το μαγαζί. ΑΡΑ και να δικαιωθεί-απαλλαγεί αυτό ΔΕΝ θα γίνει γρήγορα. Αυτό σημαίνει ότι είτε λέει αλήθεια είτε λέει ψέματα έχετε μπλέξει και θα ταλαιπωρηθείτε και κατά πάσα πιθανότητα θα χάσετε λεφτά.

δ. Τι πρέπει να γίνει τώρα από τους παθόντες:

  • Οσοι έχετε προπληρώσει με κάρτα κάντε τώρα αμφισβήτηση συναλλαγής. Τα λεφτά σας θα τα πάρετε πίσω. ΟΧΙ άμεσα αλλά θα τα πάρετε πίσω. Ο λόγος που μπορεί να καθυστερήσει το πράγμα για την επιστροφή είναι ότι και οι τράπεζες ενδεχομένως να περιμένουν λίγο για να δουν που θα κάτσει η μπίλια με τον έλεγχο. Στον τέλος όμως θα πάρετε τα λεφτά σας έστω και 2-3 μήνες μετά.
  • Οσοι έχετε πληρώσει με κατάθεση θα πρέπει να μαζευτείτε και ει δυνατόν να κάνετε ομαδική αγωγή. ΠΡΟΣΟΧΗ όμως αν το κατάστημα καταδικαστεί από τον έλεγχο και μετά πτωχεύσει (το πλέον πιθανό μετά από τα πρόστιμα που λογικά θα φάει)  ΔΥΣΚΟΛΟ ως ΑΔΥΝΑΤΟ να πάρετε τα λεφτά σας πίσω, καθώς θα μπείτε στην σειρά μετά από τράπεζες, κράτος, προσωπικό, πιστωτές κλπ Μόνο με θαύμα θα πάρετε λεφτά πίσω. 
  • Παρόλο που δεν φταίει το σκρουτζ (από ότι φαίνεται) επικοινωνήστε μαζί του. ΟΣΟΙ περισσότεροι τόσο το καλύτερο. ΙΣΩΣ κάνει το ίδιο που έκανε πέρσι ίδια εποχή με το 365shop (https://www.skroutz.gr/blog/posts/509-anakoinosi-skroutz-a-e-gia-to-peristatiko-me-tin-epicheirisi-365-shop-gr-monoprosopi-i-k-e) που πιέστηκε από πολλούς καταναλωτές και έδωσε ισόποσα κουπόνια στους καταναλωτές που είχαν προπληρώσει με κατάθεση.
Επεξ/σία από nova_centurion
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...