Προς το περιεχόμενο

σπασμενη sata θυρα σε καινουριο σκληρο


lak10

Προτεινόμενες αναρτήσεις

7 λεπτά πριν, atheatos είπε

Πες του να ξαναβάλει το παλιό βύσμα και να δει. Οι σκληροί δίσκοι είναι λαχείο. Είναι ευαίσθητοι κατά την μεταφορά και θέλουν καλή συσκευασία. Πως ήταν ο τον πήρες? Ήταν καλά τυλιγμένο με bubble πλαστικό τύλιγμα? 

ναι ειχε bubble ηρθε μεσα σε καφε κουτι και ο σκληρος ηταν σε ενα πλαστικο με ενα ροζ σφουγγαρι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 78
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τότε ή ήρθε ελαττωματικος από το κατάστημα ή χτυπήθηκε κατά την εγκατάσταση στον υπολογιστή. Είναι πολύ δύσκολο εδώ που τα λέμε να σπάσεις το βυσμα στον σκληρό, ειδικά σε καινούργιο. Σε μητρική sata βυσμα μου έχει τύχει, σε σκληρό μόνο  μετά από καιρό και κακή χρήση. 

Και στις δύο περιπτώσεις ίσιωσα τα pins και κόλλησα το καλώδιο sata με την υποδοχή, να μην κουνιέται. Ούτε τεχνικός ούτε τίποτα. 

Κρίμα αυτό που σου έγινε... 

Στον επόμενο ελπίζω να είσαι πιο τυχερός. 

Επεξ/σία από atheatos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, atheatos είπε

Τότε ή ήρθε ελαττωματικος από το κατάστημα ή χτυπήθηκε κατά την εγκατάσταση στον υπολογιστή. Είναι πολύ δύσκολο εδώ που τα λέμε να σπάσεις το βυσμα στον σκληρό, ειδικά σε καινούργιο. Σε μητρική sata βυσμα μου έχει τύχει, σε σκληρό μόνο  μετά από καιρό και κακή χρήση. 

Και στις δύο περιπτώσεις ίσιωσα τα pins και κόλλησα το καλώδιο sata με την υποδοχή, να μην κουνιέται. Ούτε τεχνικός ούτε τίποτα. 

Κρίμα αυτό που σου έγινε... 

Στον επόμενο ελπίζω να είσαι πιο τυχερός. 

δεν εσπασε απλα εγινε θριψαλα χωρις ασκηθει καποια δηναμη. το θεμα ειναι οτι πανε τζαμπα 280 ευρω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, atheatos είπε

Η μόνη ελπίδα είναι να επικοινωνήσεις με την toshiba και να αναφέρεις το πρόβλημα σου μπας και... 

https://www.toshiba-greece.com/

στην φορμα επικοινωνιας που εχουν ( ο θεος να την κανει) δεν δουλευει το captcha με αποτελεσμα να μην μπορεις να στειλεις μηνυμα εχουν ενα τηλεφωνο Αγγλιας με αυξημενη χρεωση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

28 λεπτά πριν, lak10 είπε

στην φορμα επικοινωνιας που εχουν ( ο θεος να την κανει) δεν δουλευει το captcha με αποτελεσμα να μην μπορεις να στειλεις μηνυμα εχουν ενα τηλεφωνο Αγγλιας με αυξημενη χρεωση

https://www.toshiba-storage.com/contact/

εγω μπηκα σε αυτο το λινκ, πατησα τυχαιους χαρακτηρες και το μηνυμα εφυγε

στην αθηνα Επίσημος μεταπωλητής ειναι το Quickshop

https://www.quickshop.gr/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καταφερα να το στειλω και τους ειπα οτι δεν αναγνωριζεται ο σκληρος δεν μπορω να αναφερω την θυρα γιατι δεν μπορω να αποδειξω οτι δεν το εκανα εγω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

27 λεπτά πριν, lak10 είπε

καταφερα να το στειλω και τους ειπα οτι δεν αναγνωριζεται ο σκληρος δεν μπορω να αναφερω την θυρα γιατι δεν μπορω να αποδειξω οτι δεν το εκανα εγω

και τι νομιζεις πως θα καταφερεις ? να τους στειλεις προιον εντος εγγυησης που ο πελατης το εχει επισκευασει μονος του για την βλαβη Α και να περιμενεις απο αυτους εντος εγγυησης να επισκευασουν την βλαβη Β ?

οπως το καταστημα που τον αγορασες το εκρινε εκτος εγγυησης, ετσι και σε αυτους. Ακομα και το κοροιδο να κανεις, ο τεχνικος της αντιπροσωπειας δεν νομιζω να ειναι τυφλος. Εκτος να ειναι συγγενης σου και να κανει τον τυφλο. Ακομα και αυτο να γινει, οταν θα σταλει στο εξωτερικο, θα γινει "θεμα" και καποιος θα μπλεξει ....... απο το serial number φαινεται ολη η αλυσιδα των ανθρωπων που τον ειχαν στα χερια τους. Ναι και του καταστηματος λιανικης

8 ώρες πριν, lak10 είπε

ναι ειχε bubble ηρθε μεσα σε καφε κουτι και ο σκληρος ηταν σε ενα πλαστικο με ενα ροζ σφουγγαρι

κρατα το ροζ σφουγγαρι να πλενεις το αυτοκινητο. Πλακα κανω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, lneam είπε

και τι νομιζεις πως θα καταφερεις ? να τους στειλεις προιον εντος εγγυησης που ο πελατης το εχει επισκευασει μονος του για την βλαβη Α και να περιμενεις απο αυτους εντος εγγυησης να επισκευασουν την βλαβη Β ?

οπως το καταστημα που τον αγορασες το εκρινε εκτος εγγυησης, ετσι και σε αυτους. Ακομα και το κοροιδο να κανεις, ο τεχνικος της αντιπροσωπειας δεν νομιζω να ειναι τυφλος. Εκτος να ειναι συγγενης σου και να κανει τον τυφλο. Ακομα και αυτο να γινει, οταν θα σταλει στο εξωτερικο, θα γινει "θεμα" και καποιος θα μπλεξει ....... απο το serial number φαινεται ολη η αλυσιδα των ανθρωπων που τον ειχαν στα χερια τους. Ναι και του καταστηματος λιανικης

κρατα το ροζ σφουγγαρι να πλενεις το αυτοκινητο. Πλακα κανω

Καλά ο μόνος που θα έμπλεκε θα ήμουν εγώ για τον κόπο να το στείλω το κατάστημα γιατί να μπλεξει 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, lak10 είπε

Καλά ο μόνος που θα έμπλεκε θα ήμουν εγώ για τον κόπο να το στείλω το κατάστημα γιατί να μπλεξει 

προσεχε, ειμαστε και οι δυο καταναλωτες και προσπαθω να βοηθησω ....

η περιπτωση του καταστηματος ειναι μερος της αλυσυδας και γνωριζει / θυμαται τα γεγονοτα που ειναι εις βάρος του καταναλωτη. Απο την στιγμη που δεν μπορεις να κινηθεις εντος της εγγυσης καθε επομενη κινηση σου, καταληγει σε αδιεξοδο. Ακομα χειροτερα, να προσπαθησεις να τους ξεγελασεις ,,,,,, Οι ενεργειες που εκανες για επισκευη του δισκου, ακομα και να ειχες δικιο στην αρχη, τωρα ειναι η "ταφοπλακα σου"

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, lneam είπε

προσεχε, ειμαστε και οι δυο καταναλωτες και προσπαθω να βοηθησω ....

η περιπτωση του καταστηματος ειναι μερος της αλυσυδας και γνωριζει / θυμαται τα γεγονοτα που ειναι εις βάρος του καταναλωτη. Απο την στιγμη που δεν μπορεις να κινηθεις εντος της εγγυσης καθε επομενη κινηση σου, καταληγει σε αδιεξοδο. Ακομα χειροτερα, να προσπαθησεις να τους ξεγελασεις ,,,,,, Οι ενεργειες που εκανες για επισκευη του δισκου, ακομα και να ειχες δικιο στην αρχη, τωρα ειναι η "ταφοπλακα σου"

Εξαρχης με το σπασιμο της θυρας χαμενος ημουν γιατι δεν θα μπορουσα με τιποτα να αποδειξω οτι δεν ηταν λαθος δικο μου και για αυτο τον εστειλα για επισκευη απλα εκατσε μαλλον και το απιθανο να εχει και αλλο ελατωμα ο δισκος μου εκατσε μια αλληλουχια γεγονοτων που μου στοιχισε 280 ευρω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, lak10 είπε

Εξαρχης με το σπασιμο της θυρας χαμενος ημουν γιατι δεν θα μπορουσα με τιποτα να αποδειξω οτι δεν ηταν λαθος δικο μου και για αυτο τον εστειλα για επισκευη απλα εκατσε μαλλον και το απιθανο να εχει και αλλο ελατωμα ο δισκος μου εκατσε μια αλληλουχια γεγονοτων που μου στοιχισε 280 ευρω

αποψη μου ...

εκανες το λαθος να κινηθεις πρωτα εκτος επικοινωνιας με τον εισαγωγεα, ωστε να εξαντλησεις ολα τα περιθωρια καλυψης εγγυησης, πιστευοντας οτι η αλλαγη του connector θα ηταν το μοναδικο προβλημα. Οπως διαπιστωσες, ο δισκος εχει προβλημα στα μηχανικα και αυτο λογικα ειναι απο πτωση / χτυπημα. Δεν ειναι επι του παροντως η αναζητηση ευθυνης.

προιον ειδικα με ηλεκτρομηχανικα εξαρτηματα, που εχει βαλει "χερι" ο πελατης, ειναι απιθανο να το δεχτει η Χ εταιρεια αργοτερα εντος εγγυησης για καποιο λογο. Εχουν και αυτοι ρητες εντολες λειτουργιας απο τον κατασκευαστη για θεματα εγγυησης. Ολα αυτα πανε σε καποια ευρωπαικη χωρα για επισκευη - μαζικα πχ 1 φορα τον μηνα. Εχεις το δικαιωμα να επιδιωξεις να τους το πας για αντικατασταση, ομως δεν νομιζω να καταφερεις κατι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδια μη το ζοριζουμε αλλο το θεμα ουτε να δημιουργησουμε ενοχες στο παιδι που τον εστειλε για επισκευη.

Καμια εταιρια δεν θα δεχοταν αντικατασταση δισκου που εχει σπασμενο κονεκτορα.Ειναι ιδια περιπτωση με μητρικες που ειχαν στραβωμενα πιν απο το εργοστασιο, και καποιοι ειχαν την ατυχια να αγορασουν τετοια μητρικη.Οσες περιπτωσεις γνωριζω κανεις δεν μπορεσε να αποδειξει οτι τα στραβωμενα πιν δεν εγινε απο αυτους.

Εδω καινουργια τβ παιρνεις, στην φερνουν με σπασμενο πανελ και τραβας τον διαολο σου για να γινει αντικατασταση.

Το παλικαρι απλα ηταν ατυχος.Δυστυχως συμβαινουν και αυτα.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

η toshiba απαντησε αυτο

Αναφορά σε κείμενο

thank you for contacting the Toshiba Storage Products Division.

If the problem occurs on several Pc's, we have to assume that this is a a technical fault of the HDD itself.


We are currently in the process of setting up an end-user warranty process for Toshiba Enterprise Capacity HDDs (MG* series), which will allow end-users to request warranty processing directly online via our Warranty Portal.

 

This process is expected to be activated towards the end of Q2 2023.

 

Until this end-user warranty process comes into effect, please contact your dealer or distributor or the maker of the product in which the unit was installed, as usual to request warranty processing for Toshiba Enterprise Capacity HDDs.


Best regards

το σιγουρο ειναι οτι δεν το εριξα εγω τον σκληρο. τον καταστημα μου ειπε οτι ο εισαγωγεας δεν θα το δεχθει ως βλαβη θα το βγαλει οτι το εκανα εγω οποτε ο εισαγωγεας ειχε αποκλειστει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...