Προς το περιεχόμενο

Μεταχειρισμένο εισαγωγής ή ελληνικό ;


Asure1999

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα και συγνώμη αν έχει γίνει η ερώτηση πολλές φορές αλλά με αυτά που ακούω είμαι σε δίλλημα. Λόγω της μεγάλης έλλειψης στην αγορά έχω καταλήξει μεταξύ δύο αυτοκινήτων από την ίδια μάντρα.

Ένα yaris του '15 με 76000 χλμ στα 11.000 ευρώ κατά πάσα πιθανότητα από Ιταλία και ένα opel corsa πάλι του '15 με 78000 χλμ στα 9.800 ευρώ αλλά ελληνικό και τα δύο βενζίνη.Εσείς ποιο θα διαλέγατε ; Το εισαγωγής είναι απαγορευτικό/σίγουρη απάτη ; Μήπως το opel είναι αναξιόπιστο ; Κοιτάζωντας ελέγχους και έρευνες βλέπω πως τα 10.000 χλμ/έτος δεν είναι και ύποπτα μικρό νούμερο όπως πολλοί υποστηρίζουν σε

Ιταλία https://www.odyssee-mure.eu/publications/efficiency-by-sector/transport/distance-travelled-by-car.html

και Γερμανία https://car-recalls.eu/reliability/tuev-report-2021-4-5-years/ τόσο στο yaris όσο και στο opel. Αρκεί ο έλεγχος από μηχανικό και τα έγγραφα του αυτοκινήτου ή και πάλι δεν μπορείς να ξέρεις αν έχει γυριστεί; Θα άξιζε να βάλω άλλα 5 χιλιάρικα και να πάρω καινούργιο (λίγο ζόρικο) ;

Ευχαριστώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 74
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Επισκέπτης

Πριν 1,5 χρόνο αγόρασα ένα μεταχειρισμένο Ελληνικό, τελικά, από ιδιωτη. Η εμπειρία μου από τις μάντρες δεν ήταν τόσο καλή. Στον πρώτο που πήγα και είχε μόνο Ελληνικά, μου είπε ότι τα εισαγωγής είναι ουσιαστικά αδύνατον να ξέρεις τα πραγματικά του χιλιόμετρα. Βέβαια το Ελληνικό που προσπάθησε να μου πουλήσει ήταν χτυπημένο από την μέση και μπροστά και αυτό δικαιολογούσε τα λίγα χλμ που είχε για 7 χρόνων αμάξι, αφού ήταν παρατημένο σε κάποιο φαναρτζιδικο. Συγγενής που πήρε yaris εισαγωγής του προέκυψε πατάτα με πολλαπλάσια χλμ από ότι του είχε πει ότι έχει και τώρα έχουν παει στα δικαστήρια. Δεν υπάρχει κανόνας είναι λίγο η τύχη και πολύ περισσότερο, ένας εξονυχιστικός έλεγχος. Καλή τύχη σου ευχομαι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τι καινούριο αμάξι θα πάρεις με 15.000-16.000;

Το «εισαγωγής» δεν είναι ούτε απαγορευτικό ούτε σίγουρη απάτη όσον αφορά τα πραγματικά χλμ.Σε πάρα πολλές περιπτώσεις βέβαια με τους Έλληνες μαντράδες είναι,ειδικά αν πρόκειται για αμάξια της σειράς που κυκλοφορούν πολύ,όπως τα Yaris,Corsa που είδες.Δηλαδή είναι πιο πιθανόν να γυριστούν τα χλμ καθώς το ελέγχεις πιο δύσκολα.

Στο «ελληνικό» μπορείς πιο εύκολα να δεις το ιστορικό του,τα ΚΤΕΟ του,γενικά το ελέγχεις καλύτερα.Δεν σημαίνει βέβαια ότι θα είναι προσεγμένο και με σίγουρα πραγματικά χλμ.

Όπως και να έχει θέλει καλό έλεγχο από άτομο που γνωρίζει τι να κοιτάξει,όχημα,χαρτιά κλπ και τι να ρωτήσει.

Τα χλμ στα συγκεκριμένα δεν είναι ούτε πολλά ούτε λίγα,φυσιολογικά θα έλεγα,όποτε  κοιτάς τι αρέσει σε εσένα,σε τι κατάσταση είναι και τι χαρτιά συνοδεύουν το αμάξι,ΚΤΕΟ,επισκευές κλπ.Όσο πιο πολλά τόσο καλύτερα.

Η Ελλάδα είναι μικρή χώρα,οπότε τα «ελληνικά» μεταχειρισμένα είναι λίγα,είτε από ιδιώτη είτε από έμπορο.

Σίγουρα το ιδανικό είναι ενας ιδιοκτητης ,από Έλληνα ιδιώτη που το αγόρασε καινούριο από Ελλάδα.

Κοιτας επίσης και το προφίλ του εμπόρου.Μακριά από τεμεκ τρομερές ευκαιρίες.Το καλό αμάξι ποτε δεν είναι φθηνό.Μακριά απο φανφάρες στις αγγελίες,φουλ έξτρα και βλακειες,πολλά θαυμαστικά,

μακριά απο πωλητές που δεν ξέρουν το όχημα που πουλάνε,κυβικά,χρονολογία,ίποδυναμη και γράφουν ότι να’ναι σχετικά με τον εξοπλισμό.

Ένα πολύ χαρακτηριστικό παράδειγμα προς αποφυγή,όπου λέει πολλες φανφαρες και ανακριβειες,έχω το ίδιο 20 χρόνια και γνωρίζω τα πάντα για αυτό,

https://www.car.gr/classifieds/cars/view/23083752-mercedes-benz-clk-230

Επεξ/σία από jmmys
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πέρυσι έφερα από Γερμανία ένα όχημα με 102.000χλμ, για τόν αδερφό μου, πραγματικά χλμ  με κάθε ένα έγγραφο σέρβις κτλ με σφραγίδες όχι φωτοτυπία .

Έκτοτε πήγαινω με φίλο πού κάνει εμπορία και τον βοηθάω # η Γερμανία έχει πολλές ευκαιρίες και καλύτερους εξοπλισμούς # τα χλμ είναι ανάλογα με την χρήση που κάνει ο καθένας #εμενα ήταν 4 ετίας αλλά με φυσικό αέριο..  οπότε τα  δικαιολογω,μιας και είχα ήδη,ίδιο ακριβώς μοντέλο με φτωχότερο εξοπλισμό και είχα διανυσει 120.000χλμ έχω Ελλάδα.

Οπότε θα απαντήσω καλύτερα εισαγωγής 

 

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, terry308 είπε

Πέρυσι έφερα από Γερμανία ένα όχημα με 102.000χλμ, για τόν αδερφό μου, πραγματικά χλμ  με κάθε ένα έγγραφο σέρβις κτλ με σφραγίδες όχι φωτοτυπία .

Έκτοτε πήγαινω με φίλο πού κάνει εμπορία και τον βοηθάω # η Γερμανία έχει πολλές ευκαιρίες και καλύτερους εξοπλισμούς # τα χλμ είναι ανάλογα με την χρήση που κάνει ο καθένας #εμενα ήταν 4 ετίας αλλά με φυσικό αέριο..  οπότε τα  δικαιολογω,μιας και είχα ήδη,ίδιο ακριβώς μοντέλο με φτωχότερο εξοπλισμό και είχα διανυσει 120.000χλμ έχω Ελλάδα.

Οπότε θα απαντήσω καλύτερα εισαγωγής 

 

 

Εννοείται ότι έχει και καλά αμάξια η γερμανια και πάντα με διαφορετικό εξοπλισμό από τα ελληνικά αλλά θέλει πολύ ψάξιμο και φυσικά να ξέρεις τη γλώσσα αλλά  αν ο φίλος έχει τα 10χιλιαρικα καλύτερα να βάλει δώσεις και να πάρει ένα καινούργιο να έχει το κεφαλάκι του ήσυχο.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν διαβάσεις τον κυριότερο λόγο απομείωσης της αξίας του οχηματος στο τελωνείο θα καταλάβεις τον λόγο για τον οποίο μαντραδες κυνηγούν αυτοκίνητα που έχουν πολλαπλάσια του 100κ χλμ για εισαγωγή. Απλά έχουν μεγαλύτερο κέρδος. Το πρόβλημα ειναι πως το τελωνείο θα έπρεπε με κάποιον τρόπο στην άδεια να αναγράφει τα χλμ με τα οποία εκτελωνιστηκε το αυτοκίνητο. Εκεί δεν θα υπήρχε τρόπος να την κάνουν γυριστή στα χλμ

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

33 λεπτά πριν, andreas-d είπε

Εννοείται ότι έχει και καλά αμάξια η γερμανια και πάντα με διαφορετικό εξοπλισμό από τα ελληνικά αλλά θέλει πολύ ψάξιμο και φυσικά να ξέρεις τη γλώσσα αλλά  αν ο φίλος έχει τα 10χιλιαρικα καλύτερα να βάλει δώσεις και να πάρει ένα καινούργιο να έχει το κεφαλάκι του ήσυχο.

 

ο καθένας ξέρει τη τσέπη του και πρατει ανάλογα 

Προσωπικά 10Κ εάν είχα,θα πήγαινα σε μεταχειρισμένο και πάλι.. ναι είχα αγοράσει καινούργιο ξέρω πως είναι... αλλά...αυτά. 

 

11 λεπτά πριν, james01gr είπε

Το πρόβλημα ειναι πως το τελωνείο θα έπρεπε με κάποιον τρόπο στην άδεια να αναγράφει τα χλμ με τα οποία εκτελωνιστηκε το αυτοκίνητο. 

Σε υπεύθυνη δήλωση που κάνεις προς το τελωνείο αναφέρεις τα χλμ κατά την εισαγωγή...

Εάν μετά για κάποιο λόγο "χάνονται",κατά την έκδοση της άδειας,αλλου παπά Ευαγγελίο 😂😉

Στη δικιά μας άδεια τα έγραφε κανονικά στις παρατηρήσεις 

IMG_3060.jpeg.d41352a8952af17b68f4cd7ca116c19c.jpeg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

42 λεπτά πριν, andreas-d είπε

αν ο φίλος έχει τα 10χιλιαρικα καλύτερα να βάλει δώσεις και να πάρει ένα καινούργιο να έχει το κεφαλάκι του ήσυχο

Το καινούριο με δόσεις απέχει το λιγότερο τα διπλάσια από τα 10Κ, δεν είναι καθόλου μικρή η διαφορά. Ακόμα και με 18Κ να βρεις κάποιο αξιόλογο καινούριο (που εδώ γελάμε) το επιτόκιο για τις δόσεις θα σε φέρει πολύ, πολύ πάνω.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Haldol είπε

Το καινούριο με δόσεις απέχει το λιγότερο τα διπλάσια από τα 10Κ, δεν είναι καθόλου μικρή η διαφορά. Ακόμα και με 18Κ να βρεις κάποιο αξιόλογο καινούριο (που εδώ γελάμε) το επιτόκιο για τις δόσεις θα σε φέρει πολύ, πολύ πάνω.

 

Γιατί είναι αξιόλογα αυτά που κοιτάει ο φίλος 8χρονων αυτοκίνητα αμφιβόλου κατάστασης? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, andreas-d είπε

Γιατί είναι αξιόλογα αυτά που κοιτάει ο φίλος 8χρονων αυτοκίνητα αμφιβόλου κατάστασης? 

Αυτό ισχύει, αλλά όταν έχεις να διαθέσεις 10Κ δε πας στα 20Κ+ «έτσι απλά». Αν είχες την άνεση για τα διπλά και βάλε θα'χες εξ' αρχής μεγαλύτερο budget. Δεν είναι 12Κ ή κάπου εκεί ώστε ν' ανέβεις λίγο άμα αξίζει.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μεταχειρισμενο εισαγωγης που θα το φερεις ο ιδιος και θα το δωσεις σε εκτελωνιστη να σου κανει τη διαδικασια εκτελωνισμου. Γερμανια-Αθηνα ειναι 3 μερες οδηγηση, 2 διανυκτερευσεις σε ξενοδοχειο. Αν εχεις και παρεα να μοιραστεις την οδηγηση και να το κανεις σαν road trip ακομα καλυτερα.

Το εχω κανει 2 φορες απο Σουηδια εκτελωνιζοντας αυτοκινητο, για αυτο το αναφερω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, doctorkostis είπε

Μεταχειρισμενο εισαγωγης που θα το φερεις ο ιδιος και θα το δωσεις σε εκτελωνιστη να σου κανει τη διαδικασια εκτελωνισμου. Γερμανια-Αθηνα ειναι 3 μερες οδηγηση, 2 διανυκτερευσεις σε ξενοδοχειο. Αν εχεις και παρεα να μοιραστεις την οδηγηση και να το κανεις σαν road trip ακομα καλυτερα.

Το εχω κανει 2 φορες απο Σουηδια εκτελωνιζοντας αυτοκινητο, για αυτο το αναφερω.

Προφανώς και αξίζει αλλά όχι για αυτοκίνητα αξίας 8 & 10κ. Γιατί θα κάνεις κανα χιλιάρικο έξοδα πήγαινε έλα. Εάν πας για μεγάλο αυτοκίνητο τότε προφανώς και αξίζει. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, jmmys είπε

Τι καινούριο αμάξι θα πάρεις με 15.000-16.000;

Το «εισαγωγής» δεν είναι ούτε απαγορευτικό ούτε σίγουρη απάτη όσον αφορά τα πραγματικά χλμ.Σε πάρα πολλές περιπτώσεις βέβαια με τους Έλληνες μαντράδες είναι,ειδικά αν πρόκειται για αμάξια της σειράς που κυκλοφορούν πολύ,όπως τα Yaris,Corsa που είδες.Δηλαδή είναι πιο πιθανόν να γυριστούν τα χλμ καθώς το ελέγχεις πιο δύσκολα.

Στο «ελληνικό» μπορείς πιο εύκολα να δεις το ιστορικό του,τα ΚΤΕΟ του,γενικά το ελέγχεις καλύτερα.Δεν σημαίνει βέβαια ότι θα είναι προσεγμένο και με σίγουρα πραγματικά χλμ.

Όπως και να έχει θέλει καλό έλεγχο από άτομο που γνωρίζει τι να κοιτάξει,όχημα,χαρτιά κλπ και τι να ρωτήσει.

Τα χλμ στα συγκεκριμένα δεν είναι ούτε πολλά ούτε λίγα,φυσιολογικά θα έλεγα,όποτε  κοιτάς τι αρέσει σε εσένα,σε τι κατάσταση είναι και τι χαρτιά συνοδεύουν το αμάξι,ΚΤΕΟ,επισκευές κλπ.Όσο πιο πολλά τόσο καλύτερα.

Η Ελλάδα είναι μικρή χώρα,οπότε τα «ελληνικά» μεταχειρισμένα είναι λίγα,είτε από ιδιώτη είτε από έμπορο.

Σίγουρα το ιδανικό είναι ενας ιδιοκτητης ,από Έλληνα ιδιώτη που το αγόρασε καινούριο από Ελλάδα.

Κοιτας επίσης και το προφίλ του εμπόρου.Μακριά από τεμεκ τρομερές ευκαιρίες.Το καλό αμάξι ποτε δεν είναι φθηνό.Μακριά απο φανφάρες στις αγγελίες,φουλ έξτρα και βλακειες,πολλά θαυμαστικά,

μακριά απο πωλητές που δεν ξέρουν το όχημα που πουλάνε,κυβικά,χρονολογία,ίποδυναμη και γράφουν ότι να’ναι σχετικά με τον εξοπλισμό.

Ένα πολύ χαρακτηριστικό παράδειγμα προς αποφυγή,όπου λέει πολλες φανφαρες και ανακριβειες,έχω το ίδιο 20 χρόνια και γνωρίζω τα πάντα για αυτό,

https://www.car.gr/classifieds/cars/view/23083752-mercedes-benz-clk-230

Καινούργιο θα πήγαινε σε hyundai i10, mazda 2 ή suzuki swift.Αν είχες τα λεφτά στην άκρη για καινούργιο θα επέλεγες ένα εισαγώμενο μεταχειρισμένο ακόμα και με πλήρες ιστορικό ,το ελλήνικο ή  θα προτιμούσες ένα από τα παραπάνω ;

4 ώρες πριν, james01gr είπε

Όταν διαβάσεις τον κυριότερο λόγο απομείωσης της αξίας του οχηματος στο τελωνείο θα καταλάβεις τον λόγο για τον οποίο μαντραδες κυνηγούν αυτοκίνητα που έχουν πολλαπλάσια του 100κ χλμ για εισαγωγή. Απλά έχουν μεγαλύτερο κέρδος. Το πρόβλημα ειναι πως το τελωνείο θα έπρεπε με κάποιον τρόπο στην άδεια να αναγράφει τα χλμ με τα οποία εκτελωνιστηκε το αυτοκίνητο. Εκεί δεν θα υπήρχε τρόπος να την κάνουν γυριστή στα χλμ

Γιατί τι άλλο πληρώνουν που πάει ανάλογα τα χιλιόμετρα στο τελωνείο ;Νόμιζα μόνο τέλη ταξινόμησης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τη ποσοστό έχει κάποιος να βρει γερμανικο αυτοκίνητο με κάτω από 20κ και να είναι καλό? Δε μιλάω για χιλιόμετρα και σέρβις αυτά είναι αστεία, δεν θα βρεις αμάξι που στρωθηκε σωστά που δεν έφευγε το πρωί με μείον μαλλιοκουβαρα χωρίς καν να ζεσταθεί 1 λεπτό. Όταν το τούρμπο και το μοτέρ γενικά θα σου σφυρίζει κλέφτικα τότε θα θυμηθείς τα λόγια μου, γερμανια ζω και τα βλέπω κάθε μέρα δεν έχει μόνο η Ελλάδα λαμογια υπάρχουν και εδώ χιλιάδες και συνεργάζονται με τους δικούς μας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, andreas-d είπε

Τη ποσοστό έχει κάποιος να βρει γερμανικο αυτοκίνητο με κάτω από 20κ και να είναι καλό? Δε μιλάω για χιλιόμετρα και σέρβις αυτά είναι αστεία, δεν θα βρεις αμάξι που στρωθηκε σωστά που δεν έφευγε το πρωί με μείον μαλλιοκουβαρα χωρίς καν να ζεσταθεί 1 λεπτό. Όταν το τούρμπο και το μοτέρ γενικά θα σου σφυρίζει κλέφτικα τότε θα θυμηθείς τα λόγια μου, γερμανια ζω και τα βλέπω κάθε μέρα δεν έχει μόνο η Ελλάδα λαμογια υπάρχουν και εδώ χιλιάδες και συνεργάζονται με τους δικούς μας.

Από Ιταλία σκεφτόμουν στο αρχικό post όπου φαντάζομαι δεν έχει τόσο αλάτι στους δρόμους και τόσο χαμηλές θερμοκρασίες αλλά και πάλι δεν ξέρεις την μεταχείριση.Τώρα εντάξει μιλάμε για yaris που δεν είχε τόσο ούτε καινούργιο γιατί πρέπει να βρεις μεταχειρισμένο με 20 χιλιάρικα ; Οπότε εσύ προτείνεις μόνο καινούργιο άσχετα με το αν η εναλλακτική είναι ελληνικό ή όχι ,τα χιλιόμετρα κλπ λόγω αβέβαιου ιστορικού ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...